Hug voor Olga! Vandaag eerste werkdag gehad. Leuk om al mijn collega's weer te zien. Woensdag starten de lessen weer, dus kan morgen mooi gaan vorbereiden. Heb de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Had om half 4 een afspraak en mocht pas na 6'en weg: mijn bloeddruk was veels te hoog! Had eerst een uitgebreide groeiecho. Alles zag er prima uit. Meisje lag druk haar dikke zululippen te trainen (soort continue kusbeweging) Bij gyn bleek bloeddruk dus te hoog, dus meteen door na het lab voor bloedprikken en urineonderzoek. En wachten, wachten, wachten.... Gelukkig zag alles er perfect uit. Moet woensdag alleen al weer terugkomen.
Olga meissie, wat ben je een sterke meid.. Ik sluit me helemaal aan bij de woorden van French en Salapio, ik kan het niet beter verwoorden.. hele dikke knuff en mijn gedachten zijn heel vaak op een dag bij jou en je gezinnetje.. Praat het hier maar van je af meid...
Olga; Wanneer weten jullie weer wat meer? Pff dit is ook niet leuk allemaal zeg. Ik wil (zoals iedere mama hier) jullie echt veel sterkte wensen en mijn gedachten blijft bij jullie. EET- Probleem: Is dat bij jullie kids al aan de orde? Loïs eet dus haar korstjes in ene niet meer op terwijl ze dat altijd gedaan heeft. Als ik ergens niet tegen kan is het dat wel en ik vind dat ze dat wel moet leren maar krijg ze er niet in! Aangezien ik ook niet alle tijd en zin heb om ervoor te strijden laat ik het maar zitten. Alles is ook DIE DIE DIE..
Groot bed? Uhm Mika gaat eerdaags over naar een bopita peuterbedje Essebes gezellig naar de Efteling geweest..leuk!! Dee..weer een heel gezellig verhaal..leuk!!! Intertoysboek is hier nog niet..maar kan er zelf ook altijd nog heerlijk in neuzen Nannaf aan de poets geweest!! Alieke..wat een leuk fietsje..misschien mag ze t eens proberen of t wat is?! Lindy een nieuw zitje gekocht!straks lekker op pad! Olga..wat sneu dat het zwembad dicht was..kan me voorstellen dat t even een tegenslag was voor Jan.. en blijf vooral je hartje luchten hier hoor meid .Een hele dikke knuffel!! fijn dat Senna je een beetje kan afleiden! Salapio fijn dat alles goed gaat! Misskeita..jeetje schrikken joh..maar gelukkig was toch alles goed en mocht je weer naar huis! Hier vanmorgen gerommeld en boodschapje gedaan..vanmiddag rustig aan gedaan.. Ga zo even heerlijk op de bank hangen
Ik zou het negeren en niet de strijd aangaan. Korstjes zijn ook het meest 'verbrande' deel van het brood en dus niet heel erg gezond (ook niet heel erg slecht hoor). Ik vond korstjes ook nooit zo lekker en nu smikkel ik ze lekker op: komt vanzelf wel goed dus . En je zegt zelf: ik krijg ze er niet in. Dus Lois wint de strijd. Ik zou de strijd niet eens aangaan. Negeren dus ... Mirre was idd ook veel 'die die die' en euh euh euh (zeiken dus). We hebben een paar weken geleden gezegd dat ze niet moet zeuren, maar vragen en nu zegt ze met een heel lief stemmetje 'mamaaaaaa' of 'papaaaaaaaa' als ze iets wil ... zelfde principe, maar klinkt wel leuker (en werkt bij papa 100%).
Hahaha Ja ik strijd ondertussen er ook niet meer om, eigenlijk de eerste paar keren maar ik ben helemaal niet het type moeder die gaat strijden met haar kind. Ik heb daar ook helemaal geen zin in want daar word ik zelf ook saggerijnig van Zoals bij Mirre inderdaad, zeg ik tegen Loïs dat ik niet weet wat ze bedoelt en dat ze het aan moet wijzen. Alles is ook "kaaaasss".. Ik snap er soms helemaal niets van!
French / Arka, Mirre gaat ergens eind oktober over naar nieuw kamertje. Ik denk gewoon met haar vertrouwde bedje. De baby gaat de eerste maanden toch bij ons op de kamer in het wiegje, dus ledikantje is pas in mei/juni nodig voor uk. Ik denk dat Mirre tegen die tijd wel toe is aan een juniorbed. We gaan wel voor een klein bed met opstaand randjes. Mirre verdwijnt denk ik in een bed van 2m
Soms praten die kleintjes echt geheimtaal. Zo zegt Mirre al een paar dagen Hein ... Nu hebben we een vriend die zo heet, maar dat zou wel bizar zijn (en paste ook niet in context). Vanavond kwamen we erachter dat ze 'in' zegt (hiiiiiin) ...
olga wat vervelend dat het zwembad tussen die tijd dicht was en dan krijgje ook nog woorden met jan hopelijk is het nu weer rustigg senna heeft het naar ze zin gehad op de kinderboederij dat is wel erg fijn Senna hele verhalen heerlijk demy gaat niet meer in bad het past niet meer en we hebben geen groot bad helaas JOhana wat fijn dat je zoo blij bent dan je een ander gast mama hebt. geeft je echt een goed gevoel denk ik Salapio wat fijn dat je de kleine uk iedere dag voelt bewegen heerlijk gevoel he MissK wat vervelend dat je bloeddruk zo hoog was en dat je daarom moest blijven in het ziekehuis. gelukkig toch wel naar huis
Zooo wij hebben net het nieuwe zitj eopgehaald helaas kan ik niet meer fietsen door mijn bekken en ging stefan lekker met demy een rondje prachtig vond z ehet.. hihi ik duik lekker mijn bedje in
Eeej, heb bijgelezen maar ga zo mn bedje in zijn net op kraamvisite geweest want het kindje van mn zus is vannacht in 2 uur (!!!) geboren! Een meisje. truste!!!
OOOhw Olga ik moest even een stuk terug lezen en ben erg geschrokken zeg. Ik kom je even veel sterkte wensen en een dikke knuffel brengen... *En ik zwaai natuurlijk gelijk even naar de andere meiden!!*
*even zwaaien* ppfff heb slecht geslapen vannacht..denk dat ik vanmiddag maar lekker een paar uurtjes vrij neem en even fijn ga slapen...haha.
Meiden in het onderwijs http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/161647-pabo-diploma-voorgezet-onderwijs.html
Thnx voor jullie lieve felicitaties! Jayda is erg verwend en ik kom straks met een verslag! Moet nu naar mn afspraak!
Olga...Het is al door meerdere mama,s gezegd, maar ik wilde het ook even zeggen dat ik je een kanjer vind. Mennn ik zou gewoon niet meer kunnen functioneren, tenminste niet zolang ik geen zekerheid zou hebben... Amber .... leuke foto's! Groot bed....ik moet bijna wel, Nina sloopt de spijlen van dr bedje eruit Ben al druk aan het zoeken, maar het moet voldoen aan bepaalde maten, vanwege de grootte van het kamertje, maar dat valt nog niet mee Sanneke gefeliciteerd met je nichtje! Korstjes...Nienke eet ze nog steeds niet, ach ik maak er geen drama van Komt vanzelf goed Alieke...ik heb het met Nina ook gehad, die was ook zo ontzettend hongerig, die kreeg in overleg met het cb na 5 weken rijstbloem in de laatste fles, Tja het kind was niet stil te krijgen, dus we moesten wat, overigens hielp het niet Op een gegeven moment heb ik de combinatie omneo en forte gemaakt, en dat werkte goed Maar nina heeft eigenlijk standaard te veel melk op, ze zat soms op 9 flessen per dag, ik heb me wel eens afgevraagd, zou ze er geen last van krijgen later, maar goed je moet wat. Nu krijgt ze overigens nog een fles, en soms nog 2 Dus het is gewoon een hongerig kind Dee...veel plezier morgen en leuk he die kindertaal, Nina is op vakantie gestoken door een wesp, dus een wesp is voor nina een pik Dat levert ook wel eens genante momenten op, bijvoorbeeld: mama kijk... pik Miep...gezellig Jan thuis, alleen jammer dat hij met zijn pootje omhoog zit Verder ben ik het ff kwijt...solly
Goeiemorgen! Vanmorgen Loïs naar het kdv gebracht en meteen alles in huis gedaan. Daantje lag nog rustig in de box en voordat je het weet heeft ze weer honger. Ninien; Wouw! Ik dacht dat ik een goeie eter heb maar die van jou staat toch echt bovenaan! :-D Opzich is het zoals het nu gaat ook wel goed alleen is het beter om 1 fles eruit te halen. Ik ben druk van alles aan het proberen.. Over Dana's fles: Ze krijgt tussen 8/9uur savonds vaak haar fles en dan gaat ze de nacht in slapen dus word ze tussen 3/4uur wakker. Opzich heerlijk en knap van haar maar tis natuurlijk lekkerder als ze de hele nacht doorslaapt.. Zo blijkt, ze houd het savonds dus wel goed vol! Ik heb al geprobeerd haar einde van de avond wakker te maken voor een fles maar er word dan nauwelijks gedronken én ze komt gewoon weer dezelfde tijd als normaal.. Oh, het is weer fles-tijd! Toedelssss