hallo allemaal! wij zijn weer terug van Ameland! leuk gehad, wel slecht geslapen. bed was erg hard en jonathan sliep bij ons op de kamer. en omdat het niet donker de maken was was hij om 6 uur klaarwakker. en dan slaap je met nog 4 anderen in een huisje dus maar eruit en tv aan. maar daar word je wel moe van! jonathan vond de zee en het strand geweldig. hij kon lekker rennen en doen dus heeft hij genoten. helemaal niet bang voro de zee, hij ging liever nog verder dan wij hem toestonden mijn stoere beer! hij is nu een beetje van slag, gisteren moesten we lang wachten bij de boot. maar dat trekt wel weer bij. ik heb heel kort al even gekeken wat ik gemist heb maar zal zo even bijlezen. @alieke; gefeliciteerd met je dochter! fijn dat alles goed gaat! @zwangerenlijstje... jullie zijn mij vergeten...ben je een weekje weg...
Geeft zichzelf een tik op de vinger.....sorry Nannaf dat ik je vergeten was tussen het zwangerenlijstje! Heerlijk voor jonathan dat hij zo van zand en zee heeft genoten. Maar een slecht bed is echt niet fijn. Dat hadden wij ook en na een lange dag wil je eigenlijk in een goed bed liggen. Het is geen officiele lijst hoor; was meer voor mijn eigen beeld want ik vergeet het anders. Jullie kunnen hem eventueel wel uitbreiden met uitgerekende datum erbij? Lindy, wat een toeval dat die stoelen van je buren waren zeg! Heb je ze lekker snel in huis in ieder geval! Wat vond Stefan ervan? Miep, ben je begin of half oktober uitgerekend? Spannend hoor dat Mika straks naar een nieuwe kamer gaat. Dan krijgt hij toch een juniorbedje? Zal wel erg wennen zijn.
Senna is supergezellig vandaag! Wel vroeg wakker, maar ja.... Vanmorgen al gevingerverfd, en daarna de hele ochtend in de tuin gespeeld in de zandbak en op zijn fietsen/auto´s, en nog een uur buiten in het badje. Heerlijk om naar hem te kijken! Kus Olga
Jan en ik zijn nu trouwens ook super verkouden geworden....het snor loopt aan een neusgat er steeds uit. Bij Senna gaat het wel beter volgens mij.
Meiden tips zijn welkom http://www.zwangerschapspagina.nl/vakantie/155539-vermaak-vliegtuig-tips-zijn-welkom.html
missk: hoe is het met de misselijkheid? werken de tableten? Moeilijk met die naam, ik denk dat ik het niet met hem had overlegd, succes met je keuze moeilijk meid! lindy: wat eng meid! fijn dat alles weer goed is! alieke: leuk je grote meid trakteren op kdv, heb ff de foto's gezien op je hyves leuk hoor! enne wat zie jij er alweer goed uit meid!
Essebes..wat ben je aan t verven? Nannaf..ook weer thuis!! en lekker vakantie gehad!! en nu weer lekker thuis bijslapen.. Olga..ik ben 29 oktober uitgerekend.. en idd Mika krijgt dan zo'n bopita peuterbedje in z'n nieuwe kamertje....ben ook zeer benieuwd hoor.. en vanmorgen al heerlijk gespeeld..gezellig!!! oh gatsie..zelf ook verkouden...bah!! beterschap! Hier vanmorgen het kamertje opgeruimd..en de laminaat neergelegd..zodat t kan luchten..en met de was bezig geweest.. Mika ligt er net in ..en Jan gaat even met de motor op pad.. Mamsie gaat zo even op de bank..
Dee, leuke enthosiate update! Lief dat estelle al zo leuk kan samenspelen! Miep, oke eind oktober dus uitgerekend. Ik zie Senna echt nog niet in een kinderbedje liggen, die beukt altijd de hele nacht door zijn bed heen....en zou dus na 1 keer draaien uit zijn bed rollen denk ik. Augustus, volgens mij heb je al heel leuke ideetjes om Rosalie mee bezig te houden in het vliegtuig. Ik heb ook zo´n tekenbord en een boek voor Senna gekocht. Kinderliedjes op ipod vind ik ook een goed idee. Dat mag Jan even regelen! Fijne vakantie in ieder geval!
hier vanmiddag naar de speeltuin/kinderboerderij geweest samen met vriendin, mannen en de kids...zo leuk om te zien hoe die twee meiden met elkaar spelen. ze zijn ook echt vriendinnetjes...wat een schatjes. morgen naar de vk en dan dinsdag de echo...zoooo spannend. ik heb nog 6 curverboxen met kleertjes staan dus als ik weet hoe of wat kan ik aan de slag om dat allemaal uit te zoeken, haha. ach ja mijn laatste weekje vakantie...kan er maar beter gebruik van maken voordat ik weer vollop in de opleiding zit.
Johana, leuke dag gehad zo te lezen. Wat lief dat ze zo duidelijk vriendinnetjes zijn die twee meiden! Nog twee daagjes en dan weet je wat er in je buik woont! (vond het een leuke opmerking van sanneke) Hier vanmiddag stukje gefietst en een ijsje gehaald. Ook nog even bij schoonouders langs geweest. Senna de hele dag erg gezellig! Morgen weer werken.... Liefs Olga
Wat leuk om al die vrolijke updates te lezen over vrolijke kindjes Helaas zit ik in een mega-dip. Mis m'n man, voel me alleen, voel me hier niet meer thuis en mijn nieuwe huis is nog niet klaar, slaap al nachten nauwelijks maar ben ook te moe om daadwerkelijk iets te gaan doen zoals inpakken bijvoorbeeld. Pffff, zie het echt even niet meer zitten. Heb vanmiddag een paar tijdschriften gekocht en de film 'Entre les murs' gehuurd in de hoop dat ik deze avond/nacht een beetje maal-loos en tranenvrij door kan komen Wil nog wel even zeggen dat Hannah echt mijn allerliefste is
misk dikke knuff meid....kan me best voorstellen dat je het behoorlijk moeilijk hebt, althans het lijkt mij ook niet makkelijk...respect meid dee wat goed van je meid zeg!! dani zegt nu wel af en toe 'plassen' of poep daan maar daar blijft het bij...ze wil nog niet op het potje zitten. maar goed bewustwording is er..haha.
missk: dikkel knuffel meid!! Zo hier is alles oke, zoon zit lief in de box te spelen. Net al boodschappen gedaan. Ik voel me super goed, op wat moe zijn na. Gister lekker vroeg naar bed gegaan en ben weer helemaal het vrouwtje haha. ( en klopt dit wel even af.. )
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? Mamavanyouri Sam Miep Essebes ; ; meisje Misskeita; 21 november 2009 ; meisje nannaf ; 22 november 2009; verassing wat het word Johana Lindy Loesie Salapio Dianne zo mezelf even toegevoegd en wat ik zo wist dus meiden vul maar in en aan!
@misskeita; dikke knuffel, lastig hoor met die naam! weet je ook wat Jan verwacht ervan? of je met hem gaat overleggen of niet? ik hoop dat je snel beter slaapt en lekker in je eigen huisje kunt gaan wonen! @bekkenklachten; hier ook sinds een paar dagen. morgen moet ik naar de vlos ben benieuwd wat ze er van zegt. ik ben bang dat het misschien van het paardijden komt. ik heb vorige week lekker een strandrit gemaakt. en sindsdien is het er niet beter op geworden. ben er zelfs nog afgevallen gelukkig heel rustig dus het leek meer op afstijgen dan echt vallen. maar ik schrok wel natuurlijk. kheb verder bijgelezen maar weet het allemaal niet meer zo dus vanaf nu ga ik weer mee reageren. net de babykamer gedweild en dan kunnen de meubeltjes erin. dan lekker opruimen op zolder en misschien al een blik werpen op de babykleertjes. sowieso jonathan zijn kamertje even doen omdat de commode er dan uit is. ik ga J uit bed vissen hij is nog steeds wat van slag.
Ik kom even misskeita een knuffel geven! Ik heb echt respect hoe je dit allemaal doet! *knuff* Miep; Wanneer heb je de echo?? Hier alles goed. Dana is nu veel meer tevreden met haar grote flessen. Ik weet niet wie het vroeg maar ik heb bewust voor fv gekozen. Bij Loïs liep het echt niet goed en zag mij dit niet nog een keertje doen met een rondlopende dreumes. Ik wilde het wel aankijken maar had alsnog na de bevalling geen behoefte om te geven. Ze heeft net haar gehoortest & hielprik gehad, allemaal in orde
Ik vul het lijstje nog niet aan, weet niet precies wanneer ik uit gerekend ben, mag met 3 weken voor de echo en met 4 weken eerste afspraak bij de verlos.