December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Het is rustig hier!!!

Met ons gaat alles goed.
    Deze week een druk weekje. Vandaag moet ik leren. Morgen werken, woensdag heb ik een studiedagje om te leren maar heb ik een sollicitatiegesprek (heb op een hogere functie gesolliciteerd). Donderdag dan eindelijk examen en savonds met collega's naar de bios, harry potter kijken hihi.

Sam is de laatste dagen weer super genieten!!! Onze nieuwe aanpak lijkt te werken. Hij slaapt zo goed als door (1x wakker) en wordt heerlijk uitgeslapen wakker. Hij is supervrolijk en leert elke dag weer nieuwe woordjes bij. Favoriet op het moment is kokodille (krokodil dus). Heerlijk gewoon....

Zo nu leren!!!

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

We doen Esmee het liefst uit logeren, anders zit de oppas hier vanaf een uur of half 7 voor de tv te kijken. Vrienden zijn bijna allemaal op vakantie en dat wil ik ook nog niet. Schoonouders zijn helaas erg druk bij zwager dus zagen geen tijd voor ons.;)

Weer mot met Erwin, ik wordt echt niet goed van hem. Vanmorgen was hij super chaggie dus ik vroeg wat er was. Ja ik mag niet bij huis bezig van jou.. Nou ja, wat een onzin. Overleg even wanneer je wat wilt doen dan kan ik ook dingen afspreken. Maar dat lijkt hij niet te snappen want het is alleen maar ja en IK. En hij laat me niet uitpraten dus hij is nu chaggie aan het straten want het terras moest er nog opnieuw in. Esmee en ik zijn maar samen weg geweest net. Pfff.. wou dat ik weer aan het werk kon. :(

3. MamavEsmee

Oga.. lekker een dagje wat aansterken! Groot gelijk meid.

Miep.. Hoe was de controle? En vanaf wanneer moet je naar de gyn?

Arka.. Jammer dat je nog niet zwanger bent..

Britt.. studieze! En fijn dat de nachten wat beter gaan. Voel je je meteen een stuk fitter!

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och mama van esmee echt naar voor je. ruzie is niet leuk hé!
    hopelijk kunnen jullie het snel uitpraten!

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..ietsje beter maar nog niet jevanhet..bah!! goed dat je Senna wel hebt weggebracht..vandaag even lekker bijtanken!!
    en idd hier een wachtlijst voor het zwemmen....we willen graag op de zondagmorgen..lijkt ons t handigst..maar dat is dus ook t drukst...;)

Arka fijn dat alles goed met jullie gaat!!
    en lekker blijven oefenen hoor!!;)

Britteke..fijn dat t zo beter gaat..wat heb je veranderd in je nieuwe aanpak?

Judith..wat klote joh..alweer mot..hij denkt zeker dat ie alleen vakantie heeft? :x
    goed dat je even de deur bent uitgegaan met Esmee..
    Dikke knuffel hoor!!

Controle bij de vlos was goed..alleen mijn suiker was toch te hoog
    dus moet nu opletten met eten..ze wou me al doorsturen naar de dietiste..maar ik probeer t eerst zelf wel hoor..;)
    Donderdag dus weer heen om te prikken..de hele dag..
    En ik moet met 36 weken over naar de gyn..heb daar ook al gelijk maar even een afspraak voor gemaakt..dan staat die vast..
    Volgende keer krijg ik bij de vlos nog een groei en liggings echo...;)

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    judith dikke knuff....manlief heeft het niet helemaal begrepen geloof ik. :(

miep wat balen dat je suiker te hoog is..hopelijk zakt het nog iets als je oplet met eten enzo.

Olga fijn dat het ietsje beter gaat, vervelend dat je zo ziek was!

hier weer op het werk.....pff was wel eff wennen de wekker om kwart voor 6..dat vondt danielle ook geloof ik.
    kleding hier boven 92(soms 98 ligt aan het merk) en onder 86.

7. MamavEsmee

Miep.. Moet je dan de heledag naar de vk heen of bijv elke 2 uur prikken? Komt de hoge suikerwaarde door het gesnoep? :D

Johana.. Pfff.. kwart voor 6?

**

Hier alles al weer opgeklaard. Toen Esmee op bed lag ben ik heel gezellig gaan schilderen. Er moesten nog wat dingetjes achterthuis geschilderd worden een deur en een kozijn. Vond Erwin ongezellig. Heb toen gezegt, jij wil klussen dan gaan we klussen. :D Vanmiddag de bank bestellen! Joeppie!!

8. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.544
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Olga, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk blijf je niet al te lang misselijk.

@Frederike, wat een schatje. En Rubin is zeker een hele trotse grote broer?

@Alieke, wat een scheetje is je meisje.

@Judith, wat een gedoe zeg. Hopelijk gaan jullie de rest van de vakantie samen leuke dingen doen.

@Kledingmaat, Eliora gaat nu heel langzaam naar de 80 voor wat betreft de jurkjes en soms shirtjes, voor de rest is het nog 74 en de rompertjes is nog steeds 62/68 van de Hema. Sokjes gaan we nu voor 6-12 maanden kopen. Ja, kan het ook niet helpen, het is een klein meisje en ze groeit niet zo hard.

Vorige week ben ik met haar naar mijn schoonmama geweest en dat was helemaal super. Eliora vond het strand geweldig, maar de zee en het gebulder van de branding vond ze helemaal niets. De komende week gaat ze ook weer 2 nachtjes logeren bij opa en oma, maar nu voor de 1e keer zonder mama en papa. Wij gaan lekker een nachtje met z'n tweetjes op stap.

Eliora vindt het helemaal geweldig als ze mag helpen met opruimen van spulletjes en het afruimen van de tafel. Ze is soms ook een beetje driftig, maar dat valt erg mee als ik verhalen lees van sommigen van jullie.

Ik ga zo maar eens even een boodschappenbriefje schrijven en dan even wachten totdat de kleine meid wakker wordt en dan eventjes boodschappen gaan doen.

Tot de volgende keer maar weer.

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna weer aan t werk..succes..;)

Judith..ik moet dan in de poli bloed prikken...3 keer..1e keer nuchter en dan daarna anderhalf uur na t ontbijt..en dan nog een keer anderhalf uur na de lunch..;)
    tja t snoepen zal er wel mee te maken hebben hè..en ik drink ook nog veel koolzuur..cola/7up enz....:)
    dus daar maar mee proberen te minderen hè..
    En jij lekker aan t schilderen geweest..leuk!! en de bank besteld?
    hoe'st met je verkoop?

Pareltje gezellig samen even een paar dagen op pad...leuk!!

Hier net even wat boodschappen gedaan..maar wat gezonde dingen gehaald..:$
    Straks gaan we lekker aan de tosti's..en Mika krijgt een gezond potje..:D

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, balen zeg dat jullie weer ruzie hebben. Is niet leuk in je vakantie!!! Hopelijk komen jullie er snel weer uit. Oh is al gebeurd lees ik net! Gelukkig! Enne wat oppas betreft. Wij gaan vaak pas weg als Sam op bed ligt en dan laat ik me schoonzusje hier slapen. (doet ze wel vaker). Eigenlijk hoeft ze dan niks te doen maar is er toch iemand in huis. Misschien is het wat? Ik snap best dat je Esmee nog niet wegbrengt naar vrienden... zou ik ook nog niet zo snel doen.

Miep, wat heb ik veranderd. Tja.. wat strenger zijn. Hem niet altijd zijn zin geven. Vaste speelmomenten, tv momenten en eetmomenten ingelast. Gaat super!! Heb een heel ander kind.
    Niet zo leuk dat gedoe met je suiker. Had je er met Mika ook last van?? Dat prikken is altijd zo'n gedoe vind je niet?

Johana, weer aan het werk... sterkte! ;)

Pareltje, Wat een mini-meisje is Eliora nog. Lief!!!
    En gezellig samen op pad met Jan!! Veel plezier!

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Zo vanmiddag een middagje voor mezelf gehad. Moest eigenlijk leren maar kwam erachter dat ik een bepaald programma op de computer mistte en daar heb ik toch echt Jan voor nodig om te fiksen. Sam werd vanmiddag opgehaald door mijn schoonouders en schoonzusje. Ze zijn heerlijk in het park gaan spelen.
    Ik heb een beetje opgeruimd, wasje gedraaid, gestofzuigd en nu staat het eten te pruttelen. Verder tussendoor heerlijk gechilld!.
    Nu zal mijn kleine man onderhand wel thuis komen!!

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    olga: fijn dat je wat gekregen hebt tegen de misselijkheid, die tabletten werkten bij mij beter dan de zetpillen. Heb ze vanmiddag ook op gehaald ;) hopelijk voel je straks wat beter!

uhmmmmmmmmm ik weet het niet meer :(

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    morgen weer hoor, ben moehhhhhhh. fijne avond meiden!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Arka, dat mag je best vragen hoor....Bij Senna duurde het precies een jaar. Daarna nooit meer aan de pil geweest en het eerste jaar een vrij onregelmatige cyclus. Vanaf afgelopen december zat er goeie regelmaat in. In april zijn we weer voor het echie gegaan en tot onze eigen verbazing was het de derde ronde al raak!
    Ik hoop dat het bij jullie ook weer snel mag lukken hoor!

Britteke, wat fijn om te horen dat Sam zo goed reageert op je hernieuwde aanpak!

Pareltje, wat heerlijk dat jij en je man even smaen op pad gaan! Eliora blijft inderdaad een kleintje, wel lief hoor. Zijn je man en jijzelf ook niet zo groot?

Miep, aha zwemles op zondagochtend is erg in trek dus....hier is alleen op dinsdag en donderdag baby/peuter/kleuterzwemmen.
    Ik hoop dat het je lukt om je suikerwaardes weer wat te laten zakken. Een extra echo is op zich wel leuk he!

Dianne, ben je ook misselijk geworden?

Judith, arggg mannen.....wat is er nou zo moeilijk aan overleggen?

Johana, weer druk aan het werk....valt tegen he!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Net een t-shirt voor Senna besteld met daarop een stoere locomotief en daaronder de tekst Grote Broer!

Dan hebben we hem maar vast in huis. Als ik geen smoesjes meer kan verzinnen, kunnen we in ieder geval leuk het grote nieuws vertellen. Maar goed dat mijn ouders nog op vakantie zijn. Denk dat mijn moeder al snel vermoedens zou hebben.

Ik heb zowaar vandaag weer aardig gegeten. Voel me wel op de achtergrond steeds wat misselijk/duizelig, maar het heeft niet meer de overhand. Joepie!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga een koppie thee zetten en foto´s plakken!

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    wat een leuke foto's dee!! schatje hoor :D

hier weer an die arbeit...judith ja mijn wekker gaat om kwart voor 6 ik begin meestal om 7u met werken zodat ik vroeg vrij ben. (en ik moet een min.of 30/40 rijden met de oto).
    en ja het valt weer tegen, haha.

heb gister mijn gastouder opgezegd en ga vanaaf praten met een andere...zoals het er nu uitziet gaat daan daar over twee weken heen.

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ja olga, niet te zuinig bleh maar voor een goed doel he!

19. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo dames

Olga wat fijn dat minder is geworden leuk tshirt gekocht.

Miep fijn dat alles goed eas nu beetje onder cotrole blijven.

Leuke fotos gezien leuk wat worden ze groot.

ik heb alles gelezen meer weet niet meer :)

Met ons gaat goed druk werken. Man is druk aan het soliciteren. Hoop dat hij snel wat vind.

liefs van ons

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi hoi, wat een heerlijke dag vandaag!

Vanmorgen al om 10.15 met Senna en mijn zusje en nichtjebij een klein zwembadje afgesproken. Water was nog erg koud, maar oh wat vonden die twee het leuk! Was om half een thuis. Nu ligt meneertje net op bed en het lijkt al stil te zijn.

Deel Deze Pagina