December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De sfeer is er hier niet gezelliger op geworden, hij is me de hele middag al aan het negeren. Leg ik uit waarom ik het niet leuk vind dat hij alleen maar met zichzelf bezig is en dan wordt hij nog boos ook. We waren aan het fietsen en hij fietste boos weg.. Nou ja.. hoezo kinderachtig!!:$ Hij heeft vakantie, maar IK OOK! Al lijkt het er eerder op dat ik een paar dagen vrij heb en 2 kinderen in huis.. :x..

We hadden al een film gehuurd maar ik denk dat ik een grote zak m& m's haal en de film in bed ga kijken ALLEEN.. is vast een stuk gezelliger..:D

Johanna.. Fijn dat Dani na de val wel weer wou spelen.. Arm meisje!

Aangezien ik zo'n gezellig vent heb..

Iemand zin in een meeting???:D

2. MamavEsmee

Lindy.. spannend, bijna de 20 weken echo.. willen jullie weten wat het wordt?? Fijn dat alles verder goed gaat bij jullie! Alleen balen van de harde buiken, doe je wel rustig aan meid!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, ik heb ook een echte klusser in huis, maar gelukkig wel een die er zelf ook van houdt om leuke dingen te ondernemen! En daarbij zorgen wij dat we hoe dan ook op vakantie gaan, want reizen is echt ons dingetje saampjes!

Mara in jou geval zou ik ook echt pissig zijn hoor! Moest heel stiekem wel een beetje lachen om je opmerking over twee kinderen in huis, alleen in bed de film gaan kijken en het meeting voorstel! Volgens mij kunnen jullie het ook wel weer snel goedmaken toch? Maar Erwin moet het initiatief maar eens nemen vind ik!

Lindy, heej wat zie ik nu? Je bent op mijn verjaardag uitgerekend, leuk! Wat lief dat Stefan met een konijntje thuis kwam! Lijkt me ook zo leuk, alleen wel veel werk en Jan wil het dan niet in huis.

Johana, kusje op de bult van Dani!

Miep, die jan van jou is ook maar met vanalles druk he....heeft ´ie nog wel een beetje tijd voor jou en Mika?

Alieke, oh meid dat lijkt me nou ook zo moeilijk. Als je met de jongste nog totaal geen ritme hebt en de oudste toch ook het een en ander van je verwacht. Tel daarbij je slaapgebrek en de tranen komen vanzelf....Zorg dat je vriend van je gevoelens weet en kijk of hij je eventueel kan ontlasten.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, heee wat leuk dat je even wat van je laat horen vanuit Marokko! Gaat het goed daar met Jay en het warme weer?

Ayse, hoe is het met jullie? Is je man druk aan het solliciteren?

Ess, o nee toch....Lieve Liv je moet echt snel opknappen hoor! Je papa en mama hebben volgende week een heel bijzondere dag en jij bent bruidsmeisje!

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben blij dat het weekend is!

Morgen vanaf 15.00 is Jan weg met zijn vrienden. Die gaan lekker filmpje pakken, eten en zuipen hahah!

Zondagmiddag ga ik High Tea´en met vriendinnen, dus we doen aan gescheiden activiteiten dit weekend!

Ik ga er vandoor....

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, hoe is het met jullie? Kan Jesse zijn handje alweer goed gebruiken of zit de spalk/gips er nog steeds omheen?

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith...jeetje zeg wat kinderachtig..net alsof hij alleen vakantie heeft...dombo..mooi niet dus!:x
    nou laat hem t maar goed maken hoor..en dan ga jij toch morgen of zo eens op pad zonder Esmee..en dan laat je hem maar even opletten...
    Gelukkig gaat t goed met je vriendin!!is toch fijn om even wat te horen hè!

Johanna...ah gossie..:( arme Daan...zo gevallen..gelukkig heeft ze er zelf niet teveel last van gehad!!!Dikke knuff!!

Lindy..woensdag de 20weken echo!!spannend!! willen jullie ook weten wat t wordt?;)
    ach en zo';n lief klein konijntje erbij!! lieff!!

Olga..ik ben t wel gewend dat Jan druk is..is altijd zo joh in de vakantie....en ik vermaak me zelf wel hoor..;)
    ik zei vanmorgen nog..t is net alsof ie geen vakantie heeft..:D
    hij gaat alleen smorgens een uurtje later weg..8 uur..en normaal om kwart voor 7...:D komt nu zelfs nog later thuis als normaal..
    Jullie leuke gescheiden plannen voor het weekend!!moet kunnen hè..;)

Hier kwamen Jan en paps laat thuis in de middag..lekker een eindje getoerd..en vanavond hier met z'n allen patatjes gegeten..
    altijd gezellig!
    :)

8. MamavEsmee

Hier de lucht weer geklaard. Hij keek zo chaggereinig ( deed zo zijn best) dat hij er van in de lach schoot.. lekker gestoeid met zijn 3tjes en toen was het over.. Hij wist wel dat hij onredelijk was maar het is oh zo moeilijk voor een mijn om zijn ongelijk te geven! :D

Miep.. Morgen hebben we een druk dagje.. We hebben morgen aan het eind van de middag ene BBQ met alle leuke buren.. Gezellig!:D Dus met zijn allen alles voorbreiden. Wel zin in hoor.. ME LOVE BBQ! Hier ook lekker patatjes gegeten.. Esmee ook.. Tatje! haha..:D

Olga.. FIjn weekend meid! Af en toe heerlijke een gescheiden weekendje.. Voelt altijd helemaal nieuw na die tijd! ;) Last van misselijkheid gehad of viel het mee?

Lindy.. Ah.. een konijntje Lief hoor! Ik wil er ook graag 1 maar Erwin wil niet. Esmee vind het ook zo leuk.. Begint dan spontaan het liedje van Nijntje te zingen..:D

Vanavond na het eten lekker achter thuis op het gras gespeeld met zijn 3en! Erwin heeft de vijver leeg gepompt en opnieuw gevult dus die is kraakhelder.. VInd Esmee erg leuk.. Ze wil steeds naar buiten om de visjes te aaien!:D

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    sorry ben ik weer te spammen :)

ben gewoon een beetje verliefd op mijn meisje

10. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    en ze kan lachen ! :D...ze wordt er alleen niet altijd knapper van hahaha

11. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    dit is al weer iets beter ;)

12. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ach het blijft voor mij toch een lekker ding :D

ik wil trouwens iedereen nog even heel erg bedanken voor de leuke en lieve berichtjes op hyves (beetje veel en te druk om overal op te reageren :)) van voor en na de bevalling :D jullie zijn allemaal schatjes !!!

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judith..gelukkig de lucht weer geklaard tussen jullie!!!:)die mannen ook hè..
    en morgen een gezellig dagje voor de boeg!!leuk! lekker van genieten!!!

Fredje..ohh wat een heerlijk koppie!! geweldig dat lachje!!!!:)

Hier net even een bestelling gedaan bij Z8...is nu voor de helft online..
    dus voor miniguppien en Mika even wat besteld..
    Ga zo Lost kijken...spannend......

fijne avond nog!!!

14. MamavEsmee

Frederieke.. LIeve foto's!

Miep.. Bij z8 hebben ze i.d. leuke kortingen, helaas voor een meid weinig in maat 92/98.. En het gevoerde vestje hebben ze volgens mij niet weer in de collectie voor de winter :(.. Voor jochies hebben ze erg leuk spul!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    #41875 Miep en Miep, 1 aug 2009
    Laatst bewerkt: 1 aug 2009
    Goedemorgen!!

Judith..nee klopt ik heb t vestje ook nog niet gevonden...jammer hè..:(
    trouwens..ze hebben wel een vest met capuchon en een vest zonder capuchon..dus misschien wel een gevoerd vest.....
    ik heb voor Mika trouwens 104 besteld..want 92 kan ie nu al prima aan..(98 hebben ze niet..)
    en alles zo icm dat ie t in de winter ook aan kan hebben...;)

We gaan denk ik straks effe de prenatal doos ophalen..
    kan ik gelijk even kijken naar beddegoed voor Mika..en nog een wieglakentje en dekentje voor in de duowagen..
    (weet nu t geslacht hè..)

tot laters....

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, wat lief dat Bente al lacht zeg! Wat gaat dat toch eigenlijk snel!

Judith, zie je wel....de lucht is snel geklaard bij jullie! Fijn hoor. En wat gaan jullie vandaag voor leuks met zijn drietjes doen?

Miep, Senna is hier echt gek op patatjes. (maar zijn papa en mama ook hoor) Leuk weer een bestelling gedaan. Eindelijk voor je kleine buikbewoner geshopt!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff, ik ben gisterenavond de hele avond zo misselijk geweest....en nu weer. Mijn twee beschuitjes zijn nog wel binnen gebleven gelukkig.

Senna en jan doen boodschappen. Ik ga de bovenverdieping even oplappen en de was doen.

Doei!

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mamavesmee ohh meid
    wat vervelend., Heel herkenbaar hoor
    die 2 kinderen in huis is hier ook wel eens zo
    en dan zo kinderachtig.,. ze denken maar altijd
    dat hun het slachtoffer zijn,
    maar wat zijn wij dan wel niet?.. :)
    komt goed meid .. dikke knuffel..
    ja wil heel graag weten wat het wordt :D..
    ik denk een meisje. maar wil niet de hele kamer roze hebben
    en dan er achter komen dat het een jongen is hihi :D
    ook zo zielig he,,

Meeting altijd leuk roep maar waar :D
    ga ik kijken of ik de auto heb :D

Olga "jaja op jou verjaardag leuk he ;)
    ja ons konijn zit nu even voor nood binnen
    het andere wordt van de week gecastreerd en die moet dan 6 wkn
    binnen zitten op kranten en handdoeken.,.
    en dan gaat die kleine mup naar buiten :)..
    ik wil ze ook niet meer binnen straks hoor :D.
    ja veel werk maar ik vind het onwijs leuk om te doen :D
    wij doen het altijd samen hok verschonene en zo.
    en demy heeft er zoooo veel plezier van :D..
    Veel plezier met de high tea en soms is gescheiden activiteiten
    ook wel eens leuk :D

Miep lekker patat gegeten :D

frederike wat een schatjes is bente toch

Olga ook al zo misselijk meid
    dikke knuff

HIer eindelijk een nacht geslapen..
    wel hoofdpijn nu :(..
    en niesen van de hooikoorts
    gelukkig eindelijk medicijnen gekregen van de HA
    hopen dat het werkt
    ik ga ff poetsen :D:D

19. MamavEsmee

Miep.. nog leuke plannen voor het weekend?

Lindy.. Poetze! FIjn dat je medicijnen hebt gekregen, heb je zoveel last?

Olga.. Hopelijk wordt de misselijkheid niet erger!

**

Vanmorgen voor een bankstel wezen kijken, zo goed als geslaagd. Waarschijnlijk gaan we maandag terug. Erwin moet de maten even goed opmeten. Het gaat om U bank met veel kussens in stof ( van dat ruwe, weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven :()

Strax de laatste spullen voor de BBQ halen ..

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou nou....ik hang de hele dag al voor pampus op de bank of ik lig op bed. Jan ging om 14.30 weg, maar hij had gelukkig zijn ouders gevraagd of die Senna wilden komen halen. Ik ben te slap om door het huis te lopen. Dus Senna is om 16.00 opgehaald en die slaapt vanacht bij opa en oma.
    Ik heb maar 1 keer moeten spugen, maar kan amper wat eten en voel me continu misselijk. Als dit zo doorgaat zullen onze families toch wat sneller weten dat ik zwanger ben denk ik. Jan wil echt wachten tot na de echo, van mij hoeft dat niet perse.

Deel Deze Pagina