Jee, wat een narigheid allemaal! wordt er helemaal emo van.... Olga...wat een schrik meid...ik vind het echt kl*te voor jullie! veel sterkte en een hele dikke knuf! Britt....gelukkig heb je een vitaal beebje gezien meid! Sanneke...ach jee, de foto's gezien?! heel veel sterkte meid met de situatie in je familie... dikke knuf! Doet mee met de groepshug!!
Ik doe ook graag mee aan de groepshug @Britteke: fijn dat beeb er vitaal uitzag! Hopelijk de 9e goede uitslagen. Moet je wel rustig aan doen tot die tijd?
Net terug van verjaardag van schoonmoeder. Ik kan de knop wel even omzetten, maar Jan niet. Het gaat echt slecht met hem. Ik ga gauw naar hem toe om gewoon maar bij hem te zitten....
olga...weten je ouders en schoonouders het ook? kan t me voorstellen dat de knop niet zomaar om te zetten is hoor voor Jan.. Dikke knuffels voor jullie!!!
@Olga: nog een dikke knuff voor jou en ook voor Jan. Moeilijk om je man zo gebroken te zien, zeker als je zelf ook in onzekerheid zit en verdriet hebt. Zet 'm op meid! Liefs.
Hallo meiden IK kom heel even buurten ik las net het verhaal van Olga jeetje meid wat een verhaal,, echt ontzettend veel sterkte, dikke knuffel.. Sorry dat ik er niet zo vaak ben maar kan het gewoon weg echt niet opbrengen om achter de pc te gaan zitten heb nu een laptop er fijn kna ik gewoon op schoot in bed of op de bank internetten dus hoop de komende tijd wat meer aanwezig te zijn.. Ik ben volledig gestopt met werken.. ik kon het niet meer opbrengen,,. ze roostert me alleen is als ze echt niemand kan regelen.. en dan ben k voor spek en bonen op de groep dus flesje geven fruit snijden overdracht doen naar ouders, dat soort dingen.. met demy gaat alles goed we zijn naar het consultatieburea geweest ze weeg 11,9 kilo en is 85 cm lang verder alles geod ik kom van de week nog ff buurten.. groetjes meiden knuffel
es ik zat net ff naar je pixies te kijken...wow wat zag je er prachtig uit !...en dat met een griepje...respect hoor