Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 5 september, Sam, 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , Meisje 21 november, Misskeita, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie 9 februari , Salapio 23 maart, Olga 23 maart, Britteke 24 maart, Dianne 27 april, Arka
Olga was blij je leuke en goede bericht te lezen, Wat ben ik blij voor jullie groetjes en knuffel voor de andere dames
even zwaaien.... wat een vies weer vandaag zeg! even deze dag door en dna heb ik weeeeekkkeeennnddd!!! gisteren bij mijn dinnetje wezen koffieleuten en even geknuffd met haar kleintje....heerlijk weer zo'n babytje...*smelt*
Miep was al sneller én meer up-to-date ... Olga, wat een supergoed nieuws ... heb gisteren veel aan je gedacht, maar kon niet meer online komen ... eerst ook al in zenuwen gezeten over schoonzus (had ook echo en liet vervolgens niets van zich horen + voicemail stond aan) ... en daar was ook alles prima (termijnecho). Zij is 29 maart uitgerekend ... Missk, kom maar op met alle werkroddels/verhalen Euhm ... Alieke, lekker hoor weer aan de borrel Brit, fijn dat alles goed gaat, succes met FT werken! Juffie, je zou eens kunnen bellen met tweedegraads lerarenopleidingen (vak wat je leuk lijkt) en zien hoe lang je over zo'n opleiding zou doen. Ik weet dat voor de maatschappijleeropleiding vaak geldt dat mensen met een relevante habo opleiding zo'n twee jaar over hun deeltijd opleiding doen (maar met pabo krijg je waarschijnlijk ook vrijstelling voor jeugdzorg ed). Ik denk dat voor Nederlands/Ak/etc min of meer hetzelfde geldt.
Salapio....je stond er alweer bij..nu heb je Arka er vanaf gegooid... hier komt weer de goeie volgens mij....
Wie is nu de eerstvolgende die moet bevallen/uitgerekend is? 5 september, Sam, 29 oktober ,Miep , Jongen 11 November, Essebes , Meisje 21 november, Misskeita, Meisje 22 november 2009, Nannaf, Verassing 9 december, Johana79, Jongen 23 december, Lindy, Jongen 14 januari, Loesie 9 februari , Salapio 23 maart, Olga 23 maart, Britteke 24 maart, Dianne 27 april, Arka
Johanna lekker aan t babyknuffelen geweest...en nog lekker 1 dagje werken ...heerlijk!! hier nog geen plannen..ja een strijk wegwerken...daarna zal t wel weer gebeurd zijn met de pret...
pff begin nu echt wel te merken dat mijn lichaam begint af te knappen...heb zo'n last van mijn rug/bekken. Ik moet nog 2wkn opleiding en dan is het klaar...ik heb me er psychisch gewoon zooo op ingesteld dat ik die opleiding af wil ronden dat ik naarmate het einde in zicht komt elke dag wt minder kan.....zucht...kan ik niet tegen..als mijn lichaam niet wil wat ik wil
Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt Johana ... is ook kl*te als je lijf niet meewerkt ... Hopelijk lukt het nog, maar als je lijf echt nee zegt, kun je daar beter wel naar luisteren
eindelijk je berichtje gevonden! IK BEN ZO ONGELOOFLIJK BLIJ!!!!!!! zit hier met kippevel en tranen in me ogen. Ik ben zo gelukkig voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke knuffel meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knuffel elkaar goed en veel de volgende dagen!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dee, balen dat je ongi doorgebroekn is. Wel duidelijkheid nu. Op naar de volgende ronde!! en geinig he, als die kleintjes een "kunstje' uitvoeren. Niels doet High five en dan boks erachteraan. Zit nu teletubbies te kijken, ik vind die leeuw en beer toch ngo wel een beetje eng hoor, maar volgens mij vindt niels het wel meevallen. En wat een k*weer zeg! echt herfst!
heeft toevallig iemand nog de allerhande liggen waar de spinazietaart met huttenkase in staat? van een paar maanden terug, ik kan hem niet meer vinden en ik wil die vanavond eten...
" Ik ben de enge leeuw, en ik zoek de beerrrr!!!" "waar is de beer?" "hihihihihi" "waar is de beer???" "hihihihi"
Hier nog steeds geen baby!! Olga ik ben blij voor je dat je zulk goed nieuws hebt gekregen. Tot snel. Liefs een vermoeide en verdrietige Sam
Hallo meiden gister naar mensendieck geweest blehh kreeg weer flink op mijn kop Ik had het niet zo ver moeten laten komen blablabla maar ja mijn Fysio heeft mij niet door gestuurd daar kan ik toch nix aan doen ,.. Verder heb ik me heel rustig gehouden.. gister avond even gedoucht en mijn bedje in gegaan.. vanmorgen was demy al erg vroeg wakker heb haarnog even terug gelegen met de mededeling dat het nog erg vroeg was en dat ze even nog moest gaan slapen dit heeft ze gedaan om 9.15 werd ze wakker Ze is nu al lekker aan het kletsen tegen de teletubbies op de tv hihi verder gaat eht wel goed.. ga zo demy en stefan ff afzetten bij zijn ouders en dan ga ik om 3 uur even naar mijn werk moet even paar uurtjes invallen.. zie het eigenlijk niet zo zitten maarja. ik ga gewoon zitten en dan zien we het wel Olga wat ontzettend fijn nieuws.. ben erg blij ovor jullie dikke knuffel Britteke wat fijn adat alles goed gaat meid.. en dat je geen bloed verlies meer hebt gehad. dat scheelt een hoop stress.. werkse dikk knuffel Ik ook niet kan alleen het niet opbrengen om iedere maand ja jullie horen het goed iedere maand schoentjes te kopen van bijna 80 euro . Demy der voetjes groeien zo ontzettend hard of ze zijn al weer helemaal afgesleten en kaal door het vallen lopen en op de fietsen rijden. Olga wat fijn dat de vk nog even langs is geweest erg lief Sam heel veel succes meid komt alelmaal goed jij hebt eerdaags een mooi kindje in je handen