Mijn nicht is van de week bevallen van haar tweede zoontje. Dus mag binnenkort weer op baby visite! Het ´Grote Broer´t-shirt voor Senna is ook binnen gekomen en erg leuk. Helaas wel wat groot (86/92) maar om nou 74/80 te doen vond ik zonde....
Ik ben er weer vandoor hoor.... Ben er denk ik pas dinsdag weer. Morgenavond gaan we langs mijn ouders want die zijn dan terug van vakantie. XXX
Olga.. wel genoten van de high tea? Vervelend die misselijkheid! Heb je bij RBB besteld? Valt i.d. vrij ruim! Kan hij hem in iedergeval nog een tijdje aan!
Essebes van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Je bent nu echt een getrouwde vrouw leuk he.. Wij zijn vandaag na de dierentuin geweest in Emmen Nick vond het geweldig . We hebben er 5 uur rond gelopen en Nick dus ook. Ging bij alle dieren rustig zitten kijken ,, Verder gaat hier alles goed . Verder voor iedereen een hele dikke knuffel . En spam even een paar fotootjes ....
Gerda...naar de dierentuin in Emmen geweest...LEUK! mooie foto's van je knappe kereltje! Olga...misselijk meid?! vervelend! en het shirt van "grote broer" had ik toen ook voor Nicky besteld...maar vond 74/80 ook zonde....dus heb toen ook een grotere gedaan...mouwtjes opgerold en een beetje bij de broek ingedaan...werkte prima! en straks kan ze hem ook aan! ( maar dan met "grote zus" erop he?!) Judith...toch nog effe lekker wezen zwemmen?! lekker hoor! Na een week center parcs en een week zwemmen op de camping hebben Jan en ik afgesproken de eerste maand niet te gaan zwemmen.... ik kan voorlopig geen zwembad meer zien...
Gerda.. leuke foto's van een dagje dierentuin! Hoe is het met jou?? Loessie.. kan me voorstellen dat je dan even geen water meer kunt zien! Is Nicky ook zo dol op zwemmen?
Goedemorgen!! Loesie..niet vergeten de fysio te bellen.. En lekker gegeten gister? Judith gister lekker tatjes gegeten..wij ook! Olga..hè bah weer zo misselijk gelukkig helpen de pilletjes je wel! En een stoer tshirt binnen voor Senna..leuk! heb je bij rainbowbabies besteld.. Gerda jullie gezellig naar de dierentuin geweest..leuk!! En wat een leuke fotos!! geweldig!!!8) Dee..leuke fotos!! dat bekkie op de laatste..geweldig!! Wij zijn gister naar bataviastad geweest..nog geslaagd voor jan en mika.. Altijd leuk! Daarna langs de mac en ook nog bij opa en oma aangegaan.. Jan moest vandaag weer werken..dus weer vroeg op!
I'm back!!!!! Wie kan mij updaten? Heb tig afspraken staan dus ik ben weer weg! @ Olgaaaaaaaaaaaaaaaaaa, lieverd ik stuur je vanavond een mail!
Dames ik kom net van de vk af en nu blijkt die kleine in een stuit te liggen. Ik moet vandaag beslissen of ik hem/haar wil laten draaien. Heeft iemand van jullie daar ervaring in? Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik het nooit zou laten draaien, maar dat ik dan voor een keizersnee zou kiezen. Nu begin ik toch wel erg te twijvelen. Heeft iemand ook ervaring met een stuitbevalling? Ik baal er wel erg van hoor!!
hallo allemaal! Ik ben weer terug van een super leuk weekendje brussel. weinig geslapen want het hotel viel erg tegen, vooral de omgeving want hij stond midden in een achterbuurt waar de drugs gewoon onder ons raam werd verhandeld en dat de hele nacht door. :x maar verder erg gezellig gehad. @sam. vrienden van ons zitten met het zelfde en die hebben het kindje 2 keer proberen te draaien en nu gaan ze over op het plannen van een keizersnee. ik zou eerst een draaipoging doen en als het niet lukt kiezen voor een keizersnee. ik had trouwens het idee dat mijn vriendin niet echt keuze kreeg omdat keizersnee in zo'n geval het veiligste zou zijn. als het kindje te draaien is is er niks aan de hand. ik zou het proberen! (ander kennisje draaide het kindje vlak voor de bevalling in een stuit en die konden ze met een poging draaien.) succes met beslissen!
@essebes; gefeliciteerd met je huwelijk! mooie dag gehad? @zwangeren met misselijkheid; he wat balen! hopen dat het gauw voorbij is! @Gerda en Dee leuke foto's! @miep; lekker geshopt! altijd leuk vanmiddag even naar de prenatal, mama mazzeldag even een paar dingetje kijken en halen. en ik wil geboortekaartjes boeken halen, lekker neuzen! er zijn er zoveel dan heb ik alle tijd om rustig te kijken. welke kindertjes slapen hier al onder een dekbedje? ik wilde er binnenkort mee beginnen, J slaapt niet meer in een slaapzakje (hij deed hem telkens zelf uit en ging dan pas slapen) vind het een heel lief gezicht zo'n pyamamannetje. nu kun je echt goed zien hoe hij ligt te slapen, met blote voetjes *smelt* dan kan ik de lakentjes mooi weer gebruiken in het wiegje straks. en zijn er al kinderjtes die in een ander bedje slapen dan een ledikantje?
Dee...leuk joh spinnen..heb ik ook heel lang gedaan..en dan 3 keer per week..geweldig vond ik t.. Juffie..welkom terug.. Sam...hier geen ervaring met een draaipoging.. Mika lag wel in een stuit..maar heel gevaarlijk dus had geen keus..en dus een keizersnede gehad.. is mij reuzemeegevallen hoor... Meid succes met je keuze...dikke knuff! nannaf..balen zeg van je hotel..maar wel leuk gehad in ieder geval! en gezellig vanmiddag shoppen..leukleuk! en geboortekaartjesboeken..goed idee..moet ik ook nog doen.. Hier krijgt Mika straks een bopita peuterbedje..met een dekbedje..dus nog geen ervaring mee..
hallo alles goed hier? een ontspannend weekend aan achter de rug, maar ben wel wat verward. Kunnen julli experten mij misschien helpen? Hier staat mijn vraag: http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/157939-positieve-ovu-test-geen-temp-stijging.html Thx Kus Arka
Sam.. ik heb dus wel ervaring met een draaipoging.. Het is best wel pijnlijk.. Ze draaien uitwendig met 2 man sterk het kindje. Er komt heel veel kracht bij kijken. Vooraf krijg je een ctg en weeënremmers, dan de draaipoging en naderhand weer een ctg.. Je wordt dus wel goed in de gaten gehouden. Bij mij is de placenta gescheurd tijdens de draaipoging. Heb dan ook een spoed ks gehad. Wij hadden het geluk dat we nog in het ziekenhuis waren, anders had het wel eens verkeerd kunnen aflopen. Hier werd erg gepushed op een draaipoging omdat een ks erg duur is ( hoorden we achteraf).. Stuitbevalling doen ze alleen als je binnen 12 uur ontsluit ( alles vlotjes) en de baby niet groter is dan 7 pond ( meen ik mij te herrinneren) Misschien niet wat je wilt horen. Doe wat je gevoel je zegt..
Dee.. Druk weekend gehad dus! Leuk dat je weer eens lekker met je nichtje hebt kunnen kletsen! Wat stoer dat je gaat spinnen.. En bijna met de tuin bezig.. Wordt het en grote metamorfose?? Miep.. Lekker geslaagd voor Mika en Jan.. Is de kamer voor Mika al klaar? Jan dus al weer aan het werk. Viel het tegen vanmorgen er zo vroeg uit te gaan? Arka..Ik heb er geen verstand van.. hopenlijk betekend het veel goeds! Nannaf.. Lekker geshopt? Esmee is zo'n draaikont in bed dus hier voorlopig nog geen dekbedje.. lekker in de slaapzak! Gets..wat een eng idee.. drugsverkoop onder je hotelkamer.. Juffie.. er weer van vakantie! Leuk gehad? *** Vanmorgen druk geweest... Erwin is lekker met Esmee gaan fietsen zodat ik het hele huis door kon. Alles weer lekker schoon. Net even de grote boodschappen gedaan en daarna de auto schoongemaakt. De normale week begint weer.. Vind het ook wel weer lekker dat ik weer aan het werk kan. Wij gaan zo naar de kinderboerderij! leuk!!!