@Maartje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. PRachtige naam en wat een plaatje!! Hoe vindt Charlotte haar zusje? @Jufffie: fijne vakantie in je Marokkaanse huis @All: zwaaaaaaaaai vanuit de ziekenboeg
Ik word echt zo'n klagerd... 'T houdt nog niet over. Eindelijk koortsvrij, maar kan nog steeds bijna niets binnen houden. En dus slap en moe. Gelukkig gaat het wel goed met beeb, buik en operatiewonden
tuurlijk mag je dan klagen, is toch ook helemala niet leuk? beterschap hoor! all, zwaai! en weltrusten. morgen een dagje naar mn zus in zwolliewood. Die heeft een jochie van een jaar ouder dn niels, dus die kunnen mooi samen spelen als wij kletsen (als ze elkaar het speelgoed gunnen)
Beterschap Missk. Enne hier is klagen toegestaan hoor. Gelukkig gaat alles verder goed. Slaap lekker allen!
Misskeita, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is, maar veel sterkte in ieder geval! Miep, en wat voor kleur is het geworden? Krijgt hij een stoere jongenskamer of houdt je het vrij neutraal? Sam, och jeetje joh....al drie weken thuis. Verder weinig weeen meer gehad hoop ik? Dee, ik hoop dat opa naar Estelle heeft geluisterd gisteren....
De mannen zijn de deur al uit, heb al een wasje opgehangen (was ik gisternavond vergeten te doen...) en nu ga ik me maar eens aankleden.
Oke, het is duidelijk. Alle vakantiegangers liggen nog leker in hun bedje....Dan ga ik maar eens naar mijn werk toe. Tot vanavond of morgen!
@olga Welcome back meid !! Hopelijk heerlijk genoten van de vakantie Heb even niet terug gelezen. Het laatste wat ik gezien heb is de dochter van Maartjeh @Maartjeh Proficiat met je mooie meisje
Hopelijk met iedereen alles goed ! @alle zwangeren Gaat het goed met de mama's en beebjes ? @alieke Nog even meid en je hebt je dochter in je armen
Even een korte update van hier Sinds vrijdag heb ik gelukkig vakantie. Heb net voor de vakantie twee hele rotte weken gehad op mijn werk. Erg druk. En in de vakgroep waar ik werk zit een echte ****** (vul zelf maar in ) Daar moesten we nog even in de laatste schoolweek een heel werkboek voor klas 3 havo/ 3 atheneum van maken. Daar was ik nogal boos om en dat kost zoveel tijd. Verder ben ik vrijdag begonnen met ruimen. Heb heel het huis binnenste buiten gekeerd en alle rommel die wqe nog hadden opgeruimd. (7 jaar schoolwerk etc) Dus druk bezig geweest in huis. Mijn schoonvader is het nu naar de stort brengen. Vrijdagavond zijn mijn man en ik naar de bios geweest. (harry potter 6) Ik vond de film wel leuk al had ie wel spannender gemogen. Zondag zijn we met de kids en met mijn broertje (in leeftijd)en Stijn naar de Efteling geweest. Dat was op twee flinke buien na erg leuk. Jesse heeft zich echt vermaakt daar. Gisteren was een minder leuke dag want Jesse heeft zijn vinger gebroken. Lieke schoof de schuifpui dicht terwijl Jesse er nog tussen zat. Ze voelt zich zo schuldig de arme meid. Gisteren heb ik van 18.00 tot 20.45 met Jesse in het ziekenhuis gezeten. Hij laat nu wel vol trots zijn gespalkte vinger zien !! En nu ben ik met 6 manden strijk bezig want dat is vorige week allemaal blijven liggen. PFFFFFFFFF ik zal even wat pixies spammen