December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, heb je weer zo´n eigenwijs kind wat in stuit ligt.....deze keer niet zomaar 4 weken eerder bevallen he!

Sam, het gaat dus heel goed met Lynn op haar nieuwe kamer! Uitslapen tot 9.30 super zeg! Spannend of erover drie weken al een kleintje zal komen....straks ga je overtijd.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is?

3 augustus, Mamavanyouri,Meisje
    5 september, Sam
    29 oktober ,Miep , Jongen
    11 November, Essebes , meisje
    21 november 2009 , Misskeita, Meisje
    22 november 2009,nannaf , verassing wat het word
    Johana
    Lindy
    Loesie
    Salapio
    Dianne

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, ik heb je datum er in de lijst bijgezet!

4. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Dank je wel Olga.

Ben je tevreden over de Hema foto's?

Ik moet er ook nog een heleboel laten afdrukken, maar weet niet zo goed waar.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, wij bestellen altijd bij de Hema en zijn er tevreden over!

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    #41706 Miep en Miep, 28 jul 2009
    Laatst bewerkt: 28 jul 2009
    Goedemorgen!

Sam spannend hoor..nog echt een verrassing bij jullie dus!!!leuk!!
    en wat heerlijk dat Lynn zo heerlijk slaapt!!
    enne maak je nog even foto's!!;)

Olga lekker foto's besteld..dat wordt straks plakken!!
    ik moet ook weer nodig bestellen!!
    en idd weer een eigenwijsje hè...tja en over dat eerder bevallen...dat heb je niet in de hand hè..;)

Johanna..succes met de echo vandaag!!!!!

Mijn mams en ik gaan zo even boodschappen doen samen met Mika..
    en paps gaat met jan laminaat leggen..
    is dat ook weer klaar...als we genoeg hebben..:p

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Sam; Jaaa ik wil foto's zien!! :D

Miep; Lukt het allemaal met het kamertje(s)? Ik wil ook foto's zien hoor! :)

Olga; Zo! dus jij hebt voorlopig wel weer genoeg plak werk! Altijd leuk die foto's..

**
    Loïs is op het kdv vandaag dus alle tijd voor Daantje :) Natuurlijk ligt ze de hele dag gewoon te maffen.. Loïs was veel meer wakker en keek de ogen uit haar hoofd. Dana heeft nog wat gestuwde oogleden, ik denk dat ze een beetje moeite heeft om te open te houden. Ik hoop dat het snel wegtrekt.. het is nu erg rood nog.
    Ohja en whoehoe! Ze heeft vanacht 5uurtjes doorgeslapen! :D Daarna komt ze wel gewoon om de 3uur. Haar navelstreng is er gelukkig ook af, jeumig wat stonk dat ding!

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @All: bedankt voor de bemoedigende woorden. Jullie zijn LIEF! :D Helaas is de dip behoorlijk hardnekkig. Het goede aan in een dal zitten is weten dat je alleen maar omhoog kunt. Na zoveel ellende op een rij moeten nu toch wel eens die 7 vette jaren gaan aanbreken ;)

@Miep: wat heerlijk, nog een knul erbij! En leuk dat jullie zo druk bezig zijn met Mika's nieuwe kamer. Ik heb besloten Hannah nog tot na de geboorte van Zusje in het ledikant te houden. Ze heeft met de verhuizing enzo al zoveel veranderingen. En als Zusje dan uit de wieg groeit, ga ik ook aan zo'n allerschattigst peuterbedje. Ennuh ... idd willen we wel foto's zien als 't af is!

@Alieke: wat onwijs leuk dat je ons zo op de hoogte houdt. Kan me zo voorstellen dat je je handen wel vol hebt. Leuk dat je nu al zoveel verschillen ziet tussen je twee meiden. Die foto's van Lois op het KDV zijn superleuk. Wat een mooi meisje is het ook.

@Olga: wat ben je lekker aan de klets :D Zo hey, 400 foto's! Vind dat uploaden op de HEMA-site altijd wel heel lang duren. Maar je moet dus binnenkort flink aan de bak met de lijm.

@Johana: leuk, de echo vandaag! Ik ben benieuwd, maar ik gok op een jongetje ;)

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hannah is trouwens de laatste paar dagen zo ontzettend ongeduldig. Ze zet het dan voortdurend op een schreeuwen, het liefst midden in de supermarkt of de GAMMA. Heb zelfs van de week een opmerking naar mijn hoofd gekregen of 'dat k*tkind d'r bek niet even kon houden' :x. Ik ben niet zo van de stennis schoppen, zeker niet midden in de AH, maar heb met dit mens de vloer aangeveegd, aangemoedigd door de rest van het winkelend publiek :p. Is ze nu helemaal!!!
    Neemt niet weg dat ik het zelf ook supervervelend vind dat ik soms geen enkele controle over haar lijk te hebben. En ze is fysiek ook zo sterk (+natuurlijk groot) dat ik haar (zeker nu met mijn zwangere buik) niet zo makkelijk even oppak enzo.
    Ik moet zo naar de gyn, maar ben gewoon bang dat ze in de wachtkamer helemaal los gaat... Ik zit er op 't moment zo doorheen dat ikbijna alleen maar kan janken.

Sorry voor mijn klaagzang. Hannah is 90% van de tijd superlief, ze ontwikkelt op 't moment ook ontzettend hard, vooral qua praten. Ze is echt de allerliefste, maar mijn hemel, dat gekrijs...

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Héééél herkenbaar Misskeita! Vaak als je de strijd aan gaat word het nog 10x zo erg. Ik probeer me er dan maar gewoon een beetje bij neer te leggen en dan maar zo snel mogelijk weg te gaan en desnoods andere boodschappen later of de volgende dag te doen. Loïs gaat gewoon plat op de grond liggen en dan mag ik haar aan haar arm mee slepen. Pfff schaam me rot hihi
    Wegrennen in de winkel, precies hetzelfde verhaal. Ik zie mezelf nog zo met die dikke buik achter haar aanrennen. Denk dat het echt een fase (lange fase) dat ze je uittesten en ik merk dat als ik laat merken dat het me niks doet dat ze het wel opgeeft maar dan heb ik wel een boze blik op me gericht ;)

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    echo gehad!!! beeb wasd (lijkt) helemaal gezond te zijn en ligt mooi op schema..het was wel een beetje een hardhandige (mannelijke??) echoscopist..pff mijn buik is beurs en ben spuugmisselijk nu...

en het wordt...tatatatdaaaaaaaaa
    een jongen!!!!!

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel

5 september, Sam
    9 december, johana79, jongen
    Lindy
    Loesie
    Salapio
    Dianne

13. Johana wat leuk, een knulletje!!

van allebei wat :D

En Miep ook weer een knul, die wcbril zal bij jou vaak omhoog staan:p

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    johanna leuk een jongen!! weer een december beebje!! leuk meid,

*komt later kletsen gaat weer aan het werk*

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Misskeita, zooooo herkenbaar...ik probeer het meestal met afleiden, ineens heel enthousiast over "iets" te gaan vertellen of naar iets te wijzen, dan vergeet Liv (soms..:D) dat ze eigenlijk heel boos en dwars an het doen was. Het wegrennen word ik wel echt gek van, keihard de winkels uit, sta ik net af te rekenen ofzo...ook zo gevaarlijk met die auto's!

Alieke, knap dat je zo meekletst! Hoe komt het dat Daan d'r oogjes zo opgezet zijn dan? En heb je nog een leuk foto'tje?

*liv piest het huis weer onder*

Sam, ben erg benieuwd wat er in je buikje zit hoor, het gaat echt al opschieten nu! En jaaaaa...show the pics...

Mve, lekker weekend weggeweest dus! Gezellig is dat altijd he! Heb je wel een beetje lekker weer gehad?

Olga, kletskoussie! ;) ik heb ook pas bij de kruidvat heel veel foto's ontwikkelt maar ze hebben de datum weggelaten en info vd foto (staat normaal WEL op de achterkant) echt kl#te...nu weet ik niet meer welke volgerde ik ze moet inplakken...jammer..

Miep, lekker bezig met het kamertje! Ik wil ook beginnen!

Johanna, echt super mega leuk, n knullie!!! En alles goed gelukkig...gefeliciteerd meis!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo, even bijlezen....

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

5 september, Sam
    9 december, johana79, jongen
    Lindy
    Loesie
    Salapio
    23 maart, Olga
    Dianne

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, joehoe een gezond jochie in je buik! Wel raar dat je een beurse buik ervan hebt gekregen, lijkt me niet echt de bedoeling.

Misskeita, stoer hoor....die mevrouw lekker lik op stuk gegeven midden in de supermarkt!

Valt me op dat de meiden mama´s steeds een beetje hetzelfde gedrag van die kleine eigenwijsjes beschrijven!
    Senna is wel ondeugend en aan het uitproberen en ligt ook weleens op de grond, maar hij rent gelukkig (nog) niet weg. Jochies reageren toch anders. Meiden zijn denk ik feller en jongens denk ik drukker (stoeien en gek doen).

Alieke, ik heb geen hyves....misschien als je heeeeeel eventjes tijd hebt, kun je hier een foto in je album plaatsen. Ben ook wel nieuwsgierig!

Ess, kun je op de pc niet nakijken welke datum de foto´s gemaakt zijn?

Weet niet meer wie het zei....maar ik lijm nooit foto´s. Wij gebruiken altijd van die kleine plakkertjes...Met lijm ga je toch vaak bubbels of iets dergelijks zien. (in ieder geval de keren dat ik het probeerde)

Ninien, hoe is het met de meiden? Gaan jullie nog weg met de caravan?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna lag net 20 minuten in bed toen ik naar boven ging. Hij werd wakker toen ik op zolder de luxaflex omhoog deed en ligt nu al 20 minuten te huilen/jammeren. Ik hoop eigenlijk dat hij toch nog in slaap valt.

Vanmorgen even bij de Ikea en Prenatal geweest. Nieuwe beker voor senna gekocht en bij de ikea wat bakjes en dat plastic kinderbestek....

20. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Johanna, wat super zeg, helemaal gezond en een kereltje!!
    wat een rijkdom van beide wat!! Heerlijk meid!! Op de beurse buik na dan ha!

En voor miep ook weer een manneke, leukleukeuk!!

Alieke, dapper hoor meid dat je al weer zo post hier..
    Hier wel de tijd ervoor maar nog niet altijd de zin ;)

Beide meiden liggen nu heerlijk te dutten, Tako is met tegels aan het sjouwen in de tuin, dus even tijd voor mij nu!! heerlijk..

Ben sinds vrijdag overgegaan van d bv op de fv, gos voelde me net zo`n melkmachine die op ontploffen stond met die stuwing heel de tijd..
    En dan nog de tepelkloven plus Jasmijn die elke anderhalf uur wou drinken..

Nu gaat het super, ze heeft er telkens 3 tot 4 uurtjes tussen, slaapt `s nachts zo 6 uurtjes door en drinkt netjes heel de fles leeg..Lekker dametje is het!

Deel Deze Pagina