December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. spannende tijd voor jullie dus!

2. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik bedacht me opeens dat ik nog niet gereageerd had op;
    @oppas; hier af en toe een avond en dan komen 2 meiden van 16, J ligt dan meestal al op bed en hij heeft een paar keer de boel op stelten gezet (onder het mom van ik moet gastheer spelen papa en mama zijn namelijk weg, toen was hij nog maar 9 maanden, die meiden vonden het wel gezellig en waren weg van onze charmeur dus nou ja prima toch zolang de oppas het maar aankan vind ik het best :p)
    en een dagje weg hebben we nog niet gedaan, met onze trouwdag willen we dat een keer gaan doen, een dagje schier met z'n twee en dan gaat J naar mijn schoonmoeder toe.
    ik moet er nog even goed over nadenken hoe dat straks moet met de bevalling, weinig tot geen familie in de buurt dus andere opvang regelen.
    @maat; hier over het algemeen 86 af en toe nog een broekje 80. kmoet er aan wennen dat ik bij de grote jongens kijk en niet meer bij de baby's ;)

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, ik zit heeel eventjes hier op zolder in de sauna om bij te lezen.....

Ess, fijn dat je je al iets beter voelt. Je aanstaande vent hopelijk ook! Ik wens je echt een super dag morgen! Meissie geniet er dubbel en dwars van!

Nannaf, wat schattig dat je een klein konijntje hebt! Senna zou het ook super leuk vinden. We passen momenteel op de cavia´s van de buren (vind ik persoonlijk minder leuk dan konijntjes) en Senna wil steeds mee en probeert ze te pakken en te aaien.
    Veel plezier in Brussel!

Johana, aha dus al een stoere outfit gekocht. En in jou geval misschien wel verstandig om niet al te veel kleine maatjes te kopen....zou zo zonde zijn. Maar zo groot als Dani zal deze kleine niet worden lijkt me. Ze laten je vast niet meer zo lang over tijd gaan toch?

Judith, vond je het een moeilijke beslissing om niet voor een tweede kindje te gaan? Gevoel en verstand is soms best lastig op een lijn te krijgen he.

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Poe ik was vandaag toch weer met vlagen zo misselijk op mijn werk. En als het weg was, kreeg ik ineens weer heel veel honger. Raar wat die hormaonen met je lijf doen zeg...

Net na het eten zijn we een raketje wezen halen bij de snackbar. Gezellig in het park opgegeten en Senna zijn t-shirt deed dienst als schoonmaakdoekje haha....Die heeft lekker in zijn blote lijfje rondgereden op zijn loopauto.

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    nee als het goed is laten ze me niet meer zo lang lopen...in ieder geval wordt ik nu beter gechecked en bij twijfel (of grote angst) krijg ik direct een ks dus dat scheelt...ach we zien wel.

Dee ook 'bezig' leuk, succes ;)

en judith jeetje grote beslissing geen tweede vinden jullie eentje genoeg? (of mag ik dat niet vragen).

net bij de buren wezen koffieleuten...ga zo mijn mandje maar eens in.

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Kwam ff snel om t hoekje gluren. Druk weekje verloopt aardig.
    Sollicitatiegesprek gisteren ging niet zo lekker (op zijn zachtst gezegd dan). Later die dag toch mijn verzinnen gezet en aan het leren gegaan. Examen vandaag gehaald :). Jeeeej ben ik er eindelijk vanaf (was de laatste!!). Kom net terug van de bios. Harry Potter gezien. Was errug leuk!!!
    Morgen nog niet echt plannen. Misschien een dagje rustig aan doen. Jan heeft Sam beloofd dat we morgen gaan fietsen haha. Dan doen we dat maar :D

Vlieg weer ff verder xx

7. MamavEsmee

Britt.. druk dagje dus! Veel plezier morgen met fietsen :D! Gefeliciteerd met het behalen van je examen!

Johana.. Wel fijn dat je nu weet dat er een ks gebeurd wanneer er twijfel is over de grote van het kindje.Sta je wel open voor een natuurlijke bevalling? Natuurlijk mag je vragen of ik 1 kindje genoeg vind. ;) Ja, wij vinden 1 kindje genoeg. We kunnen haar alles bieden, we hoeven nooit te kijken of we iets wel kunnen kopen voor haar. De oppas is nu goed geregeld. Met 2 kindjes wordt dit al weer een stuk lastiger. Esmee is heel lief en leuk en schattig maar de eerste 6 maanden vond ik het hell.. Ze sliep bijna niet, huilde zo'n 12 uur per dag etc etc. Dit wil niets zeggen over een 2e kindje natuurlijk. Maar je houd dit wel altijd in je achter hoofd. Het voelt goed en ik denk dat dat belangrijk is. ;)

Olga.. Gezellig nog even een ijsje gehaald!

Vanmiddag lekker over de braderie gelopen, bij de italiaan een ijsje gehaald en daar nog even gezeten.

Vanavond visite van schoonpa en ma en daarna mijn zusje met vriend. Pfff.. nu even rust.

Zijn jullie kleintjes ook weer zo aan het uitproberen. Pfff.. Esmee is driftig wanneer het niet gebeurd zoals zij wil.

Ook is ze ons aan het testen met eten. Al bijna 3 avonden zonder warm eten naar bed. Natuurlijk wel gewoon haar toetje. Vind het wel een lastige periode!:(

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    *tomtiedomtiedom* ....ik kan heus niet slapen......*tomtiedomtiedom*....gelukkig krijg ik morgen een laagje makie-up op...;)

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Essebes..meid fijn dat je je iets beter voelt!!
    Hopelijk gaat t met Liv ook iets beter?!
    Een Hele Fijne Dag vandaag!!!!!Geniet ervan!!:)

Judith goed geslaagd bij Ikea..en geweldig die Esmee..zo lekker in een bedje gekropen!!!lief!
    En jullie hebben een beslissing gemaakt..best moeilijk hè..maar t kan altijd nog veranderen hè..;)
    En nog wat geshopt op de braderie?
    Hier is Mika ook wel aan t testen hoor..hij gaat dan heel hard en zielig huilen als ie z’n zin niet krijgt..en klimt helemaal in je…

Johanna leuk pakketje gekocht!altijd leuk!:)

Olga…ik zou niet weten hoeveel tanden en kiezen Mika nog moet krijgen..een heleboel volgens mij..
    Hij heeft nu in op elke plek 1 kies zeg maar..
    Hè gets..weer zo misselijk af en toe…lastig hè..soms..

Nannaf…ik moest met 24 en 28 weken een hele dag glucose laten prikken..
    Jij alleen met 28 weken? Idd lastig met oppas hè..
    De blije doos kreeg ik 2 weken geleden geloof ik een uitnodiging via de mail voor..
    Die moest ik uitprinten en binnen 4 weken ophalen…
    Zat een pamperdoekjesdoos in met 10 luiers ongeveer..en voor de rest nog een knuffeldoekje en speen enz…wel leuk!
    Lief zo’n klein konijntje erbij!! En heel veel plezier in Brussel!!

Dee..vervelend hoor dat Estelle alles onder had gespuugd..maar gelukkig verder geen last meer gehad!

Britteke..gefeliciteerd met je examen!! En vandaag lekker op de fiets dus!!

Gister een druk rommeldagje gehad…weer een dagje laten prikken..dus dat is weer klaar..
    En jan is aan t schuren geweest achter..
    Kreeg ook het kraampakket binnen..heb t gauw boven neergezet…:D

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen!!!

Ess lieverd geniet van deze dag!!! kuz.

judith je hebt helemaal gelijk hoor....ik bedoel het ook helemaal niet lullig want je hoeft je uiteraard niet te verdedigen voor jullie beslissing! uiteraard is het allemaal wat makkelijker met 1 kindje en zeker als je een start hebt gehad met veel huilen enzo...logish ;)

mijn voorkeur gaat trouwens wel uit naar natuurlijk bevallen vooral omdat ik dan ook weer snel op de been ben enzo. Maar ik ben bang dat als blijkt dat het kleintje wel weer wat aan de grote kant is bij mij de angst losbreekt en ik dan echt niet meer durf...dat is nu in ieder geval ondervangen.

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Esther, een hele fijne dag vandaag!! Geniet ervan!! En alvast gefeliciteerd natuurlijk :D

Hier helaas nog steeds geen beebje :(

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Ess: fijne dag meid!!

13. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ess: een hele fijne dag toegewenst vandaag!
    heel veel geluk samen!

14. MamavEsmee

Ess.. een hele mooie dag vandaag gewenst!:)

15. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    warm - warm - warm...

16. MamavEsmee

Vanmiddag samen met mijn pa, zusje, broertjes ,schoonzusje en Erwin en Esmee naar de Ijssel geweest ( Een rivier hier in de buurt) Mijn pa heeft een boot. Allemaal op de boot en naar een strandje aan de Ijssel gevaren. Daar lekker gezeten en gezwommen.
    De rest nog met een band achter de boot geweest. Dat ging hard, ze vlogen door de lucht! :D Zullen morgen wel spierpijn hebben!

Esmee vond het geweldig, lekker in badje en genietend van de aandacht, ze wist de koelbox wel te vinden , vol met lekkere dingetjes, had dan ook geen zin in eten toen we er weer waren. Lekker gedouched en ze ligt er net in.

Ben lekker bruin geworden ( mocht ook wel een keertjes)

Het is i.d. erg rustig hier vandaag!

Het is hier nu aan het regenen, toen we op het water zaten begon het al te onweren..

Ess.. hopelijk houden jullie het droog!

French.. Zijn jullie niet met de boot weg geweest??

17. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @mve: nee ik heb bijna de hele week binen gezeten.
    veel te warm en ik was mega verkouden en beroerd...gaat nu wel weer wat beter.
    angelina is iedere dag met opa weze fietsen en heeft in de tuin gespeeld.
    morgen even boodschappen doen :)

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Essebes: gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Hopelijk hebben jullie een te gekke dag gehad.

Zo, morgen verhuizen. Ben super-zenuwachtig. Vandaag ging alles fout: nieuwe meubels bleken kapot te zijn. Zo ontzettend balen. Dat wordt dus weer het een en ander regelen.
    Ben benieuwd hoe vlekkeloos de verhuizing bij UPC gaat. Hopelijk hoef ik jullie niet al te lang te missen :D
    Ga nog even snel de laatste dingetjes in dozen kwakken.

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna…fijn dat je straks de keuze hebt hoor..is toch een soort van geruststelling hè..

Dee…Estelle lekker aan t zingen ..lief!!

Anita…nog niks meid…ik ben aan t duimen..wat zal je t zwaar hebben met deze warmte.

Judith..lekker naar de ijssel geweest…goh die loopt hier ook langs..:D
    Maar heerlijk genoten dus…verstandig!!!

French..beterschap!

Misskeita..succes met de verhuizing meid..en hopelijk tot snel!!

Essebes..hoe was je dag? T was in ieder geval vast de hele dag mooi weer?
    Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!:)

Hier vandaag boodschappen gedaan..en vanmiddag nog visite gehad..
    En tja wat was t warm hè..dus heb de hele dag binnen gezeten..
    Kan er niet zo goed tegen momenteel..
    Zit hier met de waaier op me…;)

20. MamavEsmee

Misskeita.. Succe met verhuizen!

Miep.. Vervelend dat je zo slecht tegen de warmte kunt. Rustig aan gedaan dus! Groot gelijk.. Wij waren overigens in Wijhe ;)

Zo lekker met Erwin filmpje kijken. Strax nog even naar de snacktbar voor een frietje. We waren laat vanavond en even snel een broodje gegeten. :p

Deel Deze Pagina