December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    olga, dat behang staat denk wel heel gaaf samen met dat bed, en wat fijn dat jou Jan zo handig is! Hier TOTAAL niet hoor..:p (jammer genoeg) Oei dat word wel even pittig voor jullie werkgever tijdens de verlof periode, wel erg leuk samen zwangeren! Klinkt erg pittig op je werk, hoe is het met je energie? Ik was tot 15/16 weken echt erg moe hoor..

Dee, op jou was ik net vergeten te reageren, ik had bij deze zwangerschap pas twee weken na mijn NOD een positieve test, bij Liv wel 1 of 2 dagen erna...
    Maar goed, het kan natuurlijk ook "ontspiralen" zijn, al hoop ik natuurlijk met je mee op heeeeel snel een twee streepjes!!! zou zo leuk zijn he?! ;)

2. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Haaai Ladies,

Ben ik weer even! Effe een snelle reactie!

Essebes, schrikken zeg van die vechtpartij op t strand. Kan me voorstellen dat je opgelucht was dat je er niet bij was. Heb je al bruiloftfoto's???

Olga, Behang is leuk maar inderdaad wel druk. Misschien leuk om het op 1 muur te doen. Dat bed vind ik super!!! Wat fijn dat jou Jan dat zelf kan maken!!! Babyboom op t werk is wel erg gezellig. Toen ik van Sam zwanger was, hadden we ook een babyboom!!

Arka, Gefeliciteerd meid. Je zal wel opgelucht zijn nu je de bloeduitslag hebt!!

Misskeita, Wat fijn dat je zo hebt genoten met Hannah. Heb al op je Hyves gespiekt en er staan weer mooie foto's op van je knappe dochter!!! Lijkt me inderdaad moeilijk dat Jan toch heeft besloten terug te gaan naar Afrika. Misschien geeft het jullie straks wel wat rust. Wacht hij wel tot de geboorte van jullie kindje?

Ninien, jakki Luizen!!! Kan me voorstellen dat je er jeukerig van wordt. Heb ik ook altijd als ik het woord voorbij zie komen (nu ook dus haha). Hopelijk zijn jullie er snel vanaf!

Amber, Welcome Back! Leuke vakantie gehad dus. Heb al foto's gekeken op je Hyves. Jullie hebben zo te zien heerlijk genoten!

Dee, nog niet getest! Je houdt het goed vol meid. Ik duim voor je!

Frederike, Mooie kamertjes!!!! Geweldig dat je zo crea bent!

zooo en meer weet ik echt niet meer....

3. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    vandaag een mindere dag....
    Was flink moe en niet helemaal lekker...
    Nu gaat t wel weer hoor.

Afgelopen weekend zijn Jan en ik dus een nachtje Samloos weggeweest naar Amsterdam. We hebben een leuk weekend gehad. Miste Sam wel heel erg hoor! Kon niet snel genoeg weer bij hem zijn Zondag. Hij was bij mijn schoonouders gebleven. Het was wel goed gegaan maar toch ben ik nooit tevreden. (ben ik dan een zeikerd???) Sam slaapt nog maar 1 x per dag.. al bijna een jaar lang... Ik heb hem zondag voor de 2de x op bed moeten leggen.
    Mijn schoonmoeder zei.. hij was al om 6 uur wakker dus heb ik hem er maar op half 10 in gelegd, terwijl ik altijd zeg "niet voor 11 uur, anders redt ie de rest van de dag niet".
    Daar kan ik me dus zooo boos om maken he. Maar goed... Het is over het algemeen goed gegaan en Sam was zelfs niet onder de indruk toen we thuis kwamen. Hij wilde gelukkig wel mee naar huis!!!

Vandaag was hij superlief voor mama... heel de dag knuffelen, kusjes en handjes vasthouden... sweety!!!

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    KNUF voor MissK en Britt! (en alle andere mama's die het nodig hebben ;))

Heb weer een nieuwe buikfoto geplaatst, geen spectaculaire groei dit keer :D (al issie al weer bijna 2 weken oud ;))

5. ik ken ook iemand die dacht dat het ontspiralen was en die was gelijk de eerste ronde zwanger ;), dat was toevallig ook een uitgerekende decembermama

Dussssss ik wil je niet gek maken of zo hoor :D

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, mooi buikie!!!

Dee, mijn duimen blijven draaien tot het tegendeel zich bewijst ;)

7. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    #42487 frederike80, 24 aug 2009
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
    bedankt voor de complimentjes :D...Rubin's kamertje moet nog iets meer aangekleed worden hoor...trouwens bij Bente moet ook nog wat aan de wand...dat alles op elkaar afgestemd is dat is soms bijna een obsessie voor me hoor hahaha...maar goed het is ook mijn werk he (gordijnen naaien en interieur adviezen geven)

dus bij deze ;)...Olga vind je dit niet leuk ?

ik vind de herhaling in het behang van saartje prum te duidelijk...snap je wat ik bedoel ?...

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *even zwaaien* ga zo naar mijn werk dus kom later wel weer!

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

Salapio lekker verwend op je verjaardag..leukleuk!!
    En vandaag weer aan t werk..succes!

Amber weer thuis…genoten van een heerlijke vakantie!!lekker joh!
    Hoelang heb je nog vrij?

Loessie..succes vandaag met de 20weken echo…spannend!!!

Nannaf..een lekker rustig dagje gehad gister!!hier ook!

Dee,.ik hoop dat je gewoon te vroeg hebt getest hoor!!
    Wel spannend hè!!

Ninien..hè gats..luizen..dat is echt balen hè..alles moet je dan wassen en schoonmaken..
    Hopelijk krijgt de rest van de familie het niet…

Misskeita..lekker weekendje gehad!! En jan dus toch naar Afrika toe..
    Kan me voorstellen dat t een dubbel gevoel is hoor…
    Zijn jullie trouwens wel getrouwd? Of woonden jullie gewoon samen?

Arka…mooie uitslag meid!! Super!

Olga..druk op je werk gehad..en wat leuk dat je samen met je collega zwanger bent..zal je baas niet blij mee zijn..
    Gaaf behang en bed!! Ik zou niet t hele kamertje ermee behangen maar bijv 1 muur of zo?
    Die van Fredje is ook gaaf!

Britteke..lekker een weekendje weg geweest..leuk!!

Salapio..mooi buikje!!

johanna..werkse!

Hier gister niet zoveel gedaan..wat boodschappen en gistermiddag het badje opgezet voor Mika..
    Gisteravond is het peuterbedje bezorgd…dus die moet nog even in elkaar..en dan is dat ook weer gebeurd..
    Nu nog de gordijntjes..
    Vandaag ook nog geen plannen..we zien wel wat de dag ons brengt…

10. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @arka; super dat je bloedwaarden goed zijn!
    @dee; ik duim mee!
    @frederike; mooie kamertjes! watvoor werk doe je?
    @misskeita; fijn dat Jan de knoop heeft doorgehakt dan weet je waar je aan toe bent maar ik kan me je dubbele geveoel wel voorstellen. knuffel!

hier aan het toekijken hoe de stucadoor de sierlaag aanbrengt op de muur. wordt wel mooi maar ik voel me dan zo opgeprikt, daar zit je dan. nou ja J maar een beetje bezig houden enzo.
    vanmiddag boodschappen doen, intratuin en de geboortekaartjes bestellen 8)
    ha de buurrouw was net aan de deur en we hadden elkaar net toegevoegd op hyves... ben jij nog maar 24!!!!! :$ eh ja hoezo? nou ja je hebt al een kind enzo. pfff hihi dat gebeurt nou regelmatig en kan me voorstellen dat het bij Dianne en zo helemaal vaak voorkomt?
    een kind dan rekenen mensen er automatisch een jaar of 3 bij op ofzo.
    nou ja fijne dag!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, ik vind je buik echt wel gegroeid hoor! Hij is mooi!

Behang: we zijn zowiezo van plan om maar 1 muur te behangen. En er komt dan nog een bed tegenaan en misschien een kast, dus is het niet een hele wand vol met bomen en uilen haha....

Frederike, die muursticker vind ik ook heeeel leuk, maar dat is weer niet zo Jan zijn smaak. Wat de herhaling betreft....we kunnen de stroken behang laten verspringen, maar dan wordt het misschien heel erg druk.
    Ik kijk nog rustig even verder....

Ess, ik merk ook dat ik echt kapot ben aan het einde van de dag. Ik ga al vroeg naar bed en slaap dan ook gelijk.

Britteke, leuk weekendje Amsterdam geweest dus. Heerlijk om je jochie dan weer op te gaan halen. Tja, het is vervelend dat het bij je schoonouders niet gaat zoals thuis, maar een keer twee keer slapen is ook niet zo heel erg toch?

Misskeita, was je gisteren helemaal vergeten.... Wat fijn dat het weekendje weg met Hannah zo leuk was. Goed om te horen dat jan en jij wel weer goed kunnen praten en met elkaar omgaan. Wel heel moeilijk dat hij heeft besloten om definitief uit Nederland weg te gaan.

Ninien, hoe is het met de luizen?

Nannaf, zo jong nog hahahah! Wel grappig dat mensen een ander beeld hebben als je een kindje hebt.

Miep, ben benieuwd wat Mika straks van zijn bedje gaat vinden hoor.

12. Olga..ik heb de luizen aangepakt...
    ben benieuwd of ze ook allemaal weg zijn ;)

Maar uit voorzorg maar preventieve spray gekocht
    Dus mocht het weer zover zijn dan ga ik met de spray rond!!

En Miep inderdaad alles wassen en schoonmaken.
    iedere dag dr bed verschonen, knuffels en dergelijke wassen.
    iedere dag schoon hemd en bovenkleding
    Pffff nou maar hopen dat de luizentroep geholpen heeft...;)

*nu ff naar school*

13. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hai ff snel,

Ik ben bij de verlos geweest bloedruk was prima inorde. en ff wat gekletst over de vorige bevaling. ze vertelde dat mijn kindje de volgende keer niet meer met speelgoed kon spelen op de praktijk omdat dat niet meer mocht ivm met mexicaanse griep...

loessie: succes straks!!
    olga: hoe laat mag je voor de echo?

kom vanmiddag ff lezen en kletsen moet ff admin doen...

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, de 1e controle zit er dus op. Is het wel echt ineens he!

Loesie, veel plezier en succes met de echo straks!

Ik heb morgen de echo om 11.00

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo ik heb even mijn abonnement op de Kinderen opgezegt.Hij loopt nog tot maart 2010. Vorig jaar was ik vergeten op te zeggen, dus nu maar op tijd.

Ga ik gelijk eens kijken hoe ik mijn lidmaatschap van de ECi op kan zeggen. Ben ik na een paar jaar ook wel klaar mee....

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, dat is ook geregeld.

Ben vandaag allemaal regeldingetjes aan het doen. Vanmorgen al een nieuwe paspoort aangevraagt en straks nog boeken naar de bieb terug brengen.

Kan ik lekker afstrepen op mijn lijstje!

17. zooo leuk...
    Nina sinds een zaterdag dr plasjes op de wc
    als ik dr luiertje afdoe, doet ze netjes dr plasje op de wc.

en mama en papa juichen en klappen:D
    dus ik probeer haar er ieder uur op te zetten, moet alleen ff luierbroekjes halen die zijn iets makkelijker dan iedere keer de luier af en om.

En het mooiste vind ze doortrekken
    haha de eerste stap op weg naar zindelijk worden

tjee het gaat wel hard

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kom vanavond even uitgebreid reageren.. ben druk druk.. Heb wel gelezen hoor!

19. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Mag ik een geheimpje met jullie delen?

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0