Ik zou dan die van 8/9 uur proberen te rekken, en die ze daarvoor krijgt ook, dat alles een beetje opschuift zeg maar. want als ze dan de laatste fles krijgt is ze wel *hongerig* Dan is het al wat later en dan slaapt ze misschien wel door tot een uur of 6/7
Sanneke gefeli meid een meisje leuk hoor.. Daphne Gezellig zwemmen en leuke dingen doen veel plezier Johana lekker bijslapen meid Alieke wat vervelend dat dana zo veel honger heeft. wat zegt het CB er over? hier gaat het wel heb redelijk geslapen.. Ben dood op maarja.. heb uit kunnen slapen . dat was wel lekker.. vanmiddag lekker rustig aan doen.. demy ligt in bed en stefan is zo lief geweest om boven te soppen en stofzuigen Heb net even gedoucht.. denk dat ik weer te lang gestaan heb mijnrug en bekken doen weer flink zeer .. baal er echt van. Had gehoopt dat het wat minder zou worden met rust.. maar blijkt dus neit zo te zijn.. ik ga even een broodje eten dikke knuffel tot vanmiddag
Jan is vandaag met zijn nieuwe baan begonnen. Ik hoop dat dat hij daardoor voldoende afleiding krijgt. Voor mij is het stiekem wel lekker om even een dagje voor mezelf te hebben na de afgelopen week, waarin Jan toch erg veel behoefte aan mijn nabijheid. Vanmorgen stond mijn zusje voor de deur. Die zou eigenlijk vanmiddag komen, maar ze kon niet meer wachten. Ze moest me zien en nu zat mijn nichtje op de speelzaal, dus iets meer rust. Ze is echt een schat! Jullie reageren allemaal super lief meiden. Ook echt wel steunend voor mij en door jullie reakties merk ik dat jullie me inmiddels wel een beetje kennen. Ik voel me over het algemeen ook redelijk sterk, maar ik wil het niet altijd zijn. Ik bescherm mezelf door trieste en negatieve gedachten wel toe te laten, maar ook weer buiten te sluiten. Ik moet er niet aan denken dat ik hier in huis ook als een zombie rond zou lopen (nou ja, dat loop ik eigenlijk wel) en een zielig hoopje ellende zou zijn. Dan zouden Jan en ik elkaar er helemaal in mee sleuren.... En ik hoop nog steeds op iets positiefs!
Sanneke, gefeliciteerd met je nichtje! Een bevalling in twee uur, jeetje.... Misskeita, gelukkig houden ze je goed in de gaten en leek de hoge bloeddruk geen ernstige zorgen te geven voor nu. Grappig dat je kon zien dat je kleine meid met haar mondje oefeningen aan het doen was. Ninien, ha ha leuke benaming voor een wesp! Dee, veel plezier vanmiddag bij je ouders!
Salapio, ik had al pillen gehaald bij de HA, maar ik voelde me daar in het begin alleen maar beroerder door... Senna is ook gek op de ´peeltui´ en komt mij halen als hij op het ´peintje´ (pleintje bij ons achter met glijbaan, wipje en auto) wil spelen. ´Mama uit´ zegt hij dan (uit de stoel komen) en pakt dan mijn hand en zegt ´deur open´ en ´auto mee´. Vervolgens gaat hij al zijn voertuigen buiten op het plein zetten om vervolgens van de glijbaan te gaan. oja, met stoepkrijt kleuren vindt hij ook erg leuk. Alleen zit dan alles onder....
Olga.. goed te lezen dat je hier je ei kwijt kan! Succes met de echo morgen! Voor de rest van de meiden een zwaai! Druk druk druk..
@Sanneke: gefeliciteerd met je nichtje! Wat een turbo-bevaling in 2 uur @Dee: morgen een leuke dag voor de boeg. Heerlijk vooruitzicht! @Olga: spannende dag morgen. Supergoed van je dat je blijft hopen op iets positiefs. Ik hoop en bid hard met je mee! Heel veel sterkte en succes morgen, ook voor Jan. En een knuffel voor je prachtige mannetje. Denk aan jullie.
Vandaag de blije doos opgehaald bij Prenatal. Ik weet nog hoe enthousiast ik die heb uitgepakt toen ik zwanger was van Hannah. En nu? Vond er weinig aan, hahahaha. Je merkt bij een tweede toch wel dat het nieuwe er vanaf is, al ben ik zeker niet minder blij Had ik trouwens al verteld dat Jan en ik uit de naam zijn? Heb besloten hem er toch bij te betrekken. Zoals ik al dacht heeft hij een veto uitgesproken over mijn nummer 1 naam (wederom). Het betekent in zijn taal namelijk 'dood'. Niet zo heel leuk natuurlijk. Maar hij kon zich helemaal vinden in mijn nummer 2. En nu voelt het voor mij goed. De situatie tussen Jan en mij wordt steeds gecompliceerder. Nu er meer afstand is en we allebei minder zorgen hebben (vooral om elkaar), lijken we weer dichter naar elkaar te groeien. Als we elkaar zien is het zoals het 9 jaar geleden was, toen we net verliefd werden. Heeeeel verwarrend, maar ook wel weer vertrouwd. Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Heb wel voor mezelf besloten dat ik gewoon doe wat goed voelt voor mij en wat goed is (volgens mij dan) voor mijn prinsesje. En wat anderen ervan zeggen, dat leg ik maar even naast me neer. Al ben ik daar niet zo'n ster in... Ik ben overigens nog steeds religieus getrouwd. Jan moet naar de imam met de cola-nootjes die zijn uitgedeeld tijdens onze huwelijksceremonie , maar hij heeft het gevoel dat het zover niet hoeft te komen. We shall see. Zo, bedankt dat ik mijn hart weer even mocht luchten!
Sanneke..Gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze?! Korstjes van t brood vind ik echt meestal zo vies hè heel soms eet ik ze half op..maar liever niet Dee..gezellig morgenmiddag op pad..leuk!! Alvast veel plezier!! Johanna nog bijgetankt vanmddag? Alieke lekker aan de poets geweest! En idd misschien proberen die laatst fles iets te rekken.. Al doe je het elke dag een kwartiertje of zo..? Lindy..vervelend hoor zon pijn..weet er ook alles van..lastig hè.. Olga..hoe ging het met Jan zn 1e dag? En zelf even je zusje op visite gehad..fijn hoor!! Je bent ook zon schat van een meid hè ik hoop zo met je mee op goed nieuws hoor!!! Judith..zwaai!!! Misskeita..fijn dat jullie uit de naam zijn!! en tja lastige situatie hoor..maar goed..je moet doen waar je je goed bij voelt hoor!! Dus je bent nog wel getrouwd, en als jan de cola nootjes terug brengt niet meer? Klinkt wel grappig.. hier kwam mams vanmorgen helpen poetsen..dat was dus wel prettig..en jan was nog thuis..dus die kon even op mika letten.. konden wij even wat doen samen..maar ja daarna was ik natuurlijk helemaal kapot..dus even een tukkie gedaan en vanmiddag maar rustig aan..
missk, fijn dat jullie uit de naam zijn, en lastig dat het zo gecompliceerd is. sterkte en huggie miep, geen korstjes eten? ik vind het heerlijk! Niels wil ze ook niet meer, af en toe wel, maar meestal niet. ik maak er geen punt van. olga, sterkte morgen met de echo ik hoorde vanmiddga om 1 uur dat mn oppas morgen met een van dr kinderen naar t ziekenhuis moet (niet ernstig) en t is middenop de morgen. dus ik moest wat anders regelen voor Niels. Gastouderbureau dacht wel mee hoor, maar ik had het zweet onder mn oksels staan. gelukkig past een vriendin nu op. ik ga nog ff voorbereiden, byebye
Miep, heerlijk die mama´s die je te hulp schieten als het nodig is! Misskeita, wat goed dat jullie uit de naam zijn. Wel fijn ook om te horen dat jullie omgang met elkaar goed zit. En lak hebben aan anderen is erg moeilijk, maar soms wel het beste. Je familie begrijpt je hopenlijk wel? Het zal zeker een hoop verwarring en onduidelijkheid met zich meebrengen...en dan ook nog het feit dat jan toch echt niet in Nederland wil blijven. Zo lastig. Maar het belangrijkste is dat jij je weer veel beter voelt en het met hannah en de nieuwe uk goed gaat. Dee, ah sorry, zit ik je vanmiddag al lekker te maken....Veel plezier morgen dan maar. Een half dagje werken kan dan al een verademing zijn he! Zeker als je leuke dingen met Estelle kan gaan doen! Judith, weer veel aan het werken meid? Sanneke, hoe is je 1e anderhalve schoolweekje bevallen?
Jan had een pittige 1e werkdag. Ze hebben het erg druk in het bedrijf momenteel, dus inwerken zal lastig worden. Veel indrukken opgedaan en informatie te verwerken. Op zich heeft hij wel een goed gevoel, maar het is wel opeens erg wennen als je totaal afhankelijk bent nog van anderen en je alles nog moet leren....Hij was het met iedereen eens dat het wel echt een behoorlijke afleiding is en ik heb hem vanavond voor het eerst in een week niet helemaal down en grauw gezien.
Zo.....en toch ben ik gewoon al 11 weken zwanger! (morgen ochtend zal ik niet meer zo stoer praten denk ik)
Gelukkig zijn de afspraken van morgen en volgende week expres vroeg gepland en met dubbele tijd, zodat we niet ook nog eens de hele dag in de zenuwen hoeven te zitten of een uur in de wachtkamer hangen en zonder tijdsdruk.
Sanneke, fijn dat jij vriendinnen hebt die in noodgevallen kunnen oppassen! Hier werkt bijna iedereen op dagen dat ik vrij ben....en daarbij denk ik dat Senna doodongelukkig zou worden als ik hem bij iemand anders dan de opa´s en oma´s achterlaat. Hoewel hij met mijn zusje tegenwoordig ook wel heeel goed gaat!
Olga, ik wil juist heel graag dat Niels bij wat meer mensen wil spelen. Maar ik kies ze wel uit hoor Als deze vriendin niet kon, zou ik mn broer vragen, die is morgen ook vrij, maar die woont 20 minuten de andere kant op, dus dat zou niet zo handig zijn. Deze vriendin heeft zelf ook een kindje van niels'leeftijd, en die werkt parttime, dus daarom kon het. Sterkte morgen en ik hoop nog steeds met je mee dat j e goed nieuws krijgt! liefs