December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :):):):) Fredje,Man en Broer......GEFELICITEERD!!!! :):):):)
    Super dat alles goed gaat!!Geniet er maar van!!! :):):)

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goeiemorgen!

French…Mika draagt nu een romper zonder mouw en shortama in bed..
    Dan in slaapzak en dan laken met deken over de beentjes heen als ik hem erin leg.
    En het is daar nu ook nog 25 graden..:$

Pareltje..de fysio kon niks meer voor me doen..hij heeft m’n bekken recht gezet..en nu moet ik de oefeningen blijven doen..
    En alles heel gedoseerd blijven doen…zodra t echt niet meer gaat kan ik weer heen hoor..
    Maar nu kan ie gewoon niks voor me doen..helaas..dus doe ik t maar heel rustig aan..
    En dan gaat t redelijk goed..
    Thanks voor vragen!!;)
    Jullie lekker een lang weekend weg!!heerlijk!!:)

Loesie..fijn dat t slapen weer goed gaat!!
    Kiespijn? Ahjakkiebah!!! Dikke knuff!!:(

Alieke..ook last van de warmte..maar niet teveel doen hè!!
    En leuke gordijntjes uitgezocht!!!leukleuk!!en hoe ging t met de fotoshoot!!??8)

Claartje..hopelijk gaat t snel allemaal beter meid!!hele dikke knuffel!!

Misskeita..kan me voorstellen dat je t spannend vind meid..hopelijk ging t allemaal goed met Hannah bij Jan!

Judith gezellig weekend gehad!!Nog gefeliciteerd met de oma van Erwin!:)
    En lekker een kort weekje met werken! Fijn met dit warme weer!!
    Heeft Esmee nog een beetje geslapen vannacht met de warmte?

Zaterdagmiddag ben ik nog even op pad geweest voor wat zomerkleding voor mezelf erbij..;)
    en gisteren een lekker buitendagje gehad..t was wel benauwd maar in de schaduw en niet teveel doen..dan lukt t wel hè..
    T wordt de hele week nog van dat mooie weer geloof ik….wel heerlijk hoor!!8)

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Frederike: GEFELICITEERD met de geboorte van BENTE!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Nog maar een paar uur, dan komt Hannah eindelijk weer thuis. Kan niet wachten!!!
    Zit nu met een klas in het computerlokaal. Werd net helemaal niet goed en moest rennen om op tijd bij het toilet te zijn. Kwamen paar bezorgde leerlingen achter mij aan. Aaaah, lief! Ben inmiddels toch wel een beetje klaar met die ochtendmisselijkheid...

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Fredje gefeliciteerd met de geboorte van Bente!! wat een snelle bevalling, wauwie :D

hier gister nogal wat bruinverlies gehad dus ben er niet helemaal gerust op...ik heb straks een extra afspraak bij de VK voor de sure.

6. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen allemaal!
    @slapen; in het rompertje in een dunne slaapzak. ik doe wel dekentje over maar meesta schopt hij die zelf af en dat laat ik dan maar zo.
    boven is het wel koel nu maar in de woonkamer is het alweer 26 graden :$ sorry meiden kan slecht tegen warmte.

Ze zijn bij de buren bezig kozijnen over het huis te tillen, jonathan vind het prachtig. eindelijk na 2 jaar komt dan toch die serre af! ze krijgen er een schuifpui in (*beetje jaloers*) bij ons stond de serre al toen we dit huis kochten en een schuifpui lijkt me toch wel fijn. hebben nu gewoon een deur ook prima hoor. hihi

@miep; lekker geshopt voor de zomer.
    @misskeita; balen dat je nog steeds last van misselijkheid hebt.

pff ik kom vandaag niet meer onder de parasol vandaan of uit de wind van de ventilator.
    fijne dag allemaal!

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @johana; goed dat je het laat controleren! succes!

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Frederike; Jippie!! Gefeliciteerd met jullie dochter! Fijn dat alles goed gaat!

Loessie; oooohhh shame on me! Ik zie nu pas dat je zwanger bent! (geloof dat ik dat nog niet wist?!) Wat leuk zeg, gefeliciteerd!

Miep; Jaa probeer zo weinig mogelijk te doen maar gaat zo moeilijk met die kleine dreumes ;) Ja de shoot was erg leuk! Ben erg benieuwd naar de foto's. Weten jullie eigenlijk al wat het word??

Johana; Fijn dat je nog een x extra op controle kan komen!

Misskeita; Nogsteeds last van misselijkheid? Bahhh :(

**
    Wij hebben tot half 9 uitgeslapen, super! Ik heb zo rot geslapen, ik heb erge last van mijn buik. Ik heb geen idee wat het is.. Het zit helemaal bovenaan en iedere beweging krijg ik kramp of een felle steek :( Vandaag komen als het goed is de nieuwe deuren voor boven en ik hoop dat ze vandaag allemaal erin zitten.

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep, laat eens zien wat je geshopt hebt? Ik vind het maar moeilijk zoeken in de positiekleding, probeer zoveel mogelijk gewone ruim zittende kleding te kopen.

Johanna, oei is natuurlijk schrikken meis! Laat je even weten hoe het was bij de VK? En probeer je niet al te druk te maken hoor (makkelijk gezegd natuurlijk...) Knuffie...

Alieke, lekker uitgeslapen?! Ik ook! Liv bleef ook lang liggen. Wij gaan al dik een week laat naar bed, ik elke keer na 12 uur (1,2,3 uur...pfff) En Liv gaat elke keer ook laat slapen, komt denk ik door het weer. Wat vervelend dat je zulke steken hebt! Misschien doe je toch te druk hoor...rustig aan he meis... Heb je nu je verlof?

Nannaf, ik zou super graag een serre/aanbouw willen, je huis word echt twee keer zo groot! Schuifpui is idd ideaal! Misschien komt het ooit wel?! ;)

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. lekker in de schaduw vertoefen! Groot gelijk!! Hoe gaat het met jou en de kleine ?

Alieke.. Leuk, een shoot! Het is bij jullie dus zo goed als af?

Johana.. Gets, vervelend dan je bruinverlies hebt, fijn dat je extra ter controle mag komen!! Hopenlijk is het niets!

Nannaf.. Lekker warm bij jullie Pfff..

**

Hier al een hele ochtend er op zitten.. Pfff... vind warm weer lekker maar het koelt s'avonds amper af dus het blijft zo warm in huis.

Vanmorgen na het poetsen dreef ik in mijn kleren..:$ Maar het is weer schoon.. Vanmiddag boven even aan de poets.

Esmee en ik gaan even boodschappen halen, maar flink wat ijsjes meenemen.

**

Esmee slaapt s'nachts in een zomerslaapzak en heeft enkel een luier en boxershort aan.

Het is 25-26 graden bij haar!:$

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ben afgelopen zaterdag verwend met een heel gezellig vrijgezellenfeestje! Was echt leuk!
    We zijn naar A'dam gegaan en hebben daar een prof. photoshoot gekregen.
    Vond het best spannend hoor, maar erg leuk.
    Vandaag krijgen we waarschijnlijk de pics.
    Daarna hebben we geBBQ'ed.
    Toen nog tot 3u s'nachts gekletst.
    Was erg leuk! :)

Hier is het helemaal niet zo warm...:(
    Ik hou nog wel van het zonnetje hoor!

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ess; Ooh lekkerrrr ook uitgeslapen dus! Ja met die warmte lig je veel later in je bed, Loïs ook hoor.. Het is anders nog zó warm! Ja misschien toch teveel gedaan, ookal heb ik alleen op een verjaardag op een stoel gezeten! ;) Ja heb gelukkig wel lekker verlof, dat is wel genieten! Ookal zijn de dagen niet veel anders behalve di en vrij want dan zit loïs op het kdv.

Hoe is het met de verbouwingen bij jullie?!

MvE; Ja het is zo goed als af, een gedeelte zolder moet nog afgewerkt worden en nog veel verf werk (nieuwe trap ect.) maargoed de grote bende is weg! Jammie, ijsjes! Wel chocolade ijsjes he? ;) I (L) chocolade

13. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @essebes; ja een serre is heerlijk, we hebben zo'n 2 meter bij de kamer aan daardoor en een heleboel licht. ben er ook wel heel blij mee hoor.

nadeel is gewoon dat we er al best wat ellende aan hebben gehad met lekkage enzo en daar word je niet vrolijk van.
    vanmiddag komt de verzekering langs om te kijken, ik hoop zo dat ze in elk geval een gedeelte betalen van de schade. maar ben ook heel bnag dat ze zeggen; jullie buren zijn aan het verbouwen daar komt het door klop maar bij hen aan. en dat zou ik heel vervelend vinden.
    zij hebben het huis net een paar maand en die serrebouw is begonnen door de vorige bewoners dus zij kunnen er ook niets aan doen dat er fouten zijn gemaakt in het begin. de vorige bewoners wil ik ook niet lastig vallen hiermee ze zijn net uit elkaar omdat hij vreemd ging met het overbuurmeisje van 15 en dan zou ik ook nog eens aan komen met een rekening nee dat is niks voor mij.
    pff sorry ego :) verhaal zit er alleen echt een beetje mee in mijn maag. hoop zo dat de verzekering gewoon uitbetaald dan is het leed geleden.

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Oohh klinkt gezellig Ess! Ik wil ook zo graag weer lekker ergens uitgaan en een flinke borrel drinken! Ik hou dat nu niet vol om het zolaat te maken.

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Fredje, fredjeman en Rubin....GEFELICITEERD!!
    geniet ervan!

verder een zwaai vanuit hier....erg warm hier.....
    ga nog wat poetsen en late dienst vanmiddag/vanavond!

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    even 2 fotootjes van mijn meisje :D...

17. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    mooi bosje donker haar :D...Rubin had weinig haar en dat wat ie had was blond :D...ze heeft alleen vannacht haar wangetjes opengekrabt :(...ze heeft lange nageltjes...

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ooooooooooh, wat een mooi meisje!!!!!

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Misskeita..bijna weer je meisje thuis!!;)
    En wat vervelend nog steeds misselijk!

Johanna..goed dat je even heen gaat!! Wat zei ze?

Nannaf..last van de warmte..lekker rustig aandoen!

Alieke..ja idd lastig om soms je rustig te houden hè..
    En de shoot leuk..ben benieuwd!! Enne we weten nog niet wat t wordt..hopelijk met de pretecho…;)

Essebes.. ik heb een noppies spijkerrokje gehaald..en 2 leggings van noppies..
    Hier kan je online kijken.. http://www.noppies.com/positiekleding
    ( het rokje is de rome)
    En ik heb hemdjes en tuniekjes bij miss etam gehaald..
    Dat van noppies was niks meer in mijn maat helaas..
    En wat leuk joh! Je vrijgezellenfeest!!!super!!8)

Judith lekker aan de poets geweest..jij bent gek met die warmte!:$:D
    Lekker rustig aandoen joh! En lekker ijsjes nemen!

Fredje..wat een poepie!!!lieff!! :)
    Echt scheetig!!!

Hier vanmorgen even de stad in gegaan..nog een zwembroek voor mika erbij gehaald en korte broekjes..
    Hoop dat ze passen..alles zakt m van de kont af..:D
    En nu..lekker even niks doen!!

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Frederike.. wat een plaatje! Gaat alles verder goed?

Miep.. Ja, het poetsen moet toch gebeuren he? Niet heel uitgebreid hoor.. even de lap en de stofzuiger er door. Boven ook alles weer lekker schoon. Esmee past de kortebroekjes maat 74/80 van vorig jaar nog.. In de taille is ze denk ik even breed als toen! haha..

**

Nou de boodschappen zijn ook weer binnen..

Alieke, zowel choco als water ijs. Neem altijd zo'n mix doos mee van de ola en snicker icecreame! Jummie!

**

Heb bij Esmee op d'r slaapkamer maar een ventilator gezet.. Mijn hemel wat warm.. bijna 26,5 graad.

Ze ging voor de ventilator staan en zei: Mmmm lekker haha.. Ze is lekker gaan slapen.

Ben al even eten aan het koken, hoeft vanavond alleen nog maar even in de oven.

Na het eten gaan we bij het huis kijken van mijn zwager en schoonzusje.. Die hebben vanmorgen de overdracht gehad en hij is ook nog jarig vandaag dus 2 vliegen in 1 klap.

We hebben hem een schuurmachine gehaald en voor de gein een emmer met allemaal schoonmaak/klus benodigdheden!

Deel Deze Pagina