Maartjeh heel veel sterkte met je hoge bloeddruk klachten. vervelend. Iloon wat een goede oplossing die luier broekjes demy heeft het ook een periode lang gedaan heb toen grotere luiers gekocht en nu doet ze het niet meer.. Sanneke en zijn ze weer in verwachting? Demy heeft bijna al haar tandjes al, ze moet nu alleen nog 2 kiezen volgens mij,. en haar hoektandjes die zijn net door alleen heeft ze nu al 2 dagen 1 rode wang dus zal niet lang duren voor de volgende tand/kies zich aanmeld Hier vanmiddag lekker ff op de bank gelegen en daarna toch nog even met demy naar de kinderboederij geweest., daar lekker op een bankje gezeten demy heeft het prima naar der zin gehad. en vanavond rustig avondje even op me gemakkiej douchen.. en dan lekker optijd naar bed... rustig hier zeg...
Lindy....vervelend dat je zoveel pijn hebt... Olga...dikke knuf meid! wel fijn dat Jan effe zijn zinnen kon verzetten tijdens het zwemmen... Missk...gaaf kamertje!! Sanneke...vervelend van je teen meid! Judith...wat een stoere laarsjes! ik wil voor Nicky ook nog laarsjes gaan halen voor de winter... Miep..Mika druk met de tandjes bezig?! en Jan zijn enkel in de tape...ppff, vervelend... hopen dat het over 2 weken weer beter is dan... Nicky moet alleen nog een stel kiezen...verder alles al in d'r snufferdje! JAYDA GEFELICITEERD MET JE 2e VERJAARDAG! Jufffie gefeliciteerd met je mooie meisie... leuke dag gehad hoop ik?! Hier alles prima...! geen nieuwtjes...alleen erg kiespijn...ga morgen effe naar de tandarts..( ow en ik ben zo bang voor de tandarts....)
Hieper de piep hoera Voor Jayda !!!! Twee jaar alweer. Wat gaat de tijd snel Hopelijk hebben jullie een hele fijne tweede verjaardag gevierd.
@Olga Ik ben blij dat jullie je gedachten af en toe iets kunnen verzetten. Ik kan me echt helemaal niet voorstellen hoe dit nu voor jullie is. Ik vind het vreselijk en denk iedere dag aan jullie. dikke dikke knuff @miep Balen joh die enkel van Jan En super leuk die kleine kleertjes wassen. Nog even en jullie ukkie is er. @MissK Wat een gave kamer voor Hannah @Maartjeh Sterkte met de hoge bloedrruk. Hopelijk ben je er snel vanaf @sanneke Meid ik las iets naars over een zus/schoonzus Heel veel sterkte @Loessie Succes bij de tandarts @lindy Wat naar die pijn meid. @judith Coole laarsjes voor Esmee @French Leuke foto van Angelina op de kermis. Enne een hele gave kamer. Die van Jesse gaan wij waarschijnlijk volgend jaar pas doen. Wordt een auto kamer denk ik. Jesse is er dol op. @iloon Yaeda lekker ondeugend met haar luier en slaapzak. Grappig is dat dat ze dat allemaal ontdekken. Jesse is nog niet zover. Maar idd slaapzak andersom deden we op een gegeven moment bij Thomas en Lieke ook Voor de rest weet ik even niet meer (sorry) Iemand vroeg nog naar lengte en gewicht en kleding maat Jesse is nu 11,6 kg en 85,5 cm lang. Die is dus erg aan het groeien. Hij is sinds zijn eerste verjaardag amper in gewicht gegroeid maar wel flink in de lengte. Kleding draagt Jesse 86 soms nog 80. Tandjes: Volgens mij hoeft Jesse nog maar 4 kiesjes.
Misskeita, kraampakket weer binnen.. is geen pretpakket he hihi. Supermooi kamertje!!! Slaapt Hannah goed in haar nieuwe kamer? Miep, helaas niet zwemmen voor Mika vandaag. Wel handig dat je weer oude kleertjes van Mika kan opvissen. Die heb je vast nog maar zat . Dianne, hoe reageerde je moeder??? Lindy, Gelukkig meningsverschil weer bijgelegd. Ik vind mannen altijd vervelend als ze te veel op hebben grrrrr... Ik daarentegen ben altijd erg gezellig hahaha . Hier nog weinig last van de hormonen hoor.... Ben sowieso altijd wel een jankerd dussss... Maartjeh, sterkte met de bloeddruk. Hier ook jaren last van gehad, maar inmiddels onder controle!!! Sanneke, Volgens mij heeft Sam al zijn tandjes al. Hij had een paar weken geleden enorme last van zijn kiezen... Heb het idee dat hij nu een compleet gebitje heeft. En verwacht je broer een kindje?? Loessie, geen nieuws is geod nieuws he . ----------------------------- Hier vandaag weinig gedaan. Heerlijk genoten van mijn mannen en even op de kinderboerderij geweest. Vervolgens heeft Sam op de terugweg alle glijbanen in de wijk zowat uitgeprobeerd haha. Met mij gaat alles goed. Geen pijn meer en geen bloed. Morgen naar de vlos. Hopelijk kan ik het hartje horen. Ben ik ook weer gerust gesteld! Ik ga So You Think You Can Dance kijken!
Hoe gaat ie hier ! Nou eigenlijk is het wel lekker zo'n vakantie. We zijn 3 weken met zijn 5jes geweest. Daarom ben ik ook maar weinig online. Lekker veel met de kids op stap en op vakantie natuurlijk. Morgen gaat Jan weer werken en Thomas en Lieke gaan op kindervakantiewerk. Dat is een hele week vol met kinderactiviteiten. Vanaf volgende week is het weer allemaal school en werk. Met Jesse gaat het heel goed. In de vakantie maar een keer kort ziek geweest Hij praat de oren van je hoofd en zingt en danst de hele dag. Verder is het een echte knuffelkont. Het is zo'nnnnnnnnnn lief manneke. Als ik jullie zwanger en baby verhalen lees dan denk ik soms echt dit is de laatste keer dat ik dat mee maak. Dus ik probeer er ook echt intens van te genieten. (ik vind het overigens wel leuk hoor) Afgelopen week is mijn meissie alweer 6 jaar geworden (bedankt nog voor de felicitaties hier en op hyves) Vanaf nu zal ik er weer meer zijn. Het gewone leventje start weer Dikke knuff van Jesse en zijn mams
brit: ja ze is heel blij, echt ik viel van verbazing bijna van de stoel, had het echt niet verwacht wel blij met haar reactie natuurlijk! blij dat het er uit is!
ARGGGGGGGGGGG moet ff afreageren hoor.. pfffffff ben het ff zat... Stefan is weer lekker opstandig bezig soms denk ik dat ik een puber in huis heb,, NOu is meneer weer boos weg.. ik snap niet wat ik fout doe, echt niet.. VOlgens mij is meneer zwanger en niet ik PFffffffffff Ik ga demy maar ff lekker knuffelen en naar bed brengen.. SOrry voor mijn gezeur
@lindy Succes meid een vervelende vent is niet leuk !! Had ie een kater ??? @dianne Fijn dat je mams zo leuk reageerde
Amber leuke foto`s van de kids . schattige laarsjes heeft jesse Ja ik weet niet of die nou echt een kater had hij is er wel uit gegaan vanmorgen om 9 uur.. en heeft mij uit laten slapen..Maar misschien was dat meer een goed makertje ofso,, Pff agh hij draait wel weer bij.,. alleen wordt ik er zo sagerijnig van.. dat is het nadeel,..
Zoo demy ligt heerlijk in bed, Ze heeft een beetje verhoging.. ze had ook van die rare rode wangen al de hele dag.. afwachten wat het doet.. ik ga zo lekker ff douchen op me gemakkiej hopelijk knap ik er een beetje van op,, en dan op de bank tv kijken