Ik bracht niels net naar bed en toen gaf hij me een knuffle met zn handjes om mn hoofd heen, smelt, wat heeeeeeeerlijk. en hij ging heel lief meezingen met olifantje in het bos en zn gebedje. Echt cute. ik ben weer weg, zit al gedoucht en al in mn pyjama nu ff lekker chillen op de bank kussie
@sanneke Ahhhhhhhhh wat is Niels toch ook een lieffie Enne Chill ze @lindy Fijne avond meid @all Prettige zondagavond nog Tot morgen
Hier ben ik ook effe snel! Juffie, ik hoop dat jullie een leuk feestje voor jayda hebben gehad vandaag! Jayda, gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Sanneke, je schoonzus zwanger van de tweede. leuk hoor! Wel heftig allemaal voor je andere zus lijkt me... Lindy, alles weer goed met je vent? Amber, leuke foto´s van de vakantie. Ooit jaren geleden (20 jaar) ben ik met mijn ouders ook twee jaar naar Wanrooij geweest en ik herken het meertje met de bootjes en het ponyrijden. Hebben ze ook nog steeds geitjes waar de kinderen bij rond kunnen lopen? Ik zag een heel leuke kamer van Hannah voorbijkomen! Ook Esmee met stoere nieuwe laarzen! Dianne, leuk dat je moeder zo enthousiast was! Britteke voelt zich weer goed. Wel fijn om morgen bevestiging bij de Vk te krijgen.
Hier het hele weekend weer erg misselijk geweest en erg lamlendig. Ben zo bang dat het ook nog eens allemaal voor niks blijkt te zijn....(ik pas wel weer broeken van voor de zwangerschap van Senna) Vanavond zijn we met schoonouders uit eten geweest. Die afspraak stond al zo lang en het was wel een fijne afleiding. Ik heb zelfs nog wat kunnen eten en het lijkt binnen te blijven. VANMIDDAG KWAM EEN GOEDE VRIEDIN OP VISITE. DIE VOND HET BLIJKBAAR WEL MOEILIJK OM HET ONDERWERP ZWANGERSCHAP AAN TE SNIJDEN, DUS HEB IK HET ZELF MAAR IN DIE RICHTING GESTUURD. UITEINDELIJK WEL EVEN KUNNEN UITLEGGEN WAT ER ALLEMAAL DOOR ONS HEEN GAAT. (OEPS CAPS LOCK STAAT OPEENS AAN)
Ohh wel leuk .. gefeliciteerd krijg je er een neefje of nichtje bij je zusje nog niet bevallen hmm moet toch wel eens gaan rommelen
Leuke foto`s amber Olga hij is nog niet thuis gekomen dus nog niet uit kunnen praten maarja het waait wel weer over.. hijis gewoon erg gestresst de laatste tijd Ik heb z`n bewondering voor je. wnnr moeten jullie nu weer naar de Gyn voor wat meer duidelijkheid? bank hangse meid dikke knuffel wel fijn dat je ff afleiding hebt gehad Demy werd net wakker helemaal in paniek niet stil te krijgen dus ff rustig met haar gezeten.. en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. hopelijk slaapt ze vannacht wat minder onrustig. ik ga ervandoor ben dood op groetjs,
Goedemorgen.. Tandjes..Mika moet er volgens mij nog heel wat..heeft geloof ik 4 voor boven en 4 voor onder.. En dan alle hoeken 1 kies Maar hij is er nu wel volop mee bezig..t liefst 2 handen de hele dag in de mond en zere billen.. Loessie..succes bij de tandarts vandaag..hoop dat t meevalt!!! ( weet hoe t is om bang te zijn ) Sanneke..gefeliciteerd dat je weer een nichtje of neefje krijgt!! En je zus nog niet bevallen..arme zus! Britteke..fijn dat je vandaag naar de vlos mag! Amber genoten van de vakantie!!! Heerlijk hoor!! En wat een geweldige fotos!!! superleuk!!! altijd heerlijk zo'n fotoupdate!! Lindy..vervelend hoor zon groot klein kind in huis Olga..bah meid..wat zit je nu in een spanning hè Kan me voorstellen dat je vriendin het moeilijk vind om over te praten.. Maar gelukkig kunnen jullie zelf er goed over praten.. Dikke knuffel!!!! Hier vandaag nog geen planne beetje rommelen in huis.. Zie wel even..jan is nog thuis..die zit met zn pootje omhoog hè..
haj meiden Ik heb redelijk geslapen Jan was op tijd thuis.. Had oliebollen mee gebracht.. wel lekker.., Hebben nog even gepraat.. en daarna lekker naar bed gegaan.. heb alleen heel rot geslapen.. was om het uur wakker of door demy of door de kleine man die ging liggen schoppen.. Dus kort nachtje bij elkaar.. Demy is nu lekker tv aan het kijken Bumba en kabouter plop geweldig vind ze dat.. Dus mama kan ff snel bijlezen en reageren. Miep Mannetje met zijn pootje omhoog heeft hij nog veel last?? Is geen pretje ,, Rommelse in huis. Hier nog rustig iedereen nog op 1 oor
goedemorgen! ik kom even zwaaien! ben de woonkamer een beurt aan het geven en daarna kom ik bijlezen! zwaai zwaai
hoi! hoe gaat het hier? en met olga? en met britteke? Ik heb nog een vraagje voor jullie: Vanaf wanneer kunnen de kleintje in een 'groot' bed slapen?