Hey Girls, allemaal onwijs bedankt voor de felicitaties, echt super leuk! Miep, su-per lief dat je een kaartje gestuurd had, thanks...echt heel erg tof! Kuskus... Juffie, heeft zelfs nog een voicemai ingesproken vanuit Spanje, erg leuk! Wij hebben echt een hele mooie dag gehad. Het weer kon niet beter en iedereen heeft het onwijs naar z'n zin gehad. M'n lieve "man"8) heeft zelfs een traan gelaten tijdens het ja woord, zo schattig... Ik zelf was echt nog wel ziek jammer genoeg, Liv ook niet lekker dus dat verliep niet allemaal vlekkenloos vooral de fotosessie.... ach we hebben al met al toch nog leuke foto's! Ik heb donderdag op vrijdag maar 1 uur geslapen, van 5.30 tot 6.30, aaaargh... Ik was niet eens zenuwachtig maar zo stront verkouden, kon echt niet door m'n neus ademen en had heel ergt keelpijn en daardoor niet slapen... Dus heb best een beetje staan trillen op m'n benen gister. Maaarrrrrrrrrrr....ondanks dat alles hebben we er echt onwijs van genoten!! Het was echt een super mooie dag om nooit te vergeten! Xxx
Ess.. super dat jullie ondanks de griep toch genoten hebben van jullie trouwdag! Nou zijn we wel heeeeeeeeeeel benieuwd naar foto's??
Essebes...fijn meid dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad! ondanks een beetje ziek zijn hè.. Ben heel benieuwd naar de foto's!! Nu ben je dus een getrouwde vrouw.. Dikke kus!!! Judith..lekker filmpje gekeken en patatjes gehaald..jammie!!! Hier vanmorgen even gerommeld hier in huis..en bij paps en mams..die komen vanavond weer thuis van vakantie.. Straks maar weer lekker bijkomen op de bank..
ess wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad...en nu snel beter worden allemaal! foto's ???!!! miep lekker gerommeld..en nu weer in de relaxmodus..heel verstandig hier vanochtend naar de markt geweest en wat fruit en bloemen gehaald, nieuwe schoenen en broeken voor manlief en daarna de benedenverdieping geschrobt...daan zit lekker een broodje te eten en mijn vriendinnetje zal zo wel koffie komen leuten..kortom relax dagje.
Hey Allemaal! Ik ben ook weer terug van weggeweest hoor! erg leuke vakantie gehad! vanmiddag weer teruggekomen! Ess...gefeliciteerd met jullie huwelijk!!! jullie hebben mooi weer gehad zeg! Misskeita....al klaar met verhuizen?! of ben je nog druk bezig?! sorry, verder niet bijgelezen vanaf 3 weken geleden.... nog nieuwtjes ofzo hier?!
haj meiden ik ben weer ff niet geweest maar heb ontzettend last van mijn rug en bekken van de week gesprek op mijn werk gehad en waarschijnlijk ga ik 1 dag minder werken. en als het dan echt niet gaat ga ik de ziekte wet in .. de gyneacoloog heeft van de week gezegd dat ik rustiger aan moet gaan doen...,, Met de baby was alles goed het lag zelfs wat voor op de groei .. En jaja we weten wat het wordt helemaal blij mee.. we krijgen een KNULLETJE heb al een paar kleertjes gekocht.. ben helemaal verkocht.. we krijgen over 7 weken nog en extra echo om te kijken of alles nog goed op groei ligt . ben onwijs blij . demy is weer flink opgeknapt en weer lekker aan het spelen. ik heb nu logee`s.. mijn zusje is er met haar vriendje. en morgen komen mijn vader en zijn vriendin de nieuwe auto laten zien. ik ga vroeg naar bed ben dood op.. we zijn op de rommelmarkt geweest en in het winkelcentrum. Ik ga proberen van de week weer wat meer aanwezig te zijn maar heb het gewoon erg druk .. mis het wel hoor het kletsen.. dikke knuffel voor jullie allemaal
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 3 augustus, Mamavanyouri, Meisje 5 september, Sam, 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , Meisje 21 november, Misskeita, Meisje 22 november 2009, Nannaf, verassing wat het word 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen Loesie, Salapio, 23 maart, Olga, 25-8 echo 24 maart, Dianne
French.. jullie kiezen ook bewust maar voor 1 kindje he? Wat is bij jullie de reden? ( als ik vragen mag) Johana.. Leuk, lekker naar de markt geweest, gezellig gehad met je vriendinnetje? Miep.. bij je ouders geweest deze week? Of hadden ze een andere oplossing voor de doggies? Hoe is het nu met je bips? Lindy.. Wat leuk, een jochie!! En al wat kleertjes gekocht.. Veel plezier met je zusje en je pa! Loessie.. zijn jullie 3 weken weg geweest? Lekker hoor! Waarheen? Alles goed met de zwangerschap? EN met Nicky? Wat een vragen he? ** Wij vanmorgen even koffie wezen doen bij vrienden en vanmiddag lekker naar het bos geweest, nog even wat boodschapjes gehaald en toen was het al weer etens tijd! DRAMA TIJD..:x Esmee wou niets.. geen soep ( is ze wild van) geen warm eten, geen toetje helemaal niets.. GRRRr.. Uiteindelijk een pyamapapje in een flesje gedaan.. En dat wou ze wel.. Dus toch niet met een lege buik gaan slapen. ( esmee had al in geen maanden een fles gehad..) Wij gaan lekker en filmpje kijken!
Hoi meiden, Kennen jullie me nog? Ik schaam me diep dat ik zo lang niets meer van me heb laten horen... Ik heb maar een paar bladzijdes terug gelezen. Allereerst GEFELICITEERD voor alle zwangere decembermama's! En succes voor degenen die aan het klussen zijn. @johana79: fijn dat je nu goed in de gaten gehouden wordt met je zwangerschap. @Britteke: pfff... jij bent druk bezig (geweest) de afgelopen week! @MamavEsmee: hier is Annabel ook vanalles aan het uitproberen. En dat ondeugende koppie dan.. Je ziet precies dat ze iets wil gaan doen. En je zal het ook horen als het niet lukt. Eten gaat hier ook niet echt geweldig. We bieden het Annabel gewoon aan en als ze niet eet, dan gaat ze gewoon naar bed. 'k Hoop dat ze snel door deze periode heen is. Pyjamapapje wilde ze eerst nog wel, maar daar trapt ze nu niet meer in. @Miep en Miep: hihi, je kraampakket binnen... 't Komt echt dichterbij he. Doe je trouwens iets aan cursussen? @DaphneenEstelle: agos... Estelle ziek. Beterschap hoor! Wat goed van haar dat ze zelf de knuffels in de was deed. Wat heerlijk hoe Estelle reageert als je haar op komt halen van het KDV. @Mama van Youri: 't Is spannend bij jullie! @MamavEsmee: heerlijk dagje gisteren! @French: aaagh... Ziek geweest. Maar nu weer de oude? @misskeita: beetje laat, maar gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk is de verhuizing vandaag goed gegaan. Heb je wel goeie hulp? Want sjouwen moet je nu zelf niet doen he! @Essebes: waaaah, wat lief, een man die zijn emoties toont! *smelt* He, wat balen dat jij en Liv niet fit waren... Maar toch lekker genoten! Enne... GEFELICITEERD!!! @Lindy: pfff... 't Zit je met je gezondheid ook echt niet mee he... Beterschap! En jullie krijgen een jochie!!! Leuk, leuk, leuk! Annabel is vorige week wat ziekjes geweest. Ik vermoed dat ze kiezen heeft gekregen, maar ze laat het niet toe om te kijken. Ik heb het een keer geprobeerd, maar *gecensureerd* wat doet dat zeer als je vinger tussen twee kiezen zit... Tot nu toe heeft ze onder en boven vier tanden en twee kiezen. Het potje gaat trouwens steeds beter. We bieden het haar iedere keer aan voor en na haar slaapje en meestal doet ze er wel wat op. Ik heb het idee dat het wel wat beter gaat, sinds we het boekje "Op je potje, konijn" erbij lezen. Qua oppas hebben wij een probleem. We hebben niet echt contact met onze buren en vrienden en kennissen wonen te ver weg of gaan vaak naar hetzelfde feest. Meestal kan mijn moeder wel even in huis komen, maar met familiefeesten moet ik creatief zijn. Wat maten betreft, zit Annabel nu in maatje 92. Ik heb nog leuke kleertjes in 86, maar die passen gewoon niet meer. En van schoenmaat heeft ze 23(en een half). Een maand geleden had ze nog maat 22 en toen had ik twee paar superlieve schoentjes gekocht. Die kunnen zowat ongedragen de dozen weer in. Balen joh. Met Evelien gaat alles goed. Ze heeft bijna geen last meer van krampjes. 't Is alleen zo zielig, dat ze zo enorm moet werken om de borstvoeding bij te kunnen houden. 't Spuit er gewoon uit, terwijl het bij Annabel superlangzaam ging. Echt een wereld van verschil. Met Annabel was ik met een voeding incl. verschonen altijd wel een uur tot anderhalf uur bezig en met Evelien maar een halfuur. Verder is Evelien een heerlijk kindje. Ze is wel al veel wakker en dan heeft ze de grootste lol in de box onder de mobiel. Of op mijn knieen, dan lacht en "praat" ze terug. Heerlijk hoor. En erg fijn dat ze alweer een tijdje doorslaapt. Die gebroken nachten... *zucht* Inmiddels heeft ze ook haar duimpje gevonden. Soms ook erg irritant, die smekgeluidjes als je wil slapen... Ze staat namelijk nog bij ons op de slaapkamer. Morgen is trouwens de laatste dag van mijn bevallingsverlof. Wat is de tijd toch snel gegaan. Ik heb echt nog geen zin om te gaan werken. Gelukkig heb ik nu nog twee weken bouwvak... Maar daarna moet ik toch echt aan de slag. Bah, bah... Oja, schoonzus is inmiddels ook bevallen van een meisje Esmee. Ik geloof dat madam ik-weet-alles-beter zichzelf nu wel is tegengekomen door haar pittige bevalling en de borstvoeding die niet lukte. Maar met Esmee is alles goed. 't Was een kleine dikke prop met de geboorte, dus 't kon niet zoveel kwaad dat de voeding niet op gang kwam. Inmiddels krijgt ze gewoon kunstvoeding. En verder heb ik geloof ik niet veel meer te vertellen... Oja, ik heb foto's op mijn Hyves staan. 'k Heb nog geen zin gehad om ze hier te posten... *shame-on-me* Groetjes!
Nelly.. Wat een leuke update, wat vliegt de tijd! Je moet al weer bijna aan het werk.. Geniet je stiekem van het gebeuren rond je schoonzus ... Wel een leuke naam!! Annabel dus ook een driftige meid en slecht eten.. Hier bieden we in principe naast haar of ons eten niets anders aan maar ze had alleen s'middags een broodje gehad en daarna wou ze niets meer, geen fruit, koekje niks.:x Normaal eet ze nog wel een toetje, maar dat wou ze ook niet..
Goedemorgen! Lees dat Olga en Dianne zwanger zijn?! GAAF!! Gefeliciteerd meiden! effe voor het lijstje...( weet niet hoe ik dat zelf moet bijwerken) maar ik ben 14 Januari uitgerekend.... Lindy, fijn dat de echo goed was...en jullie krijgen een jongentje?! Leuk.... Judith....wij zijn 1 week naar België geweest, toen 3 dagen thuis en toen anderhalve week naar onze caravan.... morgen moet ik weer werken! met Nicky alles prima...soms wat driftig... met de zwangerschap...ach ja...nog altijd veel spugen.....en erg veel last van mijn bekken.... Gisteren een leuke dag gehad dus....vervelend dat Esmee niet goed wou eten.... Nelly, leuke update...!
Lindy...wat leuk..een jongen!! verstandig dat je een dag minder gaat werken hoor!! Nelly..ik aan cursussen..? nee joh..niks voor mij..ook niet met MIka gedaan.. Fijn om te horen dat alles goed gaat! en alweer bijna aan t werk..jakkiebah.. ga je nog minder werken? Judith..nope we zijn niet bij mijn ouders geweest..gewoon wel tussendoor en zo...ze waren ook maar 3 daagjes weg.. en met mijn bips gaat t redelijk..zolang ik maar niet teveel doe hè.. Jullie gister een gezellige dag gehad..wat balen dat Esmee zo slecht wil eten..gelukkig wou ze wel een flesje!! Loesie..ook weer thuis..fijn meid! heerlijk genoten! en nog zo'n last van je bekken? heb je al fysio geregeld? en rustig aandoen hoor meid!!dikke knuff!! Hier kwamen mijn ouders gister thuis van vakantie..tas vol met kleren voor Mika...superleuk!!8) en gisteravond ook een fillumpie gekeken.. vanmorgen even Jan geknipt en gerommeld in huis.. straks misschien even naar bataviastad om de vakantie af te sluiten..
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 3 augustus, Mamavanyouri, Meisje 5 september, Sam, 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , Meisje 21 november, Misskeita, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie, Salapio, 23 maart, Olga, 25-8 echo 24 maart, Dianne
Loessie.. vervelend dat je nog steeds zo veel moet spugen. Wel genoten van de vakantie?? Morgen alweer aan het werk! Ik moet woensdag weer en begin meteen met 2 slaapdiensten achter elkaar. Ben blij dat Erwin nog een week bij huis is! Miep.. Maar lekker rustig aan doen dus! Wat lief van je pa en ma dat ze Mika hebben verwend met kleding! Shopze vanmiddag! ** Vanmorgen een flink stuk wezen fietsen, vanmiddag misschien nog even zwemmen, zien wel!
Judith....en, nog gezwommen?! en Erwin nog een weekie thuis?! mijn Jan ook... Miep...leuk een tas vol kleren gekregen voor Mika... en hier nog steeds geen afspraak bij fysio...dom, moet ik nodig doen! Olga...ik zie dat je 25-8 je ech hebt.....spannend! ik heb dan mijn 20-weken echo! Hier net naar de kinder-speel-boerderij geweest....erg leuk! zometeen met z'n drietjes uit eten als afsluiting van mijn vakantie...
Loessie.. leuke middag gehad dus! Eetsmakelijk voor strax! Wij zijn nog even een uurtje wezen zwemmen, gaan nu lekker frietjes eten. (alweer ).. Esmee heeft al haar warm eten opgegeven, de oplossing.. Een eigen bordje en lepel waarmee ze zelf mag eten.. Esmee krijgt dus zo ook wat frietjes!
Hoi meiden, Ben even twee dagen niet geweest, want we hadden een vervelend virus op de pc en ik was weer zo beroerd zeg....(helaas ook met spugen) Heb vandaag toch maar weer een pilletje ingenomen. Het vervelende is dat je daar eerst heel slaperig en duizelig van word en daarna trekt de misselijkheid langzaam weg. Ga even snel bijlezen....
Ess, wat fijn dat jullie ondanks het ´ziek zijn´toch een geweldige trouwdag hebben gehad! Mooi als een man zijn emoties laat zien he! Gebeurt hier ook maar zelden.... Nelly, dat is leuk; daar ben je weer! Leuke update, fijn dat het met je meiden goed gaat. Hoeveel weken oud is Evelien inmiddels al? Getsie alweer bijna aan het werk.... Loessie, leuk dan hebben we op dezelfde dag een echo. Wilden jullie het geslacht weten? Dus ondanks de misselijkheid wel een fijne vakantie gehad gelukkig. Judith, je vakantie alweer afgelopen...gaat veel te snel he! Aha je hebt een trucje gevonden om Esmee weer te laten eten! Senna wil het ook allemaal zelf doen. Lekker zootje geeft het.... Miep, nog naar Batavia stad geweest? En dat terwijl Mika al een tas kleren van je ouders had gehad! Anita, ik hoop dat er inmiddels een kleine meid geboren is!