Olga, Supergoed nieuws!!! Hier hadden we op gehoopt!! Ben helemaal happy voor jullie!!! Meiden, wat zijn jullie allemaal lief zeg. Iedereen leeft zo enorm mee met Olga en ik las ook al dat een aantal van jullie graag wilden weten hoe het met mij gaat. Nou even snel bij deze dan.. Ik ben erg druk met werken... fulltime ivm vakantieperiode. (ben nu ook aan t werk). Morgen de laatste dag en dan pak ik mijn oude werkritme weer op. 21 sept. hebben wij nog 2 weken vakantie! Familie van Jan komt over uit Amerika en we reizen ook 3 dagen door naar familie in Engeland. Erg leuk dus! Met de zwangerschap alles prima. Heb afgelopen maandag intake gehad bij de vlos. Stelde niet zo heel veel voor. Nog geen hartje gehoord. Volgende week donderdag nog op controle bij de gyn. Heb verder geen bloed meer verloren en ook niks van het ziekenhuis gehoord dus verwacht er verder niet zoveel van. Heb verder wel een goed gevoel erover nu! Tot zover een korte update! Nu ga ik snel weer aan het werk!!!
Olga..meid wat een goed nieuws!! ik kan de onzekerheid nog voorstellen hoor..maar toch dit is al superdesuper goed nieuws!! Wat ontzettend fijn!!! en wel extra echo's is alleen maar extra prettig hè..super joh! Dikke knuffels!!!! Zag nog stoere laarsjes voorbij komen!!!8) schoentjes...tja hier haal ik ze dus tot nu toe gewoon bij een goeie schoenenwinkel en zijn meestal rond de 75 euro kwijt .. ga daar ook niet op bezuinigen.. essebes alweer 30 weken..gaat snel voorbij hè!! hier boodschappen gedaan met mams en mika...is dat weer in huis.. zometeen gaat mika even naar bed..en mams even op de bank....
hallo lieve meiden Ik ben lang niet geweest sorry. Was te druk met me zelf Olga ik heb alles gelezen en ben zoooo blij voor jullie dat alles goed is. KNUFFEL britt gefeliciteerd zwanger leuk juffie nog gefeliciteerd beetje te laat sorry voor iedereen knuffel van ons
Jippppppieee! Oga wat een super nieuws! Tuurlijk zullen je zorgen niet helemaal weg zijn maar jeetje wat fijn dat het toch goed blijkt te zijn! Ik hoop dat jullie nu de onrust een beetje naast jullie neer kunnen leggen. Juffie; Ik heb deze voor Loïs Die krijgt ze aan naar het kdv als die puma's helemaal door zijn. Er zit een super goeie stevige neus op dus ze kan er voorlopig weer op banjeren. Als je op de site kijkt, ze hebben heel veel verschillende (rose met wit geruit bijv, die vond ik ook wel leuk) x-kids.com: The Leading Children Site on the Net
Olga.. kippenvel nieuws! Wat zullen jullie opgelucht zijn zeg.. Pff.. heftige dagen gehad waarin jullie denk ik flink naar elkaar toe zijn gegroeid! @ schoentjes, hier een paar clics gekocht.. ben ook niet van het bezuinigen op schoentjes. Wat ik nu wel doe is als het viezig weer is doe ik Esmee regenlaarsjes aan . Blijven haar goede schoenen tenminste een beetje mooi! Britt.. fijn dat bij jullie ook alles goed gaat. Heerlijk! Nog 2 weekjes vakantie in het verschiet. Dee.. en ? is de ongi doorgebroken? Veel plezier vanmiddag! Miep.. Zo, de boodschapjes weer binnen? Winterjas.. heb erg leuke voorbij zien komen, had er vorig jaar al 1 gekocht maar die is nog veeeeel te groot! Alieke.. Lois heeft ook gave laarsjes! De rest krijgt wederom een zwaai! ** Druk druk druk met van alles en nog wat. Moet erg veel werken, bijna fulltime. Dit breekt me erg op. Ben dan s'avonds moe en is niet zo gezellig voor Esmee.. Of ik ben s'avonds aan het werk of ik lig s'avonds vroeg in bed. Nog een paar weekjes bikkelen.. Heb het rooster van oktober stiekem al even ingezien en daar hoef ik bijna niet te werken.. Net even wat houtwerk buiten om het huis geschilderd dus dat ligt er weer netjes bij! Misschien morgen nog even de keuken opnieuw sausen.. zie wel!
even om misvertanden te voorkomen. ik bezuinig ook absoluut niet op schoentjes, ze moeten wel aan bepaalde eisen voldoen.
Dat is toch ieder voor zich! Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, je kunt niet in andermans portomonee kijken..
*Pinkt stiekem een traantje weg in de docentenkamer bij het lezen van Olga's goede nieuws. Pfff, wat een opluchting. Geweldig!!!*
Wat een gave schoenen. Wil je mij de goeie site geven? Deze doet het niet! @ Britt, super dat het geod gaat. Ik bel je vanavond!
*huilhuilhuil* Natuurlijk tranen van blijdschap!! Ik durfde niet te komen lezen, was erg bang voor slecht nieuw van Olga maar Yahoooooo!!!! Ik kan het bijna niet geloven...echt top! Kan me heel goed voorstellen dat het even heel spannend blijft maar dit is alvast heel fijn nieuws, super blij voor jullie...*hug* Britt, fijn dat je iets laat horen! ben blij dat het goed gaat.. Nu weer snel puinruimen, de dakkapel is geplaatst en het lijkt hier een slagveld..
Oproep voor alle dames! Willen jullie AUB streepjescode van bambix, nutrilon en olvarit bewaren? Plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh Olga wat een goed nieuws !.....zat bijna te huilen toen ik je berichtje las....gaan die hormonen ooit weer uit je lijf ?
Stop!! met dat strooien van al die leuke schoenen.. Ik mag even niets uitgeven maar het kriebeltttttttt...hahahaha! Zit al heel lang te lekkerbekken bij Clic! schoentjes... Ik heb even pauze, de vloer moet nml drogen na het gedweil..kan ik even typen.. Mve, rustig aan hoor meis, ik zou de keuken dan maar lekker in Oktober aanpakken wanneer je wat minder hoeft te werken. Grappig..ik verlang juist naar werk.. Ik geniet van Liv maar het lijkt me heerlijk om weer iets te gaan doen, zit te denken om een opleiding kraamzorg te doen, vraag me alleen af of het een beetje te combineren is met twee kleine kids. Olga, even voor de duidelijkheid, lijkt het allemaal veel minder ernstig te zijn of zou het ook zo kunnen zijn dat jullie kindje helemaal gezond is? Ik hoop echt op het laatste!! Misschien durven ze daar nu allemaal nog geen uitspraak over te doen..blijft erg spannend he meis? Doe maar even lekker flink knuffelen & uitpuffen met jan & je mini mannetje..
Juffie, sorry ik gebruik het niet dus kan geen codes voor je sparen..Had je de kaart nog op tijd gekregen?
Jeetje....ik ben gewoon een beetje stil van al jullie reakties! Even en superknuffel aan jullie allemaal terug geven hoor. Komt ´ie SMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAK