Hallo dames! Oke, even uit mijn hoofd, vergeef me als ik meiden vergeet! Misskeita, fijn dat het weekendje weg jullie goed heeft gedaan! Wow Hannah is ene flinke meid, geweldig toch? Jan heeft de knoop doorgehakt, zal toch wel heftig zijn, ook voor hannah en beeb, een papa zo ver weg van hen. Olga.. Vandaag opnieuw een echo toch? En vind het behang helemaal geweldig.. ik hou wel van druk, hoe drukker hoe beter! De partij kleding is allemaal weg.. Eindelijk! Koop denk ik niet weer nieuwe kleding, 2e hands loopt een stuk beter! Ninien.. Ieeeeeeuwwwww.. coedies!!! Gelukkig zijn ze nu weg!! Wat knap dat Nina op het toilet plast.. Genoten van de vakantie in zeeland? Britt.. de oorzaak van de moeheid is gevonden! Gefeliciteerd meid! En lekker een weekendje weg geweest met Jan.. Dee.. Last van nieuwschierige meelees collega's? Waarschijnlijk toch last van ontspiralen, hopelijk krijg je snel je menstruatie dan weet je waar je aan toe bent. Of een posi test natuurlijk! Miep.. Het bedje is gearriveerd! Hoe was de groei en liggingsecho? Wanneer gaat Mika voor het eggie in het grote bed? Het duurt niet lang meer voor beeb 2 komt he? Spannend! Arka.. kop op meid! Sam.. nog even wachten op je beebje.. Fijn dat je man weer werk heeft! Sanneke.. druk , de eerste week op school! Johana.. hoe was het bij de fysio? Met Dani nog steeds alles goed bij de nieuwe gastouder. Alieke.. hoe is het met jou en de 2 meiden? Nannaf.. fijn dat de woonkamer weer netjes is! Veel plezier op het feestje! Juffie..je meisje bijna 2! Leuke cadeaus krijgt ze! Laarsjes van clic zijn leuk he? Ess.. wat een gedoe tijdens het strandfeest.. Druk aan het opruimen geslagen? Schiet het op met de verbouwing? Een dakkapel toch? Wat knap dat liv al telt en kleuren benoemd. *** Meer weet ik niet hoor! *** Hier druk geweest, veel op marktplaats bezig maar ook crea bezig geweest! Heb zelf een dekenkist opgeknapt.. hij staat nu in de woonkamer.. Esmee haar speelgoed zit er in. Verder een oude kinderstoel opgeknapt en een bankje. De kinderstoel is echt zo mooi geworden.. Creme en het blad is bekleed met een rodepolkadot tafelzeil stof.. Echt gaaf! Erwin vind het helaas niets dus het gaat op marktplaats. Verder vandaag een stoer paar laarzen voor de winter gehaald. Voor Esmee.. van clic.. Vanmorgen gewerkt en daarna Esmee opgepikt thuis ( schoonma paste op) en door naar de intratuin. Daar een mooie hortentia gehaald. Ook een voor mams in een mooie pot. Was ze erg blij mee! Morgen nog een slaapdienstje en dan weekend. Wij wonen tegenover een supermarkt. Daar kon je sparen voor kaartjes van Jan Smit en nick en simon. Jan smit komt dus vanavond, en als buren ivm overlast kregen we 2 vrijkaartjes. Dus we gaan naar Jan Smit en nemen de babyfoon mee! Verder geen nieuwtjes.. Esmee is nog steeds de liefste maar wil geen warm eten!8)
Meiden, slecht nieuws van deze kant.... Ben erg emo en voel alle emoties tegelijk behalve blijdschap..... Ik weet niet hoe ik moet beginnen eigenlijk...
Echo was niet goed. VK zag een uitpuiling op de buik en kon niet goed zien of het een verdikte navelstreng ingang was. Dus gelijk doorgestuurd naar haar man, mijn gyn. Twee uur wachten in het ZH voor hij tijd had voor ons. Maar hij zag ook duidelijk iets wat niet klopte. Het lijkt een uitpuiling in de buikwand te zijn. Er is geen doorbloeding dus het is niet de navelstreng of adertjes. Kan betekenen dat er een buikwand defect is. (ingewanden die naar buiten komen) Direct met WKZ gebeld en de arsten daar zijn veel meer gespitst op dit soort prenatale problemen. Ze gaf aan dat zij het wel vaker zien en dat het nog weg kan gaan. Maar mijn gyn zit al 25 jaar in het vak en had het nog nooit zo erg gezien. Ik moet de komende twee woensdagen weer voor echo´s. Als het over twee weken er nog zit, direct naar WKZ voor verdere echo´s en chromosoom onderzoeken (punctie). Eigenlijk vaklt er nog weinig te zeggen behalve dat er iets niet goed zit. Mogenlijk kan de baby ook nog een syndroom en/of andere afwijkingen hebben. En ik zag ons kleine ukkie juist zo mooi bewegen in mijn buik. Het is gewoon niet eerlijk dat we nu weer zoiets hebben met betrekking op ons kindje. Jan en ik zijn helemaal aangeslagen, boos en verdrietig. Onderweg naar huis samen keihard gejankt en ruzie gemaakt. Thuis stortte Jan helemaal in. De kans is aanwezig dat we over een aantal weken heel vervelende uitslagen krijgen en zelf moeten beslissen waar onze grens ligt wat betreft het al dan niet afbreken van de zwangerschap. Dit is zoooooo moeilijk meiden....ik ben echt helemaal van slag. Ga deze week verder ook niet meer werken. Wil bij Jan in de buurt blijven.
Olga, wat vreselijk zeg!! Zoiets verwacht je natuurlijk niet!!! Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd!! Praat veel met elkaar en groot gelijk dat je thuis blijft, op dit moment hebben jullie elkaar meer dan nodig!!!! knuffel!!!
Olga.. wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte de komende weken. Hopenlijk hebben jullie veel steun aan elkaar.. weet verder niet zo goed wat te zeggen..
Oh Olga, wat erg zeg goed dat je niet gaat werken, jullie hebben nu even elkaar nodig!! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd en een dikke knuffel... (ook al zul je er weinig aan hebben )
oh neee toch Kan me heeeel goed voor stellen dat je hierdoor emotioneel bent. En juist ook omdat je je kindje al hebt zien bewegen is het helemaal zo onwerkelijk. je verwacht bij iedere echo eigenlijk te horen dat het kindje het goed doet En als dit dan niet het geval is...mennnn wat moeilijk Ik wil jullie ook heel veel kracht toewensen voor de moeilijke periode die er aankomt. Probeer er met elkaar doorheen te komen. Een hele dikke knuffel X
Olga lieverd wat een vreselijk rotbericht... alle sterkte toegewenst de komende tijd en idd blijf lekker bij Jan in de buurt en steun elkaar. Dikke dikke knuff!
Jan en ik zitten nog even niet op 1 lijn. We denken, reageren en handelen heel verschillend en jan denkt alleen maar tig stappen vooruit en heel erg negatief. Hij weet dit zelf ook...Hij geeft wel aan heel open en eerlijk te willen praten, maar dat is heel moeilijk op dit moment zeker als omdat we beide andere ideeen hebben. Toch zullen we wel moeten en ik merk ook dat we allebei wel troost zoeken/willen van elkaar. Het gaat voor ons samen heel moeilijk worden als over twee weken blijkt dat het echt nog mis is met de baby. Ik hoop dat we sterk genoeg zijn om het aan te kunnen.
Bedankt voor jullie lieve woorden. Ik kan wel janken, maar toch ook niet. Lijkt wel of ik op slot zit.....
lieve olga en jan...wat een klote nieuws! ik wens jullie de komende tijd heel veel sterkte...het is niet eerlijk!
De VK kwam daarnet nog even langs. (we hadden Senna zijn vest daar laten liggen) Ze nam echt nog goed de tijd om met ons te praten evenals de gyn vanmiddag. Ze zijn erg met ons begaan, zeker na Senna´s geboorte.
Olga...gotver meid..wat een kutzooi...zo ontzettend oneerlijk.. dat verwacht je nooit niet hè... ..ik ben er verdrietig van...ik hoop maar dat straks gewoon alles goed is!! Heel veel sterkte komende tijd..en Dikke knuffels voor jullie!!
Gatsie, ik ben misselijk en heb amper gegeten vandaag. Zit mezelf enorm in de weg. Stiekem hoop ik dat als de baby er echt zo erg aan toe is dat het zelf nog besluit het op te geven. Heb nog gegoogled op een paar chromosoom afwijkingen, maar dat is echt heftig.
Gats meid..zo moeilijk hè...en t zal zeker moeilijk worden voor jullie samen..... ik kan je stiekumme hoop heel goed begrijpen meid... Wens je veel kracht toe en heel veel sterkte...