December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Sorry, kwam alleen even ego-en. Ga nu mijn krijsende kind weer uit haar bed bevrijden...

2. drinken= kinken
    vogel=vogo
    slapen= lapen
    snoepen=oepen
    Tino(onze hond)= to
    Nienke= kienke
    fles= fes
    springen(op de trampo)= mingen

zooooooooooo leuk die brabbeltaal

3. by the way, ben weer terug van vakantie:D

het was echt geweldig!!
    zulk lekker weer gehad.
    de kindjes hebben genoten van het zeeuwse strand.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ninien.. had al foto's gekeken op je hyves! Ziet er leuk uit!

Grappig, al die peuterpraat!

Auw.. ben lelijk verbrand op mijn rug..

Esmee loopt nu met mijn bikinitopje half aan .. ziet er erg grappig uit!

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ninien welkom terug!

misk dikke knuff meid, kan me voorstellen dat je dan gewoon even wil bellen en hulp wilt vragen. ik hoop op een betere dag voor je morgen en niet al te enge dingen in het zh *duim*

Olga wij hebben idd afspraken gemaakt met de gyn omdat ik ook heel bang ben voor dezelfde gebeurtenissen rondom de bevalling. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nu geen last van heb MAAR ik was heel bang dat ik tegen het einde van de zwangerschap er wel last van zou krigjen en dat dan de paniek dubbel en dwars toe zou slaan (me gevolgen van dien). meid praat erover...mijn ervaring is dat ze heel begripvol en helpend zijn en het maakte mij een stuk rustiger.

ooeeh judith verbrand, vervelend!

kids hier lekker in badje gespeeld bij dinnetje vanmiddag. daan heeft gewoon dr slaapje gemist. ze was dus ook dood en doodmoe dus ze lag om 6u KO :D ga nu zelf eff douchen en dan in de rustmodus....

fijne aaf iedereen!

6. MamavEsmee

Johana.. danielle helemaal OK.. :D Wat kunnen ze het dan goed volhouden als ze plezier hebben he?

Maandag een pakket kleding verkocht via marktplaats. Gisteren verzonden en vandaag heeft de koper het gekregen. Wil ze het weer terug sturen. De kleding valt haar tegen. Ze heeft van alle kledingstukken aparte foto's gezien dus ze wist wat ze zou kopen.

Net al even gebelt met schoonzusje, die is advocate.. Gelukkig heeft ze geen poot om op te staan. Verkocht is verkocht, er zit geen bon bij met binnen 14 dagen ruilen :D dus helaas pindakaas ( voor mevrouw jammer de bammer)

Maar het voelt niet goed..;) snappie??

Esmee ligt lekker in bed... Weer amper gegeten. Gelukkig wel een grote bak volle yoghurt op en een halve appel. Voor het naar bed gaan nog even afgekoeld onder de douche..

Morgen gaan we weer lekker zwemmen!:p

7. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo ladies, ik kom weer eens zwaaien!!!

ik schreef het al in de lounge: ik word echt GEK van dit liedje, het zit in mijn hoofd. zingen jullie even mee...?
    IK HEB EEN TUINTJE IN MIJN HART - ALLEEN VOOR JOUOEOEEOE

ps: ik zit op de wachtbank, nog 7-8 dagen wachten. ik had alleen gisteren (dag 9 na eisprong) ineens even helderrood bloed bij het afvegen. hopelijk is er niks mis met me?

ik heb ook nog een leuk nieuwtje: mijn zus krijgt er begin februari een kindje bij!

zo nu ga ik jullie posts van de afgelopen tijd es lezen :)

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    oeh judith kan me voorstellen dat het niet helemaal lekker voelt...maar ik vind wel dat je schoonzus gelijk heeft. beetje zakelijk blijven denken he?! ;) lullig maar waar.

loopy meid mijn duimen blijven draaien voor je..en wat een leuk nieuwtje van je zus, gefeliciteerd!

9. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    hey meden, sory ben wel bijgelezen maar ben even kapot..Jasmijn ligt bij mij op schoot, die heeft vandaag een huildagje, nou isdat niet zo erg maar lot was ook niet helemaal lekker vandaag..Dat resulteerde dus in een hangerige mopperende lotje..En dan juist op de momenten dat Jasmijn net stil was, dus die begin dan ook gelijk weer...
    Heb Lot net maar in bed gegooid..
    Dus weinig tot geen reactie van mijn kant, ook omdat ik met 1 hand typ....

Maar wou even reageren op de meiden die redenen hebben om op te zien tegen de bevalling.
    Praat erover met de gyn of vk..
    Ik had door de nare nasleep bij Lot ook angst gekregen, niet voor de bevalling maar voor erna dus.
    Maar ik bleef het ontkennen tegen over mezelf en heb er dus ook met niemand over gepraat en dat nekte me tijdens de bevalling van Jasmijn.
    Die bevalling ging al snel maar had nog zoveel sneller kunnen zijn als ik mijn angst geuit had van te voren..
    Ik hield echt de weeen tegen..domdomdom...
    Dus praat praat praat meiden.. ;) :D

Loopy, hier draaien ook de duimen voorje, moet nog regelmatig even aan je denken.
    En ik zing lekker mee met je liedje , hopelijk krijgt het ook Jasmijn een beetje stil ;)

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    loopy; meid leuk dat je ff bij langs komt!!! mijn duimen draaien nog steeds voor je!!

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    loopy, spannend, ik duim mee!

mve, die cursus lijkt mij ook leuk! maar ik heb net de aanmelding van mn posthboopleiding zorg in de klas bevestigd gekregen, dus ik zit de komende 2 jaar vol!

maartje, sterkte met je 2 mopperpotjes! Na zo'n dag komt er vaak een betere! (of nog zo een en daarna een betere;)
    knuffie

12. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vandaag een emodag. Morgen komt mijn verslag!
    Of mss heel laat in de avond!

13. MamavEsmee

Loopy, leuk dat je even komt gluren!;) Wat leuk dat je er een neefje of nichtje bij krijgt!

Sanneke.. Heb ook erg veel zin in de training, duurt 5 maanden, 5 keer een terug kom dag en de rest praktijk en theorie thuis bijhouden. Zorg in de klas, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Johana.. I.d. een beetje zakelijk blijven denken ;) Thanx!

Maartjeh.. Lief, dat je de meiden die een nare bevalling/nasleep hebben gehad een hart onder de riem komt steken! Succes met je meiden, morgen weer ene nieuwe/frisse dag!;)

Miep.. Kende je het gezin in kampen? Wat een narigheid!:(

Juffie.. kut dag gehad?;)

Net de kist een laatste likje verf gedaan. Is mooi geworden.

Zit er aan te denken om houtenletters te bestellen via internet met haar naam en dan de letters ook lakken in kleur. ;)

14. MamavEsmee

Zullen we weer een keertje een meeting plannen???

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mve, zorg in de klas was vroeger de RT opleiding, dus extra zorg geven aan kinderen die dat nodig hebben. Vroeger (en ook vandaag de dag nog) werden de kinderen uit de klas gehaald bij de Rt-er en gingen daar extra oefenen met bijv. lezen. Tegenwoordig gebeurt dit veel meer in de klas, zodat de kinderen gewoon deel blijven uitmaken van de groep.

16. MamavEsmee

Sanneke.. wel goed dat de kids nu extra ondesteuning binnen het lokaal kunnen krijgen van de eigen leerkracht. Kindjes worden al zo snel geplaagt tegenwoordig. Leuk dat je dit mag gaan doen!

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Sanneke..jeetje das echt een kut nacht..hopelijk vannacht een betere nacht gehad?

Loesie..nog steeds zo misselijk en zo’n last van je bekken? Ben je al naar de fysio geweest?
    Wel doen hoor meid..die drukt je even met de neus op de feiten..( bij mij ook gebeurd..);)

Salapio..fijn dat alles goed is met beebje en wat een lage bloeddruk joh..
    Hier heb ik 140/80 of zoiets in ieder geval..kan ook wel 145/85 zijn..;)

Judith..jaja we zijn eindelijk zo goed als uit de naam..t heeft even geduurd maar t is gelukt!
    Jullie gezellig naar het zwembad geweest..heerlijk!!:)
    Balen van het gezeur met de kleertjes..nou ja net als je zegt..ze heeft geen poot om op te staan..maar t voelt niet leuk aan hè..

Het gezin uit Kampen kende ik zelf niet…woonden ook nog maar een jaar hier hè..
    Maar wat vreselijk hè..t zal je maar gebeuren..:(
    Ze zaten gewoon in de val..die kleintjes konden geen kant meer op..
    Echt vreselijk..

Dee..wat vreselijk zeg..helemaal geen airco met dit weer…

Misskeita..hè bah meid..Hannah zo over d’r toeren en jij weer naar t ziekenhuis..hopelijk valt t mee!!

Ninien weer thuis…lekker genoten meid!!heerlijk!!

Johanna gister een lekker gezellige middag bij je vriendin gehad..leuk!!

Loopy..op t wachtbankje..ik duim!!!!
    En leuk dat je zus weer zwanger is!!gefeliciteerd!

Maartjeh..ah gossie..allebei een beetje een misse dag..dan ben je wel heel druk hè…
    Is t niet met de 1 dan wel de ander.. hopelijk vandaag weer een betere dag!

Meeting..lijkt me leuk..maar zoals ik me de laatste tijd voel..is alles een beetje teveel..:)
    Dus ik spring nog even niet op en neer….misschien dat ik wel meega hoor..
    maar moet t even bekijken op dat moment..

Zo even weer een wasje ophangen..en dan even rommelen in huis..
    straks een klein boodschapje doen en dan is t wel weer genoeg..
    t wordt warm hè vandaag..met vanmiddag noodweer...dus ben benieuwd..
    zal wel flink benauwd worden....:$

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Zwaaiiiiiiiiiiii........:p

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Dee gefeliciteerd meid! wat zagen jullie er mooi uit samen :)

meetin' ben er op zich wel voor in maar ben heel druk..dus plan maar iets en dan zie ik wel of het lukt.

maartjeh, kan me voorstellen dat het behoorlijk druk is met 2 kids. hopelijk vandaag beter!

Zwaai ess! ;)

dani heeft heerlijk geslapen de hele nacht, wel wat onrustig en soms iets huilerig maar ze was echt doodmoe, haha.
    ben benieuwd hoe warm het gaat worden en brrr noodweer heb ik niet zo'n trek in geloof ik. Heb vandaag ook nog de hele dag een 'les' (wel climat control) maar hoop dat mijn rug het volhoudt.

fijne dag allemaal!

20. MamavEsmee

Miep.. lekker rommeldagje vandaag! Fijn dat je over de naam eens bent! ;) Ja, verschrikkelijk van de kindjes, :( * snik*

Ess.. Zwaai!

Johana.. succes vandaag!

Dee. gefeliciteerd! Mooi stel zijn jullie. Veel plezier voor morgen en vandaag? Testen??:D

Esmee danst mee met de teletubbies.. Haha..

We zijn net beneden, wat een straf he? Een uitslapertje!

We gaan een broodje eten, hondjes uitlaten en naar het zwembad!:p

Deel Deze Pagina