Judith, leuk dat jullie eruit zijn voor een nieuwe bank! Veel plezier vanavond met de BBQ! Lindy, helpen de medicijnen voor hooikoorts al een beetje?
Mamavesmee ja heb onwijze last van hooikoorts kan normaal niet zonder hooikoorts pilletjes maar ja die mag je nu niet gebruiken heb nu wat anders gekregen ne moet zeggen voel me er best goed bij alleen helaas mag ik het niet iedere dag gebruik Leuk een nieuwe bank Olga wat vervelend. ik weet hoe jeje voelt heb me ook zoo gevoeld.. gelukkig ging het al snel weer beter succes wij zijn ff naar het winkelcentrum geweest van die curver boxen gekocht op troep in op te ruimen. ben druk met de boekhouding bezig geweest en een nieuw shirtje gekocht hijs erg leuk demy is lekker druk aan het doen/. ga zo maar eens eten koken geen zin maarja je moet toch wat he..
Hello girls! Nog maar 'n weekje en dan ga ik echt in mijn nieuwe huisje wonen. Ben erg druk dus daarom wat minder vaak hier... Van de week veel leuke dingen gedaan: vriendinnen gezien, lekker wezen lunchen. 'T gaat alweer stukken beter @Ess: oeh, jullie grote dag komt nu wel heel dichtbij! Spannend hoor. Hopelijk is iedereen tegen die tijd weer kiplekker. Arme Liv... @Olga: vervelend dat je je zo slecht voelt. Was je bij Senna ook erg misselijk? @Frederike: wat een schatje!
misskeita wat fijn dat het wat beter met je gaat Meiden ik denk dat demy waterpokken heeft overal plekjes met blaasjes.. arme meid zal morgen ochtend wel helemaal onder zitten het was te verwachten op mijn werk heerst het heel erg, ik ga er weer vandoor ze eist al mijn aandacht op is erg huilerig ben de komende dagen er wat minder denk ik .. knuffel
Welke kledingmaa dragen jullie kids nu? Hannah is officieel over naar 98/104. Ze heeft echt weer een enorme groeispurt. Jan was hier net even, en wist niet wat hij zag
Goedemorgen.. Lindy..zon last van hooikoorts..beterschap! En demy waterpokken..gossie..dikke knuf!! Judith..ah leuk een nieuwe bank uitgezocht!!! Foto!!?!!8) En nog lekker gebbqt? Olga..oh gets meid..zo ziek ..bah..idd dan misschien toch maar ietsje eerder vertellen hè.. Is voor jezelf ook een prettiger gevoel denk ik.. Hopelijk ben je vandaag weer een beetje de oude! Misskeita..deze week echt oververhuizen..leuk joh!!succes! En Hannah al zon groot maatje aan!! Hier zit Mika nog in 86/92 Beetje in de mix zeg maar..ligt aan t merk welke maat precies.. We zijn gister naar de prenatal geweest..even de blije doos opgehaald en gelijk nog even beddegoed voor mika uitgezocht En spulletjes voor in de reiswieg van de duowagen.. Smiddags ben ik met mams op pad geweest..en mocht ik een heel lief pakje uitzoeken voor kleine minigup.. En savonds kwamen mijn zus en zwager terug van vakantie hierlangs..dus de dag was toppievol.. Was t savonds dan ook wel erg zat..zelfs nu nog na een nacht slapen
Lindy.. fijn dat de tabletten helpen, en beter iets dan niets he? Misskeita.. Spannend, bijna naar jullie eigen stekje! Esmee zit met sommige dingen nog in 80/86 ( broekjes) bovenkleding 86-92-98 ligt heel erg aan het merk. Je hebt een grote meid! Leuk hoor! Miep.. leuk, de babydoos opgehaald. Ik vond het elke keer weer een feestje om uit te pakken. Zaten er nog leuke dingen in? En geslaagd voor wieglakens etc. Wat ga je nu met de stokke doen? Zal eens een foto van de bank opzoeken. **** Vanmorgen even naar mijn ouders geweest, die waren er weer van vakantie. Ach, was wel even leuk.. De BBQ gisteravond was erg gezellig. Met de lawaaibuurtjes nog tothalf 2 buiten gezeten.. Een latertje dus. De rest van de buren was om half 10 toen de buiken vol waren vertrokken. Wel jammer maar goed. Vanavond het vlees wat over is op de grill klaarmaken en lekker opsmikkelen. Niemand wou het vlees hebben.. Nou hier wel hoor!
Het lijkt heel erg op deze bank, dan komt er nog een extra poef bij aan en nog een stoel in de zelfde stof. En dan in de kleur donker bruin.
Judith...gave bank!! dat wordt heerlijk relaxen zeg!!!8) Super! Gister gezellig gbbqt!!leuk!!! en idd lekker t vlees opbakken vandaag!!! De Blije doos was wel weer leuk! altijd leuk om te krijgen idd!! en de Stokke blijven we ook gewoon gebruiken hoor..die maak ik ook klaar met reiswieg straks..zodat je ook alleen met minigup weg kan.. en dan hebben we de maclaren buggy voor Mika alleen..lijkt me wel handig.. En de duowagen is dan echt voor saampjes weg.. jaja de bijkeuken staat hier straks vol.. Hier zijn we naar t zwembad geweest vanmorgen... was de 1e keer voor Mika..maar vond t heel leuk! ik ben zelf niet in t water geweest..heb niet eens meer een zwempak wat past..
Voel me nog net zo belabberd als gisteren helaas..... Misskeita, bij Senna begon het spugen pas met 8 weken en was het met 16 weken over. Nu spuug ik weinig *tot nu toe* maar ben gewoon de hele dag misselijk en eet alleen wat beschuitjes. Voel me dus helemaal slap en ik kan echt de hele dag slapen zo moe ben ik. Echt niet normaal. Misskeita, Senna is nog steeds een ukkie....broeken en shirtjes beide maat 80-86. Succes van de week met overhuizen! Lindy, hoe gaat het met Demy? ze kan ze maar beter gehad hebben die waterpokken. Judith, dat is een mooie bank. En dan ook nog een extra poef en stoel...jullie hebben zeker een grote woonkamer! Wij zoeken ook zoiets, maar de huiskamer is in verhouding wat klein, dus best lastig. Ook niet leuk dat de meeste buren al zo vroeg weg waren....is toch juist gezellig! Miep, leuk dat Mika heeft gezwommen en het ook nog leuk vond! Gezellige dag gisteren en lief van mams dat je een ieninimini pakje mocht uitkiezen!
Hai meides, ben ik even snel... Liv is nml nog steeds ziek, heeft nu voor de derde dag 39 gr (& hoger) Ze is verder erg schor, keelpijn, en moet hoesten. Misschien weer overdreven maar vinden jullie dat ik even de HA moet bellen? Niet per se dat ik wil bellen voor een griepje maar je kan tegenwoordig natuurlijk ook met andere griepjes te maken hebben. (Q-virus/ Mex Griep) Of gewoon aankijken? Xxx Ik hoop echt dat ze vrijdag opgeknapt is hoor, eigenlijk liever eerder! Moet nog veel regelen en met een ziek kippie is dat lastig, vind het ook echt zielig voor m'n moppie...
Ess.. bellen! Ook met het oog op a.s. vrijdag. Misschien kunnen ze dan iets voorschrijven wat het herstel versneld. Jij/jullie nog nergens last van? Miep.. Lief dat je een pakje mocht uitzoeken! Opa en Oma worden nog arm!! En de bijkeuken wordt zeker druk bij jullie.. Wagenstalling . Fijn dat de Mika de eerste keer zwemmen leuk vond! Zingt Jan ook mee met de liedjes tijdens de zwemles of is dat niet bij jullie? Olga.. Nee, onze woonkamer is niet heel erg groot 9 bij 4.5 meter.. We hebben nu een grote 3 en een 2 zits en nog een stoel staan dus dat moet nu weer opgevuld worden. De tv blijft staan waar die nu staat dus dan is er weinig anders mogelijk.. Maar met Erwin weet je het nooit! Je hebt de bank ook in kleinere uitvoeringen hoor. Wij willen graag een 5-6 zits ( incl poef) en dan een 7e plaats( stoel) hebben wij nu ook. *** Vanmiddag even bij schoonpa en ma geweest. Die hadden we bijna 1,5 week niet gezien, ze zijn erg druk bij Erwin zijn broer. Die heeft ene huisgekocht en daar zijn ze nu druk aan het klussen. Helaas voor ons kunnen ze onze vakantie niet een avondje oppassen dus dat wordt geen bioscoopje en uiteten.. Mijn ouders durf ik nog niet . Vanavond lekker bank hangen en dom tv kijken.. Heerlijk!!!
hallo lieverds! Alweer veel te lang geleden, ik weet het! Hoe gaat het met jullie? En hoe gaat het eigenlijk met Kelly en met met misskeita? Dikke kus, Arka
Goedemorgen! Olga..gats zo naar joh...bah..hopelijk is t snel weer over... Essebes...ik zou zeker even de dokter bellen hoor!!! het hoeft niks ernstigs te zijn maar hij kan je misschien wel wat geven zodat t griepje wat sneller over gaat.. Judith..helaas staan we nog op de wachtlijst voor zwemles..dus we zijn nu gewoon wezen zwemmen..dus of ie mee gaat zingen..geen idee.. jammer dat je schoonouders niet een avondje over hebben om op te passen hè...misschien iemand anders in de buurt die je wel vertrouwd? Arka..alles goed met jullie? Zometeen even voor controle naar de vlos...jan is thuis..dus die past even op Mika.. die gaat vanmiddag weer naar mijn paps om verder te gaan met het gereedschap te keuren.. tot laters..
Hoi, ik voel me vanmorgen weer iets meer mens! Hoewel ik nog steeds slap en duizelig ben hoor....Ben net even bij de HA geweest en heb emesafene gekregen. Ze zou zetpillen voorschrijven, maar toen kwam ik thuis van de apotheek en toen hadden ze er tabletten in gedaan. Dan die maar proberen. Ik ben dus niet gaan werken en heb wel Senna bij oma gebracht. Hoop dat ik vandaag weer een beetje aansterk, dan kan ik morgen en woensdag weer gezellig met Senna bezig.
Miep, succes bij de VK! Is er zelfs voor het peuterzwemmen al een wachtlijst bij jullie? Judith, jammer dat je schoonouders niet 1 avondje vrij willen maken voor jullie zeg. Dus de huiskamer staat straks weer lekker vol....maar wel met een mooie nieuwe bank! Arka, hee dat is lang geleden! Alles goed met jou en je meisje? Essie, zou toch even langs de HA gaan. Net wat de anderen zeggen....misschien dat ze iets kunnen geven waardoor Liv wat sneller opknapt met het oog op jullie bruiloft. Hoop dat jij en jan het niet van Liv overnemen!
hoi dames met ons meisje alles dik in orde. Ze begint nu wat te babbelen en krijgt ook echt een karaktertje. Als ze stout is en we zeggen dat ze niet mag doet ze ons gewoon na! Verder nog steeds niet zwanger . We blijven oefenen! Olga: ik zie dat je zwanger bent! proficiat joh! Mag ik zo direct zijn om je te vragen hoe lang je hebt moeten oefenen? Liefs, Arka
Olga, wat vreselijk dat je zo misselijk bent. Die zetpillen werkten bij mij altijd erg goed en snel. Hopelijk werken de tabletten ook!!! Misskeita, wat spannend dat je bijna in je huisje kan. Zal nu idd wel erg druk zijn maar straks kunnen jij, Hannah en ukkie lekker uitrusten in jullie nieuwe stekkie!! Sam zit qua kleding hoofdzakelijk in 86, met een uitzonderlijke 80 en 92. Judith, gave bank!! Moeten jullie lang wachten? Wat lullig dat je schoonouders geen avondje willen inleveren zeg!! Heb je geen vriendin die een avondje zou kunnen oppassen? Ess, zeker naar de huisarts gaan!!!!! Laat je iets weten?? Ik hoop dat iedereen zich kiplekker voelt tegen vrijdag!!! Miep, Succes bij de vlos! Arka, fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie!!!!