December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
  2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, het niet teruglezen is je allang vergeven na deze mooie foto´s! Ik vind dat lange haar bij Sam toch zoooo leuk!

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Spannend dus bij Anita....ik weet eigenlijk niet of ze wel een buddy heeft...

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Pareltje.. Fijn dat jullie genoten hebben van jullie weekendje samen! Leuke update!

Olga.. nog even wachten op de echo dus.. Altijd moeilijk.. wachten..

Dee.. Wat een heerlijk ritueel.. Hier ook een heel ritueel.. Verschonen, pyama aan. ( of douchen/bad) tandenpoetsen, spelen op bed. Nog even langs de muurstickers, koetje aaien. In de slaapzak en dan kusjes door de spijlen van het bedje geven.. Dan doen we nog een aantal keren kiekeboe achter de deur..

Britt.. druk druk op je werk! WOW wat is lijkt Sam al groot!!:$

Vanavond een schilderijtje van Bumba gemaakt.. Hij is erg mooi geworden al zeg ik het zelf :)

WIj gaan zo de Hulk kijken!!:D

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hij kan zelfs al een staartje hahaha
    Vind het ook zo cute staan bij hem!!!

Bekijk bijlage 9094

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben weg hoor....ik laat me morgen wel weer zien.

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Judith, foto van het schilderijtje zien :) :p

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Okidoki... fijne avond!!!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, ben je ook op de creatieve toer meid? Leuk hoor! Komt het schilderij op haar kamer te hangen?

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam is Bumba (eindelijk!!) een beetje beu. Alles is nu Piet Piraat.
    Whahaha... wel leuk die verandering...

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, hi hi....daar zit je dan met je grote Bumba verzameling....Nu dus maar Piet Piraat prulletjes aanschaffen.

Senna is gek van Het Zandkasteel en Sesamstraat. Bumba vindt hij ook leuk, maar dat kijkt hij niet zo vaak. Eigenlijk alleen als ik ga koken staat de tv aan. Dan zit hij geconcentreerd maar uitgeteld van een dag rennen en spelen in zijn stoel te kijken. Hij doet ook echt scenes na...dat is zo grappig. Dan gaat hij opeens rondjes draaien en dansen als een kip en zegt steeds tok tok tok.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik had geloof ik gezegt dat ik er vandoor zou gaan....komt iedereen opeens kletsen.

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. Esmee is ook helemaal gek van het zandkasteel! We hebben al een hele verzameling aan dvd. Coco en sassa.. haha :D

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, oja...wij hebben maar 1 dvd en die is Senna nog niet zat. Maar die hebben we ook pas sinds de naar Schotland gingen. Enne...het is toch Sassa en Toto? (niet Coco)

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ja Zandkasteel hier ook favoriet! en het is inderdaad sassa en toto.. en koning koos :)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag even met mijn kleine nichtje geknuffeld. Kan me toch nog niet goed voorstellen dat wij er (als het goed is) over 7 maanden ook weer een baby bij hebben....

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    He meiden!

Sorry sorry sorry dat ik weinig van me laat horen! De dagen VLIEGEN voorbij!

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!

Hier gaat alles goed. Dana is een grote eter maar gelukkig krijgt ze steeds meer ritme. Afgelopen nacht heeft ze 5uurtjes geslapen, houden zo!

Wat ik nu mee maak.. :$ Dana heeft zich omgedraait van buik naar rug! hahahaa :D Ze is een beetje onrustig/krampjes en ze zat zo onrustig te doen dat ze zich zo omdraaide.. Hihi! Agh, ookal is het niet helemaal bewust gegaan ;)

Met Loïs gaat ook alles goed. Ze is helemaal trots op haar kleine zusje.. In bed hoor je vaak ook zeggen "Papa..Nana..Mama" *smelt*
    Ze is erg de kat aan het terroriseren, "gekke poes" zegt ze dan *probeert er niet om te lachen* ;)

*Dana roept!*

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, fijn om te horen dat je meiden het goed doen!

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik zie ineens meer namen verschijnen hieronder...

alieke, arka, french, judith, olga en meeee

Hiiiiii damessss gezellig !

20. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    ik ben ook weer weg hoor ladies... accu is leeg en ga denk ik toch maar vast slapen. tot snelll

Deel Deze Pagina