Er is hier een klein jongetje wakker, dus ik ben er zo vandoor. Hij heeft lekker ruim anderhalf uur geslapen, joehoe!
Nee hoor dames voor mij nog geen baby. Liever niet met dit warme weer. Vanmorgen bij de vk geweest en alles was goed. Kleine ligt ingedaald, maar nog niet vast in het bekken. Ik moet dus gaan liggen als mijn vliezen breken. Ik ga nu eerst maar weer eens zwemmen, want ik heb het weer erg warm. Ik spreek jullie vanavond nog wel even. Liefs Sam
Graag gedaan en hopelijk kan je zus op haar manier afscheid nemen van haar kleine. Mijn haren staan overeind als ik eraan denk! Foto uploaden lukt helaas niet! En ik als op hyves dat je weer met schooldingen weer bezig bent. Ik zelf ben nu weer werkloos en ga binnenkort weer solliciteren! ff uitrusten! Welke groep heb je dit jaar weer?
ik heb dit jaar groep 3, afgelopen jaar had ik groep 5, vond ik qua niveau (zowel lesstof als praatniveau) ook erg leuk. maar groep 3 vind ik leuk om hun enthousiasme.
Olga.. bij de blokker kosten de dvd's 4,99 scheelt nogal. Sanneke.. wat is niels al een grote jongen zeg! Stoer dat je zus je nichtje kwam brengen op de camping.. Oeff.. heftig allemaal! Juffie.. had al foto's op je hyves gezien! *** Hier een meisje wat niet uitgerust is! Pff.. wat kan ze huilen zeg. Gooid eerst haar bakje met peer buiten op de grond. Krijgt ze een knijpfruit natuurlijk alles er onder.. Werd toen toch wel even pissig hoor. Ze doet het er om. Als ze in 1 week tijd 1x fruit heeft gehad is het veel. Vind haar even niet zo leuk..
Shipies, betrapt! Maarrrrr, niet allemaal staan ze op hyves hoor! Ik dacht dat ik wel de foto's gemist zou hebben want moest even een flesje geven maar het schiet niet op bij je! Geloof dat je tegenwoordig hier vanaf je comp. ze kan plaatsen. Onderaan bij "beheer bijlagen" klikken en dan kan je of vanaf je comp (tenzij het een andere formaat is) of je kan een url geven van de foto. Dus als je ze al op hyves heb staan dan zoek je even die foto's op en rechtermuisknop en dan eigenschappen en daar staat dan de url en dan kopieer je hem in dat vakje om up te loaden. Snappiee?? 8)
hey meiden, Even ego bericht.. Jasmijn was vanochtend 52 cm en bijna 4 kilo op het cb en helemaal goedgekeurd!! Daarna even doorgecrost naar stal , paard moest naar de smid.. Al die tijd is Jasmijn wakker gebleven en op stal vond ze het toch wel heel interresant.. Lot zit nu bij me op schoot, die was bij mijn schoonouders geweest en heeft der middagdut overgeslagen en die zit nu even in een dipje ..Hopelijk word dat zo iets beter na het eten en anders op tijd naar bed.. Heb heel veel leuke kids en beebjes spam gezien en bij juffie wil het nog niet echt lukken...!!
Haj meiden ik ben vanaf volgende week in de ziektewet, mijn werkgever vond dit een goed plan en ik zelf ook. hopelijk helpt de rust met het aansterken van mijn bekken. verder gaat het nu wel.. Olga wat leuk dat jeje intake hebt gehad hoe was het? Nannaf Jonathan al zo groot leuk om te lezen dat het goed gaat hoe voel jeje? missk wat fijn dat alles goed was en dat de frummel zo veel schopt hier ook een drukke frummel in de buik Miep ik heb de box ook weer neergezet is toch wel erg handig nee heeft niet meer veel nut voor jullie om hem weer weg te halen Salapio ja 20 wkn echo was super we krijgen een knulletje.. Dee wat een geduld spannnend hoor Johana wat fijn dat danielle het goed doe bij de nieuwe gast mama toch een fijn gevoel? sam heel veel succes mama v youri nog gefeliciteerd met jullie mooie dochter. ja ik kan best begrijpen da thet druk is met 2 kindjes. fijn dat het zo goed doet mooi kindje hoor dianne wat fijn meid Alieke watw fijn dat het zo geod gaat met de 2 meiden maartjeh wat fijn dat jasmijn zo goed groeit gezellig met haar bij het paardje geweest
lindy: fijn dat jij en je werkgever tot een oplossing zijn gekomen! nu rustig aan meid! Olga: hoe was je intake?