Maartjeh...fijn dat je weer thuis bent meid!! en nu ook heel rustig aan doen hè!!! Misskeita..wat fijn dat alles goed was met de echo! en een meisje...superr!!!!!leuk joh! idd nu nog een naam bedenken.. maar ach dat kan nog hè.. Hier ook nog geen idee van namen..
maartjeh: wat vervelend allemaal zeg! Fijn dat alles oke is met de beeb. Missk: fijn dat alles goed was meid! Zo ff update dokter nog niet gehoord, dus denk dat ik nog een nacht mag kriperen heb ik dus helemaal geen zin. Ik zal morgen vroeg direct weer bellen ik wil weten wat er aan de hand is ik kan gewoon niet lopen van de pijn, sorry voor de ego!
Dianne, he meid toch....sterkte ermee en een dikke knuf! Maartjeh...oei spannend allemaal meid... fijn dat je nu weer thuis bent! Misskeita....huisje nu officieel van jou?! en je krijgt weer een meisie!? LEUK! LEUK! Gefeliciteerd!!!! Miep....blauwvingerdag?! Leuk hoor... hier heb je morgen weer meppeldag! hoe is het nu met je voeten?! rustig aandoen!!!! Judith....balen zo'n slaapdienst... gelukkig maar dat het met een sisser is afgelopen.... Britteke....Sam bijna niks gegeten vandaag?! hopelijk eet hij morgen wat beter.... Dee....fijn dat jurgen maandag later naar zijn werk kan gaan.... Pareltje....dat klinkt reuze gezellig, dat lange weekend! Sanneke...hoe is het nu met Niels?! Lindy....las het een en ander op je hyves.... gaat het weer goed bij jullie?! uhm...sorry, dat was effe uit mijn hoofd! hier verder weinig nieuws.... morgen bloedprikken en daarna met mams en Nicky meppeldag op.... morgenavond werken....blehg! fijne avond allemaal!
sam heeft vanavond lekker lasagne gegeten. fruit enzo kreeg ik er ook niet in. chippies krijgt ie eigenlijk ook nooit hoor maar hij mag er wel eens eentje van me proeven. nu bleef hij eten. hij had natuurlijk ook gewoon honger. sam is niet echt een goede eter dus snoeper ook niet echt, gelukkig. Dee, Sam eet ook graag tomaatjes, komkommer, krentjes en olijfjes. heerlijk is dat he... een gezonde hap! Maartjeh, weer thuis!! rustig aan hoor meid. gelukkig is alles goed. Knuffel van ons. Misskeita, gefeliciteerd. heerlijk dat alles nu officieel rond is. En wat super dat je echo goed was. En ook een meidengezinnetje, sluit je maar aan bij de club haha. Succes met klussen!
ff snel... Woehoeiiiiiii, super fijn dat alles er goed uit zag meis, en helemaal top...een zusje voor Hannah...leuk...leuk...leuk! En wat heb je een lieve papa & mama.. Maartjeh, dat is even flink schrikken zeg....lukt het wel een beetje dat rustig aan doen? is toch anders met zo'n huppelend peutertje om je heen, ik hoop dat je een beetje hulp hebt. Nu even bijkomen vd schrik...knuffie...
Britt, over a.s vrijdag, m'n schoonmama bied aan om dan even op Liv te passen zodat ik even m'n handjes vrij hebt voor t trouwgebeuren, zal ik om half 1 met haar afspreken? Denk dat jullie er wel iets van 10.30 zijn toch? Ik hoor het wel...xx
@misskeita; gefeliciteerd met je huisje en met een goede echo! leuk nog een meisje! @maartjeh; ik leef helemaal met je mee weet nog heel goed hoe die molen werkte bij jonathan pff wat een gedoe elke keer je zou er hoge bloeddruk vna krijgen nou ja goed dat ze het in de gaten houden dacht ik dan maar met tegenzin. succes meid! @miep; leuk blauwvingerdagen! gezellig! nee ik weet echt niet wat het gaat worden het kindje lag zo'n beetje met de beentjes wijd maar we willen het gewoon niet weten dus... vanmorgen gezwommen met jonathan, hij vond het superleuk en ik ook! was de eerste keer ik zag het in mijn eentje niet zo zitten wilde het graag eerst een keertje met manlief samen doen en ik had hem nu eindelijk zover. maar hij vond het superleuk dus in de vakantie gaan we zeker vaker. zwaai en knuffel voor een ieder!
meiden ik kan jullie niet meer bijhouden...heb de laatste paar pagina's gelezen. Misk fijn dat alles rond is met je huisje..en een meisje!!! wat super zeg. Geniet ervan meid en probeer een beetje rust te vinden. Maartjeh je maakt het spannend meid..hopelijk blijft het gewoon lekker goed gaan en hoef je niet opgenomen te worden. Dianne sterkte gewenst. Miep moet ook rustig(er) aandoen lees ik...en de blauwvingerdagen...leuk! Britt fijn dat het met sam beter gaat en dat hij gegeten heeft! Ben vast veel mensen vergeten maar sorry!! ik heb nu vakantie gelukkig, a.s vrijdag vertrekken we. Met danielle gaat alles super, ze verteld de hele dag vanalles, danst en eet als een bezetene...tja weinig nieuws dus, haha...zal na mijn vakantie even weer wat foto;s plaatsen...
Es, is goed hoor meid. Sam is trouwens beter . Gaat dus helemaal goedkomen. Heb er zin in . Stuur je me je adres nog even via pb? Ik stuur je wel een sms als ik bij Karima wegrij. Nannaf, heerlijk gezwommen. Sam vindt het ook heerlijk en wij doen het ook te weinig helaas. Johana, fijne vakantie... enne geen nieuws is goed nieuws toch?
Geen chips geven ... alleen brood aanbieden op de gewone 'tijden'. Als ie geen trek heeft dan heeft ie geen trek. Als ik geen trek heb dan eet ik ook geen boterham, maar als er dan toastjes met lekkere zongedroogdetomatensmeus voor mn neus staan ... smikkel ! Nu geef je het signaal: als je je brood niet eet dan krijg je lekkere chips ... (en dan is geen brood eten op eens lucratief )
Maartje, fijn dat je weer thuis bent ... en gelukkig is alles goed met jou en beeb! Diane, beterschap! Missk, joehoeoeoeoeoeoeoeoe ge-wel-dig! Heb je een beetje hulp met de naam, of moet je het echt in je eentje uitvogelen? Als je een beetje brainstormhulp wil (zonder jouw ideeën te verklappen natuurlijk ) stuur maar PB Britteke, Mirre eet trouwens ook echt slechter de laatste dagen. Als ze niet eet dan zal ze wel geen behoefte hebben. Of is ze bezig met: he wat interessant ik kan nee zeggen tegen eten ... he nog leuker ... mn ouders schieten in de stress. Ik probeer boelkloedig te blijven. En jullie hebben een meeting met Juffie?! Leuk! Vroeg me al af hoe het met haar en Jay gaat ...
Hoi meiden, Even snel; Maartje; Oohjee, spannend meid! Houd ons op de hoogte! Missk; Jippie, ook een 2de meid, superrrrr!! :-D ** Gisteren langs de vk geweest. De kleine meid is helaas nog niet ingedaalt, had dat wel verwacht eigenlijk door mijn klachten. Ik denk dat deze tante hetzelfde gaat doen als haar zus. Namelijk pas indalen als de bevalling begint (bij loïs begon het met vliezen breken). Ze schatte de beeb rond de 3400 gram, mooi toch! Vanaf vandaag mag ik officieel thuis bevallen! Vanmiddag even de klossen halen en mijn zeiltje klaar leggen Gisteren wel heel even wat krampen gehad en vanmorgen melkachtige afscheiding gehad, ben benieuwd..
goedemorgen! @daphnenestelle; leuk he die lijsten! en inderdaad namen bij dat je denkt dat doe je je kind toch niet aan! @alieke; spannend! fijn da tje vanaf nu thuis mag bevallen! mijn schoonouders komen zo dus zal niet online zijn kom vanaaf of morgen wel weer kijken! fijne dag allemaal!
Salapio, Yeps morgen meeten Es, Jufffie en ik. Hadden we al langere tijd afgesproken maar kwam er maar niet van. Morgen is dan eindelijk de dag haha. Alieke, joehoee ze mag!!!! Spannend hoor om die verhalen weer te lezen. Balen dat ze nog niet is ingedaald maar komt ook wel goed.. ze zal er toch uit moeten he . Dee, grappig dat Estelle woorden weigert te zeggen. Sam heeft er ook een handje van. Wij gaan vandaag misschien even zwemmen. Altijd leuk he. --------------- Sam is weer beter. Vanmorgen heeft ie lekker brood gegeten en er is niks meer aan hem te zien. Wat kan dat toch snel weer voorbij zijn bij die kleintjes he. Mijn broertje logeert trouwens een paar dagen bij ons. Mijn ouders hebben hem het huis uitgezet en hij wil niet meer terug (hij is 24). Zijn borderline speelt behoorlijk op en we zijn aan het proberen een woning voor hem te regelen in een begeleid wonen groep. Overal zijn wachtlijsten en sta je met je rug tegen de muur. Lullig hoor!! Als je hulp nodig hebt is die er niet. Ik ben serieus bang dat hij gewoon gekke dingen gaat doen als hij niet de hulp krijgt die hij nu gewoon heel hard nodig heeft. pfffff valt echt niet mee hoor. Iemand ervaring of tips??
brit: vervelend meid! en idd als je ze nodig hebt zijn ze er niet. Nou ik weet nog niks want ze waren mijn bloed uitslagen kwijt ik heb om half tien gebelt en nog niks gehoord zo maar weer bellen pffffffffffffffffffffffffffffffff. hellllllllllllup!
Dianne..en heb je de dokter al gebeld? Jeetje de uitslagen kwijt..nou lekker dan! Beterschap hoor! Loesie succes met bloedprikken en veel plezier op de meppeldag!! Altijd gezellig! Britteke..fijn dat Sam lekker lasagna heeft gegeten! En wat een lekker bekkie heeft ie toch!! Sterkte met je broertje! Essebes..wanneer was nou ook alweer De Dag!? Al snel toch! Nannaf ah t blijft dus nog even een verrassing..spannend! en lekker gezwommen!! Hier ook nog nooit gezwommen hoor.. Zelf zat ik eerst met de polsen en nu met de bekken enz.. Mika staat wel op de wachtlijst voor zwemles op zondag..zodat paps meekan! Johanna..ah lekker joh vakantie!!! En even eruit! Waar gaan jullie heen? En met jezelf alles goed? Wanneer heb jij de 20weken echo? Alieke..ah spannend meid..vanaf vandaag mag ze komen!!! Dee grappig is dat hè..zo hebben volgens Mika mijn zus en zwager allebei dezelfde naam.. Hier de boodschappen binnen en wat gerommeld in huis.. Mijn laptop doet elke keer raar..krijgt vast kuren loopt elke keer vast..moet m dan eerst weer uitzetten..bah! Mika is nog even aan t keutelen..die gaat zo naar bedje En dan mams lekker op de bank!
Dianne, hoe kunnen ze je uitslagen nou kwijt zijn grrrr... Miep, heerlijk ff rusten.. balen van je laptoppie. Niet stuk gaan hoor toppie van Miep!!!