Niels, beterschap lieverd, ik hoop dat je heel snel weer opknapt hoor, kuskus... Miep, hartkloppingen en benauwdheid heb ik ook al een poosje last van, soms kom ik gewoon niet uit m'n woorden...vervelend he?! Je moet mij eens horen als ik de trap op en af geweest ben hahaha Enne dat motortje komt nog wel een keer als we gekd over hebben.. Loessie, zohee....4 kilo eraf..gelukkig nu niet misselijk meer! Dan mag je er weer wat aansnoepen... Dee,heb weer wat ikea troepjes gekocht hoor; leuke kleine vaasjes, scharen (die ben ik altijd kwijt), een bewaarbus en nog wat spul...voornamelijk gekeken naar een dressoir en garderobekast. Zondag gaat Jan even mee kijken, kan hij meebeslissen. Yippeeee...bijna je fiets binnen! Nannaf, super fijn dat alles goed was op je echo! Heb je nog iets te verklappen hier? 8)
ALIEKE, whahahaha ... mooi beeld schets je ... heerlijk he die eigenwijze dreumesjes JUUD, ik zou de HA nog ff bellen NINIEn, herkenbaar die bestuderende blik ES, neu ik denk dat ik het op mn werk of vlak voor de vakantie ga vertellen (dat is over 2 weken) of na de vakantie (eind aug). Maar mn naaste collega's vertel ik het aanstaande vrijdag: we gaan dan de planning voor volgend collegejaar maken dus wel handig om dit mee te nemen . Als Mirre slaat werkt hier (vooralsnog) meestal goed om te zeggen, nee niet slaan, doe maar lief ... meestal gaat ze dan aaien. Als ze dan nog slaat zeg ik weer 'nee niet slaan' en dan ga ik mn eigen ding doen ... En wat onwijs cute: goedzo poepie LOesie, fijn dat de misselijkheid weg is! DEE, Mirre eet ook prima SANNEKE, arme Niels ... beterschap en lief dat ie naar de oppas kon. Fijn hoor dat je zo'n prettige oppas hebt! MIEP, vervelend van de dikke voeten (had je toch ook bij Mika?). Koude voetenbadjes werken niet? NANNAF, fijn dat de echo goed was! Jullie willen niet weten wat het wordt? Ennuh ... die opmerking over het sportieve lijf was voor zwangerschap en ook echt een 'compliment' (naar aanleiding van mijn ziekmelding omdat het in mn rug was geschoten, hij was verbaasd omdat ik zo'n sportief lijf had en je dan niet denkt aan rugklachten ) *** Jeuj! Ik zie zon! Mirre en ik gaan zo ff de stad in en vanmiddag naar de verjaardag van dr nicht ... Fijne dag allemaal!
Hey lieve mama's, Hoe is het hier??? Het gaat hier weer de goede kant op. Ben niet meer zo futloos. Ik ga proberen het vanaf dit punt weer op te pakken. Ik mis de lieve december mama's wel namelijk!!!! Sam-update: Sam is echt een draakje. Proberen en proberen... dat is alles wat hij doet. Het woord nee hoort hij liever niet. Hij gaat dan boos staan stampen op de grond en soms laat ie zich gewoon op de grond vallen. Meneer laat duidelijk merken als iets hem niet aanstaat. Naast zijn driftbuien is hij ook heeel erg lief. Hij komt knuffelen, spontaan kusjes geven en verrast me elke dag weer met nieuwe dingen. Wat een geweldig ventje is het toch ook!!!! Op dat soort momenten zijn die driftbuien weer gelijk uit mijn geheugen gewist. De afgelopen dagen had hij flinke koorts. Hij was echt heel erg zielig. Het begon met diarreeluiers, open billetjes, snotneus en toen dus 2 dagen flinke koorts. Zouden best tandjes kunnen zijn toch?? Ik geloof dat ik ergens las dat de laatste kiezen bij 20 maanden doorkomen. Sam slaapt nu trouwens al bijna een week in zijn nieuwe kamer. Hij is nog niet helemaal af hoor. Er moeten nog een hoop dingen opgehangen worden en wil nog wat sjabloontjes op de muur schilderen. Heb alleen nog niet het juiste sjabloon gevonden. Iemand tips?? Sam is gek op auto's en eendjes haha (wat een combi he). Ook wij slapen in onze nieuwe kamer en het bevalt erg goed. Wat een ruimte hebben we ineens. Verder weet ik ff niks meer. Ga ff mijn drakie wat aandacht geven want hij is boos omdat Bumba niet terug praat .
goedemorgen! Nannaf...fijn dat je de echo was! Britt....leuke update van Sam! en slaapkamerruil?! LEUK! Miep...vervelend die kwaaltjes meid... maar gelukkig het hartje weer mooi horen kloppen! doe maar rustig aan meid! Salapio....Zon bij jou?! hier alleen maar vreselijk hard regenen....ben met Nicky al natgeregend met de hond..hahaha veel plezier vanmiddag!
Miep.. fijn dat de kleine smurf het goed doet. Vervelend van de kwaaltjes die jijzelf hebt. Loessie.. Gets.. helemaal nat geregent.. Dee.. Wat een gezellige klets verhalen. Ik kan snap sommige ouders ook niet hoor. Kinderen horen zich gewoon te gedragen als ze op visite zijn! thuis ook maar dat is toch iets anders. Britt.. Goed van je te horen, lekker aan het klussen geweest?! Hier ook een draak hoor! Komt nog net geen vuur uit! Salapio.. je buikje begint dus mooi te groeien! Slaan.. Esmee slaat en schopt gelukkig ( nog) niet!! Sanneke.. Vervelend dat Niels zo ziek is/was.. Nog 2 daagjes meid! ** Drukke, slaapdienst gehad, cliente was zeer agressief en was weg gegelopen, gelukkig liep het allemaal met een sisser af.. Wel heftig. Schoonmams had er een mooie zooi van gemaakt vanmorgen dus thuis kon ik meteen weer door aan het werk.. Ach, alles is nu netjes en schoon.. Esmee is gedouched en ligt nu in bed, te huilen.. zal wel gepoept hebben, zal evenom het hoekje kijken..
Nou, het was geen poepbroek.. de buurvrouw was boven ergens mee bezig en dat hoor je nogal goed bij Esmee.. Dus ze kon niet in slaap komen! Volgens mij is ze nu stil.. Voor Esmee staat er nu een potje met kidneybonen, courgette en tomaat te pruttelen, ruikt wel lekker! Al even een wasje opgehangen, ga nu lekker een broodje bapao eten! Ik wacht al 2 dagen op 2 pakketjes.. Wordt er nogal ongeduldig van!
Oja, Met mijn blaas gaat het iets beter, veel aan het drinken en lekker snoepen van de vitamine C.. Hopenlijk is het vanmiddag iets beter met het weer.. Wat een hoosbuien zeg! Moet nog even op pad.. Dus geen regen aub..
Nannaf..fijn dat alles goed was met de echo!! enne weet je ook wat t is? Essebes..jij ook al zo last van benauwdheid..lastig hè.. en lekker geneust bij ikea..altijd leuk! Salapio..nope koude voetebadjes helpen ook niet..niks helpt. Britteke..fijn dat je er weer bent!! arme Sam zo ziek..Dikke knuffel!! en druk aan de klus geweest..allebei een nieuwe kamer..leuk!! Dee nog gefeliciteerd met je paps! wat een kids heb je er dan soms bij hè..maar dat ligt dan vaak aan de ouders.. Judith..gossie..zo'n nacht achter de rug..en dan thuis ook gelijk aan de poets!! enne pakketjes duren altijd te lang .. fijn dat t beter gaat met je blaas!!!helpt t toch de vit c! Hier met mams naar zwolle geweest..blauwvingerdag.. Heb voor Mika nog 3 leuke shirts gescoord en mezelf met rituals verwend.. Nu ook wel helemaal zat..kon bijna de voeten niet meer buigen..zo zeer.. Dus nu even gauw een broodje erin proppen en dan gaat guppien zo naar bed... en mams op de bank!
Nieuws van Maartjeh...kreeg net een smsje...dat ze te hoge bloeddruk had bij de vlos! Dus direct is doorgestuurd naar het ziekenhuis..daar ligt ze aan de ctg en t is even afwachten hoe of wat.... Dus heel spannend nu...hopelijk gaat alles gewoon goed!!
spannend maartjeh! ja sorry als ik het niet druk heb, heb ik wel galstenen ik voel me echt belabberd hoor vanmiddag van hoe en wat.
Miep.. lekker koopjes gescoord! Leuk!! Hou je ons op de hoogte hoe het met maartjeh gaat? Dianne..wat vervelend meid.. Hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen!
dat hoop ik ook lig nu geradbraakt op de bank, om maar zo dicht mogelijk bij de toilet in de beurt te zijn omdat ik laxeerende pillen heb gekregen ( al heb ik het idee dat het niet werkt)
We zijn weer terug van ons lang weekendje Engeland. We hebben een leuke tijd gehad met veel beter weer dan was voorspeld (altijd prettig). We zijn met 2 families naar Center parks in Penrith (tegen schotse grens aan in het westen van Engeland) en mijn schoonouders en wij zijn met de boot gegaan van Rotterdam - Hull en dan nog ongeveer 3 uur rijden. Eliora heeft het geweldig naar haar zin gehad met de 2 andere kindjes die jonger zijn dan zij. Ze wond iedereen om haar vingertjes en ze is er nu van aan het bijkomen. Ik heb alleen de laatste paar pagina's gelezen, even kijken wat ik er nog van weet: @Judith, veel beterschap @Maartjeh, spannend, hopelijk valt het allemaal mee en slaap je vanavond gewoon thuis. @Sanneke, veel beterschap voor Niels en de laatste paar dagen voor de vakantie. @Dee, wat een leuke verhalen over Estelle @Alieke, wat een mooie foto's @Driftkikkertje, valt hier wel mee, als Eliora driftig wordt, huilt ze vooral, gelukkig geen stampen op de grond etc. Ze wil ook niet verschoont worden, ze ligt dan alle kanten op te draaien, maar ik weet ook bijna niet anders meer. Verder weet ik het even niet meer. Een fijne dag allemaal.
Dee.. kan ze niet mee in de buggy en dan een doosje rozijntjes ofzo? Pareltje.. klinkt als een leuke vakantie! Je man al begonnen aan zijn nieuwe baan? Dat weg gaan wordt niet meer wat denk ik.. Wat een weertje!:x
Dee, hahaha Bumba een onbeleefde clown. Die houden we erin!!! Klinkt leuk hoe Estelle de oudere jongens van alles wil vertellen. En inderdaad erg vervelend dat soort ouders. Ik zou me enorm opgelaten voelen. Enne "de" afspraak??? Wat heb ik gemist Judith, hahaha nog net geen vuur... Ik kan me er iets bij voorstelen . Drukke slaapdienst gehad?? Jakkes... Nog geen vakantie in het vooruitzicht?? Miep, blauwvingerdag?? Heb t effe niet helemaal meegekregen maar zo te lezen heb je nogal last van zwangerschapskwaaltjes. Knuffel voor jou meid!!! Heerlijk jezelf verwend met Rituals. Zo lekker is dat! Maartjeh, oh wat spannend. Ik duim mee hoor!!!! Succes meid! Dianne, vervelend! Beterschap meid! Pareltje, klinkt als een gezellig weekend. En het weer zat nog mee ook, wat wil je nog meer?? ------------------------------------------------------------- Sam is vandaag weer een stuk gezelliger. Heb hem vanmiddag nog wel een zetpil gegeven omdat hij warm aanvoelde (niet meer getempt omdat hij zo hyper aan het doen was) en hij wist niet goed wat ie met zichzelf aan moest. Sindsdien alles goed met hem. Hij sjeest weer door de kamer met zijn auto's, de ballen vliegen me om de oren en er wordt volop geschreeuwd (MAMAAAA, Bumbaaaa, Papaaaaaa, Haaaaai, Dagdaag). Eten heeft hij de hele dag nog niet gedaan. Vanmorgen een knijpfruitje en vanmiddag een paar rozijnen. Brood wilde hij absoluut niet. Net trok ik een zakje chips open en die gingen er goed in bij meneer. Wat moet ik daar nou mee??? Aan de ene kant ben ik blij dat hij iets eet maar ja... Liever geen chips. Hij staat nu te swingen op Boom Boom Pow van de Black Eyed Peas haha.
dianne wat vervelend joh!! beterschap! pareltje genoten van t weekend!!heerlijk dee..spannend joh! judith nog op pad geweest? wat een buien hè.. britteke...blauwvingerdagen zijn een soort van braderieën in zwolle... fijn dat t ietsje beter gaat met sam! ach en als ie maar iets eet toch? misschien een stukkie fruit of zo proberen? Heb maartjeh gesmst..en ze is weer thuis gelukkig!! weet nog niet alles..maar ze is in ieder geval thuis..das een goed teken toch? Hier even opde bank gelegen..Mika sliep nog die heb ik net maar wakker gemaakt.. en nu ga ik even t eten opzetten..jakkiebah!!!
hai moppies, thanks miep voor het up to date houden van de meiden hier ben wel een daggie zoet geweest in het zh.. Dacht vanochtend even snel naar een controle van de vk te gaan.. Helaas, ineens bloeddruk goed omhoog, zo uit het niets.. Plus mijn buik was ineens met 2 cm afgenomen? Ze had het vermoeden dat de groei van beeb nu helemaal stil stond.. Dus gelijk doorgestuurd met de mededeling dat ik echt rekening moest houden met een opname.. pff daar zat ik echt op te wachten. Dus hop de molen in, in het zh.. Ctg was goed, bloed druk was nog wat hoger dan bij de vk.. Urine was goed, uitslagen van het bloed waren ook goed, op 1 van de lever na.. Maar daar is de gyn verder niet op ingegaan. Echo was ook netjes ,beebje was nog wel wat gegroeid dus staat niet helemaal stil.. En ik mocht weer naar huis van de gyn, yeaaahh, moet me wel vrijdag weer melden voor heel de molen maar goed.. En de belofte doen om echt heel heel rustig aan te doen.
Zo dames, kom weer even ego'en (but what's new ): Dinsdag de sleutel van mijn huis ontvangen en de nodige krabbels gezet bij de notaris. 'T is nu dus officieel mijn stulpje! HEt voelt ook al heerlijk. Hannah geniet zo van de tuin. Wel veel werk hoor, en het lukt me niet echt om actief mee te doen. Ik merk dat alle spanning van de afgelopen tijd eruit begint te komen: moe, moeier, moeist, zware armen etc. Gelukkig mag ik rustig aan doen van mijn paps en mams die allebei twee weken vrij hebben genomen om mij in een mooi geverfd huisje achter te laten. Vanaf morgen komt Mamoudou zelfs een paar dagen naar Nederland om te komen helpen. HEel fijn allemaal. En dan ander groot nieuws!!!! Ik heb vanochtend mijn 20-weken echo gehad en .......... alles was goed! Pfoeh, wat heb ik me zorgen gemaakt. Toch door de pil heen enzo. 'T zat me allemaal niet lekker. En ik kreeg ook nog een geweldige verrassing: ik krijg een tweede MEID! Had erg het gevoel dat het dit keer een jongen zou zijn, maar oh, wat ben ik zielsgelukkig!!! Nu op zoek naar de perfecte naam (helaas had ik alleen bij de jongensnaam tot nu toe een WOW-gevoel). Gelukkig heb ik nog even... Tot zover de ego-talk. Ik ga nagenieten van mijn dagje en met een kop thee naar bed. Ciao bella's