December 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Jufffie, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @olga; lijkt me inderdaad fijn om in elk geval er over te kunnen praten.
    @sanneke; balen van je teen, kan flink zeer doen! leuk fuelta! zwaai je even als je langs meppel komt? ;)
    @essebes; mooie foto's op je hyves!
    @miep; leuk geboortekaartjes besteld! lekker snel uitgekozen of niet? vond je het makkelijk om te kiezen?

hier alles goed, heb leuk zaken gedaan op mp! een kiddie board voor aan mijn mutsy, Jonathan vind het wel stoer om daar op te staan. we hebben al even geprobeerd. expres op tijd gekocht want dan kan ik oefenen ;)
    en vandaag een lodger shelter. een nieuwe nog in de doos. ik wilde die liever niet 2e hands maar deze is dus nieuw en toch een stuk goedkoper dan in de winkel! ben wel blij mee. straks even ophalen.
    kvind het wel dubbel hoor, zelf lekker bezig zijn met dat soort dingetjes terwijl hier meiden heel verdrietig zijn of in grote spanning zitten. :( ik denk veel aan jullie!

zometeen nog even aan de poets (badkamer, bovenverdieping, toilet enz ;)) en dan eind van de middag de lodger ophalen.
    fijne middag allemaal!

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

...MAG IK FF GILLEN...

Vanochtend stond ik op met het idee om 1001 dingen te regelen voor verjaardag van Jay.
    Om 9 uur zou de taart bezorgd worden (van Winnie the pooh)!
    Om 10u belde ik erheen en kreeg te horen; "Sorry mevrouw we bezorgen hem niet! U woont helemaal in DH."
    Ik was zo boos en verbaasd en legde hem uit dat ik 'm al 2 weken geleden heb besteld en dat ie bezorgd zou worden want ik betaalde ook de bezorgkosten. Maar NEE hoor die vent heeft besloten om 'm niet meer te bezorgen en laat hij niks van zich horen. Ook geen mailtje of telefoontje. Als ik niet had gebeld zat ik morgen en overmorgen zonder taart!
    Ik was zo boos en kon wel janken en heb mijn geld geeisd en vandaag nog op mn rekening! Die vent heeft niks laten storten tot nu toe!
    Ik ben net met Jay naar het ZH geweest en had heftige gesprekken met longarts en cardioloog.
    Veel verdrietig en boos liep ik het ZH en bij de eerste de beste bakker die ik tegen kwam ging ik naar binnen en heb een taart besteld. Heel simpel, een slagroom taart. Die wordt morgen om 10u bezorgd dus we zien wel!
    Voor zondag haal ik morgen wel iets van de Hema.

Ik ga nu hier weer wat opruimen, de traktateis van het KDV inpakken en om 15u gaan we Jay's verjaardag vieren in het KDV.
    Ff mn camera en camcorder opladen!

@ Dikke knuffel voor Lindy, Olga, Sanneke en Britt

@ Britt; Ik stuur je al een paar een sms en ik krijg hem elke keer weer terug als niet verzonden. heel vreemd!

@ Ess; wat zag je er mooi uit op je wedding!

3. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @juffie; dat is idioot! hopelijk vind je nog een leuke taart, hema heeft geloof ik best leuke dingen.

pff ik ga nu echt aan de poets, net even de administratie gedaan. helemaal in kaart gebracht waar we hoeveel aan uitgeven enzo. op zich vind ik dat best leuk om te doen maar het kost zoveel tijd! ;)
    doeidoei!

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    voor de meiden die het nodig hebben...*knuf!*

@juffie: noujazeg!
    en niet ff wat laten weten...goede service!

even een update van onze kant....

gisteren voor de 2e keer naar de bossche kermis geweest...weer een boel knuffels rijker :D
    ik vind die spelletjes zooooooooooooo leuk 8)
    en angelina vind het geweldig als ik 'm gewonnen heb..ja voor 5 min :p
    dit was de 4x dat we naar de kermis zijn geweest dit jaar...leuke foto's gemaakt natuulijk.

vandaag ff boodschappen gedaan...de hele tijd riep ze maaaaaaaaamaaaaaaaaaa...ze zat bij mijn moeder in het wagentje :D
    ook nog ff bij de prenatal geweest...30% extra korting op afgeprijste artikelen = winterslaapzak en 3 zomerpyama's rijker (voor volgend jaar ;))

nieuwe kamer....al uitgezocht!
    ik hoop dat ze 'm volgend jaar nog hebben ;)
    maar hij is zooooooooo leuk...en anders maar wat anders ;)
    de muren worden lila...de gordijnen woden roze...mooi roze kleed met een leuk printje...ik ga posters in lijsten van de prinsesen...of hello kitty 8)
    ik heb het helemaal in m'n hoofd :D

dit is ie

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ballen vangen :D

6. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    in de trein 8)

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hooooooooooi en doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik weet dat ik heel ongezellig ben maar ben druk en moehhhh.. dus kom vant weekend ff leze!

brit hoe is het meid?

Olga: Ik denk aan je! knuffel!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Juffie.. dat is balen! Hopelijk is de andere taart net zo lekker!

Nannaf.. Administratie vind ik ook altijd wel leuk werk.. We hebben hier alles goed op de kaart en zien precies wat er in en uit gaat. Werkt erg verhelderend.. Shoppen via marktplaats = LEUK!:D

Miep.. hoe was het met jan zijn pootie?

Ninien.. De kids coodies vrij?

**

De laarsjes van Clic voor Esmee zijn net bezorgd. Zo meteen maar even aanpassen, als Esmee wakker wordt..;)

Gisteren nog even voor mezelf geshopt. 2 mooie bloezen en een paar laarzen voor de winter. Had alleen mijn birkies nog maar.. De rest tijdens opruim bui weggedaan. :)

Met de hond gaat het steeds beter. Druppelen gaat steeds makkelijker. Over 2 maanden weer controle maar het lijkt goed te komen.

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Weekendzwaai!

10. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hey Ladies,

Hier alles oke. Heb vandaag weer gewerkt. Kan wel een hele dag thuis blijven maar dan zit ik toch maar te malen.
    Voel me op zich wel aardig. Verlies haast geen bloed meer.
    Dus so far so good!!
    Ben ff ego maar ben moe en kijk popstars!

Jufffie, gebruik je wel het goede nummer?? Niet de oude?

Olga, heb vandaag vaak aan je moeten denken!! Knuffel!

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Ninien..wat vervelend joh dat je door je rug bent gegaan..rustig aandoen hoor!;)

Sanneke…auwie..dat doet zeer joh..je kleine teen..hopelijk gaat t snel weer beter!
    En veel plezier in het noorden!;)

Olga..fijn om te lezen dat jullie steun aan elkaar hebben en ook aan jullie ouders!
    Dikke knuffel!!

Judith alweer een beetje bijgekomen? En zaten de laarsjes goed?
    Ook voor jezelf leuke dingen gehaald..leukleuk!!:)
    Fijn dat het druppelen goed gaat met de hond!

Nannaf..leuke aankopen gedaan!!;)

Juffie..wat balen zeg van de taart..gelukkig kan je nog wat anders regelen hè!

French..leuk kamertje!! En leuke foto’s van de kermis!!8)

Salapio..zwaai!!!

Britteke..fijn dat het bloedverlies minder is! En verstandig hoor..vanavond lekker rustig aandoen!!

Nou Jan is naar de dokter geweest..heeft zijn enkelbanden verrekt….dus ingetapet..en moet 2 weken blijven zitten..
    En moet t een beetje rustig aan doen..mag wel werken maar wel goed opletten en voorzichtig zijn…
    dus zwemles al afgezegd...

De geboortekaartjes hadden we idd snel uitgezocht..ach we zijn zo makkelijk..;)

Vanavond hier weer de hele familie gehad om te eten…en mijn zwagertje geknipt..
    Straks lekker lost kijken..heerlijk!!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmiddag lekker met zijn drietjes wezen zwemmen. Senna heeft genoten en jan kon even een uurtje vergeten en genieten! Ze zijn samen wel 10 keer van de glijbaan geweest denk ik.

Overigens na het zwemmen zijn bij Jan de radartjes weer op volle toeren gaan draaien hoor. Maar ik ben al blij dat hij weer even heeft kunnen lachen met/om Senna.

Jan heeft ook heel even wat op google opgezocht vanmorgen en werd toen helemaal niet goed.
    Het is ook echt erg wat je allemaal tegenkomt hoor. Maar jan bedenkt dan dat de baby vast dit of dat heeft en dan ook met alle symptomen en problemen die erbij kunnen horen.

Ik ben er inmiddels ook achter dat een buikwanddefect op verschillende manieren kan voorkomen en dat een kindje niet even zomaar geopereerd wordt. Dat kan een periode zijn van weken/maanden in het ziekenhuis.

Maar goed, ik heb ook echt nog de hoop dat over twee weken alles een boze droom blijkt te zijn geweest. Ik moet altijd een strohalm hebben om me aan vast te klampen, dus die grijp ik nog maar wat steviger beet.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, ondanks dat je morgen geen Winnie taart hebt, zal het vast een heel leuk feestje worden meid! Zondag zal helemaal speciaal en emotioneel zijn. Fijn om dat feestje knus en klein te vieren!

Britt, mag je tussendoor nog een keer een echo laten maken? Goed dat je geen bloed meer verliest!

Miep, ach jan dus ook verplicht rustig aan doen....wie gaat er nu dweilen in huis?

Judith, lekker voor jezelf geshopt. Heb ik een tijd niet gedaan....Ik pas wel weer een broek die ik al twee jaar niet meer aankon. Toch een beetje nieuw dan he! Ik laat nu alleen de knoop open omdat mijn buik toch wel wat boller aan het worden is. Maar bij billen en taille pas ik hem weer. Verder laat ik het shoppen nog wel even zitten. Geen idee of ik wel een dikke buik ga krijgen....(ieuw getver....ik schrijf het heel nuchter op, maar nu ik het terug lees....bah)

French, leuke pics van je mooie meid! Ach je hebt al helemaal een meidenkamer in je hoofd, leuk toch! Vindt het altijd zo geinig dat jij eens in de zoveel tijd een update geeft over onderwerpen die de laatste tijd zijn besproken!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jeetje, het gaat hier echt enorm te keer....Regen en onweer!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Miep.. Jaaaaa.. de laarsjes zitten super! Het staat zo stoer!:D Gets, jan de enkelbanden verrekt! Beterschap voor hem'!

Britt.. Fijn dat je in je werk wat afleiding kunt vinden en een fijn idee dat het vloeien bijna over is.

Olga meid toch! Wat zal het allemaal een rollercoaster zijn van emoties. Fijn dat Jan toch een uurtje zijn gedachten heeft kunnen verzetten in het zwembad.

French.. wat een meidenkamer zeg!

Salapio.. zwaai!

**
    Weer een beetje bijgekomen van de slaapdienst.. pfff.. Vanavond ook maar niet te laat naar bed!

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, wat fijn dat Jan en Senna lekker van elkaar hebben kunnen genieten. Vind het heel goed van je dat je je toch nog omhoog probeert te trekken aan hoop!
    Ik heb geen echo meer denk ik. Moet maandag wel naar de vlos.

Miep, Jan met de benen omhoog. Balen zeg. Lekker een weekendje rustig aan doen!!

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Hier ook slecht weeeer :(

18. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @olga: ik lees iedere dag (meerdere keren :)) mee.
    als er iets belangrijks is...reageer ik altijd gelijk ff.
    voor de rest blijft het in m'n hoofd zitten en maak ik een leuk verhaaltje :D
    heb eigenlijk weinig te melden...het gaat super goed hier.
    maarre...big brother is watching you :D:D:D

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Joehoeeeeeeeeeee, vandaag heb ik 12 kids in huis!
    jaja ik kan ze wel aan!

En nu snel ff doorgaan met het voorbereiden!

20. Juffie........... SUCCES:D

Deel Deze Pagina