@dianne: yup, hier gaat alles ook goed. Wel druk met twee meiden, maar 't is wel genieten hoor! @Miep en Miep: voor nu kan het nog wel even. Ik doe Evelien nog wel in de draagdoek, maar ik zie mijn moeder dat niet doen als ze straks op beide dames past... Dus misschien toch maar een duowagen. Destijds had ik een Koelstra zien staan, maar 'k heb me er nu nog niet in verdiept... Ik vind het zo zonde van de Xplory... Peuterbedje... Jah, Mika wordt echt al een grote jongen he! Fijn dat het al zo snel leverbaar is. @olga: dweil-en-tuk-ze! @DapnheenEstelle: aaaaaagh, wat lief, die liedjes! 'k Zie wel dat ik me bij moet scholen... Ik ken ze niet allemaal... *shame* Hihi... Hmz... Eef leek stil te zijn in de box, maar nu hoor ik haar toch wel regelmatiger roepen. Toch maar even kijken...
nelly: fijn te lezen dat alles oke is, ja lekker genieten van je meiden! groot gelijk! Olga: ah ik dacht dat we tegelijk voor de echo moesten, jammer dan moet je dus nog twee weken wachten. Ik vind het nu al zo lang duren... bleh! Heb je veel kwaaltjes?
Dankjewel meiden, ik kom deze week wel ff verhaal vertellen en foto's showen. Denk kies maar een combinatie van 2 mooie babynamen van de december mama's
Anita, man en Youri , van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje en zusje!!! wat een leuke namen haha, je inspiratie kon je dus uit het topic halen! Ben benieuwd naar je verhaal.. Nu moet ik gauw weer gaan, er roept er een om voeding!!
@MamavanYouri: Eindelijk is jullie meisje er! Van harte met de geboorte van Esmee Jasmijn. Hele mooie namen Zo meiden, ik zit met mijn lieve kleine schat en al onze spullen in mijn nieuwe huis. Pfff, het was een hele 'bevalling'. Ik zit nog helemaal ingebouwd tussen de dozen. Het valt niet mee om alles alleen te doen met HAnnah om mij heen. Gelukkig nog bijna 3 weken vakantie. Kan ik rustig aan doen. Hannah lijkt wel wat van streek door alle veranderingen. Natuurlijk niet zo gek. Ze vraagt ontzettend veel aandacht en als ze haar zin niet krijgt begint ze te slaan en te bijten. Dat baart me wel een beetje zorgen. Ik kijk het nog even aan (natuurlijk steeds duidelijk afjeuren, dat wel), maar als het zo blijft ga ik toch eens praten op het CB. Bengewoon zo bang dat ik het fout doe allemaal. En dat ze veel te lijden heeft van de hele situatie met Jan, het uit elkaar gaan, het verhuizen...
Nelly..wij hebben de duowagen ook echt voor erbij genomen..jan wou er niet aan ...maar ik zag mezelf al helemaal niet meer uit huis komen.... en als je op mp kijkt..misschien een goedkoop dingetje scoren? Anita..ben benieuwd naar je verhaal en foto's!!! Misskeita lekker in je nieuwe huisje!! vervelend dat Hannah zo van streek is..idd verstandig om eens te overleggen hoor!! Dikke knuff meid!! Dee...ohjee..dat is al zo'n spannende stap hè..
Hallo, ben ik weer! k moest 50 pagina's bijlezen, na 10 ben ik maar gestopt! ik zag dat Mvy bevallen is van een meisje, gefeliciteerd! En olga, nogmaals gefeliciteerd meid! Heb ik verder nog wat gemist? Nieuwe zwangeren/ bevallen dames of ander nieuws?
De vakantie was erg leuk! Niels heeft wel gespookt s nachts, zeker 10 nachten (van de 18). Maar hij heeft er nu 2 hoektanden bij... op dezelfde dag doorgekomen. Echt fijn op je vakantie. en we moesten veel achter hem aanlopen, maar gedurende de vakantie werd het beter en bleef hij dichterbij. Later meer, ben bekaf en ga zo lekker plat. doeidoei
Dee, klinkt bekend hoor. Sam is ook niet echt een grote eter savonds. Mijn schoonouders willen hem dan graag toch lekkere dingen aanbieden zodat hij toch iets heeft gegeten. Maar ook hier wordt dan gezegd.. mag niet van mama. Tja.. ik hoop dat hij later gewoon beseft dat ik het goed bedoel. VInd het ook wel eens vervelend hoor maar denk wel dat de aanhouder wint . Sanneke, Welcome Back!!! Fijne vakantie gehad dus!! Lekker hoor. Waar zijn jullie ook alweer geweest?? Misskeita, lekker in je nieuwe huissie inmiddels. Wat fijn!! Nu rustig aan uitpakken enzo. Niet aan jezelf twijfelen hoor meid. Je doet t hartstikke goed!!!
Hi, dee, geen advies. gewoon maar laten gaan denk ik en niet teveel aan ergeren. We zijn in duitsland geweest aan de moezel. Echt mooi en ook goed weer gehad (of schreef ikd at al?) Helaas niet goed nieuws van mn 16 week zwangere zus gekregen. Haar vliezen zijn gebroken en het is echt een aflopende zaak. Het is vrijdag gebeurd en gister was het hartje nog goed hoorbaar. Stiekem hoop je op een wonder, dat het toch goed gaat, maar ze blijft vruchtwater verliezen en de dokter had gezegd dat het hooguit 1 1/2 week gaat duren. Echt een nachtmerrie.
Sanneke...weer terug van vakantie en heerlijk gehad.... Wat een vreselijk nieuws van je zusje...heel veel sterkte!! Dee..vanaf wanneer zou je kunnen testen..?spannend hoor! Hier vanmorgen even de boodschappen gedaan..mika ligt er net een poosje in...en mams die gaat ook even op de bank!
Sanneke, joehoe gezellig dat je weer terug bent! Ondanks het nachtelijke gespook van Niels en zijn doorgekomen hoektandjes hebben jullie het toch leuk gehad dus! Tja....het is een hoop rennen achter zo´n kleine dreumes aan! O nee toch....wat een klote nieuws van je zus....nog nooit gehoord dat vliezen met 16 weken gebroken zijn eigenlijk. Lijkt dus een erg late miskraam te zijn? Sterkte voor haar en jullie allemaal. Dee, wel van het weekend gaan testen hoor! Hier hoor ik regelmatig hetzelfde....´nee mag niet van mama´. Nu zit ik er nog niet mee, maar inderdaad als ze ouder zijn kan het mogelijk wat strubbelingen geven. Zien we dan wel weer.... Misskeita, logisch dat je je zorgen maakt en twijfelt als je meisje ´ongewenst´gedrag laat zien. Doet ze het alleen thuis bij jou of ooik op het KDV/bij je ouders? Zoals je erover praat lijk je me erg bewust met Hannah om te gaan met betrekking tot het gedrag en de afgelopen hectische periode. Volgens mij heeft ze alleen maar baat bij een goede en oplettende mama hoor! Als je ongerust bent kun je altijd eens op het CB gaan praten, maar volgens mij doe je het zelf ook al heel goed.
Pfff, ben na mijn werk gelijk een uur op bed gaan liggen en heb amper wat gegeten. Ben al ruim 2 kilo afgevallen.... Daarnet op de bank werd ik helemaal emo van mijn lieve Senna. Hij gaat na het eten vaak even lekker gek doen. Zeker als ik nog even wat kinderliedjes aanzet. Tegenwoordig zingt hij dus op zijn manier mee. Steeds vaker hoor ik hem woorden/zinnen nazingen en hij gaat er ook zo leuk bij dansen. Dan gaat hij rondjes lopen en ondertussen zingt en danst hij liedjes van b.v. het zandkasteel, of een liedje van een heel ander cd´tje. Tegelijkertijd hoort hij ook nog de muziek die aan staat en horen we hem ook daar opeens weer teksten van meezingen. Kortom het is dan echt een combi van dansen en zingen van allerlei liedjes door elkaar. Hij heeft heel goed door dat Jan en ik het leuk vinden en ligt dan zelf ook helemaal dubbel. Dan doet hij zo lief zijn handjes voor zijn mond. Als het liedje stopt zegt hij ´affelopen´en als een nieuw liedje begint doet hij een vingertje omhoog en zegt dan ´ander liedje´. Nu hoor ik hem in bed nog uitgebreid kletsen...de schat. Ik hoop maar dat hij wel snel gaat slapen, want gisteren is hij drie keer gaan huilen en sliep hij pas om 21.15
Ess, ben je helemaal aan het bijkomen/uitzieken van de afgelopen drukke tijd? Juffie, kom eens over je vakantie vertellen meid! Frederike, alles oke bij jullie?
Olga..hè joh wel goed eten hè...niet teveel afvallen hoor!! anders even langs de vlos gaan..wie weet kan ze nog wat voor je betekenen.. En geweldig zoals Senna doet..wat kunnen ze toch geweldig zijn hè die kids van ons!! hè en nog een vraagje..jij had toch ook cdtjes of dvdtjes van dirk scheele...welke is echt om aan te raden?
Miep, Dirk Scheele is super leuk! Ik heb het allereerste cd´tje van hem. De Liedjesspeeltuin deel 1. Daar staan heel simpele liedjes op over herkenbare situaties voor kinderen. (dierenliedjes, tanden poetsen, brandweer, bellenblazen enz...) De liedjes speeltuin deel 4 is ook erg leuk. Die gaat helemaal over dieren en de natuur. Verder is de CD van dat hij liedjes over Dikkie Dik zingt ook heel leuk!