Hallo meiden! Het is i.d. erg rustig.. De hoog zwangeren allemaal aan het puffen? Leuke foto's van Liv en Sam.. Was Juffie er niet bij? *** Hier op mijn vrije dagen toch vooral met mijn kop op het werk gezeten. Ik heb a.s. zaterdag een gesprek met client en ouders. En dit moet natuurlijk ook voorbereid worden. Ben wel tevreden met het resultaat! Esmee is de laatste 4 dagen niet te genieten! :x Ze is ons zo aan het uitproberen. Vanmiddag heeft ze het volgehouden om 20 minuten achtereen te huilen, krijsen etc.. Pffff.. werd haast gek. Ik negeer het maar gewoon.. Vervolgens gaat ze heel lief zittens spelen. s'avonds voor het naar bed gaan spelen we nog altijd op het grote bed. Ze mag niet springen of zich laten vallen. Toch doen he! Hup naar haar eigen bed. Wat doet ze. ze neemt een aanloop en springt op de doomooseat. Knalt vol met haar hoofd tegen de muur. Dikke buil natuurlijk! Pfff... was blij dat ze er in lag. Verder heeft ze ook wel haar lieve momenten hoor.. Als ik haar haren was en het uitspoel gaat ze huilen en zegt ze bah! Morgen vroeg even naar de verjaardag van mijn kleine SIS.. en morgenmiddag de slaap in! Strax gaan we lekker een filmpje kijken! Fijn weekend meiden!
Judith, ik herken het "nietluisteren" verhaal wel hoor. Vervelend he.. Ik vind het ook wel moeilijk om dan redelijk te blijven. Ze moeten het echt nog leren natuurlijk. Maar dom zijn ze ook niet hoor die kleine draakjes van ons haha. Veel plezier op de verjaardag en werkze! Dee, Wat goed dat Estelle zo snel woordjes leert zeg!!! Ik was vandaag ook verbaasd dat Sam al zoveel aan kan wijzen. Hij wees in ene zijn tanden en mond aan. Dat heeft hij niet van mij geleerd. Hij is gewoon zo slim whahaha ..... (beetje opscheppen mag wel toch?? .) Zo en nu ga ik weer off... Weinig nieuws hier. Morgen meer he dames??
Britt, super leuke pics! Wat hebben wij Dec mama's toch een schatjes he?! Liv is idd snotverkouden geworden, ik dacht het al te merken aan haar. Juffie, hoe gaat het nu met jullie? Zo, ga over 2 uur op weg naar Dancevalley, ben wel moe, Liv heeft vannacht zitten spoken. Ik sliep pas om twee uur en was om 5 uur weer wakker *gaap* Iedereen een hele fijne dag, ik ga even m'n haartjes steilen! *iklegdesteiltangmeteenevenoverm'nwallen* Xxx
OOOH essebes ik heb je net getikt op HIV's...:-0 zou echt leuk zijn je tegen te komen... Maar ja er lopen 50.000 partypeeps haha
Sanneke..lekker vakantie meid!!heerlijk!! Gaan jullie nog weg? Britteke wat een leuke fotos!! geweldig!! Heerlijk stel!! En gezellig samen gespeeld!! Judith..gefeliciteerd met je zusje!! En Esmee jullie aan t uit testen..gossie en zo met haar hoofd tegen de muur aangeknald..dikke knuff! Dee..wat scheetig hè dat ze steeds meer leren en overnemen! Essebes en augustus..have fun meiden!! Hier gister de duowagen opgehaald..die staat nu in de doos in de garage bij mijn ouders.. Nu is Jan de nieuwe motor aan t ophalen..hopelijk blijft t droog op de terugweg.. Ik heb nog geen plannen..zien nog wel even..
Salapio.. zwaai! Miep.. leuk de duo wagen opgehaald, van de week de echo? Ess en augustus . partyze! Britt.. i.d. de kleintjes zijn niet dom!! ** Vanmorgen bij mijn zusje geweest, ze was blij met de cadeautjes.. Strax als Esmee wakker is nog even naar het dorp en om half 5 werken.. Jullie nog leuke dingen in de planning?
Mooie fiets Dee.. Heb je geen schermpje voorop? Zou niet zonder willen.. Mooie fiets trouwens.. Enne.. jij en Estelle zijn echt kopietjes toen jij klein was!
Wat is het hier rustig!!!!!!!!!!!!! leuke foto's gezien! Waar zijn alle zwangeren? Vanaf 37 weken dagelijks meldplicht Hier alles flex. Niels is weer erg mamagericht. Hoort geloof ik bij 18 mnd om weer lekker aanhankelijk/ onafscheidelijk te zijn met mama. (of lul ik nu maar wat?) Niels zn 3e kies is door en die zit veel verder naar voren dan die 2 die bovenin zitten. Heb haast het idee dat die kiezen van boven al de achterste zijn. Die onderste kwam heel bloederig door en hij heeft er veel last van gehad, herkenbaar? vanmorgen wilde hij geen banaan eten tijdens bumba, normaal wel altijd. Dus ik zette bumba op pauze. Hij brullen. DUs ik zei: als je banaan eet, gaan we kijken, wil je bumba zien? JA zei die. Dus ik bumba weer aan en een stuk banaan naar zn mond. Hij weer weigeren. Ik weer bumba op pauze. Zo ging dat een keer of 3. Daarna snapte hij dat hij weinig keus had als hij bumba wilde zien... Banaan is bijna op gegaan. Pff, hij kan zo dwars zijn. t zal wel niet zo heel pedagogisch zijn hoe ik het aangepakt heb, maar hij snapte het wel
dee, in amersfoort geweest dus, was het leuk? hier dagelijks in amersfoort waar gaan die vrienden wonen?
Goedemorgen! Dee...mooie fiets!! Hopelijk alleen nog maar mooi weer..kan je lekker fietsen!! Judith nog lekker gewerkt gister? enne de echo is over 2 weken geloof ik..dus nog effe geduld.. Sanneke..Fijn dat Niels er weer doorheen is!! en tja fijn dat ie t toch doorhad dat ie geen Bumba kreeg te zien zonder banaan!! Het is hier wel heel rustig hè...t is net alsof iedereen al op vakantie is....
ik kom me ook ff melden ik heb alles netjes bijgelezen maar... wel mooie foto's voobij zien komen angelina is de laatste dagen heel tegendraads...wat een pit heeft die meid! van wie zou ze dat hebben voorderest is ze super lief en knuffelig! ze eet - slaapt goed. vraagje...welke maat pampers gebruiken jullie nu? ik heb nu 4+ maar ik zit eraan te denken om 5 te gaan halen...
Hier ook tegendraads en afhankelijk. De sirene gaat met enige regelmaat af als iets niet lukt/mag/gaat/etc. Eten gaat redelijk tot goed. Slapen overdag gaat bagger. Slapen savonds/snachts gaat gelukkig wel goed. En gelukkig is ze ook heel erg lief ... maar soms ... *waar is de behanglijm* Luiermaat, maatje 4 gaat nog prima! Dee, heerlijk he dat fietsen ... Mirre is er ook gek van. Sanneke, waarschijnlijk is tv kijken en eten al pedagogisch onverantwoord ... maar pragmatisch opvoeden is volgens mij veel oudervriendelijker *** Brrrrr ... begin wel een beetje zenuwachtig te worden voor dinsdag