December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    anita - jan en broertje...gefeliciteerd!

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Whiehieuw...Anita gefeliciteerd (en man ook natuurlijk)
    ben benieuwd naar de naam van de kleine meid :D

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Anita, Jan en Youri
    Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Esmee Jasmijn!!! Heel veel geluk!!!

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. "Even" bijgelezen vanaf mijn upje... 'k Was vergeten dat er zo gezellig veel gekletst wordt!

@Arka: jij bent dus ook aan het klussen... 'k Heb geen ervaring met ovulatietesten e.d., dus ik kan je helaas niet helpen...

@Britteke: haaaaai! Wat een lekker ding is Sam toch!

@DaphneenEstelle: wat een boel indrukken heeft Estelle te verwerken gekregen na dat dagje dierentuin. Heerlijk toch! Wat is ze trouwens veranderd zeg. 't Gaat allemaal zo snel...
    Hihi, help-ik-heb-een-tuin... Klinkt bekend! Eind deze maand komt de broer (is hovenier) van een vriendin bij ons voor onze tuin. Ben benieuwd.
    Lekker aan het spinnen!
    Aaaaaagh, heerlijk om met die ukken te spelen he!

@Dianne: zwanger! Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

@Essebes: leuke foto! Mooi stel hoor!

@French: ziet er leuk uit, bling-bling-kleertjes!
    Ik zal binnenkort trouwens eens een fotootje maken van ons Eef in d'r slaapzakkie.

@Gerda: wauw, wat heeft Nick het in de dierentuin goed volgehouden! Heerlijke foto's van je knulletje.
    Hoe gaat het met jullie?

@Jufffie: lekker op vakantie geweest?

@Lindy: gefeliciteerd met je zwangerschap! Een broertje voor Demy, wat leuk! Kun je het een beetje volhouden?

@loesie22: gefeliciteerd met je zwangerschap! Twee winterbeebjes, wat gezellig! Vervelend dat je last hebt van zwangerschapskwaaltjes. Had je dat met Nicky ook?

@MamavEsmee: fijn dat Esmee weer lekker eet. Lekker zelluf doen! Annabel wil ook echt alles zelf doen.
    Heerlijk zeg, het huis weer aan kant.
    He, balen van dat ontstoken hoornvlies van je hond. Arm beestje.

@Miep en Miep: ik ga voorlopig nog niet minder werken. Eerst maar eens kijken of we de kosten van de hypotheek nog op kunnen brengen. De hypotheekrente was begin dit jaar met een procent verhoogd...
    Heerlijk, nieuwe kleertjes voor Mika. Wat een lieve ouders heb je!
    En nog lekker wezen shoppen in Bataviastad.
    Had je trouwens al bedacht hoe je er straks twee te voet gaat vervoeren? De Xplory is een heerlijke wagen, maar ik baal er enorm van dat er maar eentje in kan. We overwegen om hem weg te doen en een dubbele wagen te kopen...
    Ach, Mika heeft echt een vaste knuffel. Superschattig, maar toch ook wel lastig als hij hem kwijt is...

@Nannaf: getsie, drugs onder je hotelkamerraam... Maar toch fijn dat jullie van jullie weekendje hebben genoten!
    Annabel slaapt al een hele tijd in het cotbed van Bopita. Het ledikantje staat op Eveliens kamer, maar wordt nog niet beslapen, want Eef ligt in een wiegje bij ons op de kamer. Zodra Annabel zonder slaapzak kan slapen, halen we de spijlen weg en slaapt ze in een echt peuterbedje.

@olga: ook zwanger! Wat leuk. Gefeliciteerd! Willen jullie weten wat het wordt? He, getver, zoveel last van kwaaltjes. Beterschap meid!
    Hihi, gisteren lekker alleen voor jezelf geshopt! Heerlijk toch!

@pareltje2212: beterschap voor Eliora.
    Fijn dat het logeren bij opa en oma goed is gegaan. Moeilijk he, die eerste keren...

@Salapio: jaaaaaah! Zwanger! Gefeliciteerd! Eindelijk... Een klein nadeel van borstvoeding... Willen jullie weten wat het wordt? Last van zwangerschapskwaaltjes?

@Sam28: jij bent ook al bijna uitgerekend. Hm... Stuit... Geen ervaring mee, maar kan je niet "gewoon" bevallen dan? Keizersnee zou ik echt niet willen... Draaipogingen schijnen niet echt prettig te zijn en 't biedt ook geen garantie he. D'r is een of andere therapie die kan helpen om het kindje te draaien... Ooit ergens iets van gelezen in een Wij. Ff gegoogled... Moxa-therapie.

Tot zover even mijn reacties... 'k Moet er nu even eentje gaan voeden.
    'k Probeer vanmiddag wel weer verder te lezen vanaf pagina 4334.

Groetjes!

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sam; succes donderdag!
    @anita; gefeliciteerd met jullie dochtertje! mooie namen!

vanmorgen jonathan weer 'gekortwiekt' dus nu weer een kort koppie.
    ik vind het superleuk om te zien dat hij steeds meer begrijpt. hij is heel erg bezig met schoenen op het moment, papa zijn schoenen aandoen en hij kan er nog best mee uit de voeten ook! :D en mama heeft blote voeten daar moeten schoentjes aan, dus komt hij dan aandragen met mijn schoenen en probeert die dan aan te krijgen.
    verder helpt hij steeds meer mee met aankleden dat is ook wel fijn vooral in het zwembad enzo.

fijne dag allemaal!

6. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, daar ben ik weer...

@Alieke: erg he, hoe snel alles gaat... Fijn om te horen dat het met Dana goed gaat. Vervelend van de krampjes. Geef je haar daar iets tegen?
    Heerlijk he, die grote zussen!

@Arka: die driftbuien heeft Annabel ook. Alsof ze het leert op het KDV en bij opa en oma...

@Britteke: Sam eindelijk andere interesses dan Bumba. Annabel kiest hier steeds vaker het Bumba boekje voor het slapen gaan.

@DaphneenEstelle: leuk, je wordt tante! Voor het eerst?
    Enne... dat vermoeden... echt? Kun je al testen? Spannend...

@johana79: jaja... lekker op je werk aan het forummen... Foei! Dat deed ik nou noooooooooooooooooooit! Hihihi...
    Fijn om te horen dat het allemaal goed gaat met jullie!

@maartjeh: leuk he, al die kaartenslingers! En dat er zoveel verschillende kaarten zijn he!
    Leuke foto's van je dames. Had je er niet meer? Hihi... Wat lijken ze trouwens veel op elkaar!
    Hoe gaat het met Jasmijn?

@Mama van Youri: wauw, 't ziet er naar uit dat je snel je meisje in handen hebt!
    Ow, ik lees het al...
    GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter en zusje Esmee Jasmijn!
    'k Zag ook op je hyves dat je in het ziekenhuis bevallen bent. Is alles goed gegaan?

@olga: toch weer wennen he, zo'n klein hulpeloos hoopje mens op je arm. 'k Kan je zeggen dat het echt snel vertrouwd voelt...

@Sam28: pfff... Succes morgen in het ziekenhuis met de draaipoging. 'k Hoop dat alles goed gaat! Die laatste loodjes zijn bij jou echt zwaar. Succes!

7. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo. En nu ik weer...

Afgelopen zondag waren we op kraambezoek bij onze buren.
    Ik was alleen een tuit- of rietjesbeker vergeten voor Annabel, dus moest ze uit een beker drinken. Wij eerst heel voorzichtig met een spuugdoek eronder voor het knoeien, want ik had natuurlijk ook geen slabber meegenomen... Dat ging goed. Even later kijk ik nog een keer, had madam zelf het bekertje zonder knoeien leeggedronken. Jeeetje, wat was ik verbaasd en supertrots!

Zaterdag kregen we kraamvisite en die had een boekje voor Annabel meegenomen. Jeetje, dat ze alle dieren kon benoemen en de geluiden erbij! Poes, hond, konijn, muis, vis, haan, kip, gans, varken, geit, pauw, koe, paard, pony, schaap, eend, kuiken, tijger, kikker, schildpad, bij, lieveheersbeestje, vlinder, vogel, slak, egel, papegaai, duif, uil, olifant, kameel, aap, zebra, leeuw, beer, slang... Pfff... echt al veel.
    't Gaat echt zo snel en ze snapt het ook allemaal.
    Nu zegt ze ook superlief alsjeblieft en dankjewel, ook op de juiste momenten. En lieveheersbeestje... "uhbuhsies". Zo schattig.

Annabel lijkt trouwens bang van haar dekbedovertrek... Ze ligt in haar slaapzak en iedere keer wil ze er wel onder kruipen, maar dan toch weer niet. Wel-niet-wel-niet... En schreeuwen! 'k Hoop dat dat gauw overgaat.
    'k Wil haar eigenlijk zonder slaapzak in bed hebben, maar zolang ze niet ergens onder wil slapen, doen we dat nog maar niet.

Met Evelien gaat alles goed. Ze kan op schoot heerlijk lachen, dat is echt genieten! In de box vertelt ze hele verhalen tegen de mobiel. *smelt*

Hihi, ik realiseer me net dat ik nu 16,5 maand borstvoeding geef, niet aan een stuk, maar toch... *trots*

Wij krijgen trouwens over drie weken krielkippen! 't Kippenhok heb ik via internet besteld, maar de status is nog steeds "wachten"... Ik wil niet wachten, ik wil een kippenhok bouwen! Hihi... Ben helemaaaaaaaaal niet ongeduldig...

Groetjes,
    Nelly

8. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Zo, en nu ga ik "even" mijn profiel pimpen...
    't Kijkt ook zo kaal zonder banner en fotootje enzo.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maartjeh, wat een lieve foto´s van je meiden! Ze lijken volgens mij helemaal niet op elkaar? Volgens mij lijkt Lot op jou, dan moet Jasmijn op Tako lijken of niet?

Judith, leuk schilderijtje! Dat doe je dus gewoon uit je hoofd? Knap hoor!

Sam, ik hoop dat de draaipoging goed resultaat geeft! Tot die tijd sterkte met je ribben en het maagzuur....

Anita, oh wat spannend bij jou! Ik hou augustus 2009 in de gaten hoor!

Dee, wat een leuk nieuwtje had je neefje! Hou oud is hij als de kleine komt? Ongeveer gelijk met Dianne en mij is ze uitgerekend dus...

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, stiekem vanaf je werk meekletsen.....Grappig, want dat is bij mij dus echt geen optie!

Anita, aah je bent bevallen! Gefeliciteerd met jullie dochter Esmee Jasmijn! Erg mooie namen.

Dee, whaaa wat ga je het spannend maken zeg!

Nelly, hi hi....ik schrijf net dat ik de meiden van Maartjeh niet op elkaar vindt lijken....jij dus wel!
    Weer ouderwets gezellig geklets van je! Dat vind ik toch zo leuk! Wij willen inderdaad graag het geslacht weten, maar laten we eerst maar eens op een goede echo met mooi kloppend hartje hopen!
    Annabel is dus ook zo heerlijk aan het kletsen gegaan; ik geniet zo van die leuke conversaties met mijn jochie!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga even bij Senna kijken. Hij ligt al een half uur in bed, maar is al effies aan het huilen. Terwijl hij toch echt wel moe was....

12. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @DaphneenEstelle: wauw, da's inderdaad een supermooie dag om (positief) te testen!
    Spannend hoor!

@Nannaf: hier ook een meisje dat continu met schoenen rond loopt te sleuren. Iedereen moet "soen voet"...

@olga: 'k Moest ook lachen toen ik jouw berichtje over de meiden van Maartjeh zag... 't Is met die kleintjes ook net hoe je er op kijkt he!

Het lukt me nog niet om een banner in mijn onderschrift te krijgen. 'k Probeer het later wel weer, want 'k hoor er eentje vanuit de box roepen...

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ehm... Xie dat de banner t wel doet dus...
    Joepie!

Nu gauw naar de woonkamer...

14. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nelly: ja prima! met jou ook alles goed?

Anita: Gefeliciteerd meid!!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Geen tijd.. druk druk..zo weer werken!

Anita.. Gefeliciteerd met je dochter ESMEE!! mooie naam!!!:D

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, wat een lieve banner!

Judith, werkse meid!

Dianne, wij hebben we echo en intake precies omgekeerd kwa datum....jij nog maar een weekje tot de echo!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee…ben benieuwd hoor wanneer jullie Grote Zus nieuws mogen vertellen!!;)

Arka..druk aan de klus!!:D

Anita..mooie naam!!!en nogmaals Gefeliciteerd!!:)

Nelly..balen zeg dat de hypotheek verhoogd is…hopelijk lukt t allemaal nog!!
    En yep dat heb ik al bedacht idd hoe ik t ga doen..we hebben een easywalker duowagen gekocht..;)
    Toen met de prenatalkortings actie..die staat nu nog in de garage bij mijn ouders..
    De Xplory hou ik er gewoon bij..lijkt me toch ook handig als je ze los kan vervoeren..
    En t is idd zo’n fijne wagen hè…8)
    En dan heb ik ook nog de maclaren buggy…een heel wagenpark in de bijkeuken straks..:D
    Kan me voorstellen dat t lastig is hoor dat je ze niet samen kan vervoeren hè..
    Anders kijk je eens op mp voor een goedkope voor erbij…;)
    Fijn dat alles goed gaat met de meiden en met jullie!! Heerlijk die verhalen!!

Nannaf..Jonathan weer helemaal een kort koppie! En druk met schoenen..geweldig..al die zweetvoeten!:D

Olga..gossie..arme Senna alweer aan t huilen in bed..dikke knuff!;)

Wij zijn even de stad in geweest…eind augustus wordt t peuterbedje voor Mika geleverd..
    En ik heb nog even leuke geshopt bij de hema..voor Mika en mezelf..
    Nu even die gup in bed leggen..kan ie even een tukkie doen..en mams erbij..:D

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miesskeita, hoe gaat het in je nieuwe huis? Is het inmiddels een beetje op orde en went Hannah er al aan?

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Welterusten Miep!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga even dweilen en dan ook even op de bank liggen ofzo....

Deel Deze Pagina