zo vanochtend bij vk geweest en weer goedgekeurd...ben nu 7kg aangekomen als ik dat zo vol kan houden gaat het goed. bij daan was ik echt veul aangekomen! wil na deze zwangerschap ook echt even rigoreus aan het afvallen had nog wat kilo's teveel dus er mag echt een boel af. desnoods met hulp van iemand. morgen de echo!!! daarna zal ik het lijstje aanvullen dan weet ik zeker wat het wordt
haha johanna zo herkenbaar, ik was ook zoveel aangekomen, Ik ben bijna 30 kilo afgevallen en hoop echt dat ik niet weer zoveel groei. spannend morgen de echo!
Dianne; Fijn dat je je goed voelt! Das wel lekker met deze warmte.. Ik voel me ook prima hoor! Vandaag ben ik pamela anderson, jeumig! wat een dingen Die rot stuwing ook.. Kilo's: Bij Loïs was ik 12kilo aangekomen en was er allemaal echt af vlak voordat ik weer zwanger raakte. Bij de zwangerschap van Dana kwam ik 16kilo aan. Ik ben op de weegschaal gaan staan vlak na de bevalling en ik was 8kilo alleen van de bevalling al kwijt! Ik had ookbuiten een flinke baby, ook een behoorlijk flinke placenta en heeuull veel vruchtwater. We zullen zien hoe de laatste 8 eraf zullen gaan..
Al wel even vluchtig wat gelezen.. Dikke knuf voor misskeita.. Miep.. druk aan het klussen ( nou ja, je laat het doen! ) Met Mika alles goed?? Johana.. genietze van je laatste vrije dagen! De rest een zwaai! ** Wij zijn rond het middagsuur terug gekomen van een heerlijk weekend zandvoort! Het was echt geweldig.. Esmee deed het super en bleef gezellig tot een uur of 20.00 wakker zodat we s'avonds nog weg konden naar zee of lekker uit eten in een strandtentje.. een aanrader is Jeroen ( strandtent 19) Echt heerlijK!!! Thuis is ze altijd om 18.00 helemaal op.. misschien vond ze het allemaal zo leuk dat ze het we vol kon houden! De zee vond ze geweldig.. ze wou er wel zo in lopen! Ook hebben we lekker gezwommen.. kortom, genoten!
We zijn er weer...en we weten wat t is.. Misskeita.dikke knuffel meid!! Dee..wat heb ik gelachen om je verhaal...geweldig.. echt poep op de stoep dus.. Johanna morgen de echo..spannend!! en vandaag weer goedgekeurd..toppie!! idd die kilo's das wat minder..maar goed..straks maar weer ons best voor doen hè.. Alieke..alias Pamela....fijn dat Dana t goed op de grotere flessen doet!! hier ook meteen aan de flesvoeding hoor..is me prima bevallen met Mika.. Judith weer terug van een heerlijk weekend!!hartstikke fijn meid!! lekker bijgetankt!!en mooi weer gehad!!super!!! Ik zag nog een lijstje voorbij komen..zal t ook even aan gaan vullen..
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 3 augustus, Mamavanyouri,Meisje Sam 29 oktober ,Miep , Jongen Essebes , meisje 21 november 2009 , Misskeita, Meisje 22 november 2009,nannaf , verassing wat het word Johana Lindy Loesie Salapio Dianne zo mezelf even toegevoegd en wat ik zo wist dus meiden vul maar in en aan!
ah leuk miep een jongen, je bent in de minderheid straks meid, haha (thuis bedoel ik dan). verder alles gezond begrijp ik?! bij danielle ben ik ook wel een kilo of 30 aangekomen geloof ik...na de 'bevalling' was is al 12kg kwijt..maar de rest was heel hardnekkig...uiteindelijk doordat ik even flink ziek was verloor ik nog een kilo of 8 maar de rest is blijven zitten....vandaar dat ik straks aan de slag moet...of eigenlijk..gewoon wil.
ja hoor alles was verder goed..t was mooi gegroeid en was heerlijk druk! ook lag ie in een stuit..zoals ik had verwacht..dus ben benieuwd of t zo blijft.. Hier moeten de kilo's er straks ook af....zal wel weer wennen wezen.. kan nu zo lekker af en toe snaaien..
Miep! Whoehoe! Een jongetje erbij! Leuk zeg.. Ik vind het geweldig om 2 van hetzelfde geslacht te hebben, is ook heeel handig met kleding ect Nog een reden om veel te kopen met als argumen, Dana draagt het daarna wel weer (aghja dat weten we natuurlijk niet zeker maar het is wel een motivatie )
Miep, joehoe!!! Een knulletje, echt super leuk gefeliciteerd! Heb je ook mooie echofoto's kunnen maken? Kijken? Miskk, huggie...lastig allemaal hoor... Pamela, haha *alieke* stuwing aaargh grote kanonharde memmen..hihi...koolbladeren helpt wel een beetje. Ik gebruik hetzelfde excuus over de kleertjes, ach Liv d'r zusje draagt het straks nog een keer zeg ik dan...hihi... Dee, hier ook heeeeel vaak poep & plas door het huis, jammer genoeg nog geen 1 keer raak op het potje...ach...het komt wel weer! Johanna, spannend morgen meis, ben super benieuwd! Hoe laat moet je? Zwangerschapskilo's...blergh...ik ga weer veels te hard...zit nu al op een vette 10 kilo...
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 3 augustus, Mamavanyouri,Meisje Sam 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , meisje 21 november 2009 , Misskeita, Meisje 22 november 2009,nannaf , verassing wat het word Johana Lindy Loesie Salapio Dianne zo mezelf even toegevoegd en wat ik zo wist dus meiden vul maar in en aan!
Miep.. wat leuk!! Een knul er bij! Ess.. tien kilo valt toch reuze mee! Alieke.. Auw.. stuwing is i.d. niet erg prettig.. Tegen de pijn zou je maandverband kunnen nat maken, deze in de vriezer en een beetje rond vouwen, dan kunnen ze na een uurtje in je bh. HeerlijK! Fijn dat de kleine Dana het goed doet op wat grote flessen.
Miep wat leuk weer een jongen. Ik ben nu ook wel erg benieuwd wie er in mijn buik leeft. Ik denk weer een meid, maar iedereen zegt een jongen. Ik vind het allebei heerlijk. Vanmorgen weer bij de vk geweest en alles was in orde. De kleine ligt al behoorlijk met zijn/haar hoofdje bij mijn bekken. Ik voel al heel erg dat er van alles aan de gang is beneden. De vk zei ook dat je bij een tweede het indalen beter voelt en dat het ook sneller gaat. Van mij mag hij/zij met 37 weken wel komen. Dat is alweer over 3 weken wat gaat het toch snel!! Wil iemand mij aanvullen op het lijstje op 5 september en het geslacht weten we dus niet. Lynn doet het trouwens erg goed. Ze is lekekr fel, maar ook erg lief!! Ze kan de laatste tijd zo heerlijk knuffelen. Daar geniet ik echt heel erg van. Sinds Lynn op zolder slaapt heeft ze het slapen uitgevonden. Ze slaapt zo 14 uur achter elkaar. De laatste tijd wordt ze niet eerder wakker dan 09:30-10:00 uur. Ik moet dan wel eerlijk zeggen dat ze er s'avonds wel wat later inligt vanwege het warme weer en wij het erg druk hebben gehad. Ik zal morgen even foto's maken van mijn buik en van de babykamer en Lynn haar nieuwe kamer. (helpen jullie mij herinneren?? Vergeet dat namelijk steeds.) Liefs Sam
Hoi! De Hema is een bestelling van ruim 400 foto´s aan het binnenhalen....foto´s van de afgelopen 5 maanden van Senna en vakantiefoto´s. Dat wordt weer plakken binnenkort!
De pagina is erg langzaam...bij jullie ook? Misskeita, ik heb ook echt bewondering voor de pit die je hebt en ondanks je dipjes de toch steeds weer terugkerende posotiviteit die je hebt! Het is ook niet niks wat je allemaal te verduren hebt gekregen de laatste tijd....Een klopje op je schouder en een hele dikke knuffel van mij! Miep, jaaaaa nog een jochie op komst! Leuk zeg! Heb je niet voor niets al die mooie kleren van Mika bewaard! Alieke, fijn dat Dana nu goed drinkt! En jij bent vast zo weer op gewicht hoor meid.
Dee, wat stoer dat Estelle al een paar keer op het potje heeft geplast! Ik moest ook stiekem wel lachen om je drollen verhaal....en heb je het Jurgen verteld? Nannaf, last van je bekken lees ik.... Johana, pas 7 kilo aangekomen is netjes zeg! Ik heb er ook nog steeds 4/5 kilo aanzitten van de zwangerschap. Heb ook nog nooit heel erg moeite gedaan om het eraf te krijgen....wel stom eigenlijk. Judith, aha je was een weekendje weg....ik miste je al! Klinkt wel heel gezellig jullie strandweekend! Esmee is dus ook zo dol op water. Senna loopt ook zo de zee in....