@Claar: wat een verhaal zeg! Vind het super dat je ons op de hoogte houdt. Hopelijk krijg je maandag eindelijk wat je nodig hebt om weer langzaam vooruit te komen. En wat fijn dat je mannetjes het zo goed doen. Grote knuffel voor jullie! @Frederike: ooooooh, spannend. Ben erg benieuwd! Zet 'm op in ieder geval. Je hebt een warme dag uitgekozen *** Hannah is voor het eerst een weekend naar Jan. Vond het verschrikkelijk om haar gisteren 'mee te geven'. Ik vertrouw Jan volledig met haar, dat is het niet. Maar ben nog nooit zo lang zonder m'n meisje geweest. Moest dus wel een paar traantjes wegpinken. Gelukkig belde Jan gisteravond al even om te zeggen dat het allenaal goed ging en om te vragenw at ze eigenlijk eet met het ontbijt. Heb hem nog wel even op het hart gedrukt dat hij niet weer moet vergeten haar luiere regelamtig te verschonen. Na een paar uurtjes sip-lippen op de bank heb ik mezelf bij elkaar geraapt en ben lekker gaan inpakken, uitgebreid gaan douchen, heerlijk gaan slapen. Heb voor het eerst in ever uitgeslapen!!! Toch kan ik niet wachten tot het morgenmiddag is en ik dat lieve koppie weer zie...
Claartje, knuf meid! Hopelijk snel hulp (en dan waar je wat aan hebt ...) Fred, spannend!!!! Veel succes! Missk, pfff kan me goed voorstellen dat je erg sip bent en je meisje enorm mist ... *knuf*
Frederike; Spannend!! Zet hem op! Misskeita; Knuffel voor jou, kan goed begrijpen dat het ook erg vreemd allemaal is zo. ** Vandaag hebben wij een fotoshoot met Loïs & de "dikke buik". Hoop dat ze een beetje mee wil werken en leuke foto's eruit komen!
vlos is net geweest...had 2 cm en dat heeft ze tot 4 cm gemasseerd...meteen ook even gestript...bmmond stond nog wel naar achter maar het was al wel helemaal verweekt (als ik het allemaal goed begrepen heb )...ws hebben we vandaag er een klein meisje bij ...nu even weeen opvangen onder de douche....
aaaaah fredje, wat gaaf. Hopelijk gaat het lekker vlot nu! missk. lekker genieten van je rust al kan ik me voostellen dat je je meisje mist!
Frederike.. zet hem op meid!! Missk.. kan me voorstellen dat het gek voelt dat je meisje er niet is.. Ze heeft het vast reuze naar haar zin! ** Gisteren een BBQ gehad bij vrienden.. was echt mega gezellig.. Pfff.. was wel een beetje teut hoor! Strax een feestje van de oma van Erwin.. die wordt 89.. gezellig .. Hier verder alles prima.. Esmee heeft veel last van de warmte en komt moeilijk in slaap s'avonds.. Echt heel sneu.. Van de week weer lekker weer he? Heb alleen dinsdag een slaapdienst en dan zit mijn werkweek er al weer op!
kwam even kijken voor fred nieuws maar dat is er niet zie ik...dan ga ik verder duimen, zet 'm op meid!
spannend frederike! zet um op meid..... of is ze er al?! Hier alles prima....wel wat bandenpijn, maar dat is niet zo erg... heb nu echt vreselijke kiespijn! ppff...
10 voor 7 is Bente geboren !!...ze weegt 3350 gram...heb een kwartiertje geperst en toen was ze er ze is zooooooooooooooo mooi !
Frederike, Hubbie & "Grote" broer, Onwijs gefeliciteerd! ...enne my god Fredje, je bent net bevallen en post NU al een berichtje bij ons op het forum, wat ontzettend STOER! (maar stoer vond ik je allang toen je voor hoogzwangere Bob de bouwer speelde..) Fijn dat alles goed gaat met jullie! P.s Ben je ook zo snel met een foto van je kleine meis? 8)
GEFELICITEERD MET JE DOCHTER FREDJE en FREDJE MAN En Rubin jij met je mooie ZUSJE Nu lekker gaan genieten van een heerlijke kraamtijd