Britteke, wat bijzonder dat we precies tegelijk uitgerekend zijn zeg! En Dianne maar 1 dag later. Zouden er straks echt drie kindjes binnen een paar dagen geboren worden? Vast niet! Ess, voor nu zag de gyn geen zorgwekkende zaken meer. Hoewel hij ook erg verbaasd was dat het verdwenen was. Blijkbaar kan er in een week veel gebeuren...Volgende week nog een extra controle of het er nog net zo goed uitziet. Daarna alleen nog eventueel extra echo´s ter geruststelling; in ieder geval nog eentje met 16 weken. En dan pas weer over een tijdje een gesprek over de bevalling van Senna en hoe we de komende bevalling gaan aanpakken. Alieke, leuk zijn die VANS he! Senna heeft nu een paar waar haaitjes op staan. Hiervoor had hij dezelfde als zijn papa. Zwarte met een witte streep op de zijkant. Ze zijn wel erg stug moet ik zeggen. Senna stamp er echt op.
@Britt: die banner staat je goed!!! @schoenen: wow, wat een geweldige exemplaren heb ik langs zien komen. Voor mij helaas buiten budget. Binnenkort maar op zoek naar look-a-likes Heb ook een heeeeele leuke winterjas gezien voor Hannah. Was alleen 60 euro, dus die zit er helaas ook niet in... *** Vandaag mijn eerste lessen gegeven. 'T was weer leuk! Alleen merk ik wel dat ik het nu weer moeilijker vind om in een leeg huis thuis te komen. Je verhaal niet wkijt kunnen is niet leuk Gelukkig heb ik jullie nog
Ess, wat fijn dat de dakkapel eindelijk geplaatst is! Kun je lekker aan de slag met je ideeen! Gaat Liv van kamer verhuizen nu? Frederike, ben bang dat het je hormonen niet meer zijn....haha! Of ben je normaal niet zo emo? Judith, wel apart dat je de ene maand ongelooflijk veel moet werken en de andere maand maar heel weinig diensten hebt. Zit er geen max aan wat je in de maand mag werken met je contract uren?
Toen ik daarnet eten aan het koken was, kwam de VK nog langs die vorige week als eerste zag dat de echo niet goed was. Haar man is dus mijn gyn. Bleek dat hij haar direct na onze afspraak had gebeld om te vertellen dat het er wonderbaarlijk genoeg goed uit zag. En ze woont in de buurt dus kon het niet laten om even te vertellen hoe blij en opgelucht ze was. Heb het echt getroffen met die twee.
Morgen en vrijdag weer werken. Ik hoop dat ik het kwa energiegehalte vol ga houden. Nieuwe groep, nieuwe opzet en best pittige kinderen....tel daarbij op de misselijkheid en de lamlendigheid....nie zo´n goede combi he! Mijn locatiemanager weet ervan en gelukkig zijn er ´s middags minder kinderen.
Olga, wat super van je vk zeg!!! Je hebt t zeker getroffen... klinkt me een leuk stel zoals je over ze verteld. Vind het ook bijzonder dat we met zn drietjes zo dicht op elkaar zitten qua uitgetelde datum! Hoe kunnen we dat toch timen he? . Ik ga op zoek naar leuke verjaardags/sint cadeau's voor Sam...(kan er niet vroeg genoeg aan beginnen)
Nu ga ik dus lekker douchen en bankhangen! O ja, jan is natuurlijk ook helemaal opgelucht, hoewel hij het gevoel en de frustraties van afgelopen week niet zomaar vergeten zal zijn.
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 5 september, Sam, 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , Meisje 21 november, Misskeita, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie, Salapio, 23 maart, Olga, 25-8 echo 23 maart, Britteke 24 maart, Dianne
Britteke, Jan heeft de nieuwe Intertoys gids al door gekeken en heeft al een kado voor senna uitgezocht. Van lego de luxe treinset. Lijkt hem zelf zo leuk om samen met Senna mee te spelen. Het is met een electrische trein en er zit ook een hijskraan, vrachtwagen en lopende band bij. Wel behoorlijk prijzig, maar dan doen we het voor Sint en verjaardag in een keer. Voor Sint heb ik al twee kleine kadootjes die Senna er dan nog bij krijgt. Die had ik teovallig al liggen....
Britteke ik denk dat je niet de allerlaatste lijst hebt gevonden....Volgens mij stond salapio ook al met uitgerekende datum erop. Maar die kan ze makkelijk nog even invullen natuurlijk....
Misskeita, ja jan kan het op zich wel bevatten. Hij lijkt het ook wel echt als positief te kunnen beschouwen nu. Maar de onderwerpen die de afgelopen week aan de orde zijn gekomen zullen nog wel regelmatig even besproken worden denk ik. Dat geeft op zich ook niet, omdat we er nu vanuit een ander oogpunt naar kunnen kijken denk ik.
Ha ha, ik ben gelijk weer helemaal aan de klets hier! Ik durfde vanmiddag de blije doos aan te vragen, joepie! Volgende week even kraamzorg opgeven. (we zijn net van zorgverzekering aan het wisselen)
Oepies... sorry Salapio!!! Ik denk dat ik voor Sinterklaas ook ff langs de Action rijdt. Heb je ook superveel leuke dingen voor weinig. Voor zijn verjaardag mag het wel wat duurder zijn .
Die is inderdaad erg gaaf!! (en duur ). Naar welke verzekeraar ga je... kom je naar ons??? (Ik werk bij CZ )