Ess, hoe is het met je buik? Begint hij al in de weg te zitten af en toe? En is de kleine erg druk of valt het mee?
Salapio, hihi, in sommige opzichten lijken onze smurfjes best op elkaar.. Wij geven opvolgmelk 3 meestal van Friso of Albert Hein. Ik merk dat de goedkopere merken ook klontjes maken in de melk (kruidvat & Etos bijvoorbeeld) Ik heb die dreumesmelk weleens aan Liv gegeven daar zitten iig geen klontjes in. Drama als het klontert...Liv word dan zo nijdig! (begrijpelijk) en hoeft haar melk dan helemaal; niet meer. Misskeita, ik hoop dat ze je kunnen helpen hoor! Btw..is er iemand bij je die de zorg voor Hannah een beetje overneemt? Lijkt me anders erg zwaar voor je... Bipat, leuk je te horen wijffie, idd veels te lang geleden. Oei geen fijne berichten van jullie werkgevers, wat een spanning kan dat geven he? Hoop dat je mannetje snel een nieuwe baan heeft en dat jou contract WEL verlengd word! Lekker kletskousje jullie knul, leuk? Heb je nog een foto'tje? Olga, ik ga in je album spieken... Wat leuk he, weer een meisje erbij Dana, echt super !!!
Hee meides! Britt, thanks voor de update! Het is inderdaad vlot verlopen maar jeetje wat pittig zeg. Zo anders al bij Loïs (en die ging ook vlot). Om 12.00 afgelopen nacht werd ik wakker met heftige buikkrampen die lang aanhielden en regelmatig dus de vk gebelt. Niks was rijp en geen ontsluiting, verdikkie dacht ik. Ik heb een paracetamol genomen en een douch en daarna rustig in slaap gevallen. Om 6uur werd ik wakker met de HERKENBARE beenweeën. Om 9uur kwam de vk langs en ik had 4cm ontsluiting en de kleine was toch gedaalt (was nog niet gebeurt en was bang dat het ook moeilijk ging worden bij de bevalling). Ze heeft mijn vliezen gebroken en om 12.01 vanmorgen mocht ik gaan persen. Om 12.33 is ze geboren Ze moesten heel erg aan haar trekken want ze bleef hangen en ik kreeg geen weeën meer.. ik wist niet wat me overkwam. Loïs werd er zo ongeveer uitgelanseerd! Niet zo gek ook, 4160g een lekkere bolly. Ik plaats snel een foto! Nu eerst ff uitrusten..
@Alieke: goed gedaan meid!!! Gefeli met de geboorte van DANA Wat een leuke, stoere naam weer. Geniet er lekker van.
Zo, vanmiddag bij dokter geweest en emesafene gekregen tegen het braken. Net heerlijk avondeten op en binnen gehouden. Ik voel me gewoon weer een beetje mens Morgen ga ik terug naar mijn eigen huisje (nu ben ik nog bij mijn ouders). Wat betreft de zorg voor Hannah: mijn ouders ontlasten me zoveel mogelijk, maar hebben allebei gewoon een fulltime baan. Maar douchen enzo doen zij met haar. Scheelt toch een heleboel. Verder zit Hannah echt op een oh-wat-ben-ik-een-makkelijk-kind-modus. Ideaal dus! Het is best te doen op deze manier, maar bedankt voor jullie lieve zorgen
*inbraak Lieve Alieke, Gefeliciteerd met je mooie dochter Dana wat is het vlot gegaan. Geniet ervan Dikke Kus *..moeder van 2 jongens..* (je weet wel wie ik ben, praat onder een andere naam, maar spreek je vaak op msn ) **UITBRaaK***
Alieke, wat leuk dat je zelf al een berichtje komt posten! Bikkeltje..8) Goed gedaan hoor de bevalling... Komt me bekend voor dat "eruit moeten trekken" Liv wilde ook echt niet, staat ook op de film (wel netjes hoor...) Zou dat dan met het gewicht te maken hebben? Echt een grote meis ook, liv was 4445gr...Big mama! Whahaha....Laat je nu maar lekker vertroetelen, heb je zeker verdiend. en erg leuke naam ook... Missk, eindelijk even normaail kunnen eten, hoop dat je daar iets van aansterkt....p.s wat voor ontstekingen waren het nou precies en hoe komt dat?
Alieke, Jan en Loïs...Gefeliciteerd!!! Met jullie dochter en zusje!!! Wat een leuke naam!!8) Fijn dat t allemaal goed is gegaan! en geniet er maar van!!!
Dee..wat knap van Estelle dat ze zelf drinkt!! Leuke fotos!! Essebes..alweer 24 weken..wat gaat t snel hè! en heb je vandaag wel een beetje rustig aan gedaan? Amber..heeft Jesse een beetje geslapen? Dikke knuff!! Jufffie..fijne vakantie!! Dianne..fijn weekend!! Sanneke..even lekker de handjes vrij gehad vandaag!! Salapio..hier geen ervaring met groeimelk Mika krijgt meestal gewone melk Misskeita..en wat zei de dokter? Ah ik lees t fijn dat t al gelijk helpt! En je avondeten is blijven zitten!! Bipat..fijn dat alles goed is!! En balen dat Jan zn contract niet wordt verlengd.. En jijzelf ook nog even afwachten..hopelijk valt t mee! Wij zijn naar de makro en ikea geweest..pampers in geslagen en een tafeltje en stoeltje voor Mika gehaald.. ben nu wel helemaal op...
Alieke en fam. gefeliciteerde met de geboorte van Dana!!! geniet ervan samen. en wat stoer dat je al wat komt posten hier zeg misk fijn dat je ouders je zo ontlasten en dat je lekker hebt kunnen eten vandaag. hier vandaag een babyshower gehad voor mijn dinnetje, was erg gezellig. manlief heeft inmiddels de inbouwkast erin..nu kunnen we gaan schuiven met meubels en dan binnenkort bezig met de babykamer.
alieke; wat snel en...... i love the name!!!! gefeliciteerd!! olga; zal eens op zoek gaan naar een foto! miep; ja zal inderdaad wel op zijn! ff lekker rusten! johana; leuk babyshower! ess; ja veeeeel te lang he hahahaha, ben blij er weer te zijn miss keita; ff normaal gegeten..... zal je goed doen! knuf! vandaag lekker mama, zoon dag gehad! heerlijk! spelen knuffelen gek doen hahahahaha geweldig! ga nu met jan koffie drinken!!!
Wat zie ik nu.....Alieke alweer zelf gepost!!!! Dat laatste stukkie van de bevalling klinkt pittig meid. Deed Dana het wel gelijk goed? Hoe vindt Lois het? Ess, wat een lieve berichtjes bij Senna zijn foto´s! Misskeita, een goede hap die binnen blijft is al het halve werk he...krijg je eindelijk weer een beetje energie van. Je hebt echt lieve ouders volgens mij, fijn dat je zo goed bij hen terecht kan! Miep, dus bij jou komt nu ook het ikea setje in de huiskamer te staan voor Mika! Wel een gesjouw door die twee gorte winkels...
Bipat, wat een lekker ventje zeg! Hij is echt blond geworden. Dacht dat hij in November tijdens de meeting veel donkerder was?