December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    leuk die foto met papa en met de kleurtjes. Als ik niels kleurtjes geef eet hij ze op of krast alles onder. Snaptie echt nog niks van :)

Gister verjaardag van nichtje gevierd, die was 2 geworden. niels lag er pas om kwart voor 10 in en heeft vanochtend uitgeslapen tot 8 uur! heerlijk.
    Vanmiddag van 1-4 geslapen, ook lang voor zijn doen, meestal is het tussen de 2 en 2 1/2 uur. k Heb zelf ook geslapen, werd echt meeeeeeeega moe en duf wakker. kan je soms hebben.
    Huis is nog ene grote rommel. donderdag gaat Niels naar de oppas en kan ik eens mooi van onder tot boven soppen. Heerlijk.

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Dee, wat een heerlijke foto's weer van Estellen. Sam heeft die krijtjes ook maar dat zijn nu echt stompjes hahaha.
    Wij hebben trouwens een houten tafeltje en stoeltjes van Ikea.(onbewerkt hout). Dat kalkt Sam nu helemaal vol en de bedoeling is dan dat we er straks een transparant laagje overheen leggen. Ben benieuwd of dat gaat werken haha. Is inmiddels een heel kleurrijk tafeltje!
    Nog goedgekomen met de aardappels?

Sanneke, Lekker naar Duitsland. Wij zijn 2 weken geleden in Duitsland geweest. In Cochem aan de moezel. Was er nooit eerder geweest maar wat een mooie omgeving daar zeg!!!

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam was vandaag een draaaaaaak!!!
    Hier het bewijs

;)

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hi, in een landal park? Wij zijn vorig jaar op een camping vlakbij cochem geweest. Echt heerlijk gehad en ook veel in Cochem geweest. Nu een stukje verder richting Trier.

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, wel een vrolijk draakje!
    Niels was een stuk gezelliger weer, maar heeft wel zn buien. Ligt er net in.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Nee Roompot!! Echt een aanrader. Super!! Heel netjes op het park en de huisjes zijn ook goed te doen.

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, Aah wel lief hoe Niels zit te computeren. Sam neemt daar echt geen tijd voor. Die kan nou echt nooit es een paar minuten met iets bezig zijn. Soms vraag ik me af of het wel normaal is.
    Ik verlang wel eens naar een kind dat een half uurtje zoet is met TV kijken bv.... :)
    Anyway... leuke foto's. Niels is weer veel veranderd. Heeft een mooie bos met haren zo te zien!!!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja, die haren wordne steeds voller. Sam heeft ook echt een peuterbekkie gekregen.
    en dat vluchtige is heel normaal hoor. kan hij wel samen met jou een boekje lezen?
    op het cb vroeg ik ook of het normaal was dat hij zo rommelde en weinig geconcentreerd bezig was, maar dat was normaal en hoorde er ook echt bij.
    tv kijken kan hij wel een poos. hij vindt alles mooi :)

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0

Heerlijk!! das al bijna!!!:)
    en hoe lang ga je?

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    18 dagen
    zo lang zijn we echt jaaaaaaaaaaaren niet meer geweest.

ik ga ff hardlopen
    xxx

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    ;)Salapio..spannend morgen hè!!;)
    En mooi buikje heb je al!!

Judith lekker gesopt en gewerkt vandaag?

Dee..o jakkie bah..een dooie mus…:p
    En wat ben je druk geweest!!heerlijk!
    Ohja..en ik moet morgen bloedprikken.. 3 keer over de dag!
    Wat een lieve foto’s!!

Britteke..t is de easywalker duowagen geworden..in t zwart..staat nog in de doos bij mijn ouders in de garage!;)
    Gossie..en Sam zo’n last van de infectie..hopelijk helpt de zalf gauw!
    Zelf geen ervaring mee..misschien eens andere luiers proberen..of vaker verschonen?
    Dat t niet smet?
    Wat een grappig idee van t tafeltje om dat zelf te laten kleuren!!:)
    En wat een lekker bekkie heeft ie!!

Sanneke..lekker vandaag een beetje bij kunnen tukken!!heerlijk!!
    En wat een leuke foto’s!!ach en dat koppie toen ie ziek was….
    18 dagen weg..heerlijk zeg!!! en hardlopen? succes..;)

Hier vanmiddag lekker buiten geweest..mika ligt er alweer een tijdje in ..
    Jan is aan t motorrijden..en ik heb even bijgelezen..en ga nu lekker op de bank!!
    Met m’n zere pootjes..

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een leuke foto's!

Mirre kan heel lang zitten lezen (zowel alleen als voorlezen) en is juist van het rustige spelen (geconcentreerd). Wel liefst met mama of papa :D. Daar tegenover staat dat ze in een groep met kinderen die druk aan het spelen en stoeien zijn, van een afstandje staat te kijken en echt niet mee durft te doen ... Volgens mij is wel/niet kunnen concentreren op deze leeftijd in alle soorten en maten normaal. Ik heb wel het gevoel dat jongetjes wat drukker zijn (maar dat kan ook komen doordat mijn meisje zo rustig is :D)

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ;)

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ben een beetje lui geworden haha

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ladies, een wanhopige moeder vraag om tips!

Ik kan Sam niet straffen. Ik loop tegen een muur aan. Ik weet het eigenlijk niet meer.
    Sam doet continue dingen die hij niet mag. Dat is niet zo vreemd maar als ik hem dan wil straffen heeft het totaal geen effect.
    Negeren; hij kruipt zowat in me. Hangt aan mijn benen en als ik geen aandacht geef gaat hij zichzelf slaan of met zijn hoofd op de grond of muur bonken.
    In de hoek zetten; vind hij grappig. Dan gaat meneer een kiekeboe spelletje spelen en heeft de grootste lol.
    In zijn kamer zetten; dan wordt ie boos gaat wederom zichzelf slaan hoofbonken en met spullen gooien. Vertrouw ik ook nog niet helemaal.

Pffff best lastig dat opvoeden soms.. Iemand tips??

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

Wat schattig die slaaprituelen he. Hier leg ik Sam er altijd in. Ruim nog effe zijn kamertje op. Doe dan de gordijnen dicht geef hem een kusje en ga de deur uit. Net voordat ik de deur uitga roept hij nog even vragend: mama?
    Dan zeg ik: ja?
    Doet hij: mwaah (kus)
    En ik zeg: mama houdt heel veel van jou he poppetje.
    Dan lacht hij en gaat slapen. Zo gaat het elke avond... heerlijk!!! smelttt

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

dat is het precies. ik weet het zelf ook maar het is echt heel moeilijk. Het gaat ook best wel hard namelijk!!!
    ik was ook nog vergeten dat hij er dan zo bij gaat gillen dat hij een keer (toen ik volhield) geen stem meer had. :$

Deel Deze Pagina