December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..ik ben hierrrr :D
    shopse vandaag!!

Johana weer lekker terug! wat een leuke foto's!!

nannaf..veel plezier meid!!

Vandaag nog geen plannen..Jan gaat met paps op pad voor een nieuwe helm enzo ...en ik.....zie wel eventjes..;)

2. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wat een vies weertje is het....
    Je zal morgen maar een tuinfeest hebben met 40 personen...:p

Nu ff cake bakken, roti maken, ringen halen, boodschapjes doen,tent opzetten, huisje soppen,etc etc ik hoop dat Liv er ook zin in heeft..;)

Fijn weekend dames!!

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Lieve Maartje, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve Jasmijn! Wat een leuke naam!

4. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Essie, wat was jij vroeg op zeg!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo meides,

Tja ben dan wel terug van vakantie maar heb nog maar weinig tijd voor jullie gehad....

Donderdag en vrijdag alweer gewoon gewerkt namelijk en donderdag avond een verjaardag en vanmorgen ook. Morgen ook twee visites dus ben weinig online....

Salapio, wat heerlijk dat de echo er goed uitzag meid!

Misskeita, ik heb even gemist wat er is, maar vervelend dat je je zo beroerd voelt. Sterkte!

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, gefeliciteerd met jullie tweede dochter! Hoop dat jullie al lekker thuis zijn en flink genieten!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, jeetje je bent wel zwanger hoor meid.....wat een hoop plannen voor vandaag zeg! Leuk de ringen ophalen. Het schiet al op nu he!

Juffie, hoe is het nu? Jay weer helemaal opgeknapt?

Johana, wat is Danielle toch een lekker meissie!

Alieke en Anita, jullie laatste loodjes meiden....sterkte!

Sanneke, jij bent flink aan de poetst geweest. Moest je ongie worden ofzo?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben maandag en woensdag vrij en dan ga ik wat vakantie foto´s in mijn album zetten goed!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber is zeker ook op vakantie of niet?

Lindy heb ik geloof ik ook niet echt voorbij zien komen...

Bipat, heb jij ook al vakantie en hoe gaat het met Evan?

Sam, jij bent inmiddels ook al ruim over de 30 weken denk ik?

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Er staan alvast wat foto's in mijn album! Misschien van de week wat meer....

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JASMIJN WELKOM OP DEZE WERELD, MAARTJE, TACO EN CHARLOTTE GEFELICITEERD!!!

ALIEKE, geduld is een schone .......... :D ;)

DEE, hehe ... moet meteen aan het Bert&Ernie liedje denken: Panne panne panne, pech pech pech ... als we niet geholpen worden, komen we hier nooit meer weg ...

NANNAF, fijne vakantie!

SANNEKE, oei ... dat klinkt als een dag from hell (voor mij dan he, Miss Smeerpoets :D). En een kleine hulkje in bed *lol*. Autospeelgoed waar Mirre gek op is: boekjes, boekjes en boekjes, leuke kinderliedjes (ze is gek op Kobie&Ko: He hallo = beetje linksegeitenwollensokkentralala, maar erg leuk voor kindjes, Dirk Scheele natuurlijk en de Zandbakshow/Bert&Ernie etc), verder geen idee eigenlijk :D

JOH & OLGA, leuke foto's :)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Sanks salapio, en ik moest niet voor niks zoveel poetsen... dus ikke ook smeerpoets.

Nog meer meiden met tips?

We zijn vanmorgen bij Obelink in Winterswijk geweest, 5 kwartier rijden (en ook weer 5 kwartier terug). niels was wel een beetje zat van eht stilzitten, maar is op de terugweg niet in slaap gevallen dus ligt nu heerlijk te knorren!
    We hebben een skottel gekocht, kastje voor in de voortent, hondenpin om in de grond te draaien (3x raden voor wie :shame: veiligheid boven alles) wasrekje, grote gasfles en nog wat kleine prulletjes. GElukkig hadden we onze oude tent verkocht,d us daarvan konden we betalen. Ik had ook nog voor 80 euro aan irischeques, maar die kon je daar helaas niet inruilen... daarvan wilden we de skottel kopen. Dus die hebben we nog op zak.

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    En vlak langs dinxperlo gereden. Wou bijna op kraamvisite bij maartje gaan.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..gefeliciteerd met je mannetje! en veel plezier vandaag! hopelijk een beetje mooi weer erbij!

Olga alweer druk op t werk..;)
    en wat een leuke foto's!! heerlijk ventje heb je!!8)

salapio..alles goed?

Sanneke..lekker geshopt!!klinkt goed allemaal!!
    Hier helaas geen autotips voor je..we rijden eigenlijk nooit zo ver..
    er ligt wel altijd speelgoed in de auto..zo'n speelstuurtje enzo..
    maar hij kan ook ontzettend druk zijn met een foldertje of zo..:D
    en bijna op kraamvisite geweest!;)

Hier niet zoveel gedaan..tja in huis...maar niet weggeweest..heb zulke zere pootjes alweer..:(
    gelukkig net even kunnen liggen op de bank..Mika slaapt nog vanaf half 1 al..dus die ga ik zo maar even wakker maken..:D

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    olga wat een leuke foto's! en snx voor de complimentjes voor dochterlief ;)

sanneke heb eigenlijk niet zoveel ideeen voor je...hier ook een kleine die autorijden snel zat is..ik leid haar af door regelmatig (na anderhalf uur) te stoppen, wat eten te geven ("rozijntjes) en ik had zo'n 'magisch' tekenbord in de auto meegenomen...(weet je wel waar ze op kunnen tekenen en dan weer wissen enzo) verder idd zingen..

Miep weer auwies?! wat rot meid! knuff

hier vandaag naar de rommelmarkt geweest..vanochtend wezen shoppen voor dinnetje die is in augustus uitgerekend en zo langzamerhand vond ik dat ik mijn kraampakket maar eens af moest hebben...je weet immers maar nooit....dus kleine mag (bijna) komen :D

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, lekker geslaagd dus vandaag! Senna mocht zijn Girafje onbeperkt hebben in de auto. (daar moet hij nu weer van afkicken hoor) Vaak zat hij dan met duim in zijn mond en Giraf in zijn hand helemaal opzij in zijn autostoel zodat hij uit de vooruit kon kijken. En maar kletsen tegen ons en benoemen wat hij allemaal zag. Verder ook liedjes zingen en cd´tje aan en soms gewoon maar lekker even huilen....

Johana, zul je zien dat je vriendin lang overtijd gaat....maar ben je niet geneigd om gelijk voor jezelf spulletje ste kopen als je met het kraamkado bezig bent?

17. augustus

augustus Niet meer actief

ALles goed verder hier met iedereen?
    Met ons wel, we gaan volgende week voor 3 weken naar Portugal. Erg veel zin in!

Heb ook even de tips gelezen hier voor in de auto, wij gebruiken het maar voor in het vliegtuig.

Ik heb vandaag wel een dvd speler gekocht, een magisch tekenbord (klein), een pop en een gek eendje met stekels waar veel aan te ontdekken valt.

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nou zoals het er nu uit gaat zien denk ik niet dat ze overtijd loopt...kindje ligt (net als de eerste) nog in stuit dus die zal wel gehaald worden -optijd- maar ja je weet nooit natuurlijk.
    En Ja ik heb wel de neiging om dingen te kopen hoor vooral kleding...zie zoveel leuke kleertjes. De 28ste hebben we de 20wk echo als we dan weten wat het word kan en mag ik los gaan van mezelf :D :D

19. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben dus wel gekozen voor een dvd speler! :D Esmee begon na 10 minuten auto al te brullen.. Nu is het joeppie als we met Erwin zijn auto weg gaan!!

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Druk met werken, nog 3 dagen en dan vakantie!

Vanavond komen vrienden langs, na het werk nog even naar de super geweest voor wat lekkers voor bij de koffie en en wat voor bij de borrel..

**

Johana.. al weer bijna 20 weken zwanger.. jeetje wat gaat het snel, en wat is danielle blond geworden.

Ess.. hopelijk hebben jullie redelijk weer morgen!

**

Morgen op het werk een BBQ.. samen met een collega alles georganiseerd.. leuk, heb er veel zin in!!

Deel Deze Pagina