French, je maakt dus zelf de hele opdruk met kraaltjes begrijp ik? Wowie....dat zou ik ook niet kunnen. Wel super hoor!
Geen tijd voor verdere reakties meiden. Senna is uit bad en klaar om voorgelezen te worden! Daarna tijd om te badderen en op de bank te gaan zitten! Kussie!
HALLO MIEP leuk een jongetje erbij johana leuk ook een jongetje erbij OLGA GEFELICITEERD WAT GAAFFFFFF ZWANGER ZWAAI ZWAAI
He meides, Even geen zin om te reageren. Ik zit even in een dip en ben vreselijk emo Dana was vanmiddag erg onrustig en wilde alleen maar bij mama liggen... Heerlijk hoor! maar vaak juist op het verkeerde moment. Pfffiew, de nachten beginnen mij ook wel op te breken nu. Zullen dit toch nog late kraamtranen zijn? Voel me vaak erg alleen en merk dat ik me mannetje soms best hard nodig heb. MvY; Nog geen beeb bij jullie? Spannend zeg!! MIEP: Bedankt voor het lieve kaartje! Leuk dat je eraan gedacht hebt
Alieke.. het is niet zo gek dat je je mannetje nodig hebt, juist nu!!! Je bent net bevallen en hebt de zorg over 2 meiden. Dikke knuf meid!
nannaf....soms gewoon even aan toegeven hoor en je rust nemen als J slaapt.. Dee...ja had t nooit gedacht dat t zo goed zou bevallen....toen ik net voor mezelf werkte..werkte ik 6 dagen en 5 avonden... Judith..ja dat is echt klein hè..dan doe ik t maar niet..wat heb je in 50/56 dan voor een jongetje in de winter..zag wel van anotherworld maar dat is korte broekjes toch? en heb je al wat van je vrienin gehoord..schrikken hoor!! Olga..balen van je koortslip..hopelijk morgen weer minder last ervan! Alieke..zijn vast kraamtranen meid...heel normaal hoor!! gewoon even aan toegeven hoor!Dikke knuffel!! en fijn dat je t kaartje hebt gehad.. zo...even bijgelezen..en nu lekker op de bank....trusten alvast!!!
Miep.. another World is i.d. korte broekjes.. Heb nog niets van mijn vriendinnetje gehoord. We hebben wel gesmst.. Is wel aan het andere kant van het eiland maar toch.
Hele warme, lieve en zonnige groeten vanuit Marokko. Het is nu al iets over 21uur en het is hier 38 graden. Jayda doet het prima en onze huis is helaas nog steeds niet klaar dus we zitten nu in een huisje aan het strand. tot gauw veel liefs
Vandaag is Jay 1 jaar en 11 maanden. Over 1 maand feest Ik ben nu weg we gaan lekker afkoelen op het strand!
Morning!! Juffie stuur je hier een beetje zon naar toe? Vooral voor volgende week graag... Hier een ziek kippie, Liv heeft keelpijn, ze klinkt echt als een oud mannetje, zo zielig... Please, laat haar helemaal opgeknapt zijn volgende week! En ik hoop echt dat ze ons niet aansteekt..
ess ik duim voor je mee meid juffie geniet van je vakantie! ik zit alweer in mijn laatste vakantiedagje...snif..... ga vannochtend met mijn dinnetje en kleine naar een speelparadijs hier in de buurt. kunnen die meiden lekker spelen...zal nog eff wat foto's schieten voor jullie
Meiden ik ben 2 weken pleite lekker genieten van het zeeuwse strand! En geen laptop mee....heb ik ook niet Ess, een hele dag toegewenst volgende week!! Kan niet anders dan een stralende dag worden MvY succes met je bevalling. @all tot over 2 weken! Doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Ninien.. hele fijne vakantie meid! ** Even klagen hoor! Ik heb nu 1,5 week vakantie en we zijn al wel een weekendje weg geweest, maar voor de rest zitten we alleen maar thuis. Erwin is druk met zijn dingetjes zoals het maken van een tuinbank etc. Erg leuk maar IK heb ook vakantie en ik ben steeds de gene die het eten moet koken , Esmee moet vermaken, moet schoonmaken, de was etc etc. Ben het een beetje zat. Als ik zeg, gaan we nog iets doen dan zegt hij, ja ik ben nog even druk. GRRrr.. We hadden zulke leuke voornemens maar hij is alleen maar met zich zelf bezig. Krijg zo niet het idee dat ik vakantie heb. Zo dat lucht op!
Judith...jammer dat t zomerkleertjes zijn van another world.. en tja..kan me voorstellen dat je baalt van je vakantie zo... en vooral als je leuke voornemens had... Misschien moet je gewoon zelf leuke dingen gaan ondernemen....? Hier hebben we ook nog niet veel samen gedaan ...maar goed..dat is meestal zo hier in de vakantie.. Juffie..nog niet in je eigen huisje..jammer!! maar goed als je maar lekker zit nu hè.. Essebes..arme Liv..dikke knuff!!! Johanna..veel plezier!!! Ninien..hele fijne vakantie meid!!! Hier vanmorgen boodschappen gedaan..en Jan is aan t motorrijden met paps.. Mika ligt er net in ..dus ik kan ook even op de bank...tot laters..
Miep.. Ja, zelf leuke dingen ondernemen is wel een goed idee.. maar iedereen is nu op vakantie. En om nou samen met Esmee te gaan shoppen oid. is ook niet praktische, alleen zwemmen valt ook af. Ik wil gewoon samen genieten van de vakantie! Bevalt Jan de motor goed? Johana.. Ennn.. leuke ochtend gehad? Moet je maandag weer verder met het werk en de studie? Ess.. Hoe is het nu met liv? ** bericht gehad van mijn vriendinnetje dat bij hun alles goed was. Ze hadden verder niets gemerkt van de bomaanslag.. Pfff.. gelukkig! Esmee ligt nog even op bed en Erwin is even met de honden uit. Ik ga strax even lekker fietsen met Esmee.. Erwin moet maar kijken wat hij gaat doen!
mve pak die vent bij je bij zijn kladden en ga iets leuks doen dit weekend! bedenk gewoon wat dingen en sleep hem mee... zo doe ik dat ook, mijn man is ook een klusser en als ik geen dingen bedenk zit ik de hele tijd thuis met dani. (niet erg maar niet leuk in de vakantie) maar hijweet ook dat ik wel iets verzin als ik iets wil en gaat dan zonder morren mee... succes hier leuke ochtend gehad, het is echt groot daar dus kids konden heerlijk spelen. helaas viel daan van een trapje af en heeft de rechterzijde van haar hoofde geschaafd en een enorme bult (echt ze was zo zielig mijn hart brak eff hoor arm ding). maar goed ze herstelde zich goed en wou direct weer klimmen en glijden dus ze houd er niets aan over geloof ik.
Miep en miep.. stefan vond de stoelen helemaal geweldig geslaagd voor laminaat wat fijn ..zal vast mooi staan nannaf leuke vakatnie gehad dus zo te lezen Olga wat zie ik nu :O gefeliciteerd . zwanger gaaf hoor.. wnnr ben je uitgerekend. daphne en estelle wawt een verhaal ja die bodemloze put dat herken ik wat gaaf dat estelle op ht potje heeft geplast Missk knuffel alieke wat fijn dat dana het met grotere flessen beter doet is lois nu al een beetje gewend? Miep wat gaaf een jongen erbij :d sam fijn dat alles goed was spannend nu he JOhana wat leuk een jongen Ohhh meiden nu ben ik heeeeeeel nieuwsgierig wat er in mijn buik leeft hihi alieke wat een schatje zeg olga mijn buik ging heel hard toenstond hij ff stil en nu gaat hij weer in rap tempo zwangerschapskilo`s bij demy was ik 16 kilo aangekomen ongeveer en nu ben ik net 2 kilo aangekomen gerda wat wordt nick groot Britt wat een verhaal Frederike leuke foto`s mamavyouri hoe is het metje? jufffie fijne vakantie nog ff Met demy gaat alles goed we dachten van de week dat ze waterpokken kreeg maar het bleek warmte uitslag te zijn ze is hartstikke druk maar erg gezellig.. met mij gaat het redelijk. veel last van harde buiken.. deze zwnagerschap valt me wel meer tegen dan de vorige, maar ja agh ik heb opzich nog niet te klagen. ik denk dat het nu ook wel is dat ik al een kleine heb rondt wandelen.. dat zal oo kwel schelen.. verder alles goed.. woensdag 20 wkn echo stefan kwam gister met een konijntje thuis 7 wkn oud lief joh.. Vita heet ze Noppez ons andere konijn wordt van de week geholpen .. en dan kunnen ze over een paar weken gezellig samen in een hok OHJA wij denken zelf dat we ene meid krijgen ..
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 3 augustus, Mamavanyouri,Meisje 5 september, Sam 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , meisje 21 november 2009 , Misskeita, Meisje 22 november 2009,nannaf , verassing wat het word 9 december, johana79, jongen 23 december 2009,Lindy , weten we nog niet Loesie Salapio 23 maart, Olga 24 maart Dianne