Peuterweegschaal is hier een gewone digitale weegschaal met een stoeltje erop. Stoeltje kan er evt af. Enne no problem hoor. Het is dat ik je ken anders was ik denk ik wel bang geworden
Oh meiden even heel erg ego... Mijn broertje logeert hier al 2 dagen (zie eerder bericht). Nu blijft hij waarschijnlijk tot na het weekend, maar ik baal er best wel van. Ik wil hem echt wel graag helpen hoor, don't get me wrong maar na t weekend is onze vakantie ook voorbij. Heb de laatste dagen alleen maar gezeik en zoals het er nu naar uitziet gaat dit gewoon zo door. Geen tijd om van mijn vakantie te genieten en al helemaal niet van mijn mannen ... ben een beetje verdrietig
Britt, he shit wat kl*te. Ik heb helaas helemaal geen tips voor je, geen ervaring met borderline en weet niets van de hulpverlening ed. Ik neem aan dat er geen andere opties zijn wat betreft opvang? En valt dit trouwens niet onder 'zorgverlof'? Of geldt dat alleen voor gezinsleden?
Salapio, ja daklozenopvang maar ja.. dat wil ik hem ook niet aandoen. Zorgverlof is volgens mij in ernstigere gevallen. Hij kan best alleen thuis zijn enzo. Thanks anyway!
Britt.. ik denk dat gezien zijn psychische toestand hij wel urgentie kan krijgen bij een woningbouw vereniging.. Heeft hij echt ondersteuning nodig dan zijn er binnen zorginstellingen altijd crisisplekken. Google eens op psychische zorg binnen de stad waar je woont, of evt binnen de provincy. Geef aan dat je psychische gestoorde broertje noodgedwongen bij jou en je man en zoon woont. Jullie gaan er kapot aan. Je ouders weten niet meer wat te doen. Dik het maar flink aan. Zeg: Als hij hier niet meer woont komt hij op straat en dan zijn we nog veel verder van huis. Maar even een paar tips. Heel veel succes! Het psychologische rapport van de opname en diagnostisering is hierbij ook wel handig!
mag ik ff komen spammen ?...ben helaas beetje te druk om mee te kletsen ik wil alleen wel kreeftje een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel geven...ps wauw wat een mooie meiden heb je zeg !...
Frederike, prachtige foto's van je mooie kindjes!!!! Wat zal jij trots zijn . Judith, Thanks voor het meedenken. Hebben we allemaal al gedaan helaas. Crisis wil hem niet opnemen. Ik ga er morgen toch nog even achteraan...
Goedemorgen!! Kreeftje..wat een mooie meiden heb je!! Hele dikke knuffel hoor!! Sanneke..Niels weer goedgekeurd!en voor t eerst op de peuterweegschaal! Ninien..oh gossie uit bed gevallen idd maar op zoek naar een ander bedje.. Hier krijg Mika een bopita peuterbedje..en daar wil ik nog zon tussenrekje voor doen.. Maar je kan ook zon flexa peuterbedje doen Britteke..hè meid..kan me voorstellen dat je t niet altijd even leuk vindt.. Maar dat je je broer ook niet in de steek wil laten..Hopelijk worden jullie toch geholpen hoor! Fredje Mooie fotos!! heerlijke kids heb je!!! Wat een regen zeg..jeetje niet normaal nou als vandaag alles maar valt..is t morgen misschien droog.. Dan gaat jan zn motor ophalen.. Vanmiddag op pad voor de duowagen..die staat te wachten op ons!
frederike, lieve foto's! brit, lekker bij es geweest! en sterkte met je broertje. dee, wat schattig dat ze zich gewoon liet knuffelen.
Joehoeee ik ben er ook . Was gezellig vanmiddag bij Es. Sam en Liv hebben lekker met elkaar kunnen spelen. Wat een donderstenen zijn het samen . Sam en Liv eten fruit