Wat zijn jullie toch lief (ik ga weer op de bank hangen, superdrukke dag op werk gehad dus ik ben gaahaaahaar)
salaap, fijn dat je echo goed was. Wel maf, want blijkbaar kan het zelfs met een placenta aan de voorkant nogal verschillen want met Niels had ik ook de placenta voor, maar voelde hem wel goed vanaf een weekje of 19. Met 17 wk voor het eerst.
Missk, ik had je al gemist, maar omdat je de sleutel van je huisje gekregen had dacht ik dat je vast druk aan het klussen was, pfff wat heftig wat je allemaal meegemaakt hebt. Gelukkig veel steun van familie! Ik woon in de regio he, als ik eens een keer iets voor je kan doen, let me know! Hoop dat je snel weer aansterkt en pijnvrij bent. Knuff Salapio, wat een fijn nieuws! Wat is de datum dat je uitgerekend bent? Hetzelfde gebleven? Hier ook een voorliggende placenta en jammer genoeg nog steeds niet al te veel gevoel, wel jammer..
Goedemorgen! Salapio...fijn dat de echo goed was!!! Hier zijn gisteravond beneden alle deurkrukken omhoog gezet.. Mika doet alle deuren konstant los..en nu gaat dat hopelijk iets moeilijker.. Ook even de maten opgenomen van Mika's nieuwe kamertje.. en gaan we eerdaags even op pad voor gordijntjes en laminaat en saus... Guppien voel ik hier supergoed...zo vreemd gevoel..Mika voelde ik gewoon bijna niet of zo weinig.. en deze...die is kontstant aan t rollebollen.. Dat belooft wat...
Miep.. leuk tocht dat je spruit nr. 2 zo goed voelt.. Vond het altijd heerlijk! Behalve dat koppie tussen mijn ribben te duwen. Auw! Leuk, bezig met het kamertje voor Mika. Erwin heeft hier ook de krukken omhoog gezet. Ik was Esmee steeds kwijt en dan liep ze buiten, bleek dat ze zelf de deur open deed en dan heel sneaky de deur weer dicht. Slimmert. Ik ga hier een stinkerd verschonen en dan een paar boodschappen doen. Heerlijk 3 dagen vrij!
Hier 1 deurkruk omhoog van een deur die van je af open gaat. Hij sleept er iets voor en doet dan de kruk naar beneden zodat de deur vanzelf open valt. Bij deuren die naar binnen opengaan lukt dat niet, haha, zo'n verbaasd gezicht als hij dan wel de kruk naar beneden krijgt maar de deur niet open gaat. Vanmorgen ff bij een vriendinnetje langsgeweest en daarna even de geitjes aaien op de kinderboerderij. Niels aait 1x en gaat dan keihard staan giechelen (met zn aaihand bij zn mond Ook pakte hij een paar keer stront op, bakkiebakkie
Sanneke... leuk, zo'n bezoekje aan de kinderboerdrij! ** lekker even op de fiets weg geweest.. De afwas is weg, de benedenverdieping is schoon en strax als Esmee op bed ligt even de was ophangen. Gisteren heeft een vriendinnetje opgepast op Esmee.. Ik had nog geld te goed van haar. Daar mocht ze voor Esmee wat leuks voor halen. Esmee heeft dus een mooie nieuwe Babyborn pop die overal mee naar toe moet. Pop moet ook eten, drinken, slapen. Zo lief!
Hallo lieve meiden! We zijn gisteren terug gekomen van vakantie en nu zity het laatste wasje in de droger en aan de waslijn! Natuurlijk gisteren de opa´s en oma´s al even gezien en wat waren ze blij zeg! En Senna trouwens ook, die was helemaal stoer aan het doen. ga even globaal het een en ander bijlezen. Zijn er nog bijzondere nieuwtjes?
Olga.. Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Hebben jullie een goede vakantie gehad? Dee.. Ach mijn vriendinnetje vind het leuk om wat te kopen en voor esmee is het natuurlijk ook leuk. Mijn dinnetje had er zelf ook nog geld bij gedaan. Esmee heeft een grote pluche olifant ( afant alsdus Esmee ) moet ook altijd zijn tande poetsen etc zo grappig.. En meestal komt de tandenborstel in de ogen terecht .. lig dan altijd in een deuk.. ** 1 van onze honden heeft zijn oog ontstoken, echt zielig.. Vanmorgen met het schoonmaken piepte hij het uit. .. Esmee is wakker, wij gaan even langs het postkantoor en daarna een ijsco eten bij de italiaan
Oke, wat heb ik tot nu toe gezien..... Heel veel lieve foto´s van Rubin en Bente, Hannah, Alieke en Lois, Estelle en Nina! Salapio heeft een snel groeiende buik, heb je al een foto geplaatst? Lees over dwarse kindjes....Senna is ook een echte peuter aan het worden. Hij is zo ontzettend wijs en kletst echt de hele dag door. Hij herhaalt alles en onthoudt het vaak ook nog. Maakt echt driewoord zinnen en is erg ondeugend. Heerlijk ventje!
heej olga! welkom terug! leuk gehad? had je al meegekregen dat frederike bevallen is? vast wel he. verder heeft misskeita in het z'huis gelegen afgelopen weekend maar gaat nu weer goed salapio had een mooie echo en verder weet ik het ff niet net 2 uur bezig gweest om de videocamera wat leger te maken, k had van januari tot juli 2008 al op dvd staan, maar had het nog steeds op de camera staan. Nu hadden we nog maar 12 resterende minuten dus moest ik wel ff wat eraf halen. Nu wordt niels weer wakker 2 1/2 uur geslapen, lekker hoor! Morgen breng ik hem naar de oppas, en heb ik ff een lekker dagje voor mezelf! heerlijk. Ga 's morgens flink poetsen.
Misskeita, zwanger van de tweede meid dus! Leuk zeg en heeeel fijn dat alles er goed uitzag! Hoe vordert het met je huisje? Maartjeh, oei wat spannend zeg dat je bloeddruk ineens zo hoog was. Hoe gaat het nu?
Nog meer mooie foto´s van Rubin en Bente! Ze lijkt wel op Rubin als baby vind ik! Kreeftje, wat een heerlijk stel die meiden van jou! Moeilijk voor jullie dat het toch steeds tobben blijft met hun gezondheid. Sterkte! Britteke en Es, leuk dat jullie gemeet hebben!
Miep, heb je al even proefgereden met de nieuwe wagen? Hoe gaat het verder met je? Salapio, wat een mooi buikje al zeg! Enne...je gaat echt mooi slank de zwangerschap in trouwens! Judith, hoe is het afgelopen met die MP oplichterij?
Sanneke, wat verandert Niels toch steeds als ik foto´s van hem zie! Senna vind het ook geweldig om op de bestuurdersstoel te zitten. De deur moet dan ook echt dicht en het is brullen als hij er weer uit moet.... Britteke, hoe is nu de situatie met je broertje? Logeert hij nog steeds bij jullie?
Olga.. ik ben nu samen met marktplaats en de politie aan het kijken of ik mijn geld terug kan krijgen. Hoop dat er wat uit komt! Ook voor andere mensen die door deze meneer/mevrouw geld afhandig is gemaakt.. Durf nu niet meer zo maar geld over te maken hoor. Wil eerst gegevens e.d. ** Net lekker een ijsco gegeten met Esmee.. Oh wat is ze dan trots. Helemaal zelf op een stoel met haar eigen ijsco.. Ze stal de show !!
*zwaai* De afgelopen weken/dagen veel meegemaakt. Ik ben blij dat ik nu niet meer werk... Laatste weken op mn werk waren erg dramatisch! Jayda was de afgelopen week erg ziek en weer in het ZH beland. vandaar geen meeting met Ess en britt! Ik ben zo moe, heb sinds 1,5 week een beugel, ben 2,5 kilo afgevallen en weeg weer 48, ben toe aan vakantie, ben erg emo op dit moment en mis jullie ook nog eens! Volgende week donderdag gaan we naar Marokko en Spanje. Dus nog ff volhouden en ik ben zo benieuwd naar mn villaatje in Marokko!