December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.543
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @Essebes, Een beetje laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en natuurlijk heel veel beterschap.

@Juffie; Jij ook veel beterschap, hopelijk is de koorts snel weg.

@Sam: Wat een goed nieuws dat jullie beebje goed ligt en je dus geen draaipoging toestanden hoeft mee te maken.

@Judith, hopelijk helpen de oogdruppels goed bij je hond en hopelijk kun je de komende dagen een beetje uitrusten.

@Sanneke, wat een triest verhaal van je schoonzus en wat goed van jullie dat je je nichtje een paar dagen laat komen om te logeren. Veel sterkte toegewenst.

@Miep, oeps, dat is balen zo'n dikke bekeuring voor Jan, maar gelukkig dat ie z'n rijbewijs mag houden.

@Salapio, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

@Missk; Fijn dat het inruimen van je huisje voorspoedig gaat. Hopelijk is het snel jullie thuis.

Nou, afgelopen 2 dagen heb ik mijn verjaardag gevierd.
    Ik was vrijdag jarig en manlief, Eliora en ik zijn vrijdagochtend lekker naar de dierentuin in Amersfoort geweest (ik heb daar een abonnement van) en dat was helemaal supper. Gisteren kwamen onze ouders en ik ben goed verwend. Van manlief en schoonouders samen heb ik een nieuwe staafmixer gekregen. Van Eliora een lekkere bodylotion en van mijn ouders een bloemenbon om nieuwe kamerplanten te kopen. Ik had me lekker uitgeslooft in de keuken. Ik had soesjes gemaakt, en 's avonds bleven mijn schoonouders eten en toen had ik tagliatelle met zalm en brocolli in roomsaus gemaakt en ik had zelf een tiramisu gemaakt zonder alcohol en die smaakte erg goed.

Met Eliora haar koorstuitslag gaat het een stuk beter, maar ze heeft nog wel een paar blaasjes die nog niet ingedroogd zijn, dus ik kan nog niet naar de kerk gaan. Ik moet er niet aan denken dat er andere kindjes ermee besmet raken. Vandaag een rustig dagje verder en ik heb momenteel verder niets te melden.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ik heb je net pb gestuurd maar zie nu je berichtje hier.
    Ik zit hier met tranen in mijn ogen...geen woorden ervoor.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, wat een gezellige verjaardag heb je gehad zeg! Gefeliciteerd nog! Leuk om je zo uit te sloven in de keuken en te merken dat iedereen het lekker vind!
    Gelukkig gaat het met Eliora haar koortsblaasjes de goede kant op.

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    sanneke wat vreselijk voor je familie. Sterkte meid!

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sanneke; wat verdrietig allemaal! heel veel sterkte!

@misskeita; fijn alles uitgepakt! en een goed gevoel bij een naam, lastig he die namen! heerlijk als je er bijna uit bent!
    @miep; oeps jan bijna zijn rijbewijs kwijt! foei! 8) gelukkig goed gegaan!
    en lekker even naar zwolle geweest.
    @johanna; nee sorry 75 is te klein voor mij. :)
    @olga; leuke foto's! lief stelletje zo bij elkaar! en wat fijn dat je je vandaag goed voelt!
    @juffie; beterschap!
    @dee; ik stuur wat geduld jou kant op!
    @sam; wat fijn dat het kindje toch goed ligt! en nu maar afwachten dus!

hier alles prima, jonathan vnamorgen weer naar de creche geweest, had er opeens een beetje moeite mee gek he. morgen komt de stucadoor onze lekkage schade wegwerken, ik ben heel benieuwd.
    nog een weekje vakantie en dan zit het er alweer op!
    babykamer is zo goed als af, ben alleen nog op zoek naar iets voor aan de muur. maar dat heeft de tijd nog wel.
    geboortekaartjes hier al wel aan het uitzoeken, we zijn er bijna uit. kben echt zo'n regelneef wat dat betreft vind het leuk om uit te zoeken en wil dat dan op tijd geregeld hebben :)
    fijne dag allemaal!

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Even een hele dikke knuffel voor Sanneke, jeetje meis wat heftig om dit zo van dichtbij mee te maken.
    Ook nog een operatie voor de placenta nodig gehad, wat een ellende allemaal..
    Ik hoop dat je zus & haar man toch nog op een mooie manier afscheid van hun kindje kunnen nemen...pfff echt heel erg verdrietig zeg! Sterkte!

Juffie, beterschap meis, en maak je borst maar nat, dat rottige griepje/virus duurt ontzettend lang (jammer genoeg...) hopelijk bij jou niet hoor!

Sam, wat een goed nieuws! Ik vroeg me laatst nog af hoe het met je ging...nu maar afwachten wanneer beebje zich meld..;)

Juud, nog niet helemaal griepvrij hier, m'n oren & neus alles zit potdicht, en energielevel is 0, maar het gaat heus wel een keertje over.;) Gelukkig zijn jullie verzekerd voor je hondje, dat scheelt weer!

Olga, hopen dat je je snel 100% gaat voelen, lijkt me heel vervelend die misselijkheid.

Miep, oei op het nippertje z'n rijbewijs behouden, gelukkig maar! tsja...je gaat snel te hard op de motor..:D Ik ga ff op de site van Bataviastad kijken, goed idee..;)

nannaf, je bent lekker bezig meis! ik wil ook zo graag beginnen maar moet nog wachten tot de dakkapel 2 September komt en dan moer er nog heeeeeeeeel veeel geklust worden! Lastig met mijn nesteldranghormonen...hahah...

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke..wat vreselijk…heel veel sterkte!!

Misskeita..leuk joh dat je neef een foto gaat maken voor het geboortekaartje!
    En ben benieuwd naar de naam!!

Johanna..wat jammer van je bh’s…helaas is t ook niet mijn maatje..

Judith..scheelt toch weer dan hè..zo’n verzekering!

Olga..wat fijn dat je weer een goeie dag had vanmorgen!
    En Senna heerlijk verwend..leuk!!
    Wat een leuke foto’s!! echt scheetig zo met z’n tweetjes!
    En ik heb al een hele tijd niet meer gereden hoor..maar goed..dat verleer je toch nooit hè..

Pareltje..nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Dee..nog niet weer getest..nog effekes wachten..spannend!!
    En idd zwolle is wel een leuk winkelstadje hè!

Nannaf..de babykamer zo goed als klaar..fijn! hier gaat de baby op mika’s kamer en Mika krijgt een nieuw kamertje..en als t goed is gaat die over 3 weken of zo wel over..
    Ook de geboortekaartjes al bijna uitgezocht! Fijn toch..wat klaar is ..is klaar!

Hier is Mika vanmorgen naar z’n 1e peuterzwemlesje geweest..was heel gezellig..
    Hij vond t best leuk..niet alles..maar goed..moet ook even wennen hè..
    Samen met paps heeft ie lekker gebadderd..;)

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, wat Mika dan toch eindelijk aan de beurt voor zwemles! Leuk dat hij samen met Jan mag spetteren. Als hij eenmaal gewend is, komt hij vast helemaal los.

Nannaf, lekker toch als alles op tijd geregeld is!

Ess, o dat wordt dus een beetje bijna hoogzwanger klussen....spannend hoor.

Dee, tomtidomtidom....geduld is een schone zaak, maar zolang je nog niet ongie bent kan het alle kanten op!

9. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Sanneke: wat ontzettend verdrietig voor je zusje en haar man (en voor jullie natuurlijk ook). Veel sterkte!

@Miep: leuk, de zwemles! Was Mika ook helemaal uitgeput na afloop?

@Olga: wat kan je daarvan opknappen he, zo'n feel-good-day. Hopelijk volgen er nog vele!

@Dee: hihihi, geduld... :)

10. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Vandaag zijn mijn zus en haar man mijn paleisje komen bewonderen. Ze waren zeer onder de indruk en dat vond ik erg leuk. Ze hadden vrolijke roze planten meegenomen voor in de tuin en een opblaasbaar zwemparadijs voor Hannah. Hannah leef ze maar bedanken: 'Dank Lies, mooi badje'. Zo cute :) Dat wordt dus veel spartelen in de achtertuin deze week.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

MIss keita.. Nou ben ik wel erg benieuwd geworden naar je huisje! geeft de naam je nog steeds een goed gevoel! Lief dat je zus jou en Hannah lekker heeft verwend!

Miep.. Fijn dat Mika zijn eerste les leuk vond! Alles goed met jou en beeb??

Sanneke.. Fijn dat je nichtje goed heeft geslapen, de bevalling van je zus is dus achter de rug.. Heel veel sterkte de komende tijd! :(

Olga.. mooie foto's! Meteen die van Schotland bekeken, Senna met die natte luier.. geweldig!:D

Ess.. je hebt het dus goed te pakken! Liv ook nog ziekjes of is ze al weer aan de beter hand?

Pareltje.. nog gefeliciteerd!

Johana.. Zwaai!

Nannaf.. de opruimwoede is begonnen! Heerlijk, alles goed voorbereid!

Dee.. leuk gehad met je vriendinnetje? Nog geen ongi dus! Spannend!!!!:D

Zo de werkweek er opzitten.. Pfff had het ook wel gehad om 16.00..

Toen ik om half 5 thuis was zijn we naar de ijssalon een dorp verderop gefietst en hebben we daar alle 3 een lekkere ijsco gehad!

Ik had witte chocolade schepijs.. Mijn god wat is dat verrukkelijk!:D

Esmee was helemaal lyrische.. en gilde al door helemaal hyper.. Ijsje!:D

Nu lekker 5 dagen vrij!!!:p

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hallo meiden

Sorry sorry sorry
    ik kan het gewoon echt niet opbrengen op het moment
    om iedere dag achter de pc te zitten om berichtjes te plaatsen

ik heb flink last van mijn bekken (bekkeninstabiliteit)
    langdurig zitten is voor voor mij NOT done.:(
    ik lig veel in bed... en moet rustig aan doen..
    ik hoop dat ik de komende weken me wat beter ga voelen
    door de Fysio.
    en zal proberen om af en toe even langs te komen om een berichtje te plaatsen.

De baby groeit hartstikke goed. daar is nix mis mee gelukkig
    alleen mijn lichaam geeft het momenteel even op :(.

dikke knuffel meiden

HOpelijk kan ik snel weer mee kletsen :)

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

LIndy.. wat vervelend dat je lichaam even niet meewerkt! Hopelijk kan de fysio de pijn verlichten! Dikke knuf!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Misskeita..idd Mika was ook helemaal op ,op het laatst!
    en hannah en jij zo lief verwend!!!leuk!! fijn dat ze je huisje mooi vinden!:)

Judith..lekker even een paar daagjes vrij..mag ook wel weer dan hè..
    en gister zo'n lekker ijsje gehad..jammie!!:p
    Hier gaat t allemaal wel goed hoor...zolang ik rustig aan doe..;)

Lindy..meid wat vervelend ... ook al bekkenklachten....hopelijk helpt de fysio je hoor!!Dikke knuf!

Mams komt straks even Mika ophalen..gaan ze even samen op pad..
    dan ga ik even zijn kast overpakken..tenminste mee beginnen..
    Mika klom van t weekend ook hier uit de box..ging nog net goed..
    dus zal ie helaas er niet meer zoveel in kunnen..:D
    Vond t nog best makkelijk...;)

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    zwaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiii ga werken tot later!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, ik kan me Senna in de box dus echt niet meer voorstellen zeg....Hij heeft zich er nooit in vermaakt, dus toen hij 1 jaar werd hebben we hem opgeruimd. Maar wat je zegt....het is af en toe wel makkelijk als Mika er nog even in speelt.

Lindy, wat rot dat je nu al zoveel last hebt meid. Je bent dan waarschijnlijk ook niet meer aan het werk? Sterkte!

Misskeita, wat heerlijk als je complimenten krijgt over je nieuwe mooie huis! Wat leuk dat je zus voor Hannah een zwembadje heeft meegenomen zeg!

Judith, geniet van je vrije dagen, het wordt heerlijk weer deze week!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga zo maar weer eens naar mijn werk....moet nog even zin maken hoor.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Morgenavond de intake bij de VK. Ik denk dat ze nog niet zal proberen om het hartje te luisteren, want stel dat ze het niet vindt, dan maken we ons alleen maar zorgen. Ik wil weten dat alles goed zit daar vanbinnen!!!!!!

19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dianne..werkse!

Olga..ja t was nog wel eens makkelijk hoor..hij zat er meestal smorgens nog eventjes in ..had ik even een uurtje de handen vrij zeg maar..
    maar goed...het wordt al bijna tijd dat de box weer omhoog gebouwd wordt..dus t mag nu ook hè..
    En heb je ondertussen al zin gekregen om te werken? ;)
    Morgenavond naar de vlos..toch wel spannend hè..hier werd t hartje pas geluisterd met de 3e keer of zo hoor..
    maar t is toch wel fijn om te weten dat alles goed zit hè..had ik toen ook..

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    goedemorgen!
    hier al vroeg uit de veren en de stucadoor is nu beneden bezig, kzit min of meer verplicht boven met J. ik dien als entertainment :p zodat pluk niet in de weg loopt. ben benieuwd hoe het word, geen scheur of vochtplekken meer in de serremuur. of het opvalt zeg maar we zijn er aan gewend dus zagen het al bijna niet meer.
    vanmiddag naar het cb met J. ze zullen wel zeggen dat het een flinke jongen is (volgens mijn eigen metingen 14,5 kilo en 89 cm) :$
    met frummeltje gaat het ook goed, kan me van J niet herinneren dat die zo constant aanwezig was. deze kan de hele dag door aan het friemelen zijn. :D en dan af en toe flink schoppen zodat mijn buik heen en weer deint.
    @miep; hier de box ook al heel lang de kamer uit, en lekker even het rijk alleen om de kast over te zetten! succes!
    @olga; leuk de intake van de vlos! werkse vandaag!
    @lindy; wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt!

fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina