December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Morning girls!

Lieve Livvy heeft mij weer erg vroeg gewekt, ze is wel weer in slaap gevallen nu (geloof ik) maar ik kan niet meer slapen.
    Ging gister ook wat later naar bed, het was hier echt enorme heibel in de Hoek.
    Was een groot feest aan de gang Sunset Grooves, met allemaal DJ's enzo, was ook nog gratis dus het trok heeeeel veel mensen.
    Lange files, hordes mensen, overal auto's en wegen waren op een gegeven moment afgezet wegens de drukte.
    Nu zijn daar dus weer hooligans op afgekomen en het is totaal uit de hand gelopen, meerdere gewonden...
    De politie heeft zelfs waarschuwingsschoten gelost.
    Hier gister de hele avond sirenes gehoord.

Ik dacht gister nog heel even; zal ik ook even een uurtje gaan kijken, maar had eigenlijk al een raar voorgevoel en geen zin om oppas te vragen voor liv.
    Heb meteen besloten dat ik nooit meer naar een feest ga als ik in verwachting ben, je neemt toch ook een risico voor je ongeboren kindje..

Wel erg jammer dat het zo uit de hand is gelopen, ben benieuwd wat ze op het nieuws gaan zeggen.

En nog even heeeeel iets anders, ik ben zwaar verwend door Juffie, ze heeft een heel mooi Marokkaans pakje voor Liv op laten sturen..:)...nogmaals onwijs bedankt meis!

Olga, leuk, iedereen is dus op de hoogte! Toch altijd leuk als er uitbundig gereageert word he?
    Wij hadden het ook via een T-shirt bij Liv verteld, het kwartje viel bij iedreen pas erg laat. Heb he op video staan, zal ik wat op you-tube zetten? Op zich best grappig...

2. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen,

heftig ess! damn er zijn gewoon doden gevallen...goed dat je niet gegaan bent.

miep vervelend dat je zo snel pijn hebt...dan kan je ook haast niets doen natuurlijk.

hier lekker vroeg mijn mandje ingedoken gisteravond...manlief moet vanochtend weer werken dus die is nu weg..en dani werd om 7.15u wakker dus dat was wel lekker. zo even de douche poetsen en dan kan ik er ook wel weer tegen.

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi meiden,

vanmorgen was het hier even paniek.
    Heb schrik dat er hetzelfde zal gebeuren als vorige rond (na een zeer licht positieve test, de volgende morgen alsnog ongesteld)
    Even om mezelf gerust te stellen:
    Vorige maand had ikdagen bruinverlies, nu enkel één keer innestelingsbloed.
    Vorige maand zeer lichte positieve test, nu knalde hij ervan af.

En nu reden van paniek:
    - herinnerin aan vorige maand
    - uit gewoonte de thermometer erbij genomen en hem niet volledig laten uitmeten omdat hij te lang bleef staan bij 36.6
    - ik in volledig paniek naar beneden om bloed te spotten, maar niks te zien

ik zal blij zijn dat vandaag voorbij gaat zonder bloed....

4. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Zou uitgerekend zijn eind april!

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    wow ess heftig zeg!

arka: maak je niet te druk positief is positief!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Arka probeer je niet te druk te maken meid....ik zeg altijd maar zo...als het mis moet gaan gaat het toch wel mis...klinkt heel hard maar ik bedoel ermee..je kan daar niets aan doen. Je moet gewoon vertrouwen hebben dat het allemaal wel goed gaat...want immers...waarom zou het niet goed gaan?? de kans dat het goed gaat is nog altijd groter dan dat het fout gaat geloof ik. heb vertrouwen in je lichaam en de test.

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    jullie zijn schatten

net nog wat geslapen en opnieuws opgestaan, viel bijna om van misselijkheid!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Arka gefeliciteerd !!

ik heb wat foto's van de kinderkamertjes in mijn album gezet....ze bijijijijijijna klaar...dat kasteelbed krijgt Rubin zodra Bente in zijn ledikantje moet

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi meiden,

Vanmorgen zijn we naar Scheveningen gegaan. Voordat we er waren, moest Jan de auto twee keer snel aan de kant zetten omdat ik mijn maag moest legen....beetje jammer. Maar verder was het wel erg leuk nog. Senna vond het heerlijk om met het zand te spelen en is lekker in de zee geweest. De branding vond hij wel een beetje eng, maar daarna samen met papa in het water was helemaal goed.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, wat een geweldige kamertjes zeg! Alles zo mooi op elkaar afgestemd!

Arka, die eerste weken zijn slopend meid; ik weet het. Probeer je niet al te druk te maken.

Ess, wat een ellende met dat feest bij jullie in de buurt zeg. Waarom is er nou weer geweld nodig; ik snap dat echt niet! Maar goed dat je niet geweest bent. Die lieve Juffie heeft Liv dus maar mooi verwend met een jurkje. Wat een schat!
    Bij jullie familie hadden ze het t-shirt dus ook niet direct door...

Miep, wat fijn dat Jan je helpt waar het nodig is! Ik hoop dat je verder wel kunt genieten van het ukkie in je buik.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden die morgen weer beginnen na de zomervakantie....werk ze allemaal!

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Essebes..zo lief verwend door Juffie…leuk! Foto!!!;)

Johanna..lekker de douche gepoetst..;)

Arka..niet te druk maken hoor meid!!;)

Fredje..wat een leuke kamertjes!! En wat een gaaf kasteelbed!!!super!8)

Olga..gezellig een dagje naar scheveningen geweest..leuk!!:)
    Jammer dat je even onderweg niet lekker was..maar gelukkig verder goed gegaan!
    En ik geniet wel van miniguppie hoor!! Voel m volop!!;)

Hier vanmorgen wezen zwemmen met mika..die had er helemaal geen zin in..
    Dus alleen maar gebruld…wel een beetje sneu..maar goed.
    Hij is de rest van de dag ook al een beetje brullerig..en zijn handjes konstant in z’n mondje..
    Dus zal wel last hebben van de tandjes…;)
    Vanmiddag lekker buiten geweest..

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    rustig dagje hier zeg!

olga, lekker in scheveningen geweest! jammer van de kotserij...

miep, jammer dat mika niet wilde zwemmen.

fredje, leuk bed! zijn jullie zelf zo crea? of kan je die zo kopen?

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Morgen is het weer voorbij! Dan gaat deze vakantievierder weer serieus aan de slag. Heb er wel zin in, maar het vroege opstaan zal wel ff wennen worden. Niels slaapt volgens mij ook nog niet, dus die krijgt ook een zware dag, nou ja, gaat ook wel weer voorbij.
    ik ga nog ff mn boekie uitlezen, truste!

15. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!!

Leven jullie nog wel? wat een rust hier joh!

Sanneke..vandaag weer aan t werk..succes!!!;)

Hier lag mijn bedje ook nog heerlijk..maar ja..we moeten er toch maar weer uit hè..:D
    ben al aan t rommelen geweest in huis...straks nog even stofzuigen en dan hebben we de dagelijkse dingen weer klaar..
    Mika ligt nog te pitten..dus kwam nog effe hier neuzen..

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    OLGA, leuk hoor Senna's Zandkastereelavontuur ... idd jammer dat je er zelf niet bij was... He bah veel aan het spugen ... Hopelijk wordt het snel minder!

ARKA, lees ik nu goed (via Olga) dat je zwanger bent ... whoehoeoeoeooe! Ja hoor mooie banner! En het broekgluren is heel herkenbaar (zonder bloed of spotting of eerdere vervelende ervaringen), nu nog wel eens *schaam* ;). Hopelijk gaat het 'gewoon' goed (daar heb je nog altijd de meeste kans op gelukkig)! Aha en misselijkheid is een goed teken :D

ES, bezig met de kaartjes, leuk! En heb het journaal gezien over Hoek en moest direct aan jou denken. Gelukkig was je lekker thuis gebleven. Voortaan alleen naar hippiefeestjes gaan :D En superleuk een Mar. pakje voor Liv!

JUDITH, ooooh Esmee is al bezig voor de triatlon!

MIEP, he bah vervelend dat je benauwd bent ... en lief dat Jan je dingen uit handen neemt. Misschien wil je even een beetje van mijn aartsluiheid lenen? Arme Mika, last van tandjes :(

JOHANA, douche lekker gepoetst? Ik durf het niet zo goed met de zwangerschap ... je staat toch die dampen in te ademen enzo ...

FRED, hoe gaat het met jullie? Wat vindt Rubin van zn kleine zusje? Hoe voel jij je? Mooie kamertjes zeg!

SANNEKE, werkse vandaag!

Morgen begint voor mij het 'echte leven' weer ... Jan vandaag voor het eerst weer aan het werk (had 4 weken vrij). Ik mis m nu al *schaam* ... Mirre ligt nog te slapen! Maar die zal het ook wel raar/stom vinden dat r papa er niet is.

Verjaardag was supergezellig. Ben erg verwend. Van mn ouders heb ik een digitale spiegelreflex gekregen en van de schoonfamilie een fotocursus! Van Jan nog niets, maar ik mag een ring uitzoeken (maar eigenlijk wil ik helemaal niets, hij heeft kaarten betaald voor 4 hele dure dansvoorstellingen, dat vind ik al een prachtig kado ;)).

Mirre is sinds de vakantie van de tiet af. Vaak wilde ze al niet meer en het begon ook echt pijn te doen. Ze heeft er 1x nog echt om gevraagd en toen ik zei: 'is op', was het prima. Ben heel blij dat het zo natuurlijk is gegaan. Voor haar was het goed zo en voor mij (door de pijn) ook ;)

EN! Mn schoonzus is zwanger (van nr 3)! Ze is waarschijnlijk mrt/apr uitgerekend, dus gezellig samen zwangeren ;)

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemorgen allemaal !!!

Dat is lang geleden zeg

Heb alleen even de laatste pagina gezien.

@arka

Proficiat met je zwangerschap

@Sanneke en Salapio

Succes op jullie eerste werkdag

@miep

Knuff voor Mika

Vervelend die tandjes

Sinds gisteravond zijn we thuis. We hebben genoten van een heerlijke vakantie met de kids.
    We zijn 10 dgn naar een camping in Wanrooij geweest en daarvoor 1,5 week naar Zeeland.

Zo nu even rustig weer bijkomen.

Vanaf vandaag ga ik weer proberen bij te lezen

18. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello ladies!

Deze avond weet ik uitslag van bloedonderzoek.
    Ik hoop op een mooi HCG gehalte
    en 9 september mag ik naar de gyn voor mijn eerste echo.

Is dat trouwens niet te vroeg? zal dan tussen de 6 weken en 2 dagen en 7 weken en 1 dagen zwanger zijn. Maar volgens mijn berekeningen 6 weken en 5 dagen....
    ;)

19. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hai meiden,

ik moet dit even met jullie delen. mijn mannetjes brengt net onze zoon naar kdv, en daar is en leidster zwanger. hij loopt er heen en roept: mama baby in buik! haha ja toen konden we voor de dag. haha grappig.

kom vanmiddag ff lezen zo eerst ff het huis door.

Deel Deze Pagina