December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dee.. druk dus! Hier voor en achter nu klaar.. Voor hebben we nu grind.. Limburgsekeien.. Erg netjes! Ben er erg blij mee.. Erwin heeft het nu steeds over een veranda.. We zullen wel zien..;)

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom even m'n hobby spammen :D

3. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    en nog 1...

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    en nog 1...

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    de laatste...dit is een achtyerkant van een vest :)

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nafnaf: mijn zoon slaapt al vanaf hij een maand of acht was onder een dekbedje, een denken met lakens werkte hier echt niet. Moet wel zeggen dat hij er met dit weer niet onder slaapt dan heeft hij een slaapzak en pyama aan. ligt aan het weer!

vanavond ff bijlezen eerst ff eten

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dee: Moet op tijd naar bed! gezellie naar de dierentuin geweest! leuk! leuke foto's!

Miep: lekker geshopt! altijd leuk!

sam: vervelend beebtje in stuit, geen ervaringen, maar succes met het maken van je keuze!

arka: sorry geen verstand van ovi testen.

judith: lekker druk geweest. Heerlijk he als je vriend/man ff met de je kindje kan fietsen, zodat je ff goed het huis doorkan.

french: leuke foto! hoe doe je dat, hotfixen?

ik ben weeeeeeer bij, haha

Hier gaat het prima, vandaag gewerkt eerste keer niet misselijk geweest, wel nog aan de emesafene ik durf nog te stoppen :)

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zwaai (ik houdt het even niet meer bij, druk op werk en thuis)

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, de high tea was vorige week al en toen lag ik dus het hele weekend ziek op bed helaas....Ik heb het shirt bij Simply Colors besteld trouwens.

Loessie, dus Nicky had ook een leuk shirtje voor de aankondiging. Het is niet echt orgineel meer, maar wel leuk he!

Gerda, de dierentuin was zo te zien geslaagd. nick kijkt in ieder geval wel heel blij!

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Haai meides, even alvast een foto van ons...

Olga & Senna, wat een lief en super mooi gekleurd kaartje, onwijs bedankt!!! Echt heel erg lief! Kuskus

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, aha dus daar gaat al je tijd in zitten! Ik vind vooral dat witte hemdje erg lief! (ik hou van simpel/eenvoudig en ben totaal geen meisjes kleding gewend!)

Sam, oh jeetje...dat is ook wat....Ik denk dat ik ook 1 draaipoging zou doen en anders toch voor een KS zou gaan. Lijkt me wel een lastige beslissing. (zeker na het verhaal van Judith)

Dee, wat een lieve foto van jullie tweetjes zeg! En die close up is ook erg mooi! Morgen spierpijn van het spinnen meid!

Juffie, hey girl! Alles goed met jullie na het Marokko avontuur?

Nannaf, getsie wat een akelig hotel waar jullie zaten...Gelukkig kom je er alleen om te slapen. Hier nog geen dekbedje. Momenteel ligt er niks, maar voorheen een laken en dekentje. Hoewel het eigenlijk niet nodig is, want Senna ligt er binnen de kortste keren boven op.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, geen dank hoor! Senna heeft het met liefde gekleurd!

Whaaa die foto dan.....ik zie je jurk nog niet helemaal goed, maar wat issie mooi! Volgens mij een heel zwierig licht stofje? En wat is Liv een super schetig bruidsmeisje en je vent ziet er ook heel gaaf uit!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik spring nog even snel onder de douche voor in mijn bedje in duik....Welterusten allemaal!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Morgen 8 weken zwanger....wat gaat de tijd die eerste periode toch langhzaam he!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Arka..heb geen idee helaas meid..gewoon lekker blijven klussen…;)

Sam…en wat heb je besloten te doen? Ben heel benieuwd meid!

Judith..t kamertje is nog niet helemaal klaar..de gordijnen staan in bestelling..en het bedje ook..
    Maar de rest van de meubeltjes staat al..
    En of t tegenviel om eruit te moeten…nee hoor..in de vakantie zijn we ook steeds op tijd eruit gegaan..;)
    En jij heerlijk aan de poets geweest! En gezellig naar de kinderboerderij!!leuk!!
    Wanneer moet je weer werken?

French…wat leuk gedaan!! 8)

Dianne fijn dat je niet meer zo misselijk bent!

Johanna..zwaai terug!! Hoe’s ie verder?

Essebes…wat zien jullie er mooi uit!!super!!!erg leuk!:)
    En bevalt t als getrouwde vrouw?

Olga…wat kruipen die eerste weken vooruit hè..dan wil je ze wel vooruit kijken..
    Maar daarna gaat t snel hoor..tenminste..vind ik wel..;)

Hier vannacht er 3 keer uitgemoeten omdat guppien z’n tutpopje kwijt was..
    T is toch wat..helemaal in paniek is ie dan..maar slaapt dan ook zo weer verder..;)
    Vandaag nog geen plannen..zie wel even..zal wel wat gaan poetsen enz..
    T is weer t normale ritme hè..de vakantie is weer voorbij!

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Judithhhhh....Goed nieuws...ik zag bij Schweigmann online de gevoerde z8vestjes.:D... voor de girls heet het model chanel..8)

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. Wanneer heb je de echo?

Miep.. Jaaaaaaaaaaaaa... ga zo meteen even kijken! :D Het jasje maat 86 begint toch wel wat krap te zitten nu.. Gets.. 3x er uit vannacht.. Ik ga morgen de slaapdienst in om 15.00.. Alleen vandaag nog lekker vrij.

Dee.. Een flinke klus met de tuin zo te horen!

French.. vind de creaties erg leuk! :)

We gaan strax even naar de gamma.. Wat plintjes etc kopen. Kan Erwin even klussen.

Vanmiddag met 1 van de honden naar de dierenarts.. Heeft zijn ogen helemaal ontstoken.. Vorige week al met de andere geweest.. Katjing!!:$

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    juij mijn temp is naar boven!!

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    effe gauw een zwaai!
    druk, druk, druk!

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dee: nou nee moest echt weer ff wenen!

olga: werken die tabletten ook bij jou? ik voel helemaal toppie! bij de eerste hielpen de zetpillen niet, ik heb nu de tabletten ik ben gister gewoon helemaal niet misselijk geweest!! zo blij. ( ff afklopennn.. hihi)

Deel Deze Pagina