December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Loopy: jaaaaaaa, leuk om van je te horen. Hannah is helemaal fan van dat fijne liedje. Als ze de eerste tonen hoort, gaat ze al helemaal uit haar dakkie :) Spannend, op de wachtbank! Zie dat het afvallen ook goed gaat: knap van je. En weer een nichtje of neefje erbij. Leuk!

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Hannah was vandaag ALLERLIEFST!!! :):):)

Voel me meteen zo stom voor al mijn geklaag de laatste tijd... Ben moe, heb een kort lontje. Dat heeft natuurlijk ook zijn weerslag op Hannah. Dus misschien moet ik eerst zelf maar eens een beetje normaal en rustig gaan doen :D. Morgen vertrek ik samen met Hannah voor een mini-vakantie. Een goed begin, toch?

3. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    O ja, heb een topic geopend bij babynamen (heb geen idee hoe ik moet linken). Willen jullie me weer eens wijze raad geven? Thanx!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hier zijn de zwaarste onweersklappen al voorbij, vond het meevallen. rommelt nu nog wat na. Niels stond voo r het raam en riep boemboem en was totaal niet onder de indruk.

missk. topic linken is gewoon de link in de adresbalk van je browser kopieren en dan hier plakken :)

juffie, wat een verhaal, knuffie

loesie, hooooooi!

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen!

ik vond het noodweer wel meevallen eigenlijk maar goed..mischien dat het in andere delen van nederland erger was?!

Mijn dinnetje heeft inmiddels de keizersnede gehad en haar meisje is geboren. Katelijne heet ze (geen idee of je het op deze manier schrijft) moeder en dochter maken het goed...dus zal vandaag eens even een stapel kado's afleveren, haha.

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loessie..doe je wel een beetje rustig aan joh!!!
    en al naar de fysio geweest?

Misskeita..heerlijk dat hannah zo lief is geweest..kan je weer een beetje bijtanken!;)
    en ik zal even kijken bij t topic!!

Johanna..gefeliciteerd met je dinnetjes dochter!! leuk!!!

Hier viel t noodweer ook mee...t was wel heftig aan t onweren en stormen en regenen..
    maar goed..dat was ook toch wel even heerlijk...
    Ik was helemaal niet lekker van t warme weer..dus vroeg in bed gekropen..en gelukkig gaat t nu weer ietsje beter..

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @noodweer; hier viel het ook reuze mee, wat lichtflitsen en gedonder maar verder kwam het eigenlijk niet.
    @johanna; gefeliciteerd met je vriendinnetje! fijn dat alles goed is!
    @misskeita; je hebt helemaal gelijk maar ja soms... ;) heerlijk dat Hannah een dagje extra lief was!

Hier gisteravond het ledikantje omgebouwd tot peuterbedje (aan 1 kant de spijlen ervoor weg en dan een plank ervoor) J is bij oma woensdag uit bed geklommen en had nu de smaak te pakken. konden we hem de hele avond bevrijden uit benarde situaties omdat hij vast zat met handjes, voetjes tussen de spijlen. dus voordat hij er weer uitdondert toch dit maar gedaan. gisteravond en nacht moest hij erg wennen natuurlijk maar het ging redelijk. nu overdag is het feest want hoera ik val dan wel om van de slaap maar ik kan zomaar mijn bedje uit! dus zonet het bedje met de open kant tegen de muur gezet en nu is tie dan eindelijk onder zeil. hij word groot! ;)
    mijn vriendin die haar kindje in een stuit had liggen heeft ook gisteren een keizersnee gehad en ze zijn nu papa en mama van een dochtertje! echt een poppie, 49 cm en 3090 gram!

fijne dag allemaal!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. gelukkig voor je je weer wat beter.. AL begint het nu al weer best wel warm te worden!

Johana.. Gefeli voor je dinnetje! Kathelijne vind ik best leuk!:) Ga je vanavond?

Nannaf..Bij jou dinnetje ook babynieuws! leuk! Hopelijk gaat het vannacht goed met Jonathan in zijn vernieuwde bedje!;)

Misskeita.. Fijn dat Hannah weer de allerliefste was.

**

Vond het noodweer ook wel meevallen!

Gisteren lekker uiteten geweest met een vriendinnetje, daarna nog even gewinkeld en weer beland op een terrasje. Gezellige avond gehad.

Strax weer met de hond ter controle, ben benieuwd. Gelukkig in een praktijk in een dorp verderop dus geen 1.5 uur rijden!

Vanmorgen lekker gerommeld met Esmee, moet ongi worden dus flinke poetsdrang haha..

Was zo trots op Esmee.. Ze had een hoopje gedaan en dat gaf ze heel goed aan door bah te zeggen en naar d'r billen te wijzen!:D

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    nannaf...en hoe heeft ie geslapen in z'n peuterbedje?
    Hier krijgt Mika ook een bopita peuterbedje..ben ook heel benieuwd hoe dat gaat..;)
    Gefeliciteerd met de dochter van je vriendin!!

Judith..een gezellige avond gehad gister..leuk! mag ook wel eens hè!
    en hoe is het met de hond? slaan de druppels aan? hoop het wel hoor!!
    en Esmee poepie daan..:D

Jeetje wat een rust hier...

de schilders zijn hier weer aan t werk geweest..en zijn zoals t nu lijkt klaar!
    de familie is wezen eten..en zijn net weg....;)

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. het huis is dus weer netjes!Gezelig dat je de familie te eten hebt gehad! Weer helemaal hersteld van de warmte?

Met Cosmo gaat het goed, moest 1,5 uur wachten vanmiddag. Asosociaal maar goed, ze nam wel de tijd voor iedereen!:D Het oog ziet er erg goed uit, we moeten doorgaan met druppelen en over 2 maanden terug komen. Ben erg opgelucht.. :)

Vanavond lekker dom bankhangen , tv kijken en lekker internetten!

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Morgen overdag gaan we alvast een fietsje voor Esmee haar verjaardag halen. Zetten we dan op zolder neer tot haar verjaardag. Is nu sterk afgeprijst!

Morgen overdag nog even een cadeautje kopen voor mijn Oma, hebben we morgenmiddag/avond een feestje van!

Om 21.00 ga ik de slaapdienst in tot de volgende dag 12.00.. En zondagmiddag misschien nog even naar het water toe..

Genoeg te doen dus!:D

11. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    wat een rust hier zeg!
    @mamavanesmee; fijn dat alles goed was op de controle van je hond!
    @miep; is het schilderwerk mooi geworden?

net lekker in bad geweest en nu nog even bankhangen. ik heb J zijn bedje maar met de open kant tegen de muur aan laten staan :) en hij slaapt nu lekker dus we zien wel even hoe het verder loopt.
    vanmorgen op en neer naar het ziekenhuis voor glucose test, wat een gedoe altijd zeg jakkes! maar goed voort goede doel ;)
    laatste vakantiedag achter de rug voor manlief, hij is vandaag alweer heen geweest ter voorbereiding en was not amused over bepaalde dingen dus die loopt nu zeer slecht gehumeurd rond. (IKBENNIETBOOS, nee nee koest maar ;)) hopen dat het nog een beetje opklaard in het weekend.

fijne avond allemaal!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hai meiden,

Ik ben er nog hoor!
    Is niks voor mij om twee dagen niet te komen kletsen he...

Woensdagavond mijn schoonouders het blijde nieuws verteld. Nou zeg....lekker simpel was dat....Ze zien Senna zijn t-shirt en benoemen wat er op staat (verschillende keren zelfs), maar legden dus totaal geen link. Na ongeveer 20 minuten heeft Jan ze maar wat hintst gegeven...
    Ze vonden het uiteraard erg leuk, maar reageren altijd vrij koel en nuchter. Het moet eerst even bezinken en straks gaan ze waarschijnlijk van alles vragen en krijgen we kleine kadootjes.

Daarna direct naar schoonzusje en zwager geweest en die zagen het al snel en waren heel blij voor ons. Volgende dag lag er gelijk een kaart + kadootje voor ons klaar.

Gisterenavond wilden we naar mijn ouders, maar die bleken niet thuis, dus hadden we onszelf voor vanavond voor het eten bij hun uitgenodigd. Mijn moeder zag het bijna direct en was helemaal blij en emo. Mijn ouders reageren dan heel uitbundig en dat is toch wel erg leuk!
    Na het eten naar mijn zusje gereden, was alleen mijn zwager thuis. Shit! (die zag Senna zijn shirt niet en reageerde later heel zakelijk) Nu dus morgen maar een date met mijn zusje regelen en zoregn dat mijn broertjes het nieuws horen.

Pfff, ben er maar druk mee!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb alles gelezen, maar heb echt geen puf om te reageren. Ik wil naar mijn bedje toe!

Loopy, voor jou veel succes gewenst. Ik bewonder je positiviteit!

Juffie, meid wat een kippenvel verhaal. Je schrijft met zoveel emoties van je af....Bijzonder heftig dagje was het voor je van de week. Wat fijn dat je man zorgde dat hij er voor je was toen je thuis kwam. Ik hoop dat hij je heeft kunnen troosten, want dat is wat je dan zo erg nodig hebt. Kusje!

Verder las ik over wat vriendinnetjes van dec. mama´s die zijn bevallen en over cursussen/opleidingen die gevolgd gaan worden. Ik zag een mooie trouwfoto van Dee en een leuke update over Mirre. Tuurlijk las ik nog veel meer, maar dat ben ik onderhand alweer kwijt....

O ja, Miep heb je al je bestelling van Dirk Scheele binnen?

14. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hallo dames,

Hier nog steeds geen babynieuws hoor.
    Vannacht wel wat weeen gehad, maar die stelde niet veel voor. Ik ben gewoon weer in slaap gevallen en vanmorgen had ik nergens meer last van.

Vrienden en familie zeggen dat het niet lang meer gaat duren. Ik merk wel aan mijn man en mezelf dat we erg aan het opruimen en schoonmaken zijn geslagen. Zelfs mijn man heeft last van nesteldrang.

Van mij mag het vannacht wel gebeuren. Ik ben er klaar voor!

Jullie horen morgen weer van mij.

15. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Lieve dames,

Ik kom jullie even zeggen dat ik deze morgen positief getest heb!!!!

Liefs,

Arka

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen..

Arka..Super!! Gefeliciteerd!!!!!Hartstikke leuk! en toch best snel!!!;)

nannaf..de glucosetest weer gehad..moest jij maar 1 keer heen om te prikken?
    en de vakantie nu echt voorbij....jammer hè..

Olga...bijna de hele familie verteld...leuk hoor!!:)
    en wat een verschillende reacties dan hè...wel grappig!!
    Hier heb ik t toen met eten verteld..ze komen toch allemaal hier op vrijdag altijd eten..;)
    En mijn Dirk Scheele is binnen hoor!! leuke muziek hè..wel grappig!:) Mika rent als een gek door de kamer heen als ie opstaat..

Sam..ben benieuwd meid..hopelijk heeft het vannacht doorgezet!!!!

Hier nog geen plannen...heb net een wasje opgehangen..en Mika hoor ik wakker worden..
    dus die eerst zo maar even uit bed plukken...

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    WHAA Arka gefeliciteerd meid!!!

*duimt voor sam*

Olga fijn iedereen verteld...da heb je dat achter de rug...wat een verschillende reacties!

miep weinig plannen vandaag lees ik.

hier ligt manlief net in bed die had een nachtdienst. ik ga zoo boodschappen doen met dani. vanmiddag weer even naar mijn dinnetje toe, zh ligt hier om de hoek dus kan makkelijk even binnenwippen. bovendien heeft manlief kleintje nog niet gezien.

verder hier alles goed, daan doet het allemaal super.
    nieuwe beeb lijkt het ook prima te doen, het is wel een erg bewegelijk mannetje!! dani was druk in mijn buik maar deze kan er ook wat van. we zijn druk aan het denken over een leuke naam, moeilijk hoor! Gister bij vlos geweest en bloeddruk was 110/70 dus heel netjes. volgende week kan ik bij de fysio terecht voor mijn rug/bekken daar gaat het nog niet zo heel lekker mee. maar rustig aan doen is de booschap (Dat zit iet in mijn pakket geloof ik).

fijne dag iedereen!!

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @arke: gefeliciteerd!
    wat een geweldig nieuws op de vrege ochtend :)

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Arka, Yes! Yes! van harte!!
    Hoe voel je je? Besef je het al een beetje?

20. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    besef het nog niet echt nee

heb buikpijn (zo trekkend gevoel) en misselijk.....
    ben nu op zoek naar een HA die vandaag zit om bloed te laten trekken

Deel Deze Pagina