December 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Jufffie, Oct 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    moet wel zeggen dat ik eerst een aantal dagen twee moest slikken voordat het minder werd.

2. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Sjonge wat een rust hier....

Dee, voor Senna gaat slapen gaan we altijd knuffelen en dan aai ik ook over zijn rug. Dat doet hij dus ook bij mij en zegt dan heel lief ´ah mama´.
    Ik sta ook versteld wat Senna van al zijn boekjes onthoudt en hij heeft er echt heeeeeel veel! Van de week benoemde ik de dieren als mama-schaap en baby-schaap. En dat ook bij de koe en het paard. Nu benoemde hij het dus zelf. Ook heeft hij het kuikentje, de kip en de haan door. Hoewel die laatste twee nogal eens voor hetzelfde worden aangezien. Nu we de cavia´s bij de buren verzorgen benoemd hij die ook in het boekje en oja, hij is ook gek op de pauw in alle dierenboekjes. Ik geniet ook zo van mijn kletskoppie!

Wat goed dat het spinnen beter ging. Ben je van plan om nu toch vaker te gaan dan?

3. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Dianne, ik heb er eerst ook twee geslikt, maar toen was ik toch nog bij vlagen misselijk en tot nu toe heb ik ook bijna elke ochtend moeten spugen (vooral veel geluid en maar een beetje gal).
    Van het weekend heb ik er een per dag geslikt en vandaag geen een. Moet zeggen dat ik me nu wel wat onbestendig voel, maar niet heel ziek. Ben vanmorgen ook druk geweest, dus zal er ook wel mee te maken hebben. Het nadeel van die pillen vind ik dat ik er de eerste twee uur nog beroerder van word....

4. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Arka, dus je ei is geweest....hopelijk hebben jullie hem goed benut!

Miep, lekker doorwaakt nachtje voor jou....slaap je dan zelf ook wel weer snel?

Judith, nog 1 dagje vrij....de eerste dag werken na de vakantie vind ik altijd zo niet leuk! Ik heb morgen over twee weken de 1e echo...duurt nog zooo lang.

5. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Ik denk dat we Salapio en Sanneke ook al weer bijna terug kunnen verwachten. En Amber is denk iik ook nog op vakantie?

Alieke, hoe is het met jou en de meiden? Kunnen jij en je vriend een beetje ritme vinden met die twee ukkies?

Kelly en Claartje, hoe gaat met met jullie en de jongens?

6. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen mezelf getrakteerd op nieuw ondergoed bij de Hunkemuller, het nieuwste boek van Iris Johanson en mijn lievelingsluchtje. Helemaal niks voor Senna gekocht, lekker puh!

7. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    Olga: vervelend meid, hoop dat je snel wat beter voelt. van gal word je meestal nog broerder!

Dee: ja ik vind mijn werk wel leuk hoor, maar heb de laatste tijd gewoon echt geen zin om te werken, heb ik wel vaker. komt wel weer goed!

8. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    O ja, nog iets leuks vertellen over ons slaap-ritueel.

Senna en ik knuffelen samen en ik zeg altijd drie zinnetjes tegen hem, namelijk:
    Ik vind je lief!
    Ik hou van jou!
    I love you!

Tegenwoordig zeggen we ze samen. I love you zegt hij al een tijdje maar nu praat hij ook met die andere zinnetje mee. Het klinkt zo schattig even vertederend.

En als hij wakker is ´s morgens dan zeg ik altijd iets in de zin van:Heb je goed geslapen?
    Als ik het vergeet dan zegt hij zelf wel even tegen me dat hij goed geslapen heeft. Lekker ding!

9. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Dee, wat fijn voor je! Ik vind het altijd maar pittig hoeveel jij werkt hoor. En dan heb je ook nog tijd om leuke dingen met Estelle te doen en van haar te genieten. Moet zeggen dat ik 24 uur werken voor mezelf echt wel genoeg vind...

10. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Dianne, nou als dat gal er eenmaal uit is, voel ik me een stuk beter hoor!

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. Fijn dat de pillen zijn werk lijken te doen. Senna is echt een kletskousje he? Ik merk dat Esmee ook steeds meer begint te kletsen. Alles benoemen en ook liedjes zingen.. Zo lief!!!:):):)

Dee.. Fijn dat de aanvraag is ingediend.. Ga je dan 32 uur over 3 of 4 dagen werken?

Dianne.. Bij jou slaat de medicatie ook aan zo te lezen..

Wist helemaal niet dat je medicijnen tegen misselijkheid kon krijgen.. ;)

Er net weer van de dierenarts.. De hond heeft zijn hoornvlies ontstoken, dit kan lijden tot blindheid.. :( Moeten nu elke 3 uur druppelen, en hij heeft morfine tegen de pijn.. Vrijdag weer ter controle en anders naar een oogarts.. Arm beessie! :(

Esmee is vandaag erg druk.. Vraag me soms af of ze geen adhd heeft.. :$ Pffff.. Gelukkig is ze dol op slapen en als je vraagt wil je naar bed dan is het standaart JAAAAAAA... en rent ze naar de gang om de trap op te klimmen.

Nog niets gedaan in huis.. Het is hier een rommeltje. Erwin is druk met plintjes opnieuw zagen etc dus mag strax lekker poetsen als hij klaar is. Esmee ligt nog even lekker te slapen!:D

12. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

Jul 6, 2007
    1,053
    0
    0
    Zo de weekboodschapjes weer in huis.
    @olga; nieuw boek van Iris Johansen! leuk! ik ben er al druk in bezig! goede schrijfster he! en verder lekker genieten van je kletskoppie heerlijk!
    @Dee wat een lief meisje heb je! mama lekker maseren :D
    @dianne; even er door heen bijten dus met werken... succes!
    @loessie; zwaait terug!
    ik weet niet meer wie maar wat fijn dat spinnen al beter ging!
    @essebes; mooie foto!

gisteren naar de prenatal geweest, tis net een bouwmarkt daar ben je ook meteen een hoop geld kwijt ;) maar goed nu wel weer 2 goede bh's dat was ook wel nodig mijn beugels begonnen te knellen dan had ik ze 'savonds helemaal in mijn ribbenkast staan :$ vanmorgen babydump pakket opgehaald best leuk pakket!
    en nu in huis aant rommelen.
    fijne dag allemaal!
    liefs

13. dianne

dianne Fanatiek lid

Apr 10, 2007
    2,919
    0
    36
    olga: gelukkig dan maar dat het oplucht!

nafnaf: tnkx meid

14. Arka

Arka Fanatiek lid

Feb 2, 2007
    3,132
    0
    0
    @ olga: hoe lief!!!!!

heb ik al gezegd dat mijn temp is gestegen?
    Ei-experten zijn welkom om mijn NOD te bepalen ;)

kussies!

15. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

May 17, 2007
    1,543
    300
    83
    Female
    huismoeder
    Leusden
    @Dee, wat een heerlijk naar bed gaan ritueel hebben jullie. En wat leuk dat ze zoveel kletst.
    @Olga, ook al zo'n lief slaap ritueel.

Nou, hier gaat het wat minder. Eliora heeft koortsuitslag en koorts. Er zitten blaasjes rond haar mondje echt niet leuk en het ergste is nog dat ik haar besmet heb. Ik voel me er best wel schuldig om. Ik dacht dat ik nog wel zo voorzichtig was geweest. Morgen Eliora maar niet naar de oppas in de kerk doen vanwege besmettingsgevaar.

Eind vorige week heeft Eliora 2 nachtjes bij opa en oma gelogeerd en dat ging helemaal geweldig. Ik weet niet wie het meeste heeft genoten... Ik vond het wel moeilijk om mijn meisje achter te laten, ik heb wel een paar traantjes moeten laten. Maar het was een goede oefening voor eind september voor als ze ruim een week gaat logeren, omdat wij met een evangelisatieteam naar Engeland gaan.

Zo, als het meisje wakker is, gaan we nog even naar de stad en naar de bieb, even nieuw leesvoer halen voor mijzelf. Daarna stofzuigen en vanochtend heb ik de hele strijk weggewerkt. Zo, tot de volgende keer maar weer.

16. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, arme eliora....zielig meisje met koortsblaasjes. Ik heb net ook een enorme koortslip achter de rug en doe ook erg voorzichtig met Senna. Hoop maar dat hij er niet vatbaar voor wordt. Wat goed dat Eliora het zo naar haar zin had tijdens het logeren. Dan is het straks misschien ook iets makkelijker om haar weg te brengen. (hoewel....een week is best lang)

Dee, nou ze is dus een schrijfster en haar boeken zijn denk ik te omschrijven als literaire thrillers ofzo. Ik vind haar goed. Goed verhaal en leest lekker weg. Net zo iets als Karin Slaughter. Ken je die wel? Oh, en wat een lief berichtje bij die foto van de gieter!

Arka, lijkt me dat je gisteren je eisprong hebt gehad. Heb je enig idee van je lutheale fase? Anders dus je NOD over 14 dagen denk ik....

Nannaf, ha ha de Prenatal net een bouwmarkt. Eigenlijk heb je wel gelijk ja!

Judith, ach wat sneu voor jullie hond. Ik hoop dat het allemaal weer goed komt. Jullie honden zijn nog niet zo oud toch?

17. olga

olga VIP lid

May 26, 2006
    10,528
    0
    0
    woerden
    Hey Britteke, je bent gesignaleerd hoor! (wat gemeen ben ik toch altijd...gna gna)

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    3,613
    0
    0
    :)

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    3,613
    0
    0
    Ik lees ff niet terug als jullie het goed vinden.
    Lange werkdag achter de rug, maar was benieuwd of er al nieuws was van Anita (mama van Youri). Las op hyves dat ze vandaag gestript is. Spannend hoor.

Hoe is het hier allemaal??? Hier gaat het goed. Druk op het werk (vakantieperiode he). Daarom savonds te moe en futloos om nog mee te kletsen... schaaaaam.
    Mag ik dan nog wel even mijn binkie showen?

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    3,613
    0
    0

Share This Page