Sanneke..zwaaizwaai! Judith..nog geen bed gevonden..nou lekker in de vakantie rustig op pad! veel plezier met filmpje! Jan is geslaagd voor een motor...t is een nieuwe triumph street triple 675 geworden.. Die is ook weer helemaal blij...nu moet er natuurlijk nog wel een nieuwe outfit bij...8)
OLGA, fijn dat het goed gaat en dat Senna goed is gewend aan de rugdrager en autorijden. Hoe lang wandelen jullie? DEE, pfff heftig hoor op eens een halfzus ... hier ook een halfzus (hebben dezelfde papa) die ik pas echt weer ontmoet heb toen ik 20+ was. We hebben nu met enige regelmaat contact, idem met mn biopapa (maar ik wist wel 'altijd' al dat ik een halfzus + biopapa ergens had rondwandelen ... is wel een cruciaal verschil). Heftig ook voor je mams trouwens. En lieve foto van Estelle. En spannend! Ik wilde al vragen of D-day niet naderde voor jullie, maar ja dus ... En hier als het maar even kan in dr blote gat ... vindt Mirre zo zalig ES, woehahahahahaahahahahaha anus ... *ligt onder de tafel* LOESIE, werkse MIEP, fijn dat jullie lekker buiten hebben gezeten met de visite. En bah olifantenpootjes ... en fijn Jan weer happy AMBER, gefeliciteerd met de nieuwe fiets ... super! NINIEN, stoere foto! CLAARTJE, gefeliciteerd, fijn dat Gerben de baan heeft! JOHANA, gefeliciteerd met Jan SANNEK, zwaai terug!
Hoi meiden, ik kom even klagen! Ik zit er zo doorheen, bah bah bah! Mijn hele "onderstel" doet pijn vanaf mijn kont tot aan mijn rug en aan de binnenkant van mijn benen. Lopen gaat zó moeilijk, ik lijk echt net een eend! Gisteren heb ik een hele middag bij moeten tanken en vanmorgen ben ik na 2uurtjes weer mijn bed in gegaan. Ik vind het mooi geweest! Sorry meiden, het is geen gezellige praat
Ik weet niet of het al bekend hier is. Geloof het niet.. Mamabeer is bevallen van hun 3de zoon, Quinn!! Ik heb haar verder niet gesproken erover maar geloof dat alles goed gaat!
@mamabeer; gefeliciteerd met jullie zoon! @aliek; hopelijk hoef je niet over tijd te lopen! balen dat je zo'n last hebt! lekker rustig aan doen hoor! @amber gefli met de fiets @naaktlopen; hier meestal zwembroekje aan zonder luier, in het kader van toch stiekum proberen met zindelijkheid. en bovendien heeft hij een hele stoerr zwembroek met life guard in training op zijn kont. (mijn man is trainer van de reddingsbrigade en dit was hun kraamcadeautje tesamen met een shirt met hun logo enzo) @claartjeh; wat goed een nieuwe baan voor gerben! super zeg! en wat fijn dat ze je helpen! fijne dag allemaal!
Alieke.. dikke knuf meid! Hopelijk duurt het allemaal niet te lang meer! Frederieke.. Wat zul jij trots zijn op je 2 knapperts! Alles goed verder? Miep.. fijn dat Jan is geslaagd voor een motor! Dianne.. Hoest meid! ** Heb sinds vanmiddag vreselijke buikpijn en pijn bij het plassen, denk een blaas ontsteking.. Morgen maar even een plasje weg brengen.. Vind het zo vervelend! Vanmiddag naar een kinderboerderij met speeltuin e.d. geweest, je kon er brokjes kopen voor de dieren, Esmee vond het geweldig!!
mamabeer": gefelciteerd met jullie zoon! Fred: mooie pics! alles goed? Mve: ja goed en met jou meid? alieke: knuffel meid!
zo nu nog even een verslagje...moet typen met 1 hand dus het wordt even een heel kort berichtje het gaat hier echt super ! Bente drinkt, poept en slaapt lekker met mama gaat het ook geweldig...al een paar keer naar het dorp gelopen (woensdag voor het eerst)...heerlijk er op uit met mijn moppies...ik pas alweer een paar dagen in mijn normale kleding en ik weeg weer netjes 57 kilo...nu mijn velletje nog een beetje strakker en je ziet er niks meer van heb ik hier nog veel gemist ?... liefs frederike, rubin en bente
@Frederike: wat een mooie kindjes! En fijn dat het goed met jullie gaat. @Mamabeer: gefeliciteerd met de geboorte van Quinn! @Alieke: houd vol meid Sterkte!!!
vandaag naar nienoord geweest, een speeltuin met modeltreintjes en een 'echte' stoomtrein. m'n broer met vriendin en hun kleine en mijn moeder waren ook mee. zo gezellig. eerst geitjes gevoerd, kind bijna ondergelopen haha. toen de hele speeltuin door, alle glijbanen af, in een traptrein, pffff, grote tractoren ie electrisch een parcour afgingen en toen in het treintje. nou, dan zijn ze me anderhalf wel weer op hoor hahaha. in de auto geslapen, dus niet meer. is vanavond nu maar even en uurtje eerder naar bed gegaan en mama gaat ook zo
claartje, druk dagje dus, lekker maffen! fredje, leuke foto's en wat een mooie oogjes heeft rubin, smelt. fijn dat alles goed gaat. mve, balen van je blaas. zwaai missk.
hier alles prima. gister een slaapdagje voor niels. Hij heeft 2x 9 kwartier geslapen overdag!4 1/2 uur dus! Hij was nog moe van vrijdag en van het warme weer. Gisteravond een bbq bij vrienden, Niels heeft daar geslapen en t ging uitstekend! Nog één weeekje werken en dan vakantie. Ben er ook wel aan toe. Ben erg moe en zo'n laatste week is zoooooo druk. Nou ja, hoort erbij! truste alvast en groetjes ps hier is het lekker afgekoeld en alles staat tegen elkaar open. ook wel es lekker!
Sanneke, nog heel even doorbijten hoor, laatste loodjes...succes! Wel lekker dat Niels zo lang geslapen heeft dan kan jij lekker je "dingetje" doen. Alieke lieverd geeft natuurlijk helemaal niets dat je even je ei'tje kwijt moet. Een zwangerschap is veel zwaarder als je al zo'n klein moppie rond heb lopen. Ik hoop zeker dat de kleine meid op tijd gaat komen hoor. Lois was iets te vroeg toch? Niet dat dat nu weer hoeft te gebeuren. In ieder geval een dikke knuffel! Missk. Hoe is het nu met hannah? Is ze weer de oude? Hope so! En wanneer kreeg je nou de sleutel van je huisje of had je die al? Salapio, hoe is het met de misselijkheid? al een beetje over? nog maar 10 dagen dan is het alweer 15 Juli, yahoooo! Mve, hopelijk geen blaasontsteking, getsie vervelend...cranberrysap? Claartje, drukke maar gezellige dag gehad! Hou je dat wel een beetje vol of is het juist fijne afleiding? Waneer start je met de meds? Mamabeer, yahoooo! gefeliciteerd! Leuke naam ook! Frederike, soooooo ik ben helemaal niet jaloers! (waar is de duiveltjes smiley?!) Nu al je oude kleding aan en op zo'n mooi gewicht?! Helemaal geweldig zeg! Enne ik blijf het zeggen maar wat een stoere ben jij! Al lekker naar buiten enzo, knap hoor! En wat zijn ze alle twee ontzettend mooi die kotertjes van jou.. Rubin Wow wat een kanjer, donkere oogjes & blond haar! Bente al net zo knap! Ik vind haar veel op Rubin lijken, vind je dat ook? Miep, hier is Jan ook een groot motor fan (vooral Buell enne... uhhh...vergeten hoe dat andere merk heette) Maar wij sparen voorlopig nog ff door..
ALIEKE, knuf ... en lekker klagen hoor! MAMABEER GEFELICITEERD MET QUINN!!! FRED, wat een moppies! En nu al weer 57 kilo *shock* ... bij mij duurde het ruim 1 jaar voordat ik weer een beetje in model was en begin er ook al weer uit te raken JUD, he bah vervelend BO SANNEKE, lekker zon slaapdagje en nog maar 1 week = heerlijk! ES, met misselijkheid gaat het op zich wel goed (gisteren even wat minder) en idd 15 juli komt naderbij ... Hoe gaat het met jou? En buikje? En Liv? *** Hier gaat het zn gangetje. Heb wel echt een megapens gekregen. In de ochtend valt het nog wel mee, maar savonds lijk ik echt 16 weken zwanger ... Heb mn buik dus opgemeten: ochtend +4cm in 4weken en avond +8cm in 4 weken ... echt niet normaal! Jan zit al te grappen dat het vast een tweeling is. Of zijn er meer zwangere mama's zoveel gegroeid dit keer?!
@frederike; wat een mooie foto's! knap stel! en wauw nu al op je oude gewicht! @salapio; ik groeide ook behoorlijk snel en had met 10 weken al positiebroeken aan. terwijl er nog maar weinig te zien was. en hier 'savonds ook een dikkere buik hoor. dan zegt mijn man ga eens aan de kant met je dikke buik ja ik vond dat dat groeien veel eerder begon dan bij J. @sanneke; nog een weekje! succes meid en dan lekker bijtanken! hier alles goed, J ligt te slapen, meestal houd ik em op zodat hij gewoon een middagdut maar ik wil vanmiddag zwolle in dus nu maar lekker slapen. tzal wel door het weer komen maar ik vind hem erg onrustig snachts. hij hoest nog steeds en daar word hij dan een keertje wakker van en 'sochtend sjo vroeg! zondag was het 5.00! en meneer wilde eruit! ging mooi niet door maar je slaapt zelf ook niet meer met een krijsend mannetje in de kamer ernaast. Jan heeft nu vakantie, in de vakantie de babykamer klaar maken dan kunnen de spulletjes daar mooi heen en kan ik kijken wat ik er nog bij wil hebben. fijne dag allemaal en tot een volgende!