Olga wat een ontzettend goed nieuws! fijn hoor meid... Sam...dikke knuffel meid! sterkte! Alieke...was je de teletubbies aan het kijken?! Lindy...sterkte met werken... Hier is Nicky niet helemaal fit...hele nacht aan het spoken geweest en wat koortsig... na een zetpilletje 2 uurtjes geslapen en toen was het gedaan met de rust... erg hangerig, mopperig enz enz... leg haar zo maar weer effe op bed!
Johanna...ook al klachten..wat vervelend hè..en idd wel naar luisteren hoor..voordat t nog erger wordt.. Sam..dikke knuffel!! Sanneke..helaas.heb m niet voor je meid.. Lindy ook al op je kop gekregen..nu voorzichtig aandoen dus!! Ninien..geweldig zeg!! knap!!! Loessie..beterschap voor Nicky!! Hier het huis gezogen en gestoft..2 wassen weggestreken..wasje opgehangen wc gedaan..uhm..wat nog meer...niet zoveel dus.. maar goed..t is weer gebeurd voor vandaag..zit nu eventjes op me gat te rusten...
olga meis, wat een opluchting, wat een heerlijknieuws!! oo ben zo blij voor jullie, de tranen sprongen me spontaan in mijn ogen toen ik het las!! ook een hele dikke oppepknuffel voor sam!
ik ben even in paniek bij slijmverlies had ik bruinverlies! gebeld naar gyn en die zegt dat ik moet afwachten zit hier te trillen op mijn werk
Arka dat heb ik ook gehad met 7 weken zwangerschap. Gelukkig was het alleen maar wat oud bloed. Zo lang je geen hele erge krampen krijgt hoef je je niet gelijk druk te maken. Ik weet dat het moeilijk is hoor!! Knuffel van mij
wat zijn erge krampen??? ik zit op mijn werk met tranen in me ogen en mag niks laten merken ik wil hier niet zijn!
Arka ik ben gewoon verdrietig omdat ik zo moe ben. Ik slaap zo slecht en mijn man is sinds deze week weer aan het werk en nu moet (wil) ik het huishouden zelf onderhouden en dat valt niet mee.... Ik ben het gewoon zat denk ik!! Ik ga nu ook heerlijk even slapen. Lynn is bij de oppas (gastouder) en manlief is aan het werk. De hond is door mijn schoonvader uitgelaten (lukt niet meer zo goed als ik het moet doen). Ik heb de huiskamer een goede beurt gegeven en straks wil ik nog even het laatste beetje strijk wegwerken. Om 5 uur komen Lynn en mijn man weer thuis en dan moet (wil) ik het eten ook klaar hebben. Ik kijk wel hoe laat ik wakker ben. Komt allemaal wel goed hoor dames, maar ik ben er nu echt wel aan toe dat die kleine geboren gaat worden. Ik ben nu ook wel heel erg nieuwschierig naar het geslacht!!!!
Eeen beetje buikpijn had ik toen ook, maar ik had geen erge krampen. Je voelt echt het verschil wel. Ik heb natuurlijk vorig jaar september een miskraam gehad en die voelde ik qua pijn echt aankomen. Probeer je niet gelijk te druk te maken Arka.
Arka hoe moeilijk ook probeer je niet te druk te maken.... ik had ook bruinverlies 1dg heel erg en een dag of 2 minder, bij mij zat alles gewoon goed. Door de stress kreeg ik acuut buikpijn, maar probeer vertrouwen te houden in je lichaam.*knuff* Sam nog dikkere knuff...kan me voorstellen dat je het zat bent meid. ik voospel dat je binnen een week bevallen bent! Lindy ook een knuff.....wat vervelend dat je zo'n pijn hebt..(kan me enigzins voorstellen hoe je je voelt al is het volgens mij niet zo erg als bij jou).... kortom gewoon een UBERHUG!!! voor iedereen die het kan gebruiken..of die het lekker vind
arka, hopelijk blijft het bij bruin. En idd niet te druk maken sam, sterkte en hopelijk komt je kleine hummel gauw! lekker slapen! ik was ff bij de hoogvliet (4 pakken pampers voor 25 eurie, das 6, 25 per pak en 3 flessen robijn voor 9 eurie) en de action om 11 uur. niels was een beetje mopperig de hele ochtend. Toen ik keek zag ik hem haast in slaap vallen! dus maar gauw naar huis gegaan, broodje gegeten en nu slaapt hij als een roosje. Hij is al een paar dagen een beetje mopperig, maar hij slaapt niet heel veel en er staan 2 hoektanden op doorbreken. En anders hangt hij vast tegen ziek zijn aan. We zien t vanzelf.
arka, afwachten meis. Ik duim voor je dat het goed gaat! En ongipijn kan ook betekenen dat je baarmoeder groeit.
Recept - Spinazietaartpunten - Albert Heijn 07 2009 k Heb het recept weer gevonden, joepie!! Heb nu alleen al bloemkool gekocht, maar dan eten we deze morgen!!!!
Sanneke.. zo jij hebt lekker voordelig ingeslagen! Heerlijk, die koopjes! Ninien.. Wat doet Nina dat steppen goed zeg! Stoere meid met een tuinbroek aan! Olga.. hoe is het vandaag gegaan op het werk! Miep.. zo druk geweest vanmorgen! Hopenlijk heb je er niet te veel last van! Ja, gezellig mee geluisterd met Nick en Simon.. Was echt stampes vol geweest! Lindy.. succes vanmiddag. En op je donder gehad van de fysio! Elke maand een paar schoenen is wel erg veel ja! Arka.. hopenlijk betekend het bruinverlies niets! Sam.. trusten meid! Johana.. het einde van de studie bijna in zicht! Hopenlijk werkt je lichaam nog eventjes mee! Oh.. baby snuffelen! Leuk hoor! Dee.. klinkt als een leuke middag! *** Vanmorgen even bij een vriendinnetje koffie gedaan! Esmee kon lekker spelen met haar dochtertje .. Daarna langs de kruidvat voor de dora stofzuiger, had het dochterje van mijn vriendin ook en Esmee was lyrische.. Dus nu net als mama stofzuigen!! Daarna even snel de woonkamer gesopt en gezogen, eten gekookt, was gestreken en zo even snel met de hondjes uit. Vanavond een gesprek met cliënt en arts over medicatie.. Toch altijd lastig zulke gesprekken. Vanmiddag gaat Esmee eventjes een uurtje naar mijn schoonouders, moet even iets ophalen en daar kan ik Esmee niet bij gebruiken..
Phoe...moet even m'n hartje luchten hoor. Kwam net bij m'n ouders vandaan, had een fotoalbum voor ze gemaakt en kado gegeven. Toen kwam het onderwerp op opvoeden. Kreeg ik te horen dat m'n moeder vooral vond dat ik niet streng genoeg voor Liv ben en dat ze het mij kwalijk neemt dat ik niet genoeg ingegrepen had toen Liv haar weleens sloeg. Sorry maar dit schiet me echt even in het verkeerde keelgat, ten eerste is m'n ma jaarrond overspannen (wat kids natuurlijk heel goed voelen en misschien ook wat moeite mee hebben) ik doe het hele jaar m'n stinkende best om voor m'n moeder te zorgen en nu krijg ik dit.... Sowieso een erg gevoelig onderwerp, iedereen doet het anders & op z'n eigen manier en dat is goed want elk kind is ook anders.. Ik haal net de helf van m'n tekst weg, werd een beetje te prive.. Het gaat allemaal wat dieper en het ligt erg gevoelig, ben het zo toch een beetje kwijt...
dank je essebes, ik hou wel van een knuffeltje !!! en je vroeg of ik nog wel eens naast niels slaap... durf ik haast geen antwoord op te geven, want als ik zoiets schrijf/ zeg is het prompt de nacht erna mis... maar het is bij 2 nachten gebleven 3 weken geleden en vannacht heb ik hem zn speen gegeven maar mocht ik ook weer weg het doekje waar de speen aan vast zit, lag onder zn nek dus elke keer als hij zn hoofd draaide flipte zn speen uit zn bakkes. hij was ook diep in slaap volgens mij, want het huilen klonk heel wazig. hoe slaapt livvie momenteel?