December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag ben ik bij de kapper geweest. Zo wat heb ik weer een lekker kort koppie! Het was echt lang geworden en ik kon er niks meer mee. (was al 4 maanden geleden) Nu krult het weer lekker op.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik zit gezellig in mijn eentje te kletsen, dus ga er ook maar weer vandoor!

DOEI!

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ha Olga,

Ik kwam net even gluren... Je bent niet meer alleen hoor!!! Ga effe lezen!

4. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, wat een vreselijk nieuws van je zus. Hoe gaat het nu met haar? Sterkte!

Dee, Nega test. Balen meid... Op naar de volgende ronde?? Of wie weet test je nog positief. Ik ga voor je duimen!

Jufffie, Lieverd ontzettend veel beterschap!!!

Judith, fijn om te horen dat het beter gaat met de hond!!!

Sam, fijn dat de kleine toch niet in stuit ligt. VOor jullie een hele opluchting. En wat lekker dat je bij je buren kan zwemmen... hebben ze gewone en zwenbad??? Jaloerssssss hahah

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, lekker een kort koppie met dit weer he?? Wat leuk een fotoshoot met Senna en zijn nichtje. Ga je ons ook foto's showen??

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Juffie..hopelijk wordt je snel beter meid!!

Essebes…jaja wij gaan wel eens naar bataviastad..sinds kort hebben ze er vingino zitten en nog meer leuke merken..en idd ook kinderkleding vanaf ongeveer maatje 92..dus nu kunnen we er meestal goed slagen..
    Kijk maar eens op hun site welke winkels er zijn..;)

Judith..ah gossie..zoveel druppeltjes..maar als t maar helpt hè..:(
    En zelf net uit de slaapdienst..lekker rustig aandoen joh!!
    Dikke knuf!

Sam..wat een goed nieuws!! Zo heeft de vlos bij t mij dus net andersom geconstateerd met Mika..
    Die lag dus zogenaamd goed en ingedaald..maar die lag dus in een stuit..;)

French..ga straks effe kijken..thanks!

Arka..niet ziek worden hoor!!

Olga..heel toevallig hadden Jan en ik t er ook over dat als dit guppien ook 4 weken te vroeg komt dat t dus nog maar 7 weken is…slik….:$
    Ik ga volgende week even geboortekaartjes boeken halen..en die hebben we vast en zeker zo uitgezocht hoor..zijn niet zo moeilijk wat dat betreft..
    Jullie zelf eentje ontwerpen..wat leuk!! Moet je dan wel op tijd mee beginnen he..
    En een leuke fotosessie gedaan vanmorgen..leuk!! en weer een lekker kort koppie!heerlijk!:)

Britteke druk aan t bijlezen….;)

Hier ben ik met mams even naar zwolle geweest..even nog 2 broeken erbij gehaald en een tuniekje..en lekkere spulletjes van Rituals..:)
    Op de terugweg werden we ineens gebeld door Jan..die was aangehouden met de motor..
    En t was een twijfelgevalletje of ie zijn rijbewijs kwijt was..gossie..dus dat was effe slikken..:$
    Maar gelukkig t viel mee..de politie zei dat het een 60 km weg was maar t was een 80 km weg..
    Dus ze hadden net geluk…nou ja wel een dikke bekeuring waarschijnlijk..
    Ik zag mezelf al met die zwangere buik terug rijden op de motor…;)

7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Miep, lekker verwend weer!!! Blijft heerlijk Rituals!!!
    Balen van de boete maar fijn dat hij zijn rijbewijs kon houden zeg... pfff zie je al gaan op de motor!!!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Vandaag zijn wij lekker druk geweest. Mocht van manlief heeeeerlijk lang uitslapen. Na het middagdutje van Sam zijn we lekker met zn drietjes gaan lunchen in de stad, nog even gewinkeld en vervolgens boodschappen gedaan. Was gezellig. Sam was kapot!!! (ikke ook haha).

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Britteke....nou ja als t had gemoeten had ik t wel gedaan hoor..;)
    laat die motor ook niet zo staan hè..
    Jullie heerlijk uitgeslapen en geshopt..gezellig joh!!

Wij gaan zo even een fillumpie kijken....dus fijne avond allemaal!!;)

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hello ladies!

M'n huisje begint eindelijk een beetje bewoonbaar te worden. De meeste dozen zijn weggewerkt. Bah, wat een werk! Vond het wel erg leuk om mijn boekenkast weer in te pakken ;)

Ik verveel me. Zaterdagavonden zijn niet meer zo favoriet bij mij sinds Jan weg is... Ook al niets leuks op tv :(

@Geboortekaartje: mijn neef is hobby-fotograaf. Heb hem vandaag gevraagd of hij zin en tijd heeft voor een fotosessie met Hannah en mij. Wil een foto gaan gebruiken voor het geboortekaartje. Hij was helemaal ethousiast en vereerd. Superleuk dus! Binnenkort even een afspraak maken (en een shirtje bestellen bij RBB met 'Grote zus' ;) )

@Salapio: je bent dan nog wel op vakantie, maar zag op hyves dat je vandaag jarig bent. Happy B-day meid!

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    O ja, heb opeens een heel goed gevoel bij een naam!!! :) :) :) Wie weet houdt 't stand ;)

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    uhmmmm ff snel ben de hele dag al gaar..

salapio: gefeliciteerd meid met je verjaardag!
    es: Ik ben zo benieuwd naar jullie trouwfoto's!

morgen meer...

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    meiden ik had bh's gekocht maar ze zijn toch niet goed...is er iemand die er belang bij heeft? Twee voedingsbh's cup 75 F van het merk Anita beide zwart. 35e incl verzenden. stuur dan eff een pb!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    als ik zwanger was, had ik ze zo over kunnen nemen, haha, maar helaas, nee dus.

Bij mn zus is het kindje nog niet geboren, maar ze is inmiddels wel in het ziekenhuis. Het kindje leeft nog steeds, na 8 dagen zonder vw. echt een vechtertje dus, helaas heeft hij/ zij geen enkele kans. Vanavond heb ik haar dochtertje opgehaald, die slaapt hier vannacht en morgen. t Is echt zo verdrietig.

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. gets wat vervelend. Lief van je dat je je kleine nichtje opvangt. Ook heel veel sterkte voor jou!

Johanna.. Geen baby en helaas ook geen borsten :D. Alles goed met jullie?

Miep.. Oei.. Jan bijna zijn rijbewijs kwijt! Zal wel een duur grapje worden!

Ess.. de kosten voor de hond zijn i.d. vrij hoog... Schrok er van. Maar dat weet je als je een huisdier hebt. Ach, ze zitten in de dierenzorgverzekering dus een groot deel krijgen we vergoed!;) Jullie weer aan de betere hand?

Dee.. Al weer getest of ben je toch ongi geworden?

Sam.. gelukkig blijkt jullie meisje toch met het koppie beneden te liggen. Lekker gepoedeld?

Voor de rest een dikke knuf..

Ga weer verder met HITCH..:D

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi hoi,

Zo hee, vanmorgen voelde ik me voor het eerst sinds drie weken weer eens 90% goed! Wat een heerlijkheid. Niet eens gespuugd en ik kan vandaag gewoon eten. (wel minder dan normaal, maar dat geeft niet)

Ik zal later een foto van Senna en nichtje in mijn album zetten.

Gisteren brachten schoonzus en zwager ook gelijk de wieg terug die ze van ons hadden geleend. Senna kreeg wel drie kado´s van ze, jeetje....Onder andere klei en dat hebben we dus vanmorgen gedaan. Senna vond het echt leuk, lekker kneden en duwen. Samen slangetjes rollen en bolletjes draaien.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ik word er zo triest van als ik lees over de baby van je zus...Echt erg.

Miep, stoute Jan....vette bekeuring gekregen. Gelukkig geen rijbewijs kwijt! Heb je sinds Mika nog wel eens motor gereden eigenlijk? Rituals is errug lekker!

Johana, nee die BH´s gaan het voor mij echt niet worden. Ik zal misschien net aan een c-cup komen als BV flink op gang is....

Misskeita, heerlijk weer een mooie volle boekenkast! Vind ik ook zo leuk! Wat fijn dat je een goed gevoel bij een naam hebt. Ook een naam die Jan wel leuk zal gaan vinden? Leuk idee om foto´s van jou en hannah voor een geboorte kaartje te gaan gebruiken!

Britteke, gezellig dagje gisteren dus!

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

helaa snog steeds ziek en koorts!

Dus ik kom wel weer terug als ik me weer beter voel!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Foto´s van Senna en nichtje in mijn album. Ik laat ze er een paar dagen in staan en verwijder ze dan weer. Weet niet of mijn schoonzusje het goed vindt....

Juffie, en strooi wat knuffels en vitamientjes jou kant op!

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    eej,

juffie beterschap! ook vanuit deze hoek een zooi vitamientjes voor jou!

olga, leuke foto!

mve, zwaai!

vannacht heeft mn nichtje lekker geslapen bij ons in de slaapkamer in het campingbedje. Het was de eerste keer dat ze gewoon lekker zichzelf was en vrolijk kletste. Samen met Niels had ze dikke lol. En allebei heeeeeeel bezitterig. Erg zeg, haha.

Vanmorgen is het kindje van mn zus geboren. Ik heb haar nog niet gesproken, mn moeder belde om het te vertellen. Daarna moest ze nog geopereerd worden omdat de placenta niet mee wou komen. Zucht, wat een ellende. Ik vind het zo verdrietig. Gister was mn zwager zo'n verslagen man. Echt erg om te zien.
    Vanmiddag komen mn ouders mn nichtje ophalen.

Deel Deze Pagina