Haai! Sanneke, hoe gaat het met het slapen van Niels? Moet je er nog weleens naast liggen? Amber, welcome back! Leuke foto'tjes! Doe jij ze vanaf tinypic hierop zetten? Kan dat nog steeds? Misskeita, super leuke kamer van hannah. Is er al duidelijkheid over of en wanneer Jan vertrekt? Miep, pfff dus jullie zijn alletwee een beetje "manke Nelisjes" wel balen dat jij nou weer moet stofzuigen enzo, voorzichtig aan hoor.. MvE, Wat ziet je meisje er toch super cute uit! Arka, ik probeer Liv nog in een ander bedje te leggen voordat haar zusje geboren is, ligt er een beetje aan of d'r kamertje op tijd klaar is. Als het te kort van te voren is laat ik d'r nog even in het ledikant anders is het zoveel verandering ineens. Nanaf, zwaai! Lindy, mmmm lekker oliebollen...mjammie...pfff ook al zo rottig geslapen..hier ook *wallen* Olga, goed van je dat je het allemaal bespreekbaar houd met vrienden en vriendinnen, misschien wist ze nou niet zo goed of je er wel of niet over wou praten. Hoe is het met Jan? (en natuurlijk met jou!) Juffie, bijgekomen van alle verjaardagdrukte?
Wij zijn gister naar de Efteling geweest. Liv heeft genoten! M'n mama had 5 entreekaarten met de Airmiles gespaart. Anders had ik het nog niet gedaan hoor, ze is er eigenlijk net even te jong voor, een speeltuin vind ze ook erg leuk.. Al heeft ze erg genoten van Panda droom & Carnaval Festival..8)
Goedemorgen mama's !!! @lindy Fijn dat je toch nog even goed hebt kunnen praten met Jan @miep Nog geen plannen voor vandaag ? Hier ook niet echt. Toch een fijne dag @All Bedankt voor de complimnten over de foto's @nannaf Succes in de woonkamer @essebes Leuk in de efteling geweest. wij zijn 25-8 geweest met Lieke's verjaardag. Jesse vond het super. Die is zelfs in de Bobbaan geweest met papa. De foto's load ik up via hyves. Via tiny pic gaat niet meer dan krijg je alleen een link
@olga Fijn meid dat je af en toe je gedachten kunt verzetten. Maar het is en het blijft moeilijk. De camping waar wij waren was idd de bergen in Wanrooij. Met de paardjes en de skelters etc. De kids hebben zich daar prima vermaakt. En gelukkig hadden wij een prima vakantiehuisje (ben niet zo voor in een tent) @french Thomas lag met 1,5 jaar al in een groot bed ivm de geboorte van Lieke met 2jr. Jesse wachten wij nog even mee.
Dee, sjeetje nu al een Sinterklaasboek, wij hebben hem nog niet gekregen, ben ook nog helemaal in de " Zomer stemming" hoor...heb ook nog geen zin om de garderobe om te wisselen.. Hahaha...jij hoort dus de hele dag door "poep" . Als ik naar het toilet ga om te plassen zegt Liv altijd "poepie..bah!"..zo ging ik laatst bloed prikken in het ziekenhuis en moest even naar de wc om een plasje te doen. De wc zat naast de wachtruimte (die helemaal vol zat) ik neem Liv mee naar de wc, zit ze vervolgens constant keihard "Poepie Bah!" te roepen..hahaha...wat zullen die mensen in de wachtkamer wel niet gedacht hebben.. Estelle een lekker kaaskoppie dus..mmmm...hier ook gek op kaas! Amber, zou je willen uitleggen hoe je dat doet vanaf Hyves? Hoef je dan niet te verkleinen? Jij dus ook al naar de Efteling geweest. Gister was het best druk en Liv was al dat wachten zat, dus wij zijn helaas in niet teveel geweest.
zo klaar 8) nu even met een bakje koffie dingetjes bijwerken op de laptop. gisteren druk dagje gehad en J is nu slaap aan het inhalen. we zullen zien of hij vanmiddag ook nog gaat slapen. naar schoonzus en zwager geweest, ze verwachten in maart de 3e, vertelden ze vorige week! dus een poosje samen zwanger. verder zaterdag de baby van vrienden bewonderd (die van de keizersnee) lief hoor en zo klein! (49cm en 3100 gram) ik heb bijgelezen, ik zal kijken wat ik nog onthouden heb, ben net een zeef bij tijden @amber; leuke foto's van de vakantie! lief vooral die waar jij met jesse ligt te slapen! @miep; balen van je man zijn enkel! ach nou ja 2 'halven' maakt 1 hele beetje rustig aan verder he! @Dee; hier ook de gids binnen maar J reageert er nog niet echt op. ik zla straks eens kijken of hij het leuk vind em door te kijken. ikke wel in elk geval verder gezellig weekend gehad zo te lezen! wat vervelend voor jullie vriend van zijn relatie! @essebes; leuk efteling! ik ga zaterdag heen met 4 van mijn zussen. @sanneke; wat leuk een neefje of nichtje erbij! lijkt me lastig geweest voor je zus en schoonzus! ze wist ws net dat ze zwanger was en dan overkomt je zus zoiets. (volg je het nog?) was de fuelta leuk? @arka; hier nog een ledikantje maar we zijn aan het oefenen met een gewoon bedje. ik heb het idee dat hij aan de ene kant de beslotenheid van het ledikantje mist maar ook wel graag eruit wil. dus geleidelijk aan maar over denk ik. hij heeft nog even de tijd, beebje komt eerst een paar maandjes in de wieg. verder weet ik het niet meer dus een knuffel voor iedereen die ik vergeten ben! fijne dag!
He Meides! Hier ook het sinterklaas boek!! Schandalig. Tandjes: Loïs heeft ze allemaal ondertussen geloof ik (behalve de aller achterste kiezen dan, maar dat duurt nog wel even denk). Vraagje/Avies nodig: Ons buurmeisje van 2 heeft zo'n fietsje: http://www.voordeligkopen.net/images/sfk_loopfiets_roze.jpg is dat wat voor Loïs nu? Ik heb geen idee of ze hier al wat mee kan o.i.d Druk druk druk. Vanmorgen een "huil-ochtend" gehad. Dana en Loïs hadden allebei zin om een lekker potje te huilen.. Loïs ligt nu op bedje en Dana ligt tevreden na een flesje in de box, is het nu mama-tijd? We zullen zien of ik mijn broodjes rustig kan eten Daantje slaapt sinds vorige week in haar eigen kamer, dat brengt veel rust voor ons maar ook voor haar zelf. De nachten gaan wel redelijk maar zijn nog wel wat rommelig. Aghja, ze is pas bijna 6weken! Wij zijn teveel verwent door Loïs denk ik, die sliep met een maandje lekker door en was tevreden met de kleinste flesjes. Dana blijft veel honger hebben en ik kan haar hooguit 4uurtjes rekken maar zoals het vandaag gaat is het nogsteeds 3uur. Ik vind het best moeilijk wat ik ermee aan moet. Ze krijgt 150cc en mag dus hooguit 6 voedingen hebben (en dat is nog aan de hoge kant zeggen ze) maar ik krijg haar gewoon niet langer gerekt! Ook krijgt ze voeding voor hongerige babys, nou weinig verschil! Ze weegt ondertussen 5090gram en 55cm, dus het is allemaal wel goed verdeelt Slaapie doen:
Arka nog gefelciteerd meid ik zou niet weten wanneer je de kleintjes in een groot bed kan laten slapen Demy die klimt nu uit bed dus we moeten ook een ander oplossing gaan vinden er voor.. French ga zo ff in de topic kijken ben nieuwgierig Essebes Ja de wel bekende wallen verschijnen hier ook wekelijks onder mijn ogen.. hoe is het met je? Leuk naar de efteling geweest Daphne lekker veel beleefd dit weekend dus lekker gefietst en naar de markt. Het intertoys sinterklaasboek is hier al meerdere keren bekeken en dan roept zeheel hard DIE DIE.. haha ze weet precies wat ze wil Nannaf leuk dat je schoonzus zwanger is van de 3e en op baby versite geweest leuk hoor
Hallo! Ess, wat ben je toch een schat! Ik vind je trouwfoto´s echt super mooi. Die van jullie drietjes straalt van geluk en die van jullie saampjes is erg duidelijk dat je zwanger bent hoor! Leuk naar de efteling geweest gisteren. Was dat voor jou nog wel een beetje te doen met al dat slenteren en wachten? Je hebt me trouwens aan het lachen gekregen met je ´poepie bah´ verhaal..... Lindy, fijn alles weer uitgepraat met je man! Dee, leuk weekend gehad en volop van estelle genoten lees ik! Hier nog geen Intertoys boek, maar ik weet zeker dat Senna dat helemaal leuk gata vinden! Ik zag bij de Kruidvat ook al pepernoten liggen trouwens.... Alieke, wat een lief bedje heeft Dana! Nannaf, had je vanmorgen lekker poetswoede meid!
Ik ben zo moe de hele tijd. Ik slaap op zich ´s nachts best goed en lang, maar wel onrustig. Lig veel te dromen (voornamelijk nare dromen) en wordt af en toe wakker. Ik zie eruit als een schim van mezelf volgens mij. Wallen onder mijn ogen en grauw. Dat kokhalzen en spugen vraagt ook echt veel energie van je lijf merk ik wel....En dan weinig eten waardoor je energie peil ook niet echt opgebouwd wordt... Senna is een heerlijk ventje, maar merkt wel de spanning. Hij is strontjaloers als papa en mama even bij elkaar gaan liggen of als jan me omhelst. Dan gaat hij jan wegduwen en heel hard om mama roepen. O ja, hij zegt dan heel boos ´mou´ (i.p.v. nou) Verder is hij erg ondeugend en grenzen aan het zoeken tijdens het eten en vertikt hij om zelf de trap op en af te gaan, wat soms resulteert in een behoorlijke lange stille strijd! Jan is nog erg down. Zier ook erg op tegen de start van zijn nieuwe baan morgen. We praten wel rustig met elkaar, maar kunnen ook heel geirriteerd naar elkaar reageren. Woensdag weer een echo. Voornamleijk om te kijken of baby nog leeft en of de groei klopt bij het aantal weken. De week erop pas een uitspraak over het buikje...Zenuwslopend dus...
veel sterkte olga.. Ik heb net een zitje voor op de fiets acchter op gekocht op mp ga hem zo ophalen ben helemaal blij ik kan dan wel niet meer fietsen.. maar toch straks na de bevalling kan ik toch met demy even naar de kinderboederij en dan blijft de kleine maar ff bij papa .. ze is zooo zwaar voor op.. hier verder alles goed op het moment..
De vakantie is weer voorbij merk ik....gelijk veel rustiger. Vanmiddag wilde Jan weer gaan zwemmen. Van mij had het niet gehoeven, maar als het een fijne afleiding en ontspanning voor hem is, vind ik het prima. Komen we om half 4 aan in Nieuwegein, blijkt het tussen half 4 en half 7 dicht te zijn voor recreatief zwemmen. Jullie raden misschien al wat voor uitwerking dat had op Jan....Die druppel kon er echt niet meer bij. Gaf hem een gevoel van falen terwijl hij juist iets goeds probeerde te doen... Heel sneu voor hem, maar ook heel moeilijk voor Senna en mij om met een boze en onredelijke jan in de auto te zitten. Uiteindelijk zijn we bij een kinderboerderij beland waar Senna het best even naar zijn zin had. Hoewel zoonlief wel echt even boos was dat het zwemmen niet door ging.... Dus weer flink gepraat in de auto. Soms hard tegen hard (in woorden, niet in volume) en soms begrijpend en verontschuldigend. Arme Senna was gelukkig druk met auto´s en vrachtwagens te bekijken. Jeetje, ik kom alleen maar vervelende verhalen vertellen. Vind ik eigenlijk helemaal niet leuk. Ik weet dat jullie het prima vinden en dat het voor mij eventjes een uitlaat klep is, maar toch baal ik ervan.
Olga dikke dikke knuff meid. hier lekker gewerkt en een super vrolijke dani opgehaald bij de oppas. ben nog nooit zo blij geweest met mijn overstap naar nieuwe gastmama...ze doet het zo lekker. Verder is ze helemaal gek op mijn beste dinnetje...(haar dochter zit ook bij dezelfde gastmama) als mijn dinnetje haar dochtertje op komt halen begint mijn dochter al van verre haar naam te roepen....danielle is niet echt een kindje wat zich snel hecht aan mensen (buiten ons om) dus dit is best bijzonder. manlief is niet thuis vanaaf dus ik heb het rijk alleen......ook wel eens lekker even gestofzuigd en gedweild en nu vind ik het wel weer prima
olga meid kom maar met je verhalen hoor....we willen je allemaal graag steunen..veel meer dan 'luisteren' kunnen we niet voor je doen..dus lucht je hart gerust! knuf
Net leuke conversatie gehad met Senna in bad. Hij is 20 minuten lang druk geweest met zijn pan (schepje van wasmiddel) en beker (dop van scheerschuim). Hij ging eten koken vertelde hij, dus samen bedacht wat hij allemaal ging maken zoals een boterham met muisjes, vlees, appels....Daarna samen alle baddiertjes (die op de muur blijven hangen) te drinken gegeven en hapjes sop gevoerd. Uiteindelijk nog methet sop de muur schoongemaakt en met water weer schoongespoeld. Gezellig om zo lekker te keuvelen met mijn lieve schatje!
@olga: lieve schat...jullie gaan nu een hele moeilijke tijd door. wat is het k*t om niet te weten welk nieuws jullie dalijk krijgen. ik zou persoonlijk met m'n kop tegen de muur aan lopen (meerdere keren per dag) ik kan niet voelen hoe jullie je voelen maar ik kan het me wel voorstellen...ik vind het verschrikkelijk als angelina een druipneus heeft! (geen vergelijking met dit!) praten - praten - praten... en voor jou olga...blijf hier je hart luchten! de ene praat over een nieuwe kamer of een plaspotje maar jij/jullie hebben andere dingen aan je hoofd...ik/wij leven met jullie mee! ben blij dat senna zo'n lekker mannetje is en dat je je gedachten kan verzetten...en met jan komt het ook wel goed...de tijd zal het leren. X
Olga, fijn dat je zo lekker kan kletsen met Senna. En jammer dat Jan het even kwijt is. Ik vind je echt een enorme kanjer. Als mama voor Senna heel lief en zorgzaam ondanks eigen zorgen en als geliefde van Jan ook heel lief en begrijpend. En lekker hier blijven spuien hoor! Is goed voor je! En wat betreft het spugen: vraag je HA om een pilletje daartegen, wil soms goed helpen! KNUF JAYDA, gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Alieke, volgens mij is het max 1 liter ook al weer achterhaald? Maar goed ... ik ben absoluut geen deskundige als het gaat om poedermelk ... anders even vragen bij flesvoeding? Lindy, irritant dat je vent zo kinderachtig doet en het even zo kinderachtig op een zuipen zet. Ik ben zelf niet vies van een borrel hoor (nu niet natuurlijk) ... maar geniet wel met mate Tandjes, Mirre heeft al een hele tijd al haar tanden en 4x kiezen. Nu dus alleen nog 4x kiezen ... *** Verder weet ik het niet meer. Dus ga even egotrippen . Hier gaat het supergoed allemaal. Mirre is weer wat beter in dr hum en zoooooo gezellig! Wil het liefst de hele dag naar de peej-tuin (speeltuin) . Verder voel ik ukje vrijwel iedere dag een paar keer en zelfs Jan heeft uk al voelen schoppen! Mirre is trouwens wel enorm bang voor onweer! Heeft lief tegen mij aangelegen op bed vrijdagavond laat en toen het onweer over was heeft Jan haar weer naar bed gebracht.