December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    bedankt voor het doorgeven, sppannend voor maartje,

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    spannund!!! Hoe lang duurt dat? anders idd een doosje rozijntjes en een lekker volle beker nadat je haar de hele dag hebt uigehongerd :D

3. Wat gaat het ook allemaal snel met die zwangere dames!
    Ze zitten gewoon bijna allemaal al op of over de helft :$.
    En een paar staan op het punt van bevallen.
    Ik vind het erg leuk om allemaal te volgen, dan komen de beelden van mijn eigen bevallingen ook terug.
    Moet nog heel vaak denken aan de morgen dat Jan en ik samen in de lift stonden, en we kwamen met dezelfde lift met zijn 3tjes terug....mennn wat een verrijking van ons leven
    En nu zijn we met zijn 4tjes en is de boel compleet!!

Even een update over Nina
    Ze is nog steeds erg ondernemend :$
    brabbelt de hele dag , maar nog steeds in het russisch.
    papa mama opa lamp en klok au en tut, dat zijn de woordjes die ik eruit kan halen.
    Verder danst en zingt ze de hele dag, en is stapelgek op de hond
    ze geeft hem kusjes en knuffelt hem de hele dag.
    waar Nina is is Tino ook :D en andersom.
    En het eten gaat redelijk, wel is ze gek op fruit en rauwe groenten.
    en ze heeft de snoepkast ontdekt :$

Slapen is nog steeds hetzelfde, iedere nacht komt ze voor de fles.
    ach ik ben er inmiddels aangewend, ik word nog net niet om die tijd zelf wakker :D
    En wat helemaal leuk is, dat ze al echt kan spelen met Nienke
    Dat is echt geweldig om te zien :)
    Nienke zegt ook steeds vaker dat ze zo blij is dat ze een klein zusje heeft.
    Daar smelt ik helemaal van;)

Maar goed genoeg emo geluld
    Ik probeer straks te reageren

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Niels is vandaag ook weer helemaal beter en gezellig. Ook geen idee gister wat hij met zichzelf moest en CHAGRIJNIG tot en met. Echt niet gezellig. Ook hier slecht eten behalve mama's lekkere tosti...

Ik moet vanmiddag naar het CB. 2 weken geleden hadden ze plots afgebeld en ik werd maar niet teruggebeld. Dus ik bellen:
    O, hier staat dat u wel bent geweest, wat slordig. We maken een afspraak voor september... Ik: maar is er geen plekje nu meer omdat het zo raar is gegaan? O natuurlijk, ik kijk even. Ja vanmiddag.
    Zo kan eht dus ook nog gaan. Ze was megavriendelijk en bood dr excuses aan.

Dus niels maar gelijk in bed gegooid.
    Vanmorgen ff bij de action geweest voor allerlei kleine rommeldingetjes. HEEEEEEEEERLIJK

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ow, maartje, gelukkig dat je naar huis mocht en *strenge blik* kalm aan doen he!

misskeita, wat een goed nieuws allemaal meid. En wat heb jij lieve ouders. Dikke knuf voor jullie! En gaaf, weer een meid!

dianne, sterkte!

loesie, meppeldag dus! veel plezier!
    en werk ze vanavond

brit, niels was eerst een goede snoeper en eter maar dat is fors verminderd. en hier is lasagne ook favoriet bij mn mannen dat we dat gister maar gegeten hebben.

6. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    #41266 kreeftje1984, 9 jul 2009
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
    hey lieven meiden..

Kennen jullie me nog??:D
    Ik heb besloten niet meer actief op het forum te zijn, het is voor mij nog te moeilijk allemaal...pff wat een zwangere hier alweer leuk zeg dames!! veel succes met de zwangerschap en ik hoop voor jullie allemaal op een voorspoedige zwangerschap!!
    Oja en natuurlijk de geboren kindjes alweer...GEFELICITEERD mama's met nog een super mooi wereld wondertje:):)
    Pfff ik zou ook nog zo graag willen!!!!!!!!

Momenteel gata het met de meiden wat op en neer..Thirza zit in de molen in het z'huis wat betrfet onverklaarbare plekjes op haar hele lichaam...er is afgelopen dinsdag en kweekje gemaakt en krijg over 2 weken uitslag dus dat is afwachten.
    Thirza zal in januari ook geopereerd worden aan haar oogjes ivm scheelheid...Pfff....
    Kyara gaat nog steeds erg open neer met eten en momenteel is het hier een DRAMA ze eet erg slecht en kokhalst dan ales bijelkaar...heeft alweer allerlei onderzoeken gehad, helaas is maandag het slokdarm onderzoek mislukt:(
    Wat dus nu inhoudt dat de kleine meid WEER wordt opgenomen maandag om 14.00u ze willen haar gaan observeren en zien wat het eetpatroon is onder ''vreemde'' mensen.....dus ja dan zitten we daar weer mee...

Ik zou ook zo graag onbezorg willen genieten......:(:(
    Er lijkt hier geen eind aan te komen..en zit er soms ook best doorheen.
    Gelukkig zijn onze meiden echt super makkelijke meisjes en geniet ik ook wel van de poppies maar er komt echt steeds ellende tussendoor....wat ik niet kan hebben:$:$:$

Lieve meiden, ik wens jullie allemaal heel veel goeds en zal het hier zeker in de gaten houden.
    Ook zou ik jullie zo graag ontmoeten maar ja het is zo ver weg alemaal..zou me zo goed doen om enes met jullie te meeten.

Dikke kus en knuffels van janke en Kyara en Thirza

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lieve kreeftje,
    veel sterkte met je meiden. En lijkt me idd best heftig om te lezen als je zelf ook zo graag nog wilt. Knuffie voor jou.
    liefs

8. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    voor jullie nog even een spam van de meiden...
    Jajaja ik weet het bij thirza is de pony erg lang maar de afspraak voor de kapper staat er ;)

Kyara

Thirza

Samen

9. Kreeftje...wat een heerlijke meiden!!

Ik hoop dat ze gauw over de kwalen heen gegroeid zijn en dat je van ze kunt genieten zonder de ellende!

Knuffel voor jou!

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat een lekker stel!

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    kreeftje: sterkte meid!

12. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Kreeftje, wat een heerlijke meiden om te zien. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk gaat de gezondheid van je meiden heel snel verbeteren. Een dikke knuffel van Eliora en van mij.

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kreeftje, het zit jullie echt niet mee zeg. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd. Hopelijk schijnt het zonnetje heel snel weer voor jullie.
    Enne wat een prachtige meiden!!!! Grappig dat Kyara zoveel krullen heeft en Thirza stijl haar hihi. Ben er maar trots op!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    En weer goedgekeurd. Alles prima. 11 kg en 83,5 cm. Hij moest voor het eerst op de peuterweegschaal. Brullen, dat was natuurlijk veel te eng. Dus maar samen met mama en daarna mama alleen, maar toen wilde hij me niet loslaten dus maar even (brullend) bij de verpleegkundige op de arm, mijn held!
    Ook meten wilde hij niet, haha, echt een bangebroek. Uiteindelijk lukte het.

15. kreeftje1984

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    thanxxx lieve meiden!!!!

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Kreeftje: wat een mooie meisjes!!! Zo'n zelfde gezichtje, maar heel verschillende haren en daardoor toch zo verschilend. Prachtig hoor. Hopelijk gaat het snel beter met allebei. En natuurlijk een hele dikke knuffel voor jou! Vind het super dat je zo af en toe nog even komt spieken.

@Salapio: misschien maak ik binnenkort wel even gebruik van het PB-aanbod ;)

@Meeting-meiden: veel plezier morgen!

@All: zwaaaaaaaaaaaaiiiii!

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, mooie cijfers! Sam vond de peuterweegschaal niks. Hij is uiteindlijk nog op de babyweegschaal gewogen haha.

Misskeita, thanks. We zijn uiteindelijk toch maar met zn tweetjes :(

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missk, prima :D

Kreeftje, wat een beauties! En veel sterkte, hopelijk loopt alles snel op rolletjes!

Euhm ...

Ninien, wat een leuke update! Klinkt heul gezelli :)

*zwaaaai*

19. Waar ik al die tijd al bang voor was is vanmiddag gebeurd...
    Ze is uit bed geklommen/gevallen.
    Schrok me echt te pletter, gelukkig zat haar slaapkamer deur dicht, anders had ze ook nog van de trap kunnen kletteren.

Maar het houd wel in dat ze een groot bed moet, want als ze eenmaal iets ontdekt heeft blijft ze het doen.
    Ze is nog zooo jong voor een groot bed, misschien een meegroeibed

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat is een peuterweegschaal? Een waar je op moet staan? Hier gewoon nog op de babyweegschaal (zitten) en meten meestal liggend met een meetlatstokgeval :D

Britt, jammer toch maar met twee ... gaat het wel ok met Juffie? Tis zo stil van haar kant?! En n keertje chippies is heus niet zo erg (las mn stukje terug en het is wel van het strengejuffentaaltje *schaam* :D)

Deel Deze Pagina