December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Ess; Lekker van het zonnetje genieten hoor! Normaal gesproken vind ik het ook heerlijk, maar nu dus niet! Jij naar dancevalley, leuk! Oohh ik wil ook weer zo graag genieten op een feestje. Hou je dat dan wel vol? Hmmm welke sandaaltjes van clic!? Die teenslippertjes met hielbandje? Die vond ik namelijk ergg leuk! Je hebt ze ook van Kipling maar overal uitverkocht!

Miep; Ik heb gelukkig alleen nachts veel last (ook alsnog vervelend) van mijn liezen. Hoe gaat het met jou bekken?

*aaaghjeeetje, Loïs spuugt alles onder.. arme meid!* Ik ga snel schoonmaken!

2. ik wil een fotootje plaatsen maar het lukt niet arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ess: leuke foto's!

Ja met mannetje nu weer helemaal goed, hij heeft bijna de hele dag geslapen en toen was ie er eens weer. Ik heb toch maar de dokter gebeld want hij is zo'n slechte eeter en heeft echt geen vet. maar die zei niks bijzonders. ja dat ik naar een voedingsdeskundige moet nouja dat wist ik al de afspraak was al gemaakt. nou zal ff met mijn zielige grote man koffie drinken dan aan het werk tot 2100 uur bleh fijne dag meiden!

4. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Alieke: tuuuuuuuuurlijk moet je de naam nog niet verklappen! Zou ik ook niet doen :D Ik had trouwens voor Hannah birckenstock-achtge teenslippers met een hielbandje. 'T arme kind kon er geen meter op lopen. De flip-flop-techniek was nog een beetje te hoog gegrepen...

@Essebes: leuke foto's! En de kleine gevoeld. Heerlijk weer he, dat gekriebel in je buik?

@Salapio: leuk, visite met een kleintje. En Mirre een tuthola :)

@Fotootjes: CUTE!!!!

@Dianne: gelukkig gaat het weer goed met kleine man.

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hier ook een ziek meisje, pfff lekker met dit weer! Arme meid..
    Gelukkig speelt ze wel lief en kletst ze wel. Af en toe even liggen bij mams. Nu ligt ze op bed.. hoop dat ze opknapt.

Mikkeita; Oohja? Liep ze er niet lekker op? Balen.. Ik had ze namelijk bij een leeftijd genootje op het kdv gezien en vond ze geweldig. Ze liep er wel goed op..

Phoooeehh hot hot hot

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaai zwaai ik ga werken bleh warmmmmmmmm

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedenmiddag dames.. Nog niet gesmolten? :D Jeetje wat een hitte.. ik zit maar binnen want achterthuis kan ik gewoon niet wezen.. Pfff...

Vanmiddag even een bezoekje aan min broertje, die is vanmorgen geslaagd voor zijn rijbewijs!.. Weer een gevaar op de weg er bij..

**

Dee.. wat een lieve foto van Estelle.. Geen tips tegen waterwratjes.. Mijn zusje had het vroeger ook heel erg, nu geen last meer van..;)

Miss keita.. Ook bijna vakantie.. Gaat de trip naar afrika nog door?

Dianna.. werkse!

Salapio.. Veel plezier met je dinnetje!

Alieke..Succes met de laatste loodjes met dit weer.. Je zoekt sandaaltjes?

Heb nog een paar te koop. Esmee zijn ze nog te groot. Ik heb ze in het voorjaar op de groei gekocht maar verkeerd geschat..;)

Even een foto..

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mamavanesmee: ik heb dezelfde sandaaltjes maar dan in het wit...ook nog te groot ;)

9. MamavEsmee

Ze zijn leuk he french? Baal echt dat ze niet passen.. Maar goed, ze heeft nu teva's aan... maar niet zo mooi als de sandaaltjes..

10. wat is het voor maat juud?

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Morgen regen?? Zeg dat nog eens?

12. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Schattige sandaaltjes! Ik zoek toch iets anders.. ben denk te kritisch?

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Oja,

Gisteren is de vriend van mijn moeder gebelt door zijn ex vrouw. Zijn dochter wil contakt met hem zoeken! Hij heeft haar voor het laatst gezien toen zij 2jaar was. Hij heeft vaak wel in de rondte gevist maar eindigde op niks. Ze is 19jaar (maandje ouder dan mij :p) Hij vind het allemaal wel erg spannend, hij is toch bang dat het "leuker" lijkt dan dat het is maar wil haar dolgraag ontmoeten. Ben blij voor hem..

Loïs slaapt nogsteeds.. ik vind haar zielig! Ze is zolang niet ziek geweest..

14. MamavEsmee

:DNinien.. het is maat 21..

Dee.. lijkt me ook heftig. Je kind ter adoptie afstaan! Heb je haar ooit ontmoet?

Alieke.. hopelijk valt het je schoonpa mee en is het een leuke meid!

**

Vanmiddag even bij mijn broertje geweest. Was erg blij met zijn cadeautje.. Doos autodrop en wat centjes..:D haha

Lekker buiten gezeten en flink bijgekleurd. Esmee lekker aan het spelen met water..

...

Morgen gaan we kijken naar een nieuw bed.. We willen een boxspring, eentje die te verstellen is.. Dat bed van ons kraakt zo.. niet normaal en dan liggen we alleen nog maar :D kun je nagaan als we bewegen..:D

Oke.. genoeg! ;)

15. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    hallo allemaal!
    @claartjeh; wat fijn dat je eindelijk hulp krijgt!
    @alieke; ik dans met je mee voor regen en wat een mooie foto!
    verder weet ik et nie meer.

pff ik vind het echt vreselijk die warmte! en dan ben ik ook nog gisteren in glas gaan staan. een zo'n glasscherf echt dwars door mijn teen heen. :$ een bloed dat dat gaf! en nu doet tie nog flink zeer als ik een poosje op gelopen heb. dus maar beetje rustig aan... niks voor mij maar goed tmoet wel en zeker met dit weer.
    Jonathan poedelt ook vaak lekker in badje rond, hij heeft het mama natmaken nu ook ontdekt en dat is natuurlijk supergrappig :D ik geniet echt enorm van hem! ik voel de beeb nu ook steeds duidelijker nu echte koprollen ipv plopjes sinds gisteren. kvind het eht geweldig.
    dinsdag echo, ik ben benieuwd!
    manlief nog 1 dagje vergaderen en dan vakantie! 7 weken lang :$
    fijne avond allemaal! ik ga denk maar op tijd naar mijn mandje en dan lekker lezen onder de ventilator. 8)

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedeavond allemaal !!!

Hopelijk genieten jullie ook een beetje van het lekkere weer.
    Voor de zwangere mama's is dit natuurlijk wl erg pittig !

@sanneke Hoe doen jouw kids het nu op school ?
    Ik ben afgelopen week lekker veel buiten met ze.
    Het was de laatste lesweek dus ik ben sinds gisteren lekker klaar met lesgeven dit jaar

@alieke

Beterschap voor je meisje !!!! Wat heeft ze ?
    En spannend voor je schoonvader

@nannaf

Leuk he die kleine mupkes. Jesse was vandaag ook zo lekker bezig met water en mama natmaken. Tis ook zo'n schatje net als J natuurlijk.
    Enne bijna de echo. Spannend

enne wel voorzichtig zijn he meid !!!

@Claartje

Meid wat fijn dat je nu eindelijk geholpen gaat worden

@dee

Wat een leuke foto van Estelle

@miep

Mika ook lekker buiten in het badje
    Wel rustig aan don nu he ?

@maartjeh

Al flink aan het rommelen. Spannend binnen kort weer beebnieuws :)

@frederike

Wat een mooi meisje is Bente ! Geniet er maar lekker van

Hoe vind Rubin zijn zusje

@MissK

Jij ook in de vergaderperiode ;) hier ook.
    Nog 2 weekjes en dan hebben wij vakantie

en wij ook gisteren de diploma uitreiking gehad. Is wel bijzonder om je leerlingen dan terug te zien he ?
    Mijn twee autistische leerlingen die hun diploma gisteren kregen zag ik natuurlijk wekelijks maar gisteren kregen ook veel oud mentor leerlingen en gewone leerling uit klas 1 en 2 van 5 jaar terug hun diploma. Dat is erg leuk om te zien hoe ze dan verandert zijn.

@gerda

Balen meid dat jij wat last hebt van het weer. Na het weekend wordt het beter.

Voor alle anderen een dikke knuff

Vandaag hebben Jesse en ik lekker genoten van het mooie weer. Wij hebben lekker gefiets samen, naar de speeltuin geweest, treintjes gekeken en in het badje gespeeld. Vanavond nog ge bbq-ed.

Er vroeg iemand iets over schoentjes. Wij hebben voor Jesse Teva's. Heerlijke schoentjes (mt4-5 dat is 20,5 geloof ik)
    Verder heeft ie nog dichte Geoxx en halfopen sandalen van Lumberjack. en natuurlijk Crocs.

Afgelopen maandag ben ik nog met Jesse naar het CB geweest.
    Hij is nu 82 cm lang !! (eindelijk van de -1 lijn af, zit nu halverwege middellijn, -1 lijn :) )
    EN hij weegt 11,4 kg: 100 gram meer als met 14 mnd. Hij groeit hard he ?

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Even wat Jesse spam

Jesse vult zelf zijn badje

18. amber1978

amber1978 VIP lid