Vanavond heeft een van mijn broertjes hier gegeten. Hij gaat morgen lekker een week in zijn eentje naar Londen. Is hij wel aan toe. Die arme jongen zit heel niet lekker in zijn vel. Zijn relatie is waarschijnlijk zo goed als over. Die stap neemt hij zelf, maar dat maakt het niet minder moeilijk voor hem. Zie er tegenop om morgen en vrijdag te werken....geen zin en ik hoop maar dat ik me niet ziek voel en moet spugen.
Britt.. wat knap dat je dit met ons durfde te delen. Ik denk zelf dat het goed is dat ze allert zijn op adhd en autisme, ik werk er zelf mee en blijkt dat bij een vroege diagnose de behandeling vaak goed aanslaat. Verder denk ik dat je alles op zijn beloop moet laten gaan en de hulp moet aangrijpen die je krijgt. Voor jou en Sam! Hoe is het nu met je broertje? En ben je op de bank beland of toch achter de strijkplank? Olga.. succes met werken en hopelijk voel je je goed! Frederike.. leuke foto's Johana.. Gastouder.. mmm moeilijk hoor! Doen wat je hart zegt maar dat weet je al! Miep.. lekker geshopt meid? En al wat voor de kleine jongen in je buik geshopt.. ennnnn de naam??? *** Hier het pakket binnen hoor! Wat veel kleding en ook zo leuk! Al wat dingen voor Esmee weg gelegt.. Ik plaats het in gedeeltes op marktplaats.. dus niet alles te gelijk.. Als ik het er op heb staan zet ik de link hier wel even neer.. Voor jullie natuurlijk een mooi prijsje!
Judith, t was voor mij niet zo'n overwinning om het met jullie te delen. Ik moest het ook gewoon even kwijt. Ik weet dat een aantal van jullie ervaring hiermee hebben vandaar... Met mijn broertje gaat het niet goed. Afgelopen weekend is hij weer doorgeslagen. Het is heel erg moeilijk voor mijn ouders en voor ons. We weten niet goed hoe we ermee om moeten gaan en hij krijgt niet de hulp die wij nodig vinden. Ik heb nog gestreken . Ben nu klaar ... zuchtt
Britt.. ik begrijp dus dat je broertje nog niet de juiste hulp heeft gekregen? Hopelijk komt dit snel! Pff.. best heftig allemaal voor jullie nu..
Goedemorgen! Johanna..dan ben je toch geen slechte mams.. Britteke..de mannen gezellig aan t pitten dus...en jij maar aan t werk.. Dikke knuff!! Olga..yep..Mika gaat meestal keeten in bed..soms ook wel huilen..maar dat gebeurt alleen als ie z'n tutpopje kwijt is.. Fredje..lieff!! Judith..nope nog niet echt geshopt..kan nog wel hè.. en jij het pakket binnen..en ook nog eens leuk!!super!! Ben erg benieuwd!Zit misschien wel wat voor me tussen!! geef maar gauw een linkje.. De stratenmakers zijn alweer bezig hier..Mika die ligt nog in bed te pruttelen..die ga ik er zo maar uit halen.....
het is hier echt raar weer..warm en steeds dikke regenbuien...bah net even 2 plantjes gehaald voor in mijn 'nieuwe' slaapkamer. en even bij tweedehandswinkel gesnuffeld (zonder resultaat). heb wel een lekker broodje gehaald...dus we gaan zo broodje eten en dan gaat daan naar bed toe. ga zelf ook eff liggen denk ik..ben een beetje stuk. judith ik ben ook erg benieuwd naar je kleertjes!!
Marktplaats.nl > Broekje lief lifestyle! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 De link van marktplaats en dan naar de rest van de advertenties! French.. wat leuk gedaan!
Dee ik mis t werken niet meer hoor na de bevalling van Mika kreeg ik peesontstekingen in beide polsen en heb daar ongeveer 11maand mee gezeten..toen kon ik niet werken. En toen de beslissing genomen om alles maar op te geven vandaar dat ik nu ook niet meer werk.. Beterschap voor Jurgen!! Johanna even leuke plantjes gehaald! French..gaaf gedaan joh!!super! Judith gave kleertjes heb je op mp! Zal even goed neuzen .vind dat kleine (44,46) van Lief wel leuk..maar dat zal wel heel klein vallen of niet..? En ik weet natuurlijk niet of we zon klein guppien krijgen Zal effe kijken wat je in 50/56 hebt.. Hier even naar de kamperui geweest niks gekocht..alleen geneust.. En daarna bij paps en mams gegeten..Mika ligt in bedje.. Kan ik even bijlezen
@frederike; mooie foto's! verder niet veel bijzonders gelezen geloof ik. @loslaten; ik ben huismama en ga volgend weekend voor het eers met een zus 2 nachtjes weg... kzie er vreselijk tegenaan maar ik weet dat Jan zich prima red met Jonathan. @rusten terwijl je een kleintje rond hebt sjouwen. ik moet mezelf daar echt toe zetten want ik heb dan vaak zoveel dingetjes die ik mooi even kan doen als J slaapt.
Miep.. Het is echt ienieminie maat 44 en 46, vind 50 van lief al zo klein vallen. Nannaf.. lekker zeg, een paar daagjes er op uit! ** Bomaanslag in Mallorca, dinnetje en vriend zijn daar nu
Ha meiden! Vanmorgen was mijn koortslip nog groter en ik voelde me zooooo ellendig. Eind van de dag stond hij echt mega op knappen en ja hoor....nu is wel de druk eraf. Hopelijk gaat hij snel weg. Judith, gave kleertjes zeg! Als ik nu maar vast wist wat er in mijn buik groeit.....