Miep, en? Is Jan blij met z'n motor? Gister is het heerlijk "motorrijweer" geweest! French, Liv zit in maatje 5, ze weegt 13 kilo...4 past ook nog wel maar ik vind 5 wel prettig... Enne tegendraads? hier geen last van...hahahahah! Salapio, spannend he?! Ik krijg ook altijd zwaar de zenuwen als er een echo aan zit te komen..knuflknuf...komt wel goed hoor! Dee, veel plezier met je dagje Amersfoort! Leuke foto! Helemaal trots op de nieuwe bike!
Gister echt HEERLIJK weer gehad op Dancevalley, Jan had zelfs een verbrand nekkie.. De muziek was top en het terrein gaaf aangekleed, veel vrienden & vriendinnen gezien, helemaal geslaagd dus! Augustus ook nog even gespot! 8) Pfff...wat is ze toch slank!! *jaloers* Helaas wel om 17.30 weer naar huisgegaan, ik kon echt niet meer.. Eigenlijk bij aankomst meteen een groot gedeelte energie verbruikt met het "verkennen" van het terrein en zoeken naar vrienden, pfff heb me wat afgelopen & geklommen, jaja het bovenste puntje moest ook bezocht worden.. En de nacht daarvoor maar 3 uurtjes geslapen, dat zal ook wel mee tellen, zat de hele rit op de heenweg te gapen... Maar, al met al was het ff leuk! Liv is nu nog bij opa & oma dus ik heb heerlijk tot 9u uitggeslapen, lekker zeg! Nu effe opruimen in huis en daarna naar de Ikea en dan m'n poepske halen, yipeee!
Das raar, ik was uitgelogd! Essebes, lekker moe dus van dancevalley. Heerlijk dat je uit mocht slapen. Las dat augustus daar migraine had gekregen, zit je ook niet op te wachten. Miep, idd rustig! hoe ist met jou? en mika? salapio, kan me voorstellend at je het een beetje spannend vindt. knuffie. luiers: niels zit in mt 4, wordt wel wat strak. s nachts heeft ie 4+ om de enorme hoeveelheden pies op te vangen.
Miep.. nog 2 weekjes wachten dus! Spannend!!! sanneke.. Hier ook de tv aan als ze niet wil eten, of speeltjes op de kinderstoel.. Laatst macaroni en duplo.. was niet zo'n goede combi haha.. Ess.. fijn dat je het leuk hebt gehad! Veel plezier bij Ikea en bij het ophalen van je meisje! French.. Hier al een tijdje in maatje 5.. alleen wij gebruiken geen pampers.. Bevalt ons slecht, Esmee was altijd nat.. Wij gebruiken de Lidl luiers.. Esmee weegt bijna 13 kilo.. Salapio.. Nog een paar daagjes.. kan me voorstellen dat het begint te kriebelen! Zijn je collega's al op de hoogte? Dee.. Bevalt je nieuwe baan goed?? ** Mocht gisteren 2 uurtjes later beginnen, er waren zo weinig clienten aanwezig! Gesprek viel erg mee, tot laat bezig geweest om alles uit te werken.. Vanmorgen de financiën gedaan op het werk dus alles wat voor mijn vakantie af moest is klaar. Kan ik een rustige laatste werkweek tegemoed! Nog 4 late diensten en 1 slaapdienst en dan VAKANTIE!! Ik ga even marktplaats onveilig maken!!
French..hier zit Mika nog in maatje 4,5 Salapio..dinsdag de echo? Essebes heerlijk wezen dansen gister..vandaag weer een beetje bijgekomen? enne Jan is helemaal happy hoor!!8) Sanneke..hier is alles goed hoor!! Lekker van de vakantie aan t genieten? wanneer gaan jullie weg? Judith lekker iets later begonnen gister..heerlijk!! en gelukkig viel t gesprek mee! Nu nog lekker 1 weekje werken en dan vakantie! gaan jullie nog weg? enne hoe gaat t met de marktplaats busines? Dee..leuk dat je vriendin ook gestopt is met de pil!! Hier een lekker luierdagje gehad..de hele dag regen gehad..en nu schijnt t zonnetje.. heb barstende koppijn..zal wel van t weer komen... Ga zo lekker ncsi kijken denk ik...
Miep..vervelend dat je zo'n hoofdspijn hebt.. De marktplaatsbusines loopt erg goed.. Al lekker wat centjes verdiend.. Alleen van de week 2 keer een misser gehad. Ben waarschijnlijk van de weekopgelicht voor 75,00 en een partij rommel gekocht, wat voor nieuw werd aangeboden dus voor 150,00 het schip in gegaan. Bij het pakket wat ik wel betaald had maar niet is geleverd ben ik met marktplaats en de politie bezig. Na de betaling heb ik niets meer gehoord van de koper. Erg vervelend maar goed.. :x
Isa, Isabel, Isis, Iris, Ivon, ....? Ja, soms doen "schoon"ouders alsof hen weten hoe en wat.. Erg iri.. heeft mijn schoonmams soms ook een handje van.. Ben dan ook altijd erg fel.. Het is hun kleinkind maar mijn KIND!
@miep: aaaaaah kusje erop! ik loop al weken met hoofdpijn!...bah! @mve: nou dat is mooi klote! dus als ik het goed begijp heb je 1 pakket niet gehad en het andere pakket was troep... @daphne: inspiratie... - ilse - ivy - ilona - ivanka
Goedemorgen! Judith balen zeg van die pakketjes...ik ben zelf al eens naar groningen gereden voor een stapel oililytassen..kwam ik daar was er niemand.. Bleek later ook oplichting...ze had ook liever van tevoren betalen en via de post..maar ik wou t ophalen...gelukkig maar..want veel mensen waren er dus wel ingetrapt.. Hopelijk komt t nog goed..en krijg je je geld terug! Maar ehm..dus je koopt pakketjes op..en verkoopt dat weer..wel een leuk handeltje denk ik!! Dee..tja schoonouders..hier gelukkig geen last ervan.. en meisjesnamen met een I ..... ehm...Isabel vind ik wel leuk! Nu al met namen bezig.. hier nog niet...totaal nog geen idee wat t moet worden.. French..ah jakkiebah..al zolang met koppijn lopen..bah!! dikke kus terug!! Hier is de koppijn zo goed als over...t zonnetje schijnt..en dat doet alweer goed hè.. Ga zo Mika even uit bed plukken en dan even aan de poets... niet teveel natuurlijk...maar goed..wat kan dat doen we eventjes... Morgen een glucose dagje laten prikken...jakkes..maar t moet hè..
ES, super dat DV zo tof was en lekker dat je een beetje hebt kunnen bijslapen . En toch nog mooi weer = ook heel releks JUD, mn naaste collega's zijn op de hoogte ivm jaarplanning, dus dat is gewoon geregeld. Ze reageerden erg leuk. Wel grappig twee collega's met kids en twee zonder (en ook zonder wens ). Dus de reactie was duidelijk in 2en gesplitst (maar beiden positief hoor). En fijn bijna vakantie (ik nog 3 dagen : dinsdag, vrijdag, dinsdag). Pff wat belachelijk van die mensen, zonde van het geld hoor. Wel fijn dat het voor de rest goed gaat met 'de handel' DEE, wat superleuk dat je vriendin ook gestopt is met de pil. Misschien wel samen zwanger dus . Een vriendin van mij zei altijd voorlopig geen tweede te willen, maar laatste keer vond ze het toch wel kriebelen (en haar man wil graag een 2e) ... ben benieuwd . MEISJESNAAM met i: Imme! Maar past niet zo goed bij Estelle misschien . Wil je kort of lang? Modern of traditioneel? Nl of meer Fransig? etc. MIEP, vervelend van je hoofdpijn ... gelukkig al weer over. En bah glucose prikken ... *** Hehe ... ff rustig tijd om te lezen en reageren. Mirre is echt bewust bezig met haar mimiek. En als ze iets doet wat niet mag en ik zeg 'Mirre' dan gaat ze me heel boos aankijken *lol* ... of ze trek haar 'ik ben de heilige onschuld'-smoelwerk. Verder is ze ook helemaal into knuffelen, kusjes geven en lief aaien (helaas komt wel soms het duiveltje in haar naar boven ), niet alleen wij mogen hiervan genieten, maar ook alle mensen op foto's en op tv . Nu trekt ze haar tshirt omhoog en zegt baby *meuheuheuheu* Nog 1 nachtje slapen en dan mogen we gluren naar de kleine. Brrrrr ... ben nerveus en heb ook zoveel zin. Ik zal zo ook eens een buikfoto plaatsen (wel van savonds )
Staat in album ... echt een verschil met die van 4 weken geleden ... Met zwangerschap Mirre was mn buik pas zo met 16 weken ofzo ...
Dee.. hoe vaak slaapt Estelle nog? Esmee ligt nu net in bed na haar broodje.. Salapio.. Zo'n buik heb ik ook en ben niet ineens zwanger! haha.. Mooi buikje hoor meid!! Miep.. Jeetje.. Dat is ook wat zeg, rij je naar groningen voor niets..:x ** Esmee ligt er in.. er wacht een zooi afwas en ga hier even soppen en dwijlen, vanmorgen al even stofgezogen. De boodschappen zijn binnen en strax werken. Gelukkig gisteren alles boven al gedaan.. HeerlijK!
Dee.. zo jij bent druk geweest!.. En de mannen maar denken dat je lekker ee vrij dagje hebt he? Hier ook alles weer lekker schoon en fris.. Zo even een broodje eten en met een uurtje komt mijn mams al weer.. Gelukkig geen slaapdienst vanavond.. pfff..
Essebes, aaagh heeft Sam Liv aangestoken toch niet??? Je hebt geluk gehad zeg met het weer op DV. Nou je laatste feestje heb je voorlopig weer gehad?? haha. Mail je mij de foto's nog aub?? Heb mijn e-mail gepb't. Miep, leuk de wagen al opgehaald. Welke is het uiteindelijk geworden? Heb ik even gemist. Dee, jij zit goed in het nieuwe vervoer (IKWILOOKEENAUTOHOO). Mooie fiets en auto hoor!!! Sanneke, hier ook superaanhankelijk!!!! Tot het vermoeiende toe. Wat zielig dat de kies van Niels zo bloederig doorkomt. Herken ik helemaal niet. Snap best dat hij daar last van heeft zeg. French, hier ook nog in 4+ van pampers. Salapio, zenuwachtig voor de echo?? Is ook allemaal spannend weer he. Mooie buikfoto!!!! Judith, wat lullig zeg dat ze je opogelicht hebben via MP. Daar ben ik nou zelf dus ook huiverig voor om iets te kopen. Ik heb nu geboden op 3 knuffels van Bumba en houten stapelblokken van Bumba. Verkoper wil alles voor 25 incl. verzendkosten opsturen. Alles zou nieuw zijn. Ik vertrouw t zaakje gewoon niet. Ga t ook maar niet doen.
Zo dat was het reageren weer.... Vandaag de huisarts gebeld ivm de luieruitslag van Sam. Het blijkt toch een schimmelinfectie te zijn. Mannetje heeft er echt last van. Loopt maar in zijn kruis te graaien, jeukt natuurlijk enorm. Heb een zalfje gekregen en daarover heen zinkzalf smeren. Ben benieuwd. Iemand ervaring mee?? Vandaag een nachtje weg geboekt met manlief. Een vriendin van me werkt voor een bekende hotelketen en kan voordelige nachtjes weg regelen. 21 augustus zijn Jan en ik 10 jaar samen. Dan gaan we dus lekker een weekendje naar Amsterdam. De eerste keer zonder Sam. Sam gaat dan voor het eerst uit logeren. Slik.... Komt vast goed hoor, maar t blijft de eerste keer he? Nu weer ff verder strijken.. Nog een halve mand te gaan. Leuk al die polo's en blousen van Jan grrrrr
wij gaan de 25ste weg naar bernkastel-kues in duitsland aan de moezel... k heb er heeeeeeeel veel zin in !